اینستاگرام

پین کردن کامنت در اینستاگرام آموزش به زبان ساده و تصویری

Rate this post

پین کردن کامنت در اینستاگرام، اینستاگرام مجموعه ای از الگوریتم ها و دستورالعمل ها است که پست هایی را که بلاگر ها در آن اشتراک گذاری می کنند را برای کاربران و مخاطبان دیگر نمایش می دهد.

افراد ویدیو ها و تصاویر را می بینند و گاهی برای بعضی از پست ها واکنش هایی مثل کامنت گذاشتن، شیر یا سیو کردن و لایک می گذارند.

در میان تعاملات و ری اکشن های مخاطبان کامنت گذاشتن برای پست ها یکی از مهم ترین آنهاست. مخاطبان وقتی به پست های جالب می رسند معمولا کامنتی را به عنوان نظر برای آن کامنت می نویسند.

گاهی وقت ها این کامنت ها از خود مخاطبان بوده و گاهی حرف های بزرگان هستند؛ و البته بعضی وقت ها کامنت هایی هم هستند که بسیار با ارزش هستند در حدی که دوست داریم همه مخاطبان آن را ببینند.

اینستاگرام روش پین کردن را در کامنت ها قرار داده است تا اگر کامنتی نظر ادمین و صاحب پیج را جلب کرد آن را پین کنند. پین کردن یعنی قرار دادن یک کامنت در قسمت بالای همه کامنت ها که بعد از انجام این کار توجه کاربران به این کامنت بیشتر جلب می شود

و در واقع نام این کارکرد پین کردن می باشد. در این مقاله از سری مقالات سایت خرید فالوور اینستاگرام درباره پین کردن یک کامنت به شما آموزش می دهیم.

برای خرید کامنت اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

پین کردن کامنت در اینستاگرام چه مزایایی برای یک پیج دارد؟

تاثیراتی که کامنت ها در تعامل پیج دارند غیر قابل انکار است و می تواند روی الگوریتم های اینستاگرام تاثیر مثبتی بگذارد و باعث پیشنهاد آن پست به بقیه شود.

پین کردن کامنت ها می تواند باعث بهینه سازی قسمت پیام ها شده و بهترین جملات را هایلایت کند. پین کردن جملات می تواند برای افزایش درآمد یک پیج نیز مناسب باشد به شرطی که ادمین شما دقیقا بداند چه کامنت هایی را پین کند تا مشتریان بیشتری را به کانال جذب کند.

کامنت ها چه تاثیری روی الگوریتم ها می گذارند؟

تاثیری که کامنت ها روی الگوریتم های اینستاگرام دارند به این شکل است که هر چه تعداد کامنت ها بالاتر باشد پست به افراد بیشتری پیشنهاد می شود.

پین کردن نیز به ما اجازه می دهد روی برخی از کامنت ها تمرکز بالاتری وجود داشته باشد و بیشتر به چشم کاربران بیاید.

کدام کامنت ها معمولا پین می شوند؟

اینکه چه کامنتی ممکن است توسط صاحب پیج پین شود بستگی به نظر این فرد دارد؛ پیام پین شده می تواند یک جمله مثبت از یک کاربر باشد و یا جملات مفهومی از بزرگان و یا حتی یک جمله منفی که دیگران به خوبی به آن پاسخ داده اند هم می تواند دلیلی برای پین کردن یک کامنت باشد.

پین کردن پرسش های تکراری

یکی از دلایلی که می توان یک کامنت را به خاطر آن پین کرد پرسش هایی است که معمولا کاربران در یک پیج از شما می پرسند و شما به جای پاسخ دادن به هر کدام از این پرسش ها می توانید یک بار پاسخ خود را در کامنت ها پین کنید.

پین کردن نظرات کاربران درباره محصولات شما

یکی دیگر از دلایلی که می توان برای پین کردن یک کامنت آن را بیان کرد نظرات افرادی است که از محصولات پیج تان استفاده می کنند؛ پین کردن این نظرات می تواند به دیده شدن بیشتر و به فروش بالاتر پیج کمک کند.

چگونه می توانیم یک کامنت را در اینستاگرام پین کنیم؟

برای اینکه بتوانید یک کامنت که نظرتان را جلب کرده است را در قسمت پیام ها پین کنید باید از مراحل زیر این کار را انجام دهید:

آموزش نحوه پین کردن کامنت در اینستاگرام برای آیفون و اندروید

1- ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید و به قسمت کامنت ها بروید.

2- بعد از اینکه کامنت ها را باز کردید حالا باید پیامی که می خواهید آن را پین کنید لمس کرده و روی آن نگه دارید تا انتخاب شود.

3- بعد از اینکه پیام مورد نظر انتخاب شد حالا یک منو برایتان در بالای صفحه باز می شود که اگر علامت پین را از آن انتخاب کنید پیام تان در قسمت بالای کامنت ها پین می شود.

4- حداکثر سه تا از کامنت ها را می توانید پین کنید.

چگونه می توان یک کامنت را از پین برداشت؟

برای اینکه کامنتی که پین کرده اید را از پین بردارید باید از مراحل زیر استفاده کنید:

_ روی علامت کامنت ها ضربه بزنید و نگه دارید تا یک نوار باز شود که علامت سنجاق کردن را نیز دارد.

_ حالا در مرحله دوم باید روی علامت پین که همان سنجاق است بزنید تا غیر فعال شود و پیام از پین در بیاید.

مقاله ای که مطالعه کردید از سایت خرید فالوور اینستاگرام و برای آگاهی رسانی به شما درباره مزایای پین کردن کامنت ها و تاثیر آن روی پیج بود امیدواریم برای تان سودمند بوده باشد.

سوالات  متداول در زمینه پین کرن کامنت در اینستاگرام

پین کردن کامنت ها با چه هدفی در اینستاگرام انجام می شود؟

در کامنت ها وقتی یک نظر بیشتر از دیگر کامنت ها جلب توجه می کند و یا جالب است آن را پین می کنیم. از پین کردن کامنت ها می توان با هدف فروش بیشتر سایت بهره برد.

چرا نمی توانم کامنت ها را در اینستاگرام پین کنم؟

برای هر پست نهایتا می توان تا سه تا کامنت را پین کرد و بیشتر از آن مجاز نیست.

آیا این امکان وجود دارد که پیام خودمان را در اینستاگرام پین کنیم؟

نخیر امکان پین کردن کامنتی که صاحب پیج گذاشته در اینستاگرام وجود ندارد.

چگونه می توان قسمت نظرات را غیر فعال کرد؟

اگر بنا به هر دلیلی می خواهید نظرات را غیر فعال کنید باید سه نقطه را از قسمت نظرات بزنید و سپس گزینه خاموش کردن نظرات را نیز انتخاب کنید تا کاربران امکان نظر دهی برای پست های شما را نداشته باشند.

چرا افراد کامنت ها را در اینستاگرام پین می کنند؟

بعد از اینکه یک کامنت را پین کردید این کامنت در ابتدای قسمت کامنت ها قرار می گیرد و اگر می خواهید کامنتی در بالای بقیه پیام ها باشد تا بقیه آن را بهتر ببینند پس آن را پین کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا