اینستاگرام

برترین تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور واقعی

5/5 - (92 امتیاز)

 

تنظیمات اینستاگرام امروزه یکی از محبوبترین و پر کاربرد‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی که همواره استقبال بسیاری از آن میشود، اینستاگرام است. میتوان گفت هر جوان ایرانی در اینستاگرام فعالیت میکند. اینستاگرام دارای بخشی به‌ عنوان فالوور و فالوور است. فالوور تعداد افرادی را نشان میدهد که پیج و اکانت شما را دنبال کرده‌اند و فالوور نیز همان افرادی هستند که شما در اینستاگرام آنها را دنبال میکنید.

هر چقدر تعداد فالوور شما افزایش پیدا کند، پروفایل شما نیز جذاب‌ تر خواهد بود. افراد بسیاری این موضوع  را تبدیل به روشی برای کسب درآمد کرده‌ اند. این دسته از افراد با ساخت حساب کاربری و جذب فالوور زیاد، اکانت اینستاگرام را به سایر علاقهمندان میفروشند. به‌ طور کلی افزایش فالوور اینستاگرام یک عامل موثر و بسیار مهم در فعالیت شما خواهد بود. اما سوال این است که چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟ در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام تلاش کرده‌ایم مطالب مفید و جامعی در مورد تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور ارائه دهیم.

 

 

راهنمای تنظیمات اینستاگرام

اولین موردی که باید به آن توجه کنید این است که تنظیمات اینستاگرام چه مرحله‌ای را برای افزایش فالوور طی می‌کند و چگونه از درست و صحیح بودن روش خود مطمئن شویم؟ در ادامه به چند مورد از این تنظیمات اشاره می‌کنیم.

 

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

 
  •   انتخاب نوع اکانت اینستاگرام

مرحله اول، ساخت حساب کاربری در اینستاگرام است که در این مرحله شما نوع اکانت خود را انتخاب می‌کنید. نوع اکانت شما باید به گونه‌ای باشد، تا بیشترین تعامل را با کاربران دیگر داشته باشید. در اینستاگرام سه نوع اکانت وجود دارد که شامل اکانت تجاری، پیشرفته و شخصی است.

در ابتدا باید شما اکانت پیشرفته را انتخاب کنید. هنگامی که کاربر نوع اکانت پیشرفته را برگزیند، اینستاگرام ابزار‌های مختلف و زیادی را به‌صورت رایگان در اختیار او قرار می‌دهد. کاربر می‌تواند با استفاده از این ابزار‌های پیشرفته، میزان پسرفت یا پیشرفت اکانت خود را بررسی کند. هر چقدر بتوانید بهتر و بیشتر اکانت خود را کنترل کنید، مسلما جذب فالوور بیشتری خواهید داشت.

عدم خصوصی‌سازی

  •   عدم خصوصی‌ سازی

حتما شما هم پیج‌های خصوصی را در اینستاگرام دیده‌اید. پیج‌های خصوصی به هیچ عنوان برای فعالیت‌های کاری و اقتصادی مناسب نیستند و نمی‌توانید با این نوع اکانت تعداد فالوور خود را افزایش دهید. اگر می‌خواهید از طریق تنظیمات اینستاگرام فالوور بیشتری جذب کنید، نباید صفحه اینستاگرامی شما قفل باشد. کاربران اینستاگرامی باید محتوا‌های شما را ببینند.

  •   بیوگرافی و هایلایت

مورد بعدی که جزو تنظیمات اینستاگرام بوده  و کاربر می‌تواند از طریق آن فالوور جذب کند، بیوگرافی پیج شما است. بیوگرافی و هایلایت پیج شما باید کامل باشد. بیوگرافی شامل اطلاعات و توضیحات مختصر و کاملی در مورد شما می‌شود و در این قسمت حتما باید اطلاعات شما کامل و درست باشد.

از جملاتی استفاده کنید که در چند جمله کوتاه بتواند کاملا شما را معرفی کند. توجه داشته باشید که در هایلایت پیج شما نباید از عکس پروفایل شما استفاده شود. عکس‌های این قسمت باید رنگی باشند تا کاربر بتواند آن را تشخیص دهد. بهتر است بیوگرافی و توضیحات خود را کمتر تغییر دهید.

  •   شماره و راه‌های ارتباطی

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌تواند سبب افزایش فالوور در اینستاگرام شود، قرار دادن راه‌های ارتباطی است. فرض کنید پیج شما در زمینه فروش آنلاین فعالیت می‌کند. در پیج‌های این چنینی باید در همان ابتدا اعتماد کاربران را جلب کنید. برای این امر شماره تلفن خود را در اکانت خود قرار دهید. تلاش کنید آدرس و مکان فروشگاه و شماره تلفن ثابت را در پیج قرار دهید تا کاربران بتوانند راحت‌تر به پیج و کسب‌و‌کار شما اعتماد کنند.

کامنت اینستاگرام

  •   کامنت

حتما شما هم در برخی از پیج‌ها دیده‌اید که کاربر کامنت را می‌بندد و اجازه گذاشتن کامنت به کاربران دیگر را نمی‌دهد. اگر قرار باشد محصولات آن پیج را خریداری کنید یا از خدمات ام استفاده کنید، چه کاری انجام خواهید داد؟ معمولا هنگامی که فرد بخواهد از خدمات پیجی استفاده کند، در قسمت کامنت‌ها می‌رود و از تجربیات کاربران دیگر استفاده می‌کند تا تصمیم‌گیری برایش آسان‌تر شود.

حال فرض کنید پیج مورد نظر کامنت‌های خود را بسته باشد. به‌طورکلی بستن کامنت می‌تواند بدترین کاری باشد که شما در یک پیج کاری انجام می‌دهید. به فالوور‌های خود اجازه دهید کامنت بگذارند و اظهار نظر کنند و حتی بهتر است به کامنت‌ها پاسخ دهید.

  •   تبادل

تبادل فقط به معنای فرستادن استوری و پست برای کاربران دیگر نیست. تبادل یعنی شما تلاش کنید با افرادی که در حوزه شما فعال هستند، ارتباط برقرار کنید و خودتان را در معرض کاربران بیشتری قرار دهید. هر چقدر بیشتر پست کاربران دیگر را لایک کنید یا کامنت بگذارید، میزان فالوور شما نیز بیشتر خواهد شد.

  •   اکسپلورر

یکی از روش‌هایی که می‌تواند کمک شایانی به افزایش فالوور اینستاگرام کند، ورود پست شما به اکسپلور است. برای ورود به اکسپلور راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از روش‌هایی که می‌تواند پست و محتوای شما را وارد اکسپلورر کند این است که ابتدا وارد بخش تنظیمات اینستاگرام شوید، پس از آن باید به قسمت حساب‌ بروید. بر روی گزینه کنترل محتوا کلیک کنید و سپس کنترل محتوای حساس را با حالت بیشتر فعال کنید.

با این ترفند پست و محتوای شما همیشه در اکسپلورر قرار می‌گیرد. روش دیگر افزایش فالوور از طریق تنظیمات اینستاگرام به باگ‌های این برنامه مربوط می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از این باگ پست‌های قدیمی خود را نیز مجددا وارد قسمت اکسپلور کنند. برای این امر ابتدا وارد قسمت پست‌های اکانت خود شوید و پست قدیمی خود را انتخاب کنید. پس از آن هشتگ‌هایی که زیر پست خود گذاشته بودید را تغییر دهید. با تغییر دادن هشتگ پست‌های قدیمی شما مجددا وارد اکسپلورر می‌شوید.

جمع بندی

با خواندن مطالب بالا، آگاهی کاملی در مورد تنظیمات اینستاگرام کسب کرده‌اید و اکنون می‌توانید از طریق تنظیمات اینستاگرام نیز فالوور خود را افزایش دهید. معمولا استفاده از این روش‌ها کمی زمانبر خواهد بود و برای افزایش فالوور از طریق تنظیمات اینستاگرام باید صبر کنید. بسیاری از افراد به همین دلیل پشیمان می‌شوند و ادامه مسیر را طی نمی‌کنند.

روش دیگری هم که بسیار راحت است خرید فالوور واقعی اینستاگرام از سایت خریدفالووراینستاگرام است. سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از سایت‌های بسیار معتبر و شناخته شده است که در زمینه فروش فالوور، لایک، کامنت و دیگر خدمات شبکه اجتماعی فعالیت می‌کند. در صورت وجود هرگونه سوال شما نیز می‌توانید از طریق شماره‌های ثبت شده در سایت با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

با چه روش‌هایی می‌توان از طریق تنظیمات اینستاگرام جذب فالوور کرد؟

بیوگرافی و هایلایت، اکسپلورر، کامنت، تبادل و…

  بیوگرافی و هایلایت در پیج اینستاگرام باید چگونه باشد؟

 بیوگرافی و هایلایت شما باید در چند جمله خلاصه شود و به‌صورت کامل شما را معرفی کند.

چرا نباید پیج کاری خود را خصوصی کنیم؟

زیرا قفل کردن پیج کاری مانع ایجاد تعامل بین شما و کاربران دیگر می‌شود.

برای ساخت یک پیج کاری، اکانت اینستاگرام باید از چه نوعی باشد؟

برای ساخت یک پیج کاری در اینستاگرام اکانت شما باید از نوع پیشرفته باشد تا بتوانید از ابزار‌های اینستاگرام به‌صورت رایگان استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

یک دیدگاه

  1. با ادب و احترام ، مشکل این حقیر اینکه افرادی را ک فالو دنبال نکرده ام پشت هایشان برایم در صفحه اول اینستا همون صفحه هوم خانه hom برایم بالا میاد و نمیتوانم افرادی ک فالو کردم پست های آن ها رو پیدا و لایک کنم برای برطرف کردن این مشکل خواهشمندم یاری فرمایید باسپاس بی کران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا