اینستاگرام

نحوه ارسال آیدی اینستاگرام یا لینک اینستاگرام آموزش گام به گام

Rate this post

برنامه‌ اینستاگرام یکی از برنامه‌ های محبوب در میان کاربران سراسر جهان است که امکانات و قابلیت‌ های ویژه‌ ای دارد. هر کاربر در این برنامه دارای یک آیدی منحصربفرد است. در برخی موارد، ممکن است بخواهید آیدی و یا لینک اینستاگرام خود را برای دیگران ارسال کنید تا بتوانند از این طریق به‌ راحتی شما را پیدا کنند.

برنامه اینستاگرام بدین منظور، روش‌ های مختلفی را برای به اشتراک گذاشتن آیدی اینستاگرام تعبیه کرده‌ است. آیدی اینستاگرام یک آدرس تحت وب منحصربفرد می‌ باشد که ما را به‌ صورت مستقیم به صفحه کاربر هدایت می‌ کند. در ادامه با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه باشید تا با نحوه ارسال آیدی اینستاگرام آشنا گردید.

برای خرید فالوور پاپ آپ روی لینک کلیک کنید.

آشنایی با نحوه ارسال آیدی اینستاگرام

یکی از ساده‌ ترین راه‌ ها برای ارسال آیدی اینستاگرام این است که، آن را برای شخص موردنظر تایپ کنید اما در برخی موارد می‌ خواهید لینک و یا آیدی خود را به‌ طور مستقیم به او ارسال کنید. معمولاً در مواقعی این امر رخ می‌ دهد که فرد آیدی و یا نام کاربری خود را فراموش کرده باشد. با استفاده از روش‌ زیر می‌ توانید به‌ راحتی آیدی خود را ارسال کنید:

نحوه ارسال آیدی اینستاگرام یا لینک اینستاگرام آموزش گام به گام و تصویری

1- ابتدا وارد برنامه اینستاگرام خود شده و به صفحه پروفایل وارد شوید.

2- در این صفحه گزینه share profile را انتخاب کنید که به‌ معنای اشتراک‌ گذاری پروفایل می‌ باشد.

3- برای ارسال آیدی اینستاگرام به کاربران خود دو گزینه خواهید داشت به‌ نام copy link و share profile.

4- اگر بخواهید با استفاده از اشتراک‌ گذاری پروفایل نسبت‌ به ارسال آیدی اینستاگرام خود اقدام کنید، با ضربه بر روی این قسمت با لیستی از مخاطبین و پیام ‌رسان‌ های مختلف در گوشی خود روبرو خواهید شد. می‌ توانید با انتخاب هر کدام از آنها، آیدی اینستاگرام خود را به اشتراک قرار دهید.

5- اگر به‌ دنبال ارسال آیدی اینستاگرام با استفاده از بخش کپی لینک هستید، لینک صفحه شخصی خود را در اینستاگرام کپی کرده و با استفاده از paste کردن آن را به دیگران ارسال نمایید.

نحوه ارسال آیدی اینستاگرام با کد QR

شما می‌ توانید از طریق کد کیو آر نیز لینک اینستاگرام خود را به کاربران دیگر ارسال کنید. برای این منظور می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1- وارد بخش پروفایل اینستاگرام خود شده و بر روی آیکون سه خط یا سه نقطه که در بالای صفحه سمت راست قرار دارد کلیک کنید.

2- از میان گزینه ها، گزینه کیو آر کد را انتخاب نمایید.

3- پس‌ از آن یکی از دو گزینه share profile و یا copy link را انتخاب کنید تا با استفاده از آن آیدی اینستاگرام ارسال گردد.

نحوه پیدا کردن آیدی اینستاگرام با استفاده از گوگل

یکی از روش‌ هایی که می‌ توانید با استفاده از آن آیدی اینستاگرام خود را به دست آورید، گوگل است. بدین منظور ابتدا نام کاربری خود را در مرورگر گوگل جستجو کنید. شاید برای شما نیز جالب باشد که چگونه میتوان از این روش آیدی خود را ارسال کرد. ابتدا وارد برنامه گوگل شده و نام کاربری خود را در کنار آدرس اینستاگرام وارد نمایید.

پیدا کردن آیدی اینستاگرام با استفاده از گوگل

آدرسی که در بالای صفحه نمایش داده می‌ شود، لینک اینستاگرام شما خواهد بود که می‌ توانید آن را کپی کرده و share نمایید.توجه داشته باشید که از آن‌ جایی‌ که برنامه‌ اینستاگرام تحت فیلترینگ می‌ باشد، برای انجام تمامی این موارد باید فیلترشکن خود را روشن کنید. فراموش نکنید با تغییر نام کاربری، لینک آیدی اینستاگرام نیز تغییر خواهد کرد.

مزایای ارسال آیدی پیج اینستاگرام از طریق پیامک

توجه داشته باشید که نه‌ تنها آیدی اینستاگرام پیج های شخصی، بلکه می‌ توانید لینک گروه‌ ها و کانال‌ های پیج های اینستاگرام خود را نیز به دیگر کاربران ارسال کنید. این امر مزایای بسیار زیادی خواهد داشت.

جذب فالوور اینستاگرام

یکی از مزایای ارسال لینک پیج اینستاگرام این است که، می‌ توانید از این طریق توجه دنبال کنندگان و یا فالوورهای بسیاری را به خود جلب کنید؛ چرا که این روش بسیار ساده و آسان است و تنها با یک کلیک می‌ توانند وارد پیج شما شوند. از سوی دیگر با استفاده از این روش، می‌ توانید بسیاری از افراد را با برند خود آشنا سازید.

ارسال لینک پیج اینستاگرام با استفاده از هر یک از روش‌ های ذکر شده نسبت‌ به انواع تبلیغات فضای مجازی، هزینه بسیار کمتری می‌ طلبد. همچنین می‌ توانید آن را برای مشتریان بالقوه خود براساس جنسیت، سن، شغل و محل زندگی ارسال نمایید. همچنین باعث ایجاد یک ارتباط مستقیم با مشتریان خود می‌ گردد.

جذاب‌ ترین روش‌ های تبلیغات و بازاریابی

بی شک یکی از جذاب‌ ترین روش‌ های تبلیغات و بازاریابی، ارسال آیدی اینستاگرام از طریق پیامک است. امروزه بسیاری از پیج های اینستاگرام دارای یک سایت فعال هستند تا بتوانند از طریق آن محصولات خود را به‌ صورت آنلاین به فروش برسانند. ارسال لینک به‌ صورت پیامک، باعث افزایش میزان فروش و درآمد پیج های بیزینسی می‌گردد؛ از این ‌رو اهمیت بسیار زیادی دارد.

بدین منظور ابتدا باید لینک خود را به‌ صورت http:instagram.com/username در متن پیامک قرار داده و آن را به کاربران و مخاطبین خود ارسال کنید. پس‌ از آن مشاهده خواهید کرد که لینک اینستاگرام به شکل آبی بوده و قابل‌ مشاهده است.

سخن پایانی

برنامه‌ اینستاگرام از بهترین برنامه‌ هایی است که امکانات ویژه‌ ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است. یکی از امکانات این برنامه، ارسال آیدی به دیگر مخاطبان از طریق روش‌ های مختلف می‌ باشد. سایت خرید فالوور اینستاگرام در این بخش از مقاله سعی کرده‌ است شما را با نحوه ارسال آیدی اینستاگرام به دیگر مخاطبان آشنا سازد تا بتوانید به‌ راحتی مخاطبان بسیاری را از طریق لینک مستقیم به پیج خود روانه سازید.

اگر دارای پیج بیزینسی هستید، این روش بهترین راه برای تبلیغ پیج کاری نیز شناخته می‌ شود. در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با کارشناسان مجموعه ما ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول در زمینه نحوه ارسال آیدی اینستاگرام

آیدی اینستاگرام چیست؟

آیدی اینستاگرام یک آدرس تحت وب می‌ باشد که برای هر کاربر منحصر بفرد است.

از ساده‌ ترین راه‌ ها برای ارسال آیدی اینستاگرام چیست؟

از ساده‌ ترین راه‌ ها، تایپ دستی آدرس و ارسال آن به مخاطبین است که این کار بسیار زمانبر است و می توانید از دیگر روش های آن که در این مقاله ذکر کردیم، استفاده کنید.

دو گزینه در بخش اشتراک‌ گذاری پروفایل برای ارسال آیدی اینستاگرام کدامند؟

شما می‌ توانید از دو روش copy link و یا share profile، آیدی اینستاگرام خود را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

آیا امکان ارسال آیدی اینستاگرام با استفاده از کد کیو آر وجود دارد؟

بله شما می‌ توانید با استفاده از کد کیو آر نیز آیدی خود را به دیگر کاربران ارسال نمایید.

از انواع روش‌ های ارسال آیدی اینستاگرام کدامند؟

شما می‌ توانید از طریق کد کیو آر، از طریق گوگل، از طریق پیامک، آیدی خود را به مخاطبین ارسال کنید.

آیا تمامی این موارد بدون فیلترشکن قابل‌ اجرا هستند؟

خیر. چرا که برنامه‌ اینستاگرام تحت فیلترینگ بوده و برای تمامی مراحل باید فیلترشکن خود را روشن نگه دارید.

از مزایای ارسال آیدی پیج اینستاگرام از طریق پیامک کدامند؟

این روش بسیار آسان بوده و باعث جلب توجه مخاطبین می‌ گردد. همچنین برند شما را شناسانده و نسبت‌ به انواع روش‌ های تبلیغاتی دیگر بهترین عملکرد را دارد. بعلاوه باعث ایجاد یک ارتباط مستقیم با مشتریان می‌ شود.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا