اینستاگرام

دلایل پاک شدن استوری اینستاگرام چیست؟ رفع مشکل

5/5 - (1334 امتیاز)

پاک شدن استوری اینستاگرام و دلایل آن

 

دلایل پاک شدن استوری اینستاگرام : شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که به محض انتشار یک محتوا در اینستاگرام، استوری آنان حذف می گردد. برای دانستن دلایل پاک شدن استوری اینستاگرام این مقاله را از دست ندهید. پس از حذف استوری، ممکن است پیغامی مبتنی بر بلاک و حذف آن برای کاربر ارسال شود. مسلما پاک شدن آن برای کاربران اینستاگرام حس ناخوشایندی به همراه دارد؛ به دلیل اینکه یک کاربر، محتوای خود را جهت دیده شدن در اینستاگرام آماده می ‌کند، ولی حذف استوری او، تمام تلاش هایش را بیهوده می کند. دقت کنید که در صورت دائمی شدن این مشکل، ممکن است روند رشد پیج شما تحت تاثیر قرار بگیرد.

حتی احتمال اینکه اکانت شما به دلیل دریافت اخطارهای زیاد برای همیشه مسدود شود، وجود دارد. اما سوال این است که برای جلوگیری از این موضوع چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ شاید شما هم به عنوان یک کاربر اینستاگرام با چنین مشکلی در اینستاگرام مواجه شده باشید و استوری شما حذف شده باشد! مطابق با قوانین مقرر شده اینستاگرام، دلایل مختلفی برای حذف استوری اینستاگرام وجود دارد. در این مطلب به بررسی دلایل حذف استوری اینستاگرام و روش هایی جهت رفع این مشکلات می پردازیم، پس با ما در سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه باشید.

برای خرید ویو استوری اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

دلایل پاک شدن استوری در اینستاگرام

در وضعیت عادی و طبق روال اینستاگرام، استوری ها پس از ۲۴ ساعت به طور خودکار حذف می شوند. اما گاهی زودتر از این مدت مقرر حذف می گردند و اصطلاحا از طرف اینستاگرام بلاک می شوند. در استوری ها نیز مانند پست های اینستاگرام، چنانچه محتواهایی به اشتراک گذاشته شوند که قوانین اینستاگرام را نقض می کنند و یا اینکه حق کپی رایت محفوظ نباشد، اینستاگرام بلافاصله پس از چند ثانیه آن را بلاک می کند. گاهی اوقات هم تنها به دلیل باگ اینستاگرام حذف می شوند و هیچ دلیل خاصی برای حذف آنها وجود ندارد.

چرا استوریم آپلود نمیشه

مشکلات کاربران اینستاگرام هنگام استفاده از این اپلیکیشن ممکن است به دلایل مختلفی رخ بدهد. در این بخش رایج ترین دلایلی که باعث می شوند استوری شما آپلود نشود را ارائه داده ‌ایم: • احتمال دارد که اتصال اینترنت شما قطع ‌شده باشد. • ممکن است نسخه‌ نرم‌ افزارتان با نسخه برنامه سازگاری نداشته باشد. • احتمالاً به خاطر مشکلات فنی اینستاگرام، این مشکل رخ داده است که در این صورت تنها باید تا رفع شدن مشکل صبر کنید. چرا استوری اینستاگرامم بلاک میشه

چرا استوری اینستاگرام بلاک میشه؟

همانطور که برخی پست های اینستاگرام بلاک می شوند، احتمال بلاک شدن آن ها در اينستا نیز وجود دارد. تا به حال دلایل مختلفی برای توضیح علت بلاک شدن آن ذکر شده است که در ادامه به بررسی دلایل مختلف بلاک شدن استوری ها از سوی اینستاگرام می پردازیم. • یک علت بلاک شدن اینستاگرام می تواند ریپورت کردن استوری مربوطه از جانب کاربران دیگر باشد. در اینستاگرام علاوه بر اینکه امکان ریپورت پست، دایرکت، کامنت و اکانت اینستاگرام وجود دارد، کاربران همچنین می توانند استوری ها و حتی لایو استوری ها را نیز ریپورت کنند. • علت دیگر برای بلاک شدن استوری اینستاگرام، ممکن است نقض قانون کپی رایت باشد. انتشار یک موزیک یا کپی از یک محتوا و استفاده از آن به عنوان تبلیغات، به اشتراک گذاشتن پستی از یک هنرمند بدون اینکه حق کپی رایت را به وی اختصاص دهید و…، جزو مواردی هستند که قوانین اینستاگرام را نقض می کنند‌.

علت تکرار استوری قبلی اینستاگرام

گاهی ممکن است سرویس اشتراک‌ گذاری عکس و ویدیوی اینستاگرام، تحت تأثیر باگی قرار گیرد که باعث میشود اینستاگرام به ‌جای اینکه جدیدترین استوری ها را نمایش دهد، داستان‌ هایی را که قبلاً منتشر شده اند را نشان می دهد. با پیش آمدن این اختلال، کاربران مجبور می شوند استوری هایی که قبلاً دیده اند را مجددا تماشا کنند. یعنی اگر کاربری در طول ۲۴ ساعت دو استوری پست کرده باشد که دیده شده اند، برنامه باز هم آنها را به عنوان استوری های “جدید” با حلقه رنگی در اطراف نمایه کاربر، نمایش می دهد. احتمال زیادی دارد که وجود این باگ روی استوری ‌های دیگری که کاربر به اشتراک گذاشته است نیز تاثیر منفی بگذارد. طبق گزارشات برخی کاربران اظهار کرده اند که پس از حذف برنامه و نصب دوباره آن، مشکل برطرف شده اما عده ای دیگر نیز موفق نبوده اند.

رفع مشکل

• در مرحله اول برای حل هر مشکلی برنامه اینستاگرام خود را بروز رسانی کنید. برای انجام این کار می توانید به گوگل پلی و اپ استور مراجعه کنید. • درصورتی که مشکل پابرجا بود، در گام بعدی تلفن‌ همراه خود را ریست کنید و مجددا وارد برنامه شوید. • تاریخ و زمان را بررسی کرده و‌ در صورت لزوم آنها را تنظیم کنید. • حافظه کش گوشی همراه خود را پاک نمایید. • اینستاگرام برای ویدئوهایی که در استوری ها منتشر می کنید، محدودیت هایی قرار داده است. فایلی که آپلود می شود باید حداکثر ۱۵ مگابایت حجم داشته و بهتر است MP4 باشد. فرمت MOV توسط اپلیکیشن اینستاگرام پشتیبانی نمی گردد.

مدت زمان ویدیو نیز باید حداکثر ۶۰ ثانیه به طول بیانجامد. پس قبل از آپلود محتوا، از این شرایط مطمئن شوید. • شاید بدیهی به نظر برسد اما گاهی بسته داده اینترنت موبایل به پایان می رسد و ممکن است متوجه آن نشوید. اگر این اتفاق رخ دهد، کاملا واضح است که ویدیو در زمان بار گذاری خطا می دهد. جمع بندی در مقاله بالا دلایل مختلف بروز مشکل برای استوری اینستاگرام را بررسی کردیم. اگر هیچ یک از راه حل های ارائه شده برای شما مفید واقع نشد و مشکل حل نشده باقی ماند، می توانید مشکل خود را به بخش پشتیبانی اینستاگرام گزارش کنید.

اگر موفق به برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام نیز نشدید، می توانید با کارشناسان سایت خرید فالوور اینستاگرام تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود. همچنین شما عزیزان میتوانید برای خرید بازدید استوری اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید

سوالات متداول دلایل پاک شدن استوری اینستاگرام

دلیل اینکه در برخی دقایق استوری های اینستاگرام باز نمی شوند، چیست؟

دلایل گوناگونی از جمله سرعت پایین اینترنت، مشکلات کش برنامه اینستاگرام، مشکلات DNS و… می تواند باعث بروز این مشکل شود.

رای حل مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

بروزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام، بررسی اتصال اینترنت و مسائلی از این قبیل می تواند به شما کمک نماید. علاوه بر اینها می توانید حافظه پنهان اینستاگرام خود را نیز بررسی نمایید.

آیا مشکلاتی که برای استوری اینستاگرام پیش می آیند، مقطعی هستند؟

بعضی از این مشکلات مقطعی هستند و پس از گذشت زمان حل می شوند اما برخی دیگر مربوط به تلفن همراه هستند و باید ابتدا آنها را رفع کنید.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا