اینستاگرام

تگ افراد در استوری و پست اینستاگرام آموزش قدم به قدم

5/5 - (1474 امتیاز)

تگ افراد در استوری و پست اینستاگرام قدم به قدم

اگر در پلتفرم اینستاگرام حساب کاربری دارید و در آن فعال هستید، حتما تاکنون برای شما هم پیش آمده که بخواهید شخصی را در استوری و یا پست خود تگ کنید، تا دیگران و خود آن شخص بدانند که مخاطب اصلی آن استوری یا پست کیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تگ افراد در استوری ادامه مقاله را مطالعه فرمایید

در این مقاله قصد داریم نحوه تگ کردن افراد در پست و استوری اینستاگرام را برای شما توضیح دهیم، تا اگر به تازگی کاربر اینستاگرام شده اید و می خواهید شخصی را در استوری و یا پست خود تگ کنید، بدانید چه مراحلی را باید طی کرد. توجه کنید تگ کردن افراد در پست و استوری اینستاگرام روند بسیار ساده ای دارد و جای هیچ نگرانی نیست. پس تا انتهای این مقاله با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه ما باشید.

برای خرید ویو استوری اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

آموزش تگ در استوری اینستاگرام

تگ یا منشن کردن افراد در استوری اینستاگرام، به معنی آن است که می خواهید مخاطب اصلی استوری خود را به بقیه بشناسانید و یا یک اکانت دیگر را به مخاطبان معرفی کنید. تگ کردن افراد در استوری اینستاگرام یکی از راه های تبلیغ و افزایش فالوور است؛ بنابراین باید در این عمل نهایت دقت را داشته باشید. برای تگ و یا منشن کردن افراد در استوری اینستاگرام، می توانید به سه طریق عمل کنید که شامل:

1. تگ افراد در استوری اینستاگرام به صورت دستی

• ابتدا عکس یا ویدیویی را که قصد دارید در استوری به اشتراک بگذارید را انتخاب کرده و در بخش استوری آپلود نمایید. • در مرحله بعد کاراکتر @ را روی استوری مورد نظرتان که در مرحله قبل آپلود کرده اید، درج کنید. مشاهده خواهید کرد که اینستاگرام لیستی از فالوور هایتان را به شما پیشنهاد خواهد کرد. تگ افراد در استوری اینستاگرام به صورت دستی • در این مرحله روی تصویر شخص مورد نظر که قصد دارید او را در استوری خود تگ کنید، ضربه بزنید. مشاهده خواهید کرد که نام کاربری آن روی استوری شما درج می شود‌. • می توانید اسم شخص مورد نظر را روی استوری خود کوچک و بزرگ کنید و جای آن را تغییر دهید. • سپس با زدن your story، آن را به اشتراک بگذارید. تگ افراد در استوری اینستاگرام به صورت دستی 2 اگر عمل تگ کردن روی استوری اینستاگرام را به درستی انجام داده باشید، اعلان آن برای شخص مورد نظر از طریق دایرکت اینستاگرام ارسال می شود. نکته مهمی که لازم است بدانید آن است که اگر پیج شما خصوصی باشد و شخصی که او را تگ کرده اید شما را دنبال نکند، اعلان تگ استوری در دایرکت اینستاگرام برای شخص ارسال نخواهد شد.

2. تگ کردن افراد در استوری با استفاده از برچسب mention

• ابتدا مانند روش قبلی، عکس یا ویدیو مورد نظرتان را در قسمت استوری اینستاگرام آپلود نمایید. • سپس با زدن علامت برچسب در بالای سمت چپ، منوی برچسب های اینستاگرام را باز کنید. • در این مرحله شما برچسب mention را مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید تا به روی استوری شما بیاید. • روی برچسب منشن، نام فرد مورد نظر را بنویسید تا اینستاگرام فهرست افراد پیشنهادی مطابق با نامی که وارد کرده اید را به شما نشان دهد. • فرد مورد نظر را از میان اسامی پیشنهادی پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. تگ کردن افراد در استوری با استفاده از برچسب mention • می توانید برچسب لیبل را روی استوری کوچک و بزرگ کنید و جا و رنگ آن را نیز تغییر دهید. توجه داشته باشید که در این روش نیز مانند روش قبل، اگر حساب شما خصوصی باشد و فردی که او را تگ کرده اید شما را فالو نکند، اعلانی مبنی بر تگ شدن در استوری شما در دایرکت فرد مورد نظر ارسال نخواهد شد.

3. تگ افراد در استوری با نوشتن نام کاربری

در این روش که از همه روش ها ساده تر است، شما با تنها نوشتن نام کاربری شخص مورد نظر روی تصویر یا ویدیویی که در بخش استوری اینستاگرام آپلود نموده اید، با استفاده از آیکون Aa که در بالای صفحه استوری شما ظاهر شده است می توانید شخصی را که مد نظر دارید، در استوری اینستاگرام خود تگ نمایید.

نحوه تگ مخفی در استوری

1. قرار دادن استیکر یا هشتگ روی تگ

در این روش پس از این که طبق یکی از مراحل بالا فرد مورد نظر را در استوری خود تگ کردید، می توانید با استفاده از این روش نام فرد را مخفی نمایید. کافیست در بالای صفحه روی آیکون برچسب ها کلیک کنید و سپس در میان برچسب های نمایش داده شده، برچسب هشتگ را انتخاب کنید. البته می توانید از بقیه برچسب ها هم استفاده کنید. بهتر است از برچسبی استفاده کنید که مرتبط با موضوع استوری و یا شخصی که او را تگ کرده اید باشد. بدین ترتیب به وسیله برچسب و یا استیکر، نام فرد را می پوشانید. قرار دادن استیکر یا هشتگ روی تگ   قرار دادن استیکر یا هشتگ روی تگ 2

2. مخفی کردن تگ در استوری اینستاگرام با خارج کردن تگ از صفحه استوری

همانطور که قبلا توضیح داده شد، شما می توانید نامی که در استوری اینستاگرام خود تگ کرده اید را کوچک یا بزرگ کنید و یا آن را جابجا نمایید. در این روش نیز شما می توانید با خارج کردن نام حساب کاربری تگ شده در استوری اینستاگرام خود، آن را مخفی نمایید.

3. مخفی کردن تگ هنگام به اشتراک گذاشتن یک پست در استوری اینستاگرام

اگر می خواهید یک پست از اینستاگرام را در استوری خود به اشتراک بگذارید و شخصی را در آن استوری به صورت مخفیانه تگ کنید، می توانید به راحتی پست به اشتراک گذاشته شده در استوری را روی نام حساب کاربری که در استوری تگ کرده اید، قرار دهید. به این صورت نام حساب کاربری تگ شده مخفی خواهد شد. مخفی کردن تگ هنگام به اشتراک گذاشتن یک پست در استوری اینستاگرام   مخفی کردن تگ هنگام به اشتراک گذاشتن یک پست در استوری اینستاگرام 2

آموزش تگ در پست اینستاگرام

این قابلیت اینستاگرام زمانی استفاده می شود که قصد داشته باشید شخصی را به دلایل مختلف روی پست خود تگ کنید. مثلا شخصی از شما یک عکس زیبا گرفته و شما قصد دارید آن فرد را به عنوان عکاس روی عکسی که به اشتراک گذاشته اید تگ کنید. برای این کار می توانید مراحل زیر را طی کنید: • ابتدا با لمس آیکون + عکس یا ویدیویی که قصد به اشتراک گذاشتنش را دارید را از گالری تان انتخاب کنید و در صورت تمایل از فیلترهای پیشنهادی اینستاگرام برای ویرایش عکس یا فیلم استفاده کنید. • در این مرحله، کپشن پست را وارد کنید و سپس روی tag people ضربه بزنید تا بتوانید افراد را در پست خود تگ نمایید. • سپس در هر قسمت از تصویر که می خواهید شخصی را تگ کنید، ضربه بزنید و در بخشی که برای شما باز می شود نام حساب کاربری فرد مورد نظر را وارد نمایید. • در این مرحله اینستاگرام طبق نامی که وارد کرده اید، حساب های کاربری مشابه با نام وارد شده را نمایش می دهد. روی نام فرد مورد نظر ضربه بزنید. • در مرحله بعد پس از کلیک روی share آن پست را به اشتراک بگذارید. آموزش تگ در پست اینستاگرام به این نکته توجه داشته باشید که در هر پست خود می توانید تنها 20 نفر را تگ کنید. اگر کسی را به اشتباه در پست اینستاگرامی خود تگ کردید، یک بار روی برچسب روی پست ضربه بزنید و پس از ظاهر شدن نام اشتباه، روی ضربدر ضربه زده و آن را از روی پست خود حذف نمایید. نتیجه گیری تگ کردن را می توان یکی از پرکاربردترین قابلیت های اینستاگرام به حساب آورد که کاربران اینستاگرام روزانه از آن استفاده می کنند. با استفاده از این قابلیت تبلیغ می کنند، تبادل می کنند، کسب درآمد می کنند، قدردانی می کنند و یا حتی تولد هم دیگر را تبریک می گویند. ما در این مقاله سعی کردیم درمورد نحوه تگ کردن افراد روی پست و استوری برای شما صحبت کنیم و روش های این کار را قدم به قدم برای شما توضیح دهیم. سایت خرید فالوور اینستاگرام یک مرجع رسمی در زمینه شبکه های اجتماعی است که می توانید سوالات خود در هر زمینه ای را با تیم پشتیبانی ما، در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. همچنین برای خرید فالوور، لایک، ویو، کامنت و… نیز، می توانید با مراجعه به سایت، به راحتی خرید کنید. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت خرید بازدید استوری اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید

سوالات متداول در زمینه تگ افراد در استوری

 

1. آیا امکان تگ کردن حساب کاربری که ما را بلاک کرده وجود دارد؟

بله. شما در بازه زمانی کوتاه، تنها ۳ باز می توانید این فرایند را انجام دهید.

2. چگونه متوجه شوم کسی مرا در یک پست یا استوری تگ کرده است؟

وقتی فردی ما را در یک استوری تگ می کند، در قسمت دایرکت اینستاگرام ما یک پیام از شخص مقابل مبنی بر تگ شدن در استوری دریافت خواهیم کرد. همچنین وقتی که ما در یک پست تگ می شویم، اعلانی در اینستاگرام برای ما ظاهر می شود که می توانید در آن اعلان مشاهده نماییم که چه کسی ما را روی پستش تگ کرده است.

3. چه کسانی می توانند ما را در استوری خود تگ کنند؟

تمام کسانی که نام کاربری شما را بدانند، می توانند شما را در استوری خودشان تگ کنند. کسانی که توسط شما بلاک شده باشند، به نام کاربری شما دسترسی نخواهند داشت.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا