اینستاگرام

چگونه بلاگر شویم؟ آموزش صفر تا صد بلاگری در اینستاگرام

4.3/5 - (30 امتیاز)

احتمالا باید با شغل بلاگری آشنا باشید. در چند سال اخیر بلاگری اینستاگرام جز پرطرفدارترین و جذاب ترین شغل ها بوده است. بیشتر کاربرانی که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند، همواره به فکر راه اندازی بلاگ مختص خود هستند و دوست دارند بلاگر شوند و فوت و فن و مهارت های خود را با کاربران خود به اشتراک بگذارند.

بلاگرها هم با کاربران زیادی در ارتباط هستند و هم می توانند از طریق اشتراک گذاری محتوا، درآمد کلانی کسب کنند. شاید در نگاه اول کار آسانی به نظر بیاید. در خانه خود بنشینید و با تولید محتوا درآمد کسب کنید! اما به همین آسانی نیست. برای اینکه به بلاگر اینستاگرام تبدیل شوید، باید دارای مهارت خاصی باشید و بتوانند شیوه های جدید زندگی را به کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

بلاگرها می توانند از طریق ارائه سخن های انگیزشی برای داشتن زندگی بهتر راهکارهای خاصی را ارائه دهند و به یک بلاگر موفق و دوست داشتنی تبدیل شوند. قبل از اینکه در این زمینه فعالیت کنید، باید بدانید اصلا بلاگر به چه کسی گفته می شود؟ چند نوع بلاگر اینستاگرام وجود دارد؟ یا اصلا چگونه باید بلاگر شویم؟ با ما در سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه باشید تا آموزش صفر تا صد بلاگری را به شما آموزش دهیم.

برای خرید پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

بلاگر اینستاگرام چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تعریف های مختلفی برای بلاگر وجود دارد و بسیاری از این تعاریف نادرست هستند. برخی از کاربران افرادی که تعداد فالوور زیادی دارند و حضورشان در شبکه اجتماعی پررنگ است را بلاگر می دانند، اما اینگونه نیست!

بلاگر به آن دسته کاربرانی گفته می شود که در زمینه کاری خود حرفی برای گفتن داشته باشد و با کاربران تعامل خوبی برقرار کرده باشند و بتوانند در سریع ترین زمان ممکن بر روی کاربران تاثیر مطلوبی بگذارند. بلاگرها با توجه به دانش منحصر به فرد و خاص خود، می توانند کاربران را برای یک انتخاب درست متقاعد کنند.

بلاگرهایی که در اینستاگرام فعالیت می کنند، دارای هدف خاصی هستند و در همان زمینه تلاش می کنند. در واقع بلاگر اینستاگرام  به فردی گفته می شود که بتواند در حرفه خود ایده، نظر و تجربیات شخصی خود را به اشتراک بگذارد و از همین طریق به شهرت و کسب درآمد برسد.

با توجه به دانش و مهارت خود باید وبلاگ تولید کند و ایده های خود را به صورت تصویری منتشر کند. اگر قصد دارید در این زمینه فعالیت کنید و هیچ اطلاعاتی در مورد بلاگر شدن ندارید، در ابتدا موضوعی که به آن علاقه دارید را انتخاب کنید. برای اینکه در این شغل موفق شوید، باید موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه‌ مند باشید.

اگر اینگونه نباشد، مطمئنا در حرفه خود موفق نخواهید شد. برای شروع بلاگری اطلاعات کاملی در مورد میزان درآمد، انواع بلاگر و…، کسب کنید تا بعدها افسوس شروع نکردن این شغل در حوزه دیگر را نخورید.

انواع بلاگر اینستاگرام

انواع بلاگر اینستاگرام

در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بلاگرها در زمینه هایی همچون فشن بلاگر، بلاگر طنز، بلاگر خودرو، فود بلاگر، بلاگر سفر و گردشگری، بیوتی بلاگر فعالیت می کنند و این حوزه ها از رایج ترین نوع بلاگری هستند. در ادامه توضیح مختصری درباره هر کدام ارائه می دهیم.

• بیوتی بلاگر

این بلاگرها اطلاعاتی در مورد آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو و… را ارائه می دهند و این اطلاعات را از طریق پیج شخصی خود با کاربران به اشتراک خواهند گذاشت. بلاگری که در این زمینه فعالیت می کند، باید محتواهای زیادی در مورد مدل های مک، آرایش و…، تولید و منتشر کند.

در واقع باید از طریق طراحی و ساخت ویدیو، آموزش های گوناگونی در این زمینه ارائه دهد. علاوه بر این باید محتوای تصویری و ویدئویی، تولید و منتشر کند. همچنین باید همواره رسانه های خود را در بروز ترین حالت ممکن نگه دارد و تعامل خود را با کاربران شبکه اجتماعی حفظ کند.

• فشن بلاگر

• فشن بلاگر

فشن بلاگرها در پیج خود محتواهایی در زمینه استایل و مد، تولید و منتشر می کنند. در واقع فشن بلاگر ترکیبی از مدل، روزنامه نگار و استايلیست است. هیچ فردی به این کاربران سفارش تولید محتوا نخواهد داد؛ چرا که شخص فشن بلاگر باید محتواهای خاصی را تولید کند تا بتواند در نهایت رضایت و محبوبیت کاربران را کسب کند.

• فود بلاگر

این افراد در زمینه آشپزی و غذا در حال فعالیت هستند. فعالیت این کاربران در زمینه های معرفی، عکاسی و آشپزی است. بیشتر افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، شخصا از غذا ها عکس می گیرند.

• بلاگر گردشگری و سفر

این افراد به سرتاسر جهان سفر می کنند و از اتفاق ها و نکات حین سفر تولید محتوا می کنند و با کاربران خود به اشتراک می گذارند. اگر بخواهیم به بیان ساده تر این بلاگرها را به شما معرفی کنیم، باید بگوییم که آنها روزنامه نگار مدرن دنیای امروزی محسوب می شوند.

بلاگر خودرو

• بلاگر خودرو

این بلاگرها در پیج خود به معرفی انواع خودرو می پردازند و امکانات، تجهیزات و دیگر اجزای خودروها را بررسی می کنند. بیشتر بلاگرهای خودرو اتومبیل های مدرن را با هم مقایسه می کنند و تولید محتوا انجام می دهند.

• بلاگر طنز

بلاگرهای طنز از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند و معمولا تجربه های طنز خود را با کاربران به اشتراک می گذارند و محتواهایی در قالب طنز تولید و منتشر می کنند.

چگونه یک بلاگر اینستاگرام موفق شویم؟

برای اینکه به یک بلاگر موفق تبدیل شوید، باید به نکات زیر توجه کنید:

• برای اینکه کلمات کلیدی مختص موضوع خود را بیابید، باید به ابزارهای مناسبی دسترسی داشته باشید.

• برای انجام فعالیت های خود باید شوق مناسبی داشته باشید.

• برای بهتر دیده شدن از ترفندهای سئو استفاده کنید.

• محتواهای باکیفیت تولید کنید.

• کپشن های جذاب و مفیدی تولید کنید.

• با مخاطبان خود صادق باشید و شخصیت واقعی خود را نشان دهید.

• از فایل های رسانه ای مختلفی استفاده کنید.

• در این حوزه ثبات داشته باشید.

• فعالیت خود را به صورت منظم ادامه دهید و اگر قصد دارید به یک بلاگر موفق تبدیل شوید، ابتدا استعداد خود را بررسی کنید و از خود بپرسید که اصلا استعداد بلاگری را دارید یا خیر؟ پس از آن می توانید به صورت گام به گام، بلاگری را به کمک کارشناسان ما بیاموزید.

ویژگی‌‌‌های یک بلاگر اینستاگرام خوب چیست؟

بلاگری نیز در جهان امروز یک شغل پر درآمد است که هر فردی نمی تواند در این زمینه فعالیت کند و موفق شود! چرا که این شغل نیز نیازمند استعداد بوده و برای موفقیت باید به آن علاقه داشته باشید. اما یک بلاگر خوب برای موفقیت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ ویژگی یک بلاگر خوب عبارتند از:

• علاقه به تولید محتوا و حوزه کاری خود

• داشتن بیوگرافی کامل

• فعالیت مداوم در شبکه اجتماعی اینستاگرام

• داشتن یک اکانت تجاری در اینستاگرام

یک بلاگر به چه ابزاری و افرادی نیاز دارد؟

برای اینکه در این زمینه فعالیت کنید و بلاگر شوید، نیازمند تجهیزات ویژه ای هستید. از تجهیزات و ابزاری که برای بلاگر شدن نیاز دارید، می توان به گوشی موبایل با کیفیت دوربین بسیار عالی، مونوپاد، میکروفون، نور ثابت، رینگ لایت و یک پیج رسمی در اینستاگرام اشاره کرد.

اگر برای بلاگر شدن مصمم هستید، باید بگوییم برای شروع به تیم خاصی نیاز پیدا نمی کنید؛ اما با گذر زمان هنگامی که تعداد کاربران شما افزایش پیدا کند‌‌، باید فعالیت شما نیز بیشتر شود.

در این صورت به کمک افراد دیگری نیز نیاز پیدا می کنید تا بتوانید محتوای مورد نیاز پیج خود را تولید کنید. هنگامی که حجم فعالیت پیج شما بیشتر شود، یک فرد نمی تواند به تنهایی تولید محتوا کند و مسلما به افراد بیشتری نیازمند خواهد بود.

آموزش کسب درآمد از طریق بلاگر شدن

برای اینکه بتوانید از طریق بلاگری درآمد کسب کنید، باید به دنبال ایده باشید. بهترین ایده برای بلاگری همان حوزه ای است که شما در آن مهارت کافی و اطلاعات لازم را دارید. شما در صورتی می توانید از طریق شغل بلاگری کسب درآمد کنید که در حوزه ای که فعالیت می کنید متخصص باشید.

آموزش بلاگری بدون چهره

شاید بلاگر شدن بدون نشان دادن چهره کمی برایتان عجیب به نظر بیاید. همانطور که می دانید امروزه زندگی همه افراد به اینترنت گره خورده است. افراد بسیاری وجود دارند که دوست ندارند در جلوی دوربین ظاهر شوند و خودشان را نشان دهند. برای اینکه به یک بلاگر تبدیل شوید، به هیچ عنوان لزومی ندارد که چهره خود را به نمایش بگذارید.

درست است که اگر در جلوی دوربین باشید سریع تر پیشرفت خواهید کرد؛ اما بدون چهره هم میتوان بلاگر شد! ایده های بلاگری بدون چهره عبارتند از:

• عکس از حیوانات خانگی

• فود بلاگر •

ویدئو سفر

• فشن بلاگر

• استفاده از ماسک

• کارتونی کردن چهره

درآمد بلاگر ها چقدر است؟

شاید برای شما هم کمی عجیب باشد، اما کاربران می توانند از طریق بلاگری حداقل در ماه ۳۰ میلیون تومان درآمد داشته باشند! بلاگرهای موفق ایرانی و خارجی بسیاری وجود دارند که در ماه حدود ۵۰۰ میلیون درآمد کسب می کنند. شغل بلاگری یکی از پردرآمدترین شغل ها در جهان محسوب می شود و هر فردی می تواند در زمینه کاری خود به یک بلاگر تبدیل شود. تفاوت بلاگر اینستاگرام و اینفلوئنسر چیست؟

تفاوت بلاگر اینستاگرام و اینفلوئنسر چیست؟

در مورد بلاگر و اینفلوئنسر باید بگوییم که هر دو می توانند در یک زمان هم بلاگر باشند و هم اینفلوئنسر! تفاوت بلاگر و اینفلوئنسر عبارتند از: • اینفلوئنسر و بلاگرها در طرز فکر و هدف متفاوت هستند. • اینفلوئنسر و بلاگر ها در نحوه تعامل با کاربران متفاوت هستند. • بلاگر و اینفلوئنسر در اشتیاق و انگیزه متفاوت هستند. • تفاوت در دامنه فعالیت • تفاوت در کسب درآمد

تفاوت بلاگر اینستاگرام و ولاگر چیست؟

از تفاوت بلاگر و ولاگر میتوان به نوع فعالیت آنها اشاره نمود. ولاگرها در شبکه های اجتماعی در مورد تجربه و زندگی خود مطالبی را منتشر می کنند و این در صورتی است که بلاگرها عکس و کلیپ های جذابی را برای تولید محتوا منتشر می کنند. بلاگر و ولاگر هر دو از پردرآمد ترین کاربران در شبکه اجتماعی محسوب می شوند، اما این دو کاربر در نحوه ارائه محتوا نیز با هم تفاوت دارند.

بلاگرها از طریق انتشار متن و عکس هدف های خود را به کاربران ارائه می دهند اما ولاگرها باید مدت زمان زیادی را صرف تولید محتواهای تاثیرگذار خود کنند. اگر علاقه مند هستید که پست هایتان به اکسپلور راهی شوند روی لینک کلیک کنید سخن آخر امروزه افراد بسیاری زیادی در این زمینه فعالیت می کنند، اما تعداد بسیار کمی از آنها به موفقیت و محبوبیت و در عین حال درآمد کلان رسیدند. بلاگرها در جامعه جزو افراد تاثیرگذار هستند.

توجه داشته باشید که بلاگر شدن تنها تولید محتوا و ساخت یک پیج نیست. برای اینکه به یک بلاگر موفق تبدیل شوید، باید در تولید محتوا مهارت داشته باشید و در حرفه خود متخصص باشید. در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با کارشناسان سایت خرید فالوور اینستاگرام تماس بگیرید.

سوالات متداول درمورد بلاگر اینستاگرام

بلاگر کیست؟

بلاگرها افراد تاثیرگذاری هستند که در شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام فعالیت می کنند و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

درآمد بلاگری چقدر است؟

درآمد بلاگری به خودتان بستگی دارد و هر چقدر در این زمینه موفق تر باشید، درآمد بیشتری کسب می کنید. بلاگر‌های موفق ایرانی و خارجی بسیاری وجود دارند که ماهانه حدود ۵۰۰ میلیون درآمد کسب می کنند.

برای بلاگری به چه ابزاری نیاز داریم؟

گوشی با کیفیت عکاسی بالا، رینگ لایت، مونوپاد، نور ثابت و میکروفون

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا