اینستاگرام

حذف فالوور فیک در اینستاگرام معرفی بهترین برنامه و روش ها

5/5 - (1332 امتیاز)

حذف فالوور فیک در اینستاگرام معرفی بهترین برنامه و روش ها

اگر شما نیز جز افرادی هستید که با برنامه اینستاگرام زیاد سروکار دارید، می دانید که فالوور اهمیت بسیار زیادی برای ادمین های کانال های اینستاگرام دارد. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شما را با برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام آشنا کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید. بی شک بدون فالوور نمی توان، اکانت خود را ارتقا داد و به جایگاه مطلوب در این برنامه دست پیدا کرد. اگر دارای حساب بیزینسی باشید، یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنید این است که فالوور های خود را افزایش دهید.

فالوورها خود به دو نوع فیک و واقعی تقسیم می شوند. فالوورهای واقعی در ارتقای پیج بسیار موثر هستند. اما فالوورهای فیک، غیر واقعی هستند و منجر به کاهش تعامل میان پیج و کاربران می گردند. به همین منظور باید از برنامه هایی استفاده کنید که به راحتی بتوانید فالوورهای فیک خود را حذف کنید.

برای خرید فالوور فیک روی لینک زیر کلیک کنید.

همه چیز در مورد فالوور فیک در اینستاگرام

فالوور فیک اینستاگرام، نوعی از فالوورهای غیر واقعی است که تنها برای ازدیاد تعداد دنبال کننده پیج های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. متاسفانه برخی از ادمین ها از مضرات فالوورهای فیک بی اطلاع هستند، به همین دلیل با خریداری این نوع فالوور ها، آسیب بسیار زیادی به پیج و اکانت خود وارد می کنند. این نوع اکانت ها متعلق به شخص خاصی نیستند. همانطور که می دانید افزایش تعداد لایک و کامنت پست های ارسالی در ارتقای پیج اهمیت بسیار زیادی دارند.

این در حالی است که فالوورهای فیک این امکان را ندارند تا بتوانند از این طریق، باعث افزایش تعامل اکانت اینستاگرام شما با پیج های دیگر شوند. برای حذف این فالوور ها می توانید از برنامه های خاصی استفاده کنید که به منظور حذف فالوورهای فیک، ایجاد شده اند.

مضرات وجود فالوور فیک در اینستاگرام

وجود فالوور فیک در اینستاگرام باعث ایجاد اختلال در عملکرد عالی برنامه می شود. به عنوان مثال، فرض کنید که دارای یک اکانت کسب و کار هستید و یا در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنید. در این صورت وجود فالوور فیک باعث کاهش تعامل فالوورهای پیج با شما می شوند.

فالوور های فیک باعث از بین رفتن اعتماد مخاطبین می شوند. به همین منظور ممکن است حتی فالوورهای واقعی خود را نیز از دست بدهید. از آنجایی که این نوع فالوور ها قابلیت لایک و کامنت گذاری ندارند، نمی توانید بازدهی پست های ارسالی را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید. در آپدیت اخیر، برنامه اینستاگرام شروع به حذف مخاطبین فیک کرده است. توجه داشته باشید که در صورت داشتن فالوور فیک، برند و نام تجاری شما در معرض خطر قرار می گیرد.

روش های حذف فالوور فیک در اینستاگرام

تشخیص فالوور فیک در اینستاگرام از فالوور واقعی بسیار سخت است. اما با استفاده از چند روش می توان تا حدودی پیج های فیک را تشخیص داد. در برخی موارد ممکن است که پیج شما دارای فالوورهای فیک بسیار زیادی باشد اما خود از آن مطلع نباشید.

در این بخش می خواهیم شما را با روش هایی اشنا کنیم که می توانید با استفاده از آن ها، نسبت به این امر آگاه شوید. سایت خرید فالوور اینستاگرام جدیدترین اطلاعات را در حوزه اینستاگرام به مخاطبین خود ارائه می کند. با مراجعه به این سایت می توانید به پاسخ تمامی سوال های خود برسید. در برخی موارد، پس از ارسال پست متوجه کامنت ها و نظرات غیر متعارف و یا بی ربط می شوید.

این خود نشان دهنده وجود فالوور فیک است. یکی از مهم ترین مواردی که برای کاربران مهم است، تعداد لایک های پست های ارسالی با تعداد فالوورهای پیج است. در صورت عدم تطابق، اعتماد خود را از دست می دهند. در نتیجه می توان گفت، محتوای ارسالی با کیفیت بسیار پایینی رو به رو می شوند. یکی دیگر از روش هایی که می توانید از این طریق آن به وجود فالوور فیک پی ببرید، عدم تطابق میان تعداد دنبال کننده ها و تعداد دنبال شده ها دارد. برخی از پیج ها دارای کمترین میزان دنبال کننده هستند.

این در حالی است که تعداد فالووینگ های آن ها بسیار زیاد است. در این صورت فالوورهای فیک در آن وجود دارند. اگر به یک باره شاهد افزایش فالوور یک پیج شدید، به این معنی است که ادمین آن از وبسایت های غیر معتبر یا ربات ها نسبت به خرید فالوورهای فیک اقدام کرده است.

از دیگر روش ها می توان به کاهش تعامل اکانت اینستاگرام با کاربران خود، کیفیت پایین و غیرقابل قبول اطلاعات مربوط به پروفایل فالوورهای فیک و تعداد پست های آن ها اشاره کرد. فالوورهای فیک دارای کمترین میزان پست هستند و یا هیچ پستی ندارند.

روش های حذف فالوور فیک در اینستاگرام

برای حذف فالوور فیک در اینستاگرام دو روش وجود دارد. در روش اول باید به صورت دستی، تک تک فالوورها را آنفالو کنید. اما این روش بسیار زمان بر است و ممکن است با حذف تک تک فالوورها، اینستاگرام شما را محدود کند. یکی از بهترین روش ها برای حذف فالوور فیک در اینستاگرام، استفاده از برنامه حذف فالوور است.

آشنایی با برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام

یکی از بهترین روش ها برای حذف فالوور فیک و غیرواقعی، استفاده از برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام است. با استفاده از این برنامه می توانید تعداد زیادی از فالوورهای غیرواقعی خود را از فهرست فالوورها حذف کنید. از جمله این برنامه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· برنامه ی cleaner for Instagram

این برنامه یکی از بهترین برنامه هایی است که می توانید از آن برای حذف گروهی فالوورهای فیک استفاده کنید. این اپلیکیشن به خوبی می تواند فالوورهای فیک را از غیرواقعی تشخیص دهد و از حذف تصادفی فالوورهای واقعی جلوگیری کند. از دیگر قابلیت های این برنامه بی نظیر می توان به امکان حذف انبوه پست ها و بلاک کردن انبوه فالوورها استفاده کرد.

cleaner for Instagram

· برنامه ی follower analyzer

این برنامه روی سیستم عامل اندروید مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا ادمین های اینستاگرام از این برنامه برای تجزیه و تحلیل دنبال کننده های خود در اینستاگرام استفاده می کنند. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های حذف فالوور فیک در اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

برنامه ی follower analyzer

· برنامه ی follow cop

این برنامه از جذاب ترین برنامه های حذف فالوور فیک است. این اپلیکیشن را می توانید با قیمت مناسب خریداری کنید و از آن استفاده نمایید. در این برنامه حداکثر پانزده نفر را می توانید در یک لحظه و به طور همزمان حذف کنید. این میزان در هر ساعت به 200 فالوور می رسد. یکی از دلایل محدودیت حذف در این است که درصورت حذف بدون محدودیت، اینستاگرام حساب شما را می بندد. این برنامه مختص گوشی های اندروید است.

برنامه ی follow cop

از دیگر برنامه های حذف فالوور فیک در اینستاگرام عبارتند از:

Followers insights for Instagram

Followers insights for Instagram

Followers tools for Instagram

Reports+followers analytics for Instagram

Reports+followers analytics for Instagram

Spam guard

Spam guard

Unfollow for Instagram

Unfollow for Instagram

Followers track

Followers track

Followers assistant

Followers assistant

سخن پایانی اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که دارای بخش های مختلف می باشد. یکی از بخش های مهم این برنامه، تعداد فالوور است. با افزایش تعداد فالوور، امکان افزایش لایک، کامنت و بازدید از پست های ارسالی نیز وجود دارد. این در حالی است که برخی از این فالوورها، فیک بوده و غیرواقعی هستند. این نوع دنبال کننده ها نه تنها هیچ فایده ای ندارند بلکه باعث ایجاد آسیب به پیج می شوند. در این مقاله سعی کردیم شما را با روش های حذف فالوور فیک در اینستاگرام و روش های تشخیص آن ها از فالوورهای واقعی آشنا کنیم. سایت خرید فالوور اینستاگرام خدمات شبکه اجتماعی مثل خرید فالوور فیک اینستاگرام، لایک، ویو و… با بهترین کیفیت برای مشتریان ارائه می دهد.

سوالات متداول حذف فالوور فیک در اینستاگرام

فالوور فیک چیست؟

فالوور فیک نوعی فالوور غیرواقعی است که به شخص خاصی تعلق ندارد.

آیا می توان فالوورهای فیک را به یکباره حذف کرد؟

نخیر. چون در این صورت از طرف اینستاگرام بن می شوید.

آیا برای حذف فالوورهای فیک نیز محدودیت تعداد وجود دارد؟

بله. اگر تعداد حذف بیش از اندازه باشد، اینستاگرام به عنوان اکانت اسپم شناسایی کرده و شما را بن می کند.

آیا می شود فالوورهای فیک را به صورت دستی حذف کرد؟

بله. اما این روش بسیار زمان بر است و ممکن است در صورت ازدیاد حذف، بن شوید.

استفاده از برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام چه مزیتی دارد؟

با استفاده از این برنامه می توانید تعداد معینی از فالوورهای فیک را به صورت گروهی حذف کنید.

با استفاده از برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام تا چه اندازه فالوور را می توان حذف کرد؟

معمولا حد متوسط حذف فالوور فیک حداکثر 15 نفر است که در هر ساعت به 200 نفر می رسد.

فالوور فیک چه معایبی دارد؟

فالوور فیک باعث کاهش تعامل اکانت اینستاگرام با دیگر کاربران شده و اعتماد آن ها را از بین می برد.

از چه روش هایی می توان به وجود فالوور فیک در پیج اینستاگرام پی برد؟

داشتن اطلاعات پروفایل ناقص و عجیب، عدم تناسب میان دنبال کننده ها و دنبال شده ها، عدم وجود پست در اکانت فالوورها، کاهش کیفیت محتواهای ارسالی، عدم ایجاد تطابق میان فالوورها و تعداد لایک و کامنت پست های ارسالی در برنامه اینستاگرام، افزایش یکباره تعداد فالوورهای یک اکانت، از جمله مواردی است که می توان از طریق ان ها به وجود فالوور فیک پی برد.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا