اینستاگرام

چگونه بفهمیم شخصی در اینستاگرام آنلاین است؟ آموزش به زبان ساده

5/5 - (1798 امتیاز)

چگونه بفهمیم شخصی در اینستاگرام آنلاین است؟ آموزش به زبان ساده

چگونه بفهمیم شخصی آنلاین است؟ و اخرین بازدید یک فرد چه زمانی بوده است؟ شبکه‌ های اجتماعی مختلف تلاش زیادی میکنند که در مسیر پیشرفت و جذب کاربران بیشتر از یکدیگر سبقت بگیرند. اینستاگرام نیز یکی از این اپلیکیشن‌ ها است که با افزودن قابلیت‌ ها و امکانات جدید به برنامه خود، تلاش میکند که رضایت کاربران را نگه دارد و کاربران بیشتری را به خود جذب نماید. از طرف دیگر این شبکه اجتماعی به صورت مداوم برنامه خود را آپدیت می کند و قابلیتهای جدیدی را به آن اضافه میکند.

یکی از مواردی که همه کاربران شبکه‌ های اجتماعی از جمله اینستاگرام به آن علاقه‌ مند هستند، قابلیت مشاهده آنلاین بودن و آخرین بازدید افراد مورد نظر خود است. اینستاگرام نیز این قابلیت را فراهم نموده است تا بتواند یکی از نیازهای اساسی کاربران را برآورده سازد و از سایر اپلیکیشن‌ های مجازی که این امکان را دارند عقب نماند. البته به منظور تشخیص و مشاهده آنلاین بودن کاربران اینستاگرام، باید شرایط مناسبی مهیا باشد. ما در این مقاله به این موضوع میپردازیم که از چه طریق و چگونه بفهمیم شخصی در اینستاگرام آنلاین است یا خیر. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات مناسبی را در این زمینه دریافت کنید.

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

چگونه بفهمیم شخصی آنلاین(online) است؟

عناوین مهم در این مقاله:

یکی از دغدغه‌ های بسیاری از کاربران اینستاگرام این است که، از زمان فعالیت و آنلاین بودن افراد موردنظر خود در اینستاگرام مطلع شوند. در آپدیت جدید اینستاگرام نیز این امکان فراهم شده است که بتوان آنلاین بودن افراد مورد نظر خود را تشخیص داد. همانطور که گفته شد برای مشاهده آنلاین بودن و آخرین بازدید کاربران مورد نظر خود باید شرایط مناسبی فراهم باشد.

ابتدا باید بدانید که برای تشخیص آنلاین بودن و مشاهده آخرین وضعیت فعالیت کاربران در اینستاگرام، باید امکان مشاهده آخرین بازدید خود را از قسمت تنظیمات اینستاگرام، برای سایر کاربران غیرفعال نکرده باشید. همچنین یکی دیگر از شرایط مهم و اساسی برای تشخیص آنلاین بودن کاربران مورد نظر خود در اینستاگرام این است که، کاربر موردنظر نیز در قسمت تنظیمات خود، مشاهده آنلاین بودن را غیر فعال نکرده باشند.

زیرا در قسمتی از تنظیمات اینستاگرام بخشی وجود دارد که می‌توان، زمان آنلاین بودن و آخرین بازدید خود را مخفی کرد. بنابراین برای تشخیص چگونه بفهمیم شخصی آنلاین است ؟ کاربری که امکان مشاهده آنلاین بودن خود را غیرفعال نکرده باشد، می‌توان با مراجعه به دایرکت آن، از آنلاین بودن و آخرین بازدید مطلع شد. بعد از وارد شدن به برنامه اینستاگرام باید به قسمت دایرکت‌ ها مراجعه نمود و در زیر قسمت دایرکت هر کاربر، آنلاین بودن و آخرین بازدید آن را مشاهده کرد.

وضعیت آنلاین بودن و آخرین بازدید کاربران اینستاگرام به چند صورت نمایش داده میشود برای مثال: Active 20m ago: که به معنی آنلاین بودن کاربر در 20دقیقه پیش است. Active yesterday: که به معنی آنلاین بودن کاربر در روز گذشته است. Active Now: که به معنی آنلاین بودن کاربر در حال حاضر است و با یک نشانگر دایره‌ای سبز،  نمایش داده می‌شود.

چگونه بفهمیم شخصی آنلاین(online) است؟

دانلود برنامه تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام

با توجه به مطالب ذکر شده، در صورتی که کاربری در اینستاگرام وضعیت آنلاین بودن خود را مخفی کرده باشد، نمیتوان به صورت مستقیم و از طریق اپلیکیشن اینستاگرام، آنلاین بودن و آخرین بازدید آن را مشاهده کرد. یکی از روشهای غیرمستقیم و کاربردی که برای مشاهده آنلاین بودن و آخرین بازدید کاربران اینستاگرام میتوان از آن استفاده کرد، دانلود برنامه‌ ها و اپلیکیشن‌ های مشاهده آخرین بازدید کاربران اینستاگرام است.

با استفاده از برنامه‌ ها و اپلیکیشن‌ های آنلاین بودن اینستاگرام میتوان حتی از وضعیت آنلاین بودن کاربرانی که اخرین بازدید خود را مخفی کرده‌اند نیز اطلاع پیدا کرد. یکی از بهترین این برنامه‌ ها، برنامه InstaOnline است. استفاده از این اپلیکیشن‌ ها معمولاً رایگان است اما برای استفاده از همه امکانات لازم است که اشتراک خریداری شود تا بتوان از قابلیتهای مختلف آنها استفاده نمود.

دانلود برنامه تشخیص آنلاین بودن در اینستاگرام

برای استفاده از این برنامه و مشاهده آخرین وضعیت آنلاین بودن کاربران مورد نظر، باید مراحل زیر را طی نمود. 1- ابتدا باید برنامه مورد نظر را از گوگل پلی دریافت و سپس آن را نصب نمود. 2- بعد از نصب برنامه و اجرای آن باید حساب کاربری اینستاگرام خود را در اختیار برنامه قرار داد تا مخاطبان و دایرکت‌ ها به شما نشان داده شود. برای انجام این کار لازم است که بعد از وارد کردن نام کاربری اینستاگرام خود، گزینه continue را انتخاب نمود. 3- سپس لیست کاربران و مخاطبان نشان داده میشود و میتوان از وضعیت آنلاین بودن و آخرین بازدید هر کدام از کاربران، مطلع شد.

مخفی ‌کردن آنلاین بودن در اینستاگرام

بسیاری از کاربران اینستاگرام به دلایل مختلف، علاقه‌ای ندارند که آنلاین بودن و آخرین بازدید خود را به نمایش بگذارند. همانطور که گفته شد، میتوان از قسمت تنظیمات اینستاگرام این قابلیت را فعال کنند که آنلاین بودن آنها مخفی باقی بماند. البته این قابلیت برای کاربران اینستاگرام وجود دارد که میتوانند آنلاین بودن خود را تنها از یک کاربر مخفی کنند و یا آن را از همه کاربران مخفی نمایند.

مخفی کردن آنلاین بودن خود در اینستاگرام برای یک کاربر، با شیوه مخفی کردن آن برای همه کاربران متفاوت است. برای مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن و آخرین بازدید از دید یک کاربر، لازم است که به لیست دایرکت‌ ها مراجعه نمود و اکانت فرد مورد نظری که قصد مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن از آن را دارید را پیدا کرده و انگشت خود را چند ثانیه بر روی آن نگه دارید.

سپس باید گزینه mute message را انتخاب نمود و آخرین وضعیت آنلاین بودن را از آن مخفی نمود. برای مخفی کردن آنلاین بودن در اینستاگرام از دید همه کاربران نیز باید مراحل خاصی را طی کرد و به قسمت‌ های مختلفی مراجعه نمود که در ادامه به مراحل لازم برای مخفی کردن آخرین بازدید آنلاین بودن در اینستاگرام پرداخته ایم.

1- اجرا و بازکردن اپلیکیشن اینستاگرام و ورود به بخش پروفایل و سپس انتخاب سه خط موجود در گوشه سمت راست بالای صفحه. 2- انتخاب گزینه setting یا تنظیمات، در صفحه باز شده

مخفی ‌کردن آنلاین بودن در اینستاگرام

3-  انتخاب گزینه Activity Status در قسمت تنظیمات اینستاگرام 4- نمایش گزینه Show Activity Status و سپس غیر فعال کردن آن از طریق خاموش کردن چراغ و در نهایت مخفی شدن وضعیت آنلاین بودن و آخرین بازدید.

مخفی ‌کردن آنلاین بودن در اینستاگرام 2

 اپلیکیشن‌ های مخفی کردن وضعیت آنلاین در اینستاگرام

علاوه‌ بر روش‌ های ذکر شده، می‌ توانید از برنامه‌ های دیگری نیز برای مخفی کردن وضعیت آنلاین خود استفاده کنید. در این بخش می‌ خواهیم شما را با برخی از این نوع اپلیکیشن‌ ها آشنا کنیم.

· استفاده از اپلیکیشن اینستا آنلاین

برنامه اینستا آنلاین یکی از برنامه‌ هایی است که مخصوص کاربران اندروید می‌ باشد. کاربران اندروید می‌ توانند این برنامه را از گوگل پلی دانلود کرده و از تمامی امکانات آن استفاده کنند. اما به یاد داشته باشید که نسخه رایگان این اپلیکیشن تمامی قابلیت‌ ها و امکانات را در اختیار کاربران خود قرار نمی‌ دهد، بلکه اگر می‌ خواهید از تمام امکانات آن بهره‌مند شوید بهتر است از نسخه پرمیوم این برنامه استفاده کنید. با استفاده از برنامه اینستا آنلاین می‌ توانید آنلاین بودن کاربران در اینستاگرام و همچنین آخرین فعالیت‌ های آن‌ ها را تحت نظر داشته باشید.

این برنامه مختص والدین است که به‌ دنبال پیگیری فعالیت فرزندان خود هستند. در مرحله اول باید این برنامه را از گوگل پول دریافت کرده و سپس آن را نصب کنید. پس‌ از نصب برنامه از شما می‌ خواهد تا نام کاربری اینستاگرام خود را در آن وارد کنید. سپس روی گزینه ضربه بزنید تا یک پنجره جدید که لیستی از فالوور های شما را نشان می‌ دهد، برای شما باز شود. یکی از مزایای خوب این برنامه عدم نیاز به رمز عبور است.

البته در برخی موارد ممکن است باگ باعث عدم نشان‌ دادن آنلاینی فرد شود. در این‌ گونه موارد فرد و یا کاربر مورد نظر وضعیت آنلاین خود را مخفی نکرده است اما به دلیل برخی مشکلات ممکن است آنلاین بودن آن‌ ها نشان داده نشود. این مشکل به خود برنامه مربوط است و می‌ توان با آپدیت کردن برنامه مشکل را حل کرد. کلام آخر در میان همه اپلیکیشن‌ های مجازی، اینستاگرام یکی از بهترین و محبوب‌ ترین آنها است که کاربران زیادی در سراسر دنیا دارد.

اپلیکیشن اینستاگرام تلاش زیادی کرده است تا رضایت کاربران خود را جلب کند و به این منظور، قابلیت‌ ها و امکانات اپلیکیشن خود را هرچند مدت، آپدیت میکند. یکی از موارد مهمی که کاربران اینستاگرام کنجکاوی زیادی در مورد آن داشته‌ اند، قابلیت مشاهده آنلاین بودن سایر کاربران است که اینستاگرام این قابلیت را به برنامه خود افزوده است. برای تشخیص آنلاین بودن کاربران اینستاگرام، باید شما آنلاین بودن خود را در قسمت تنظیمات فعال کرده باشید.

همچنین کاربری که قصد مشاهده آنلاین بودن آن را دارد نیز، آنلاین بودن خود را مخفی نکرده باشد. سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از سایتهای معتبری است که خدمات شبکه‌ های ‌اجتماعی مختلف و آموزش های لازم را را با بالاترین کیفیت انجام میدهد. همینطور شما میتوانید با خرید فالوور ارزان اینستاگرام لایک و کامنت و خدمات سایر شبکه های اجتماعی از سایت خرید فالوور اینستاگرام در شبکه های اجتماعی دیده شوید.

سوالات متداول چگونه بفهمیم شخصی آنلاین است

نحوه تشخیص و اطلاع از آنلاین بودن کاربران اینستاگرام چگونه است؟

درصورتی که کاربر موردنظر، وضعیت آنلاین بودن خود را مخفی نکرده باشد، میتوان با مراجعه به قسمت دایرکت، آنلاین بودن و آخرین بازدید آن را مشاهده کرد.

چگونه میتوان آنلاین بودن خود را در اینستاگرام، فعال کرد؟

ورود به قسمت تنظیمات سپس ورود به قسمت Activity Status و سپس فعال کردن گزینه Show Activity Status.

نحوه غیر فعال کردن آنلاین بودن برای یک شخص خاص چگونه است؟

مراجعه به لیست دایرکتها و اکانت فرد موردنظر و سپس فشار دادن انگشت خود بر روی آن. سپس انتخاب گزینه mute message.

آیا میتوان بدون فعال بودن قابلیت آنلاین بودن کاربران، آخرین بازدید و آنلاین بودن آنها را مشاهده کرد؟

بله، با استفاده از اپلیکیشن‌ های خاصی میتوان آنلاین بودن این کاربران را نیز مشاهده نمود.

چه اپلیکیشن‌ هایی، امکان مشاهده آنلاین بودن و آخرین بازدید کاربران اینستاگرام را فراهم نموده‌ اند؟

اپلیکیشن‌ های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند که اپلیکیشن InstaOnline یکی از این اپلیکیشن‌ ها است.

آخرین بازدید کاربران اینستاگرام در کدام قسمت نشان داده میشود؟

در زیر قسمت دایرکت هر کاربر، آنلاین بودن و آخرین بازدید آن قابل مشاهده است.

آیا میتوان آخرین بازدید را از همه پیج‌ها مخفی کرد؟

بله، با ورود به بخش تنظیمات و سپس قسمت Activity Status و در نهایت خاموش کردن گزینه Show Activity Status، میتوان آخرین بازدید خود را مخفی کرد.

آیا میتوان بدون فعال بودن مجوز مشاهده آخرین بازدید خود، آنلاین بودن و آخرین بازدید سایر کاربران اینستاگرام را مشاهده کرد؟

خیر، لازمه مشاهده آنلاین بودن کاربران این است که ابتدا مجوز مشاهده آخرین بازدید خود کاربر نیز فعال باشد.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا