یوتیوب

بهینه سازی ویدیو در یوتیوب نکات مهم برای تحقیق کلمات کلیدی

4.8/5 - (13 امتیاز)

تحقیق کلمات کلیدی: یوتیوب یکی از بزرگ‌ ترین و محبوب‌ ترین پلتفرم‌ های اشتراک‌ گذاری ویدئوی آنلاین در جهان است که روزانه میلیون‌ ها نفر از آن برای تماشا و اشتراک‌ گذاری ویدئو ها در موضوعات مختلف استفاده می‌ کنند.

پلتفرم ویدئویی در حال حاضر بیش از 1 میلیارد کاربر و بیش از 48 ساعت پست در ساعت دارد. اما شما می دانید که اخیرا ما فاکتور اصلی بهینه سازی سئوی شما، برای یوتیوب را یاد خواهیم گرفت؟

خبر این است که نظرسنجی Social Media Trends 2017 نشان داد که 44.2 درصد از بازاریابان از YouTube در برنامه ریزی استراتژیک خود استفاده می کنند و این شبکه در حال حاضر موثرتر از Google+، Twitter و LinkedIn است. بنابراین، برای این که استراتژی بازاریابی شرکت شما سریع تر به اهداف خود برسد، استفاده از پلتفرم ویدئو ضروری می باشد.

ویدئو های یوتیوب باید با در نظر گرفتن جستجوی کاربران ارسال شوند و برای انجام این کار، باید بهترین شیوه های سئو را برای طبقه بندی آن ها بدانید. به همین دلیل است که ما 5 نکته در مورد نحوه استفاده و تحقیق کلمات کلیدی برای YouTube گردآوری کرده ایم.

برای خرید ویو یوتیوب روی لینک کلیک کنید.

کلمات کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی، کلمات یا عبارات خاصی اند که مستقیماً با یک موضوع مرتبط هستند. آن ها با هدف درک و پیش بینی زبان مورد استفاده بازدید کنندگان احتمالی و آینده صفحه استفاده می شوند. به نکات راجع به کلمات کلیدی که در زیر آمده است دقت کنید:

نکات مهم در انتخاب نکات کلیدی برای یوتیوب

1- استفاده از ابزار های خاص

تحقیقات کلمات کلیدی را برای یوتیوب در ابزارهای خاص انجام دهید. درست مانند رتبه‌ بندی گوگل، برای یوتیوب هم درباره کلمات کلیدی تحقیق کنید. فهرستی از تمام کلماتی که یک شخص برای رسیدن به ویدئوی شما استفاده می کند ایجاد کنید. نام، عنوان، موضوع، شاخه موضوع و غیره. با فهرستی که در دست دارید، کلی ترین کلمات را خط بزنید و جذاب ترین کلمات را افزایش دهید.

به عنوان مثال: (SEO) را به نکات SEO) برای YouTube) تغییر دهید. با در دست داشتن لیست جدید، کمی تحقیق در مورد سئو انجام دهید و کلماتی را پیدا کنید که بیش از 300 تکرار دارند. برای جستجوی کلمات، چندین ابزار وجود دارد.

بیشترین استفاده از برنامه نویس کلمه گوگل، برنامه ریز کلمات کلیدی است. شما از طریق گوگل می توانید با استفاده از تکمیل خودکار نیز جستجو کنید، یعنی زمانی که ابتدای جمله را تایپ می کنید، برای تکمیل آن پیشنهاد دریافت خواهید کرد.

ابزار کاربردی برای تحقیق کلمات کلیدی

اگر می‌ خواهید تجزیه و تحلیل سئو دقیق ‌تری داشته باشید، SEMrush ممکن است مناسب ‌ترین ابزار باشد. این ابزار علاوه بر جستجوی کلمات کلیدی، اطلاعات مرتبط دیگری را نیز ارائه می دهد، از جمله اینکه کلمات در چه نوع وب سایتی استفاده می شوند و کدام یک بیشترین تبدیل را دارند. جستجوی کلمات کلیدی قبل از آپلود ویدئو بسیار مهم است، به هر حال، اگر افراد نتوانند آن را پیدا کنند، داشتن محتوای فوق العاده فایده ای ندارد.

2- کلمه کلیدی را در یادداشت ها درج کنید.

از فضای حاشیه نویسی برای نوشتن توضیحات ویدئوی خود استفاده نمایید. همان طور که گوگل نمی تواند تصاویر را ببیند، یوتیوب نیز نمی تواند فیلم ها را تماشا کند. از طریق توضیحات، این امکان برای این موتور های جستجو وجود دارد که بدانند ویدیوی شما در مورد چیست.

همچنین در حالت ایده آل، باید توصیفی بین 200 تا 250 کلمه بنویسید و 3 تا 4 بار از کلمه کلیدی استفاده کنید. حداکثر 500 کاراکتر در این قسمت مجاز است. اگر در مورد این که چه چیزی بنویسید درگیر ایده هستید، ویدئو را کلمه به کلمه رونویسی کنید. این ویژگی حتی دسترسی را افزایش می دهد، زیرا افراد دارای مشکلات شنوایی می توانند به محتوا دسترسی داشته باشند.

صرف نظر از تعداد نویسه‌ هایی که استفاده می‌ کنید، از 150 کاراکتر اول برای نوشتن مرتبط‌ ترین قسمت‌ ها استفاده کنید، زیرا این محدودیت چیزی است که در توضیحات ظاهر می‌ شود، بدون اینکه کاربر مجبور باشد روی (بیشتر بخوانید) کلیک کند.

3- از برچسب ها استفاده کنید.

برچسب ها برای استفاده ساخته شده اند! ویدئو های دارای برچسب به طور متوسط ​​5 برابر بیشتر از ویدئو های بدون برچسب بازدید دارند.

هنگام درج ویدئو از برچسب های کوتاه و بلند (3 تا 4 کلمه) استفاده کنید. ارزش این را دارد که به برچسب های ویدئو های با رتبه برتر رقبای خود نگاهی بیندازید و حتی اگر مرتبط با محتوای شما هستند، آنها را کپی کنید.

4- کلمه کلیدی را در سطر 1 توضیحات عنوان وارد کنید.

اولین فرآیند، داشتن یک عنوان عالی است. بنابراین، هنگام ایجاد آن، کلمه کلیدی را درست در ابتدا وارد کنید. گوگل تمایل دارد ویدیوها را در اولین صفحه جستجو قرار دهد که به موضوعات خاصی مربوط می شوند، مانند (چگونه از سئو برای رتبه بندی ویدئوی خود در یوتیوب استفاده کنیم؟)

این کلمات (کلمات ویدئویی) نامیده می شوند زیرا گوگل می داند که محتوای جستجو شده به بهترین وجه از طریق ویدئو توضیح داده می شود. به یاد داشته باشید که اگرچه عناوین با حداکثر 100 کاراکتر مجاز هستند، تنها 55 کاراکتر اول در موتور های جستجو ظاهر می شوند.

سعی کنید عنوانی با این تعداد کاراکتر بسازید. یک استراتژی که به تقویت ویدیوی شما در موتور های جستجو کمک می کند، استفاده از کلمه کلیدی در توضیحات عنوان به طور طبیعی در خط اول، یعنی در 25 کلمه اول است.

نتیجه گیری

علاوه بر نکات گفته شده در مقاله، کاربران می توانند با استفاده از گوگل ترندز که یکی از سرویس های پر کاربرد گوگل می باشد، راه های مختلف پیدا کردن کلمات کلیدی را جهت بهینه سازی عنوان های خود در یوتیوب را بررسی نمایند.

همچنین می توانند برای بهینه سازی بهتر و بالا بردن کیفیت یوتیوب خود به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کرده و به خرید سرویس های مختلف این سایت بپردازند. پشتیبانان این سایت محبوب و پرطرفدار در طی شبانه روز آماده پاسخگویی و کمک کردن به شما در زمینه پلتفرم های خارجی و داخلی می باشند.

سوالات متداول در زمینه تحقیق کلمات کلیدی یوتیوب

نکات کلیدی برای ویدئو های یوتیوب را نام ببرید؟

نکات کلیدی که باید به آن ها دقت کنید عبارتند از:
اهمیت کلمات کلیدی، سئو یا بهینه سازی موتور های جستجو، عوامل رتبه بندی یوتیوب و موقعیت یابی کلمات کلیدی.

سئو چیست؟

سئو چیزی نیست جز روش مورد استفاده برای بهبود رتبه بندی وب سایت ها، وبلاگ ها، فروشگاه های مجازی و …

کلمات کلیدی در کجا قرار دارند؟

کلمات کلیدی در عناوین، توضیحات و برچسب ها می توانند قرار گیرند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا