یوتیوب

آموزش راه اندازی کانال یوتیوب بدون چهره به صورت گام به گام

4.7/5 - (11 امتیاز)

راه اندازی کانال یوتیوب، یوتیوب را می توان پادشاه محتواهای ویدیویی نامید چرا که این پلتفرم پر است از ویدیو هایی که افراد از موضوعات و مسائل مختلف می گذارند.

ویدیو هایی که در یوتیوب بارگزاری می شوند انواع مختلفی دارند که کانال های بدون چهره که در آن بلاگر قیافه واقعی خود را مخفی می کند و به جای آن از یک تصویر کارتونی و یا حتی کلا بدون تصویر صورت استفاده می کند.

امروزه اینگونه ویدیوهای بدون تصویر چهره کاملا جایگاه خود را در یوتیوب پیدا کرده اند و روز به روز بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرند.

توجه کنید که برای ساختن یک ویدیوی کامل و به درد بخور هیچ نیازی به چهره بلاگر نیست بلکه بهترین گزینه آشنا بودن او با ابزار های ادیت و نحوه تولید ویدیو و ارائه کار است.

چرا در یوتیوب ویدیوی بدون چهره بگذاریم؟

عناوین مهم در این مقاله:

بارگزاری ویدیوهای بدون چهره در یوتیوب می تواند به دلایل مختلفی مربوط باشد که از جمله آنها می توان به خجالتی بودن بلاگر اشاره کرد

و اینکه نمی خواهد جلوی دوربین ظاهر شود؛ البته موارد دیگری نیز می توانند در این مورد دخیل باشند مثلا محبوب شدن ویدیو های بدون چهره در پلتفرم یوتیوب در سال های اخیر می تواند از این موارد باشد.

ما در سایت خرید فالوور اینستاگرام 25 مورد از ایده های بلاگری بدون چهره و راه اندازی کانال یوتیوب را برای شما معرفی می کنیم که می توانید از آنها کمک بگیرید.

برای خرید سابسکرایب یوتیوب روی لینک زیر کلیک کنید.

ایده 1) بلاگری بدون چهره در یوتیوب با کمک هوش مصنوعی

هوش مصنوعی که به تازگی وارد جریان تولید محتوا شده است می تواند در این زمینه واقعا کارگشا باشد؛ برای مثال می توان با کمک هوش مصنوعی تصاویر و ویدیو های فوق العاده ساخت و یا هزاران تصویر و ویدیو را با هم ترکیب کرد و محتوای خلاقانه و زیبایی را ساخت.

ایده 2) تولید ویدیوهای study with me

اگر از کسانی هستید که می خواهید علاوه بر تحصیل دارای یک پیج شخصی هم در یوتیوب باشید و محتوای خودتان را در آن بارگزاری کنید در این صورت این ایده می تواند

برای شما عالی باشد؛ برای این کار دوربین را در جایی از اتاق یا میز کارتان قرار دهید که چهره تان نمایش داده نشود و شروع به ویدیو گرفتن از کتاب ها و درس خواندن خودتان کنید.

ایده 3)  درباره حقیقت های جالب طبیعت و…

شما حتما ویدیو های یوتیوب که با کلمات آیا می دانستید که… شروع می شوند را دیده اید؛ این ویدیو ها مربوط به اطلاعات جالبی هستند

که هر مخاطبی می تواند علاقه مند به دانستن آنها باشد. این نوع ویدیو ها می توانند موضوع جالبی برای ویدیو های یوتیوب بدون چهره باشند.

ایده 4) انجام بازی های مختلف کامپیوتری

یکی دیگر از موضوعاتی که می توانید درباره آن ویدیو برای یوتیوب بسازید در حالی که از چهره شما در این ویدیو خبری نیست انجام دادن بازی هایی است

که برای دیگران هم می تواند جذاب باشد. این بازی ها می توانند بازی هایی باشند که به شکل کوییز و مربوط به اطلاعات عمومی شما باشند؛ مزیت انجام این بازی ها علاوه بر اینکه نیازی

به نمایش چهره شما در آن نیست محبوبیت بالای آن بین کاربران می باشد که می تواند بازدید های بالایی را برای تان به ارمغان بیاورد.

ایده 5) شعبده بازی

این ایده مربوط به کارهای سرگرمی مثل مجیک و شعبده بازی می تواند برای یک کانال یوتیوب بسیار جذاب باشد؛ البته به خاطر داشته باشید که منظور شعبده بازی هایی است که در آن از چهره استفاده ای نمی شود مثل مجیک به وسیله کارت های بازی و…

ایده 6) مراقبت از گیاهان

کار با گیاهان همیشه کاری آرامش بخش بوده است و تهیه ویدیو های مربوط به مراقبت از گیاهان و راهنمایی درباره رشد و تکثیر آنها علاوه بر اینکه نیاز به وجود چهره شما در ویدیو ندارد

و از این بابت مشکلی ندارید می تواند به عنوان ویدیو های ریلکسینگ و آرامش بخش به کار برده شود و همینطور ویو و فالوورهای زیادی هم بگیرد.

ایده 7) تعریف کردن داستان های ترسناک

یکی از جدید ترین ترندهای پلتفرم یوتیوب تعریف کردن داستان های مهیج از جمله داستان های ترسناک است که این روز ها بسیاری از بلاگرها آن را انجام می دهند.

این موضوع نیز با توجه به اینکه نیازی به چهره شما ندارد بسیار عالی است و به راحتی به جای آن می توانید از یک تصویر ساخته هوش مصنوعی استفاده کنید.

ایده 8) ویدیوهایی درباره حیوانات

اگر در منزل خودتان پت دارید و در فکر تولید تولید محتوای بدون چهره نیز هستید این می تواند یکی از موضوعاتی باشد که درست کردن ویدیو درباره آن ایده خوبی باشد.

حیوانات خانگی معمولا شیرین کاری ها و رفتارهای جالب خود را دارند که بین کاربران به شدت محبوب است و می تواند بازدید بالایی نیز بگیرد.

ایده 9) ساختن ویدیو درباره کتاب ها و خلاصه آنها

ساختن ویدیو درباره کتاب ها و خلاصه آنها نیز می تواند ایده خوبی باشد برای افرادی که فرصت خیلی زیادی ندارند و تمایل دارند که درباره کتاب ها و خلاصه آنها اطلاعاتی کسب کنند بسیار خوب است، این خلاصه کتاب ها می توانند

برای افرادی که می خواهند قبل از انتخاب مطالعه یک کتاب درباره آن اطلاعات مختصری به دست بیاورند نیز بسیار مفید خواهد بود که این افراد کم نیستند و این موضوع هم می تواند بازدید های بالایی داشته باشد.

ایده 10) آزمایش های علمی و بازدید های میلیونی

آزمایش های بسیار جالبی در ساینس وجود دارند که می توان از آنها برای تولید محتوا در یوتیوب استفاده کرد. شاید شما هم آزمایش خمیر دندان فیل را در یوتیوب دیده باشید

که یک آزمایش جذاب مربوط به علم شیمی است این آزمایش بارها و توسط بلاگر های مختلف انجام شده و حتی بازدید های میلیونی دریافت کرده است؛ شما نیز اگر در تلاش برای تولید محتوای یوتیوب جذاب هستید که بازدید های میلیونی بگیرد از کنار موضوع ویدیوهای علمی ساده نگذرید.

ایده 11) حل کردن پازل

حل کردن پازل ها می تواند برای خیلی از افراد جالب و جذاب باشد؛ با توجه به اینکه پازل ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند مثل مکعب روبیک، اوریگامی، پازل های هزار تکه و… در نتیجه دیدن ویدیوی حل پازل های سخت و هیجان انگیز نیز برای این گروه از افراد بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

ایده 12) فود بلاگری

غذا همیشه یکی از مباحث جالب و جذاب در بستر تمامی فضاهای مجازی بوده است. درست کردن غذاهای خوش آب و رنگ مخصوصا اگر مربوط به شهر ها و کشورهای مختلف باشد توجه کاربران زیادی را می تواند به خود جلب کند.

ایده 13) ویدیوهای ASMR

این نوع ویدیو ها می توانند شامل کارهای دلچسبی شوند که احساس خوبی را در افراد به وجود می آورد مثل صداهای آرامش بخشی از قبیل صدای آب، باران، جنگل و صدای خش خش برگها که می توانند

برای افراد مضطرب تسکین دهنده باشند. این نوع ویدیو ها با اینکه چهره هیچ فردی را در خود ندارند اما بازدید های میلیونی از یوتیوب می گیرند.

ایده 14) تایم لپس

تایم لپس یک نوع خاص از ویدیوها است این ویدیوها تغییراتی که در طولانی مدت می افتد را در یک ویدیو کوتاه و با سرعت بالا جمع آوری می کنند مثل طلوع و غروب خورشید

در آسمان و یا پژمردن تدریجی یک گل؛ این نوع ویدیو ها در دسته موضوعات فان قرار می گیرند و معمولا بازدید های بالایی هم می گیرند و ساختن آنها هم بسیار ساده است.

ایده 15) مدیتیشن و یوگا

یکی از مواردی که رقابت در آن اندکی کمتر از بقیه موضوعات بوده و می توان به راحتی فعالیت در زمینه آن را شروع کرد مدیتیشن و یوگا می باشد. انجام دادن مدیتیشن برای خیلی از افراد کار سختی است

و به همین علت به دنبال کانال هایی برای همراهی در این زمینه می گردند. شما می توانید ویدیوهای مدیتیشن خود را در کانال یوتیوب تان آپلود کنید و فالوور های بسیاری را در این زمینه جذب کنید.

ایده 16) تولید ویدیو های انگیزشی

برای تولید ویدیو های انگیزشی می توانید از تصاویر گرافیکی استفاده کنید و با ایده گرفتن از زندگی افراد موفق و ثروتمند و با توجه به بیوگرافی ایشان ویدیو های جالبی را تهیه کنید.

ایده 17) ویدیوهای مربوط به هنر و نقاشی

نقاشی یکی از هنرهایی است که در آن نیاز به رفتن جلوی دوربین نیست و تنها با یک بوم و قلم هنر خود را با دیگران سهیم شده و می توانید ویدیوهایی با بازدیدهای بالا بسازید.

به یاد داشته باشید علاوه بر نقاشی آموزش آن نیز جزء موضوعات ترند در یوتیوب می باشد اگر در این زمینه نیز فعال هستید حتما ویدیوهای مربوط به آن را تولید کنید.ایده های تولید محتوا بدون چهره برای یوتیوب

ایده 18) آرایشگری و هنر ناخن

برای نمایش هنر خود در زمینه میکاپ و ناخن کاری نیازی به حضور در مقابل دوربین نیست در حالی که این هنر روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند

با نمایش کارهای خود در ویدیو علاوه بر پیدا کردن مشتری های بیشتر هنر خود را نیز به دیگران نشان می دهید تا از تماشای آن لذت ببرند.

ایده 19) زبان آموزی

آموزش زبان ها خارجی دغدغه بسیاری از افراد در دنیا می باشد؛ شما می توانید زبان های بین المللی مثل انگلیسی یا فرانسه را انتخاب کنید یا حتی زبان فارسی را به افراد خارجی حاضر در فضای مجازی یاد بدهید.

ایده 20) آنباکسینگ محصولات مختلف

آنباکسینگ یا باز کردن جعبه محصولات همیشه برای بسیاری از افراد کاری لذت بخش و جالب بوده است؛ حالا بلاگرها می توانند لذت انجام این کار را با مخاطبان خود شیر کنند.

در آنباکس کردن وسیله های مختلف می توان نحوه راه انداختن و سر هم کردن وسیله بعد از باز کردن آن را نیز به مخاطب آموزش داد.

ایده 21) معماری داخلی و دکوراسیون منزل

موضوع دکوراسیون همیشه از موضوعات مطرح و روز برای بسیاری از افراد در سراسر دنیا بوده است؛ با استفاده از ویدیوهای آموزشی می توان به دیگران چگونگی ست کردن لوازم منزل و دکور کردن را یاد داد.

ایده 22) ساختن پادکست

پادکست ها فایل های صوتی هستند که می توانند درباره هر چیزی باشند؛ برخی از پادکست ها خوانش کتاب ها هستند و برخی از آنها درباره موضوعات دیگر مثل انواع تحلیل ها و.. می باشند.

پادکست ها با اینکه اپلیکیشن های اختصاصی خود را دارا هستند اما در یوتیوب نیز خواهان بسیاری دارند و کانال های بسیار زیادی در این زمینه در حال فعالیت می باشند.

ایده 23) لایف استایل

ویدیوهای لایف استایل می توانند موارد گسترده ای را شامل شوند از سبک پوشیدن لباس گرفته تا نوع آرایش و میکاپ یا روش های مختلف برنامه ریزی برای زندگی که همگی از زیرشاخه های موضوع لایف استایل محسوب می شوند.

ایده 24) زیر نویس کردن موزیک ویدیو ها

حتما شما هم موزیک ویدیو هایی که کلمات آن زیرنویس می شود را دیده اید؛ این نوع محتوا معمولا در زبان انگلیسی و برای آموزش زبان کاربرد بیشتری دارد اگر چه برای سایر زبان و فقط به خاطر جذاب تر کردن ویدیوها نیز انجام می شود.

ایده 25) آموزش نرم افزار های مختلف با استفاده از اسکرین رکوردینگ

اپلیکیشن های زیادی هستند که قابلیت فیلم گرفتن از صفحه مانیتور شما را دارند و بسیاری از بلاگر هم از این اپ ها برای آموزش انواع نرم افزار و انتقال بهتر مفاهیم آن استفاده می کنند.

در مقاله امروز از سایت خرید فالوور اینستاگرام به تمام نمونه هایی که برای ساختن یک چنل یوتیوب بدون استفاده از چهره خود می توانید به کار بگیرید اشاره شد با بهره گیری از لیست می توانید انتخاب دقیق تر و بهتر را انجام دهید.

سوالات متداول ایده راه اندازی کانال یوتیوب بدون چهره

آیا ویدیو های بدون چهره در یوتیوب مانیتایز می شوند و از طرف یوتیوب پولی به آنها تعلق می گیرد؟

بله کانال های یوتیوب بسیار زیادی در یوتیوب هستند که بدون اینکه چهره فرد در ویدیو ها معلوم باشد مانیتایز شده اند.

آیا کارهای بدون چهره که با کمک هوش مصنوعی تهیه شده اند نیز مانیتایز می شوند؟

بله در یوتیوب به کارهایی که با هوش مصنوعی ساخته شده اند نیز پول تعلق می گیرد و این کارها هم مانیتای می شوند و فقط یک شرط وجود دارد اینکه حاصل کار ویدیو های با اصالتی باشد که قوانین کپی رایت در آن به طور کامل رعایت شده است.

چطور باید یک چنل یوتیوب بدون چهره را استارت بزنم؟

برای ساختن یک چنل یوتیوب بدون چهره از همین لحظه می توانید استارت بزنید برای این کار نیاز به آمادگی خاصی نیست و شما تنها اگر با برنامه های ادیت عکس و ویدیو آشنایی داشته باشید و ایده خود را پیدا کرده باشید می توانید کار خود را شروع کنید.

من چگونه می توانم به محیط یوتیوب انگیلیسی وارد شوم و در آن فعالیت کنم؟

برای حضور در یوتیوب انگلیسی بهتر است از کپشن و زیر نویس های انگلیسی و همچنین از هشتگ های انگلیسی استفاده کنید. محتوای انگلیسی شانس بیشتری برای دیده شدن در یوتیوب دارد مخصوصا اگر محتوای بدون چهره و صحبت باشد. مثلا ویدیوی مربوط به خیاطی، قلاب بافی و…

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا