اینستاگراممشکلات متداول اینستاگرامی

تایید دو مرحله‌ای اینستاگرام و نکته های مربوط به آن

5/5 - (22 امتیاز)

 

امروزه همگی دارای لوازم هوشمند مانند تلفن همراه ، لپ تاپ ، کامپیوتر و … که در این ها اطلاعات خصوصی ، فایل های کاری و … می‌باشند. هکرها و هرزنامه‌ها بسیار پیچیده‌تر شده‌اند و روزانه کاربران زیادی در دام این افراد می‌افتند. به این دلیل پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام کاربران را تشویق می‌کنند تا احراز هویت دو مرحله‌ای یا تایید دو مرحله‌ای اینستاگرام را فعال کنند. در اینستاگرام دو راه وجود دارد که می توانید احراز هویت دو مرحله ای را برای حساب کاربریتان فعال کنید. اولین و تا حد زیادی ساده ترین، با شماره تلفن همراه شما می‌باشد.

هنگامی که وارد حساب کاربری اینستاگرام خود می‌شوید، یک پیام متنی با یک کد منحصر به فرد به شماره تلفن شما ارسال می کند. مورد دوم با یک نرم افزار ثالث احراز هویت می‌باشد. یکی دیگر از افراد سودجو نیز وجود دارند که با استفاده از تله هایی مانند افزایش فالوور از شما آیدی و پسورد پیجتان را می‌گیرند و بعد از مدتی پیجتان را از دسترسی شما خارج می‌کنند.

توصیه ما برای افزایش فالوور خرید فالوور ارزان از سایت معتبری مانند خرید فالوور اینستاگرام بدون دریافت فالوور ف فالوور های شما را به دلخواه افزایش می‌دهند. در ادامه این مقاله نحوه انجام هر دو روش را برای شما شرح خواهیم داد.

برای خرید پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

نحوه تنظیم تایید دو مرحله‌ ای در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن

1-پلتفرم اینستاگرام را در گوشی همراه خود باز کنید. 2-با ضربه زدن روی پروفایل در گوشه سمت راست پایین صفحه به پروفایل خود بروید. 3-نماد سه خط افقی را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید. 4-از منوی کشوی بالا آمده، “تنظیمات یا setting” را انتخاب کنید.

نحوه تنظیم تایید دو مرحله‌ای در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن

5-در منوی تنظیمات، “امنیت یا security” را انتخاب کنید. 6-در بخش «امنیت ورود یا Login Security، برای انتخاب «تأیید هویت دو مرحله‌ای یا Two-Factor Authentication» ضربه بزنید.

نحوه تنظیم تایید دو مرحله‌ای در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن 2

7-روی “شروع به کار یا Get Started” کلیک کنید تا دوتا گزینه برای شما نمایش خواهد داد. 8-گزینه‌ای که دارای “پیام متنی یا Text Message” تیک آن را فعال کنید. 9-شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس “بعدی یا Next” را انتخاب کنید. 10-کد ارسال شده به گوشی خود را وارد کرده و سپس گزینه”بعدی یا Next” را انتخاب کنید.

نحوه تنظیم تایید دو مرحله‌ای در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن 3

11-هنگامی که کد صحیح ارسال شده به گوشی خود را وارد کردید، اکنون باید تایید هویت دو مرحله‌ای شما فعال شود. اینستاگرام همچنین لیستی از کدهایی را برای شما نشان می دهد که می توانید در مواقعی که به تلفن همراه خود دسترسی ندارید از آنها استفاده کنید، بنابراین مطمئن شوید که از این کد های پشتیبانی اسکرین شات بگیرید و در یک مکان امن نگه داری کنید.

نحوه تنظیم تایید دو مرحله‌ای اینستاگرام با استفاده از یک برنامه شخص ثالث

1-نرم افزار اینستاگرام را در موبایل خود باز کنید. 2-با ضربه زدن روی آیکون پروفایل در گوشه سمت راست پایین صفحه به پروفایل خود بروید. 3-آیکون سه خط افقی را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید. 4- از منوی کشوی بالا آمده، روی “تنظیمات یا setting” ضربه بزنید.

نحوه تنظیم تایید دو مرحله‌ای اینستاگرام با استفاده از یک برنامه شخص ثالث

5-در منوی تنظیمات، “امنیت یا security” را انتخاب کنید.. 6-از گزینه های منو گزینه “احراز هویت دو مرحله‌ای یا Two-Factor Authentication” را انتخاب کنید. 7-روی “شروع به کار یا Get Started” کلیک کنید تا دوتا گزینه برای شما نمایش خواهد داد. 8-گزینه‌ای که دارای “نرم افزار تایید دو مرحله‌ای یا Authentication App” تیک آن را فعال کنید.

9-اگر تا به حال این نرم افزار را در موبایل خود نداشته باشید، اینستاگرام نسبت به مدل به گوشی شما Google Authenticator یا Duo Mobile را پیشنهاد می‌دهد. برنامه پیشنهادی را که انتخاب کردید ،دانلود کنید و روی «بعدی یا next» ضربه بزنید. 10-پس از دانلود برنامه، یک صفحه باز می‌شود و شما را به برنامه احراز هویت دو مرحله‌ای شخص ثالث می‌برد تا یک کد دسترسی را بازیابی کنید.

نحوه تنظیم تایید دو مرحله‌ای اینستاگرام با استفاده از یک برنامه شخص ثالث 2

11-کد را از برنامه شخص ثالث کپی کنید و سپس به اینستاگرام برگردید و آن را در قسمت خواسته شده قرار دهید. 12-اکنون در پلتفرم شخص ثالث ثبت نام خواهید کرد تا هر زمان که وارد اکانت اینستاگرام خود شوید، یک کد برای تایید به نرم افزار ارسال شود. 13-حالا صفحه‌ای بر روی موبایل شما ظاهر می شود که حاوی کدهای بازیابی می‌باشد.

بهتر است با انتخاب گزینه Screenshot در پایین صفحه از این کدها عکس بگیرید و در جای امنی نگهداری کنید. این کد ها یک بار مصرف است یعنی هر کدام از این کدها فقط یک بار قابل استفاده می‌باشند و اگر از بیشتر این کدها استفاده کرده‌اید یا نگران دسترسی شخصی به این کد های مهم هستید، می توانید بر روی گزینه دریافت کدهای جدید در پایین صفحه ضربه بزنید و مجموعه جدیدی از کدهای بازیابی را دریافت کنید.

نکته مهم در مورد کدهای بازیابی اینستاگرام

این کدها زمانی کاربرد دارند که به هر دلیلی گوشی خود را گم کرده باشید یا نتوانید کد ارسال شده از طریق پیامک ، برنامه احراز هویت یا از طریق ایمیل را دریافت کنید و یا حتی نتوانید به هر دلیل وارد اکانت خود بشوید. در این صورت می توانید با استفاده از این کدهای بازیابی یا ریکاوری کد به اکانت اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. هر کدام از این کدها فقط یک بار قابل استفاده هستند و اگر از تعداد بیشتر این کد ها را استفاده کرده‌اید

یا نگران دسترسی شخصی دیگری به آنها هستید، می توانید با انتخاب دریافت کدهای جدید در پایین صفحه، لیست جدیدی از کدهای بازیابی یا ریکاوری کد را دریافت کنید. سخن پایانی با فعال سازی تایید دو مرحله‌ای اینستاگرام، برای ورود به این پلتفرم، علاوه بر وارد کردن رمز عبور پیجتان ، باید کد ارسال شده از یکی از موارد ذکر شده در بالا را نیز وارد کنید. از آنجایی که کد فقط برای گوشی موبایل شما ارسال می‌شود، راه را برای ورود هکرها به حساب اینستاگرام شما مسدود می کند و در نتیجه امنیت اکانت اینستاگرام شما را تضمین می کند. منبع مقاله  

سوالات متداول درباره تایید دو مرحله‌ای اینستاگرام و نکته های مربوط به آن

چرا باید از گزینه تایید دو مرحله ای استفاده کنیم؟

اگر امنیت پیجتان برایتان مهم است و میخواهید زمانی که کسی بدون اجازه شما وارد اکانتتان شد خبردار شوید گزینه تایید دو مرحله ای برای شماست.

با فعال کردن گزینه تایید دو مرحله ای چه اتفاقی رخ میدهد؟

1-با فعال کردن این گزینه هنگامی که کسی وارد اکانتتان میشود پیامکی هاوی کد تایید برای شما ارسال میشود که شما را از ورود شخص دیگری به اکانتتان با خبر سازد.

 

 

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا