اینستاگرام

آموزش تکنیک شات اوت برای گسترش کسب و کار در اینستاگرام

5/5 - (1744 امتیاز)

آموزش تکنیک شات اوت برای گسترش کسب و کار در اینستاگرام

 

در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در زمینه آموزش تکنیک شات اوت باهم گپ بزنیم روش های متفاوتی برای گسترش کسب و کار اینستاگرامی شما وجود دارد که با استفاده از آن می توانید پیج کاری خود را ارتقا داده و فروش خود را چند برابر کنید. اگر بلاگر یا اینفلوئنسر هستید، می توانید جذب فالوور خود را افزایش دهید. بیشتر این روش ها بسیار زمانبر هستند و حتی ممکن است که بازدهی چندانی هم نداشته باشند. اما شما می توانید با استفاده از تکنیک شات اوت به راحتی و بدون هزینه، درآمد خود را چند برابر کرده و فالوور بیشتری جذب نمایید. این تکنیک تحت عنوان شات متقابل نیز شناخته می شود و یک راه حل بسیار ساده و راحت می باشد. سایت خرید فالوور اینستاگرام قصد دارد در ادامه شما را با این راهکار بیشتر آشنا کند، پس بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

معرفی و آموزش تکنیک شات اوت اینستاگرام

در صورت معرفی پیجی به دنبال کنندگان خود، از تکنیک شات اوت استفاده کرده اید. برای بهره بردن از این تکنیک می توانید یک اسکرین شات از صفحه پروفایل فردی که می خواهید در پیج خود معرفی نمایید را آپلود کنید. در آن صورت فالوورهای شما می توانند در صورت تمایل به پیج مربوطه سر بزنند و از آن خرید کنند. این روش بسیار در میان کاربران اینستاگرام فراگیر است؛ زیرا تاثیر بالایی در جذب مخاطب دارد. بنابراین برای گسترش کسب و کار خود و معرفی پیج خود به دیگران، می توانید از این روش استفاده کنید.

با انجام این روش فالوور واقعی زیادی جذب خواهید کرد و از کسب و کار های دیگران نیز حمایت کرده اید. علاوه بر این اگر چندین نفر پیج شما را شات کنند، احتمال این که به اکسپلور اینستاگرام بروید بسیار بالا میرود. همانطور که اشاره شد این راهکار بدون هزینه می باشد؛ چرا که شما می توانید از گزینه شات متقابل استفاده کنید و پیجی که مرتبط با بیزینس شماست را پیدا کنید که تعداد دنبال کننده ها و نرخ تعاملتان با هم برابر باشد.

سپس با یکدیگر تبادل کرده و از روش شات متقابل استفاده کنید و یکدیگر را به مخاطبان خود معرفی نمایید. بدین صورت احتمال آن که فالوور هدفمند جذب کنید، خیلی بیشتر از آن است که تبلیغات پیج خود را به بلاگرها و… بسپارید. با این که این روش به صورت کلی بدون هزینه است، اما شما می توانید با پرداخت مبلغی به پیج های دیگر بسپارید که پیج شما را شات کنند.

آموزش تصویری استفاده از تکنیک شات اوت اینستاگرام

 

آموزش تصویری استفاده از تکنیک شات اوت اینستاگرام

برای استفاده از این روش بعد از انتخاب پیج مورد نظرتان جهت تبادل و تکنیک شات اوت، ابتدا از پیج مورد نظر اسکرین شات گرفته و آن را به صورت پست و یا استوری به اشتراک بگذارید. جهت بازدید بیشتر می توانید آن اسکرین شات را پست کنید و سپس آن پست را استوری کنید. پیج مناسب برای استفاده از تکنیک شات اوت، هر دو پیج باید حداقل 5000 فالوور داشته باشند و تعداد فالوورهای هر دو پیج نزدیک هم باشند تا دچار ضرر نشوید. همچنین بهتر است هر دو پیج هم صنف باشند، مثلا هر دو کتاب فروش، فرش فروش، لبنیات فروش یا… باشند.

نکات مهم برای استفاده از تکنیک شات اوت

جهت استفاده از این تکنیک بهتر است پیجی که تعداد فالوور تقریبا برابر و هم صنف هستید را فالو کنید و تا زمانی عملکرد آن را زیر نظر داشته باشید. در صورتی که مطمئن شدید پیج نرخ تعامل بالایی دارد و فالوور فیک ندارد و همچنین تعامل پست هایش بالاست، با پیام دادن به صاحب پیج، درخواست همکاری دهید و از تکنیک شات اوت اینستاگرام استفاده کنید.

اگر پیج مورد نظر درخواست همکاری شما را رد کرد، اصلا جای نگرانی نیست، چرا که صدها و هزاران پیج دیگری وجود دارد که می توانید به آن ها درخواست همکاری دهید که حتما یکی از آن ها درخواست همکاری شما را قبول خواهد کرد. نکته بعدی آن که برای استفاده از این قابلیت به محتوای پیج خود نیز توجه ویژه داشته باشید؛ چرا که استفاده از تکنیک شات اوت اینستاگرام و یا هر تکنیک دیگری مستلزم داشتن یک محتوای خوب و جذاب است.

این محتوای شماست که تعیین می کند مخاطب با مشاهده صفحه شما در پیج شما باقی بماند یا نه! اگر محتوای خوبی نداشته باشید، هیچ تکنیکی برای پیج شما جوابگو نمی باشد. پس تولید محتوای جذاب و بعد از آن پست گذاری طبق الگوریتم های اینستاگرام را اولویت قرار دهید.

مثلا می توانید پست های خود را بصورت عمودی، افقی، شطرنجی و… طراح نموده و بدین ترتیب پیج خود را زیبا کنید. نتیجه گیری اینستاگرام در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین پلتفرم های فضای مجازی تبدیل شده که در آن کاربران سعی دارند که حرفه خود را به بقیه معرفی کنند و در جذب فالوور و افزایش فروش با یکدیگر رقابت کنند. یکی از راه های افزایش فالوور و به دنبال آن فروش بیشتر، تکنیک شات اوت است.

بدین صورت که دو پیجی که فالوورهای تقریبا برابری دارند و هم صنف نیز هستند، یک اسکرین شات از پیج های یکدیگر در صفحات خود به صورت پست یا استوری یا هر دو منتشر می کنند و یکدیگر را به فالوورهای خود معرفی می کنند. این روش، یک روش ساده و بی هزینه است که بازدهی بالایی دارد اما قبل از آن باید از جذاب بودن و خاص بودن محتوای خود اطمینان حاصل کنید تا دچار ضرر نشوید.

شما می توانید با مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام، تمام تکنیک های مربوط به برنامه اینستاگرام را در سایت مشاهده کنید و در صورت هرگونه سوال با کارشناسان باتجربه ما ارتباط بگیرید. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت خرید فالوور ارزان اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید

تکنیک شات اوت چیست؟

سوالات متداول در زمینه تکنیک شات اوت

 

تکنیک شات اوت چیست؟

تکنیک شات اوت روشی است که دو پیج هم صنف که تعداد فالوور تقریبا برابری دارند، اسکرین شات پیج های یکدیگر را در پیج خود پست یا استوری می کنند.

چرا باید برای مدتی پیج مورد نظر را زیر نظر بگیریم؟

چون باید از فیک نبودن فالوورها اطمینان حاصل کنیم و همچنین از نرخ تعامل پست ها و استوری های پیج مطلع شویم.

حداقل فالوور برای استفاده از تکنیک شات اوت چقدر است؟

حداقل تعداد فالوور 5000 فالوور است.

شرایط شات اوت بودن چیست؟

فالوور برابر داشتن دو پیج و هم صنف بودن

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا