اینستاگرام

منشن کردن پست (عکس یا ویدئو) در کامنت اینستاگرام آموزش 0 تا 100

Rate this post

اینستاگرام در برنامه خود از شیوه‌ های گوناگونی برای مرتبط کردن کاربران به همدیگر و بالاتر بردن افراد در الگوریتم‌ها استفاده می‌کند؛ منشن کردن نیز یکی از کارهایی است که افراد در اینستاگرام می‌توانند

به‌وسیله آن به همدیگر وصل شوند و تماشای پست و استوری‌های خود را به همدیگر پیشنهاد کرده و با منشن در کامنت‌ها یکدیگر را از پیام‌هایی که گذاشته‌اند مطلع کرده و از همدیگر دعوت کنند تا در یک مکالمه با هم باشند.

در حالت کلی برای فعالیت در فضای مجازی بهتر است راه و روش‌ هایی را به کار گرفت که می‌توان با استفاده از آن در سوشال‌مدیا توجه بیشتری را از افراد جلب کرد و یکی از این راه‌ها تگ و منشن کردن است.

مقاله آموزشی ارائه شده از سایت خرید فالوور اینستاگرام برای آگاهی بیشتر درباره مزایای منشن و یا تگ کردن افراد در یک پیج است.

منشن کردن در کامنت‌های اینستاگرام دقیقاً یعنی چه؟

وقتی درباره منشن کردن در اینستاگرام صحبت می‌کنیم؛ یعنی می‌خواهیم کامنتی را بنویسیم که در پاسخ به یک فرد دیگر باشد و علاوه بر نوشتن پاسخ با اشاره و منشن به این شخص توجه او را نیز به این جواب جلب کنیم.

برای انجام این کار از علامت @ و در ادامه آیدی یا نام کاربری فرد موردنظر استفاده می‌کنیم؛ بعد از نوشتن علامت @ و بعد آیدی طرف حالا می‌توانید کامنت خود را در ادامه این قسمت بنویسید. بعد از اینکه عبارت گفته شده را نوشتید حالا آن را پست کنید تا در قسمت کامنت‌ها ظاهر شود.

برای خرید کامنت در اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

تگ کردن پست (عکس و ویدئو) و منشن در اینستاگرام و نحوه انجام آن

با تگ یا منشن کردن در اینستاگرام توجه دوستان و آشنایان خودتان را به پست‌ها در این پلتفرم جلب کنید. نحوه انجام این کار را در این قسمت می‌توانید به راحتی یاد بگیرید. برای تگ کردن یک کاربر در اینستاگرام باید از مراحل زیر استفاده کنید:

ابتدا باید علامت + را لمس کرده و سپس پست‌هایی که می‌خواهید آنها را در پیجتان ارسال کنید را از گالری خود انتخاب نمایید.

حالا که تصاویر و ویدئو های خود را انتخاب کرده‌اید اشتراک گذاری در پیج را انتخاب کنید تا به پیجتان منتقل شوند؛در این مرحله یک سؤال از شما پرسیده می‌شود اینکه می‌خواهید چه کسی را تگ کنید.

همه افرادی که می‌خواهید پستتان در قسمت تگ‌ها در پیجشان باشد را انتخاب کنید و سپس پست‌ها را ارسال کنید؛تمام پست‌هایی که شما ارسال کرده‌اید

در فایل ویدئو های تگ شده وارد می‌شود و همه فالوورهای پیج طرف و خود او به راحتی می‌توانند پست شما را ببینند.از ویژگی تگ کردن پست‌ها برای نمایش آن به افراد بیشتر و جذب فالوور و مشتری نیز استفاده می‌شود.

آموزش منشن ( تگ ) افراد بر روی پست در اینستاگرام

 

چگونه می‌توان با منشن کردن پست در کامنت‌ ها تعداد فالوورها را بیشتر کرد؟

بیشتر در پست‌های بیزینسی برای افزایش فالوور استفاده می‌شود به این شکل که وقتی می‌خواهید افرادی را به پیج خود دعوت کنید و آنها را از پست یا کامنت خود مطلع کنید.

آیا راهی وجود دارد تا بتوانیم جلوی منشن کردن دیگران را بگیریم؟

تا کنون هیچ روشی در اینستاگرام نبوده است تا به وسیله آن بتوان جلوی منشن شدن توسط دیگران در اینستاگرام را گرفت؛

البته یک روشی هست که با استفاده از آن می‌توان جلوی منشن کردن دیگران در کامنت‌های زیر پست‌ هایی که شما بارگذاری کرده‌اید

را گرفت و آن هم با فیلتر کردن کاراکتر @ از طریق مسیر تنظیمات، خصوصی، کامنت‌ها و در نهایت فیلتر دستی است که باید در آن علامت @ وارد شود.

آیا راهی هست تا بتوان فهمید کسی ما را منشن کرده است یا نه؟

بله می‌توان فهمید اگر که کسی شما را منشن کرده باشد شما نوتیفیکیشن آن را دریافت خواهید کرد.

آیا اگر نام کاربری کسی را ندانیم می‌توانیم این را منشن کنیم؟

مهم‌ترین چیز که برای منشن کردن کسی باید بدانید این است که باید بعد از کاراکتر @ حتماً باید از نام کاربری

طرف مقابل استفاده کنید و در غیر این صورت منشن انجام نخواهد شد.

سؤالات متداول در زمینه منشن کردن پست در کامنت‌ها

منشن کردن پست ها به چه دردی می خورد؟

یکی از کاربردهای منشن کردن این است که با جلب‌توجه افراد به یک کامنت می‌توان به‌عنوان یکی از شیوه‌های بازاریابی اینترنتی از آن استفاده کرد؛ همچنین اگر بخواهیم پاسخ کسی را در کامنت‌ها بدهیم و یا اشاره به پست خاصی کنیم و بخواهیم توجه او را به آن جلب کنیم از منشن کردن استفاده می‌کنیم.

برای منشن یا تگ کردن یک کاربر خاص باید چه کاری انجام دهیم؟

برای انجام این کار ابتدا از علامت @ استفاده می‌کنیم و سپس آیدی کاربر موردنظر را نیز به آن اضافه می‌کنیم تا فرد از کامنت و پست موردنظر آگاه شود.

یک نمونه منشن را می توانید مثال بزنید؟

فرض کنید فردی یک پیام را در سوشال‌مدیا می‌گذارد و می‌خواهد دوستان و اطرافیان خود را از آن پیام آگاه کند در این صورت با منشن کردن این افراد می‌تواند این کار را انجام دهد و بعد از انتخاب پست نام دوستان را به‌عنوان افرادی که می‌خواهد پست را ببینند انتخاب و سپس آن را ارسال می‌کند.

اهمیت منشن کردن در مارکتینگ آنلاین در چیست؟

منشن کردن دیگر کسب‌وکارهای مشابه با خودتان می‌تواند آگاهی افراد را از برند شما بیشتر کند و درنتیجه فروش پیج شما را بیشتر کند.

هدف از منشن کردن چیست؟

هدف دیده و شنیده شدن محتوا هست.

آیا می توان نام کاربری و پیج هایی که خصوصی هستند را نیز منشن کرد؟

بله منشن شدن یک نام کاربری هیچ منافاتی با خصوصی بودن یا نبودن پیج فرد ندارد و به هر حال می‌توان این افراد را در کامنت‌ها منشن کرد.

چگونه می توانم به منشن انجام شده پاسخ بدهم؟

روی نوتیفیکشین ارسال شده کلیک کرده و با ریپلای جواب را به پیج مورد نظر بدهید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا