یوتیوب

چرا در یوتیوب نمیتونم کامنت بزارم؟ آموزش رفع مشکل تصویری

5/5 - (137 امتیاز)

چرا در یوتیوب نمیتونم کامنت بزارم؟ یوتیوب یکی از محبوب ترین سرویس ­های اشتراک ویدیو می­باشد که در فوریه سال 2005 شروع به کار کرد. این پلتفرم جهانی توانست به سرعت به محبوبیت بی­نظیری در بین مردم دست پیدا کند و به یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های جهان تبدیل شود.

چرا در یوتیوب نمیتونم کامنت بزارم؟

همانطور که می­دانید یوتیوب به کاربران فعال خود که ویدیوهای جذاب و پر بینند های را به اشتراک می­گذارند حقوق می­دهد و این موضوع باعث شده است تا افراد زیادی در این فضا فعالیت داشته باشند. طبیعتاً نظر دادن یا به اصطلاح کامنت گذاشتن برای ویدیو های موجود در یوتیوب یکی از راه­ های افزایش تعامل و در نتیجه افزایش بازدید از کانال­ ها می­باشد. تصور کنید برای یک ویدیوی پربازدید نظر خود را به اشتراک گذاشته اید، در واقع با این کار افراد زیادی قادر به دیدن نظر شما هستند و احتمال مراجعه آن­ها به کانال شما و بازدید از محتوای شما نیز افزایش خواهد یافت.

شما عزیزان می توانید جهت خرید کامنت یوتیوب روی لینک زیر کلیک کنید:

به همین دلیل کامنت گذاشتن در یوتیوب مقوله بسیار مهمی است که در افزایش بازدید ویدیوهای کانال افراد بسیار حائز اهمیت است. اما گاهی اوقات برخی از کاربران در روند کامنت گذاشتن برای ویدیوها دچار مشکل می­شوند و به هیچ عنوان نمی توانند در قسمت نظرات، نظری را ارسال کنند و از این بابت اظهار نگرانی می­کنند. اما از آنجایی که هر مشکلی یک راه حلی دارد، اصلاً جایی برای نگرانی نیست. در ادامه کارشناسان سایت خرید فالوور اینستاگرام به ارائه روش­ هایی موثر برای رفع مشکل کامنت گذاشتن در یوتیوب پرداخته اند. چرا در یوتیوب نمیتونم کامنت بزارم؟ روش­های رفع مشکل کامنت گذاشتن

چرا در یوتیوب نمیتونم کامنت بزارم؟ روش­های رفع مشکل کامنت گذاشتن

· هیچ مشکلی وجود ندارد !

در بسیاری از موارد عملاً هیچ مشکلی برای کامنت­ گذاشتن از جانب شما وجود ندارد بلکه فقط صاحب اثر گزینه دریافت نظر را مسدود کرده است یوتیوب به مالک ویدیو اجازه می‌دهد که اگر تمایلی به دریافت نظر دیگران ندارد، قسمت نظرات YouTube را غیرفعال کند. بنابراین اگر نمی‌توانید برای یک ویدیو در یوتیوب نظر ارسال کنید، می‌توانید برای یک ویدیوی دیگر که از YouTuber دیگری ارائه شده است نظر دهید تا ببینید آیا عملیات موفقیت آمیز است یا خیر. اگر نمی‌توانید فقط برای یک ویدیو در YouTube نظر بدهید، این معمولاً به این معنی است که مالک نمی‌ خواهد شما این کار را انجام دهید و ویژگی کامنت گذاری را مسدود کرده است. شما مسدود (block) شده اید !

· شما مسدود (block) شده اید !

توجه داشته باشید که یوتیوب نیز مانند اکثر اپلیکیشن­ های موجود در فضای مجازی قابلیت مسدود کردن دنبال کنندگان را برای کاربران خود فراهم کرده است، بنابراین اگر نمی‌توانید برای همه ویدیوهای یک YouTuber خاص نظر ارسال کنید، احتمالاً مالک ویدیو حساب شما را مسدود کرده است. اگر نظرات بی ادبانه یا نادرستی ارسال کرده اید و در کل سازنده ویدیو با نظرات شما موافق نباشد این حق را دارد که حساب شما را مسدود کند. برای حل این مشکل باید از لیست مخاطبان مسدود شده صاحب ویدیو خارج شوید در غیر این صورت تنها با ساخت یک حساب یوتیوب جدید می­توانید مجدداً کامنت بگذارید.

· غیرفعال کردن حالت Restricted

اگر حالت محدود در حساب یوتیوب شما فعال باشد، با مشکل اظهار نظر در مورد ویدیوهای یوتیوب مواجه خواهید شد. برای رهایی از این مشکل باید حالت محدود یوتیوب را غیرفعال کنید.

· مرورگر دستگاه شما مشکل دارد

اگر نمی‌توانید برای هیچ کدام از ویدیوهای موجود در یوتیوب کامنت بگذارید، احتمالاً در مرورگر وبی که استفاده می‌کنید مشکلی وجود دارد. ابتدا کوکی­ ها و حافظه پنهان را در مرورگر وب خود پاک کنید و سپس مجدداً برای کامنت گذاشتن اقدام کنید، به احتمال زیاد مشکل شما برطرف شده است. جهت یادآوری برای شما عزیزان مراحل پاک کردن حافظه پنهان موجود در مرورگر را به طور خلاصه بیان می کنیم. برای مثال مرورگر گوگل کروم را در نظر بگیرید، برای حذف حافظه پنهان در مرورگر کروم کافیست مراحل زیر را انجام دهید. 1. ابتدا وارد مرورگر گوگل کروم شوید. 2. بر روی قسمت پروفایل خود کلیک کنید. مرورگر دستگاه شما مشکل دارد 3. وارد قسمت Settings شوید و بعد از آن به قسمت Privacy and security مراجعه کنید و گزینه Clear browsing data را انتخاب کنید. مرورگر دستگاه شما مشکل دارد 2 با انجام این مراحل حافظه پنهان مرورگر شما حذف خواهد شد و احتمالاً مشکل کامنت گذاری در یوتیوب برای شما حل می­شود.

· پیروی از سیاست بازدید ویدیو

در بسیاری از موارد هیچ مشکلی برای کامنت گذاشتن وجود ندارد اما برای اینکه بتوانید موفق به کامنت گذاشتن شوید باید چند دقیقه از ویدیو را حتماً تماشا کنید. یوتیوب برای جلوگیری از دریافت کامنت از جانب ربات ­ها این محدودیت کوچک را اعمال کرده است.

· افزونه های مرورگر را غیرفعال کنید

تمامی مرورگرها قسمتی تحت عنوان افزونه دارند که در واقع عملکرد مرورگر را گسترش می­دهند. اما متاسفانه علی­رغم مفید بودن، گاهی اوقات این افزونه ها در برخی موارد اختلال ایجاد می­کنند. بنابر تجربه افراد، غیرفعال کردن افزونه های مرورگرها می تواند مشکل کامنت گذاشتن برای ویدیوهای یوتیوب را برطرف کند. برای غیرفعال کردن افزونه های مرورگر کروم کافیست مراحل زیر را انجام دهید. 1- ابتدا وارد مرورگر گوگل کروم شوید. 2- در قسمت سه نقطه بالای صفحه گزینه More tools را انتخاب کنید و سپس روی گزینه Extensions کلیک کنید. 3- با انتخاب گزینه Extensions تمامی افزونه های نصب شده در مرورگر را مشاهده خواهید کرد، در ادامه با خاموش کردن اسلایدر کنار هر کدام از افزونه ها می توانید آن­ها را غیرفعال کنید. چنانچه قصد دارید تا افزونه ها را به طور کامل حذف کنید گزینه Remove را انتخاب کنید که البته پیشنهاد می­کنیم تنها به غیرفعال کردن آن­ها اکتفا کنید تا در آینده مجدداً نیاز به نصب آن­ها نداشته باشید.

· ورود به صورت ناشناس

شاید برایتان جالب باشد اما گاهی اوقات ورود به صورت ناشناس به مرورگر، مشکل کامنت گذاشتن در یوتیوب را برطرف میکند. هنگامی که شما به صورت ناشناس یا به اصطلاح با حالت incognito وارد مرورگر می شوید تمامی افزونه ها به صورت خودکار غیرفعال می شوند. برای وارد شدن به صورت ناشناس کافیست مراحل ساده زیر را دنبال کنید. 1- ابتدا وارد مرورگر گوگل کروم شوید. 2- روی آیکون سه نقطه در قسمت بالا، سمت راست کلیک کنید. 3- با باز شدن منو، گزینه new incognito window انتخاب کنید اکنون حالت ناشناس برای مرورگر شما فعال شده است. کلام پایانی همانطور که می­دانید یوتیوب فضایی فوق العاده جذاب و مفرح می­باشد که در کنار جنبه فان و سرگرمی امکان کسب درآمد برای کاربران خود را نیز فراهم آورده است. این اقدام هوشمندانه یوتیوب سبب شد تا افراد زیادی از سنین مختلف به هنرها و مهارت ­های خود پی ببرند و فرصتی برای معرفی استعدادهای خود به دنیا را داشته باشند و در کنار آن به کسب درآمد نیز بپردازند. از طرفی دیگر یوتیوب با قرار دادن آپشن هایی از قبیل کامنت گذاری در واقع مسیرهایی برای موفقیت بیشتر کاربرانش باز کرد تا با ارتباط و تبادل نظر با یکدیگر شانس پیروزی و موفقیت خود را بالا ببرند. اظهار نظر درباره یک ویدیوی چند دقیقه ای شاید به ظاهر بسیار ساده و کم اهمیت باشد اما در حقیقت همین کلمات به ظاهر ساده سکویی برای موفقیت شما هستند. در پایان چنانچه مشکل کامنت گذاشتن در یوتیوب با روش­ های ذکر شده در مقاله برطرف نشد، شما عزیزان می توانید جهت رفع مشکل  و خرید کامنت یوتیوب به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه بفرمایید.

سوالات متداول در زمینه چرا در یوتیوب نمیتونم کامنت بزارم؟

 

آیا می توان افزونه های مرورگر را حذف کرد؟

بله، پس از ورود به صفحه افزونه ها با انتخاب گزینه Remove می توانید آن­ها را حذف کنید، اما پیشنهاد می­کنیم به جای حذف، آن­ها را غیرفعال کنید.

چطور به یوتیوب ثابت کنیم ربات نیستیم؟

برای انجام این کار کافی است که یک ویدیو از یوتیوب را برای چندین دقیقه تماشا کنید.

چطور از بلاک یوتیوب خارج شویم؟

متاسفانه تنها صاحب کانال قادر خواهد بود تا شما را از لیست مخاطبان مسدود شده خارج کند، اما اگر قصد دارید محتوای کانال مورد نظر را از دست ندهید، می­توانید با ساخت یک حساب کاربری دیگر به کانال مورد نظر خود دست پیدا کنید.

چطور حافظه پنهان مرورگر را پاک کنیم؟

برای انجام این کار کافیست به قسمت Settings مرورگر خود وارد شوید و بعد گزینه Privacy and security را انتخاب کنید و در آخر با کلیک بر روی گزینه Clear browsing data موفق به پاک کردن حافظه پنهان مرورگر خود می­شوید.

چطور بازدید از کانال یوتیوب را افزایش دهیم؟

هر چقدر که تعامل بیشتری داشته باشید در مقابل بازدید و تعامل بیشتری نیز دریافت خواهید کرد، بنابراین پیشنهاد می­کنیم در مواردی مثل کامنت گذاشتن برای ویدیوهای موجود در یوتیوب حساست به خرج ندهید زیرا کامنت­ ها کلید افزایش بازدید از کانال خودتان هستند.

حالت incognito چیست؟

حالت incognito در واقع حالت ناشناس مرورگرها می­باشد و بدین معنی است که شما می­توانید بدون اینکه اثری از سابقه جستجوی خود به جای بگذارید به صورت مخفیانه و ناشناس به وب­گردی بپردازید.

چرا در یوتیوب نمیتونم کامنت بزارم؟

در متن مقاله به طور کامل به پاسخ این سوال پرداخته شده است.

چطور افزونه های مرورگر گوگل کروم را غیرفعال کنیم؟

بعد از ورود به مرورگر کروم از قسمت سه نقطه بالای صفحه گزینه More tools و سپس گزینه Extensions را انتخاب کنید. سپس با مشاهده لیست افزونه ها می توانید با خاموش کردن اسلایدر مربوط به هر افزونه آن را غیرفعال کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا