اینستاگرام

بهترین سایت افزایش فالوور اینستاگرام با کیفیت بالا

5/5 - (1356 امتیاز)

بهترین سایت افزایش فالوور اینستاگرام

 

اینستاگرام فقط جایی برای مشاهده کلیپ‌ های خنده‌دار و فان نیست! امروزه جمعیت زیادی این شبکه‌ی اجتماعی را مانند یک ابزار برای کسب درآمد می‌بینند. جهت آشنایی با بهترین سایت افزایش فالوور اینستاگرام تا آخر این مقاله همراه ما باشید اما همه به خوبی از این موضوع آگاه هستند که افزایش فروش و درآمد در اینستاگرام منوط به این است فالوورهای بیشتری داشته باشند. راه‌های رسیدن به این هدف هم متنوع است که یکی از آن‌ها خریداری فالوور است. در واقع مراجعی وجود دارند که به عنوان سایت افزایش فالوور اینستاگرام شناخته شده‌اند. در این نوشته قصد داریم تا یکی از بهترین‌ ها در این حوزه را به شما معرفی کنیم.

چرا نیاز به افزایش فالوور اینستاگرام داریم؟

یکی از مهم‎ترین نکاتی که باید پیش از همه چیز بدانیم، این است که اصلا به چه دلیلی باید تعداد فالوورها را بیشتر کرد. دلایل این امر متنوع است. برای مثال اولین موردی که به ذهنمان می‎رسد این است که با افزایش تعداد فالوورها، پست‌ها و محتوایی که تولید می‌کنیم را در معرض دید افراد بسیار بیشتری قرار می‎دهیم و به این صورت افراد بسیار بیشتری با محصولات و خدمات ما آشنا خواهند شد و احتمال فروش افزایش خواهد یافت. از سویی دیگر، زیاد بودن تعداد فالوورها تاثیر مستقیمی روی میزان اعتماد مردم به پیج شما خواهد داشت. افراد با مشاهده تعداد فالوورها راحت‌تر پیام شما را خواهند پذیرفت و ساده‎تر و سریع‌تر نسبت به شما مطمئن می‎شوند. الگوریتم‎های اینستاگرام هم که روز به روز پیشرفته‌تر و حساس‎‌تر می‎شوند، توجه بسیاری به تعداد فالوورهای شما خواهند داشت و با مشاهده‌ی تعداد آن، ارزش و رنک بالاتری برایتان قائل خواهند بود.

برای خرید فالوور باکیفیت اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

سایت خوب برای افزایش فالوور باید چه ویژگی‎هایی داشته باشد؟

برای این که فالوور خریداری کنید، نیاز است که یک سایت خوب پیدا کنید اما این سایت خوب چه ویژگی‎هایی دارد که آن را از سایر سایت‌ها متمایز خواهد کرد؟ یک سایت خوب قابل اعتماد است. یعنی فالوورهای واقعی را در مدت زمان مشخص شده و بر اساس خواسته‎ی شما ارائه خواهد کرد. همچنین در صورت عدم رضایت، به مشکلات و مسائل شما رسیدگی خواهد کرد. سایت خوب پلن‌های متعددی را برای خرید فالوور یا هر محصول دیگری طراحی می‎کند تا شما بر اساس نیاز و بودجه‌ای که در اختیار دارید، یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. همچنین شما بایستی از مشاوره پیش از خرید برخوردار باشید چرا که اکثر افراد نمی‎دانند که کدام پلن را در چه بازه زمانی باید خریداری کنند. یک سایت خوب بایستی طراحی ساده‌ای داشته باشد. به این معنی که هر فردی با هر سطح دانشی که در وب دارد بتواند با خیال راحت خرید خود را انجام دهد. قیمت مناسب و منصفانه هم از دیگر مسائلی است که باید در خرید فالوور یا هر محصول دیگری به آن دقت کرد. فالوورها نه آنقدر گران اند که بخواهیم میلیونی هزینه کنیم و نه آنقدر ارزان که قیمتی نزدیک به 0 داشته باشند. مهم‌ترین نکته مربوط به کیفیت فالوورها است. سایتی خوب است که بتواند فالوورهای خوبی ارائه دهد اما این فالوورها بایستی چه ویژگی‎هایی داشته باشند؟ ویژگی های فالوور خوب چیست؟

ویژگی‎های فالوور خوب چیست؟

فالووری که خریداری می‎کنید، بایستی مطابق با خواسته‎ی شما باشد. یعنی اگر فالوور ایرانی خواستید، بایستی بیش از 90 درصد آن ایرانی باشد. فالوور بایستی فعال و واقعی باشد. فالوورهایی که به شکل ربات یا به اصطلاح فیک‌اند هیچ فایده‌ای برای رشد یک پیج ندارند. نه تنها اینستاگرام متوجه این قضیه می‎شود و این فالوورها را پاک می‎کند، بلکه کاربران هم متوجه این موضوع شده و اعتماد خودشان را به شما از دست خواهند داد که اتفاق بسیار بدی است. بخش قابل توجهی از فالوورهای خریداری شده بایستی واقعی باشند و به صورت روزمره در اینستاگرام فعالیت کنند. همچنین فالوورهای خوب ریزش کمی دارند. توجه داشته باشید که ریزش صفر مخصوص فالوورهای فیک است. ریزش زمانی اتفاق می‎افتد که دنبال کننده‌های شما فعال باشند و به هر دلیلی با موضوع پیج شما منطبق نباشند و به همین خاطر شما را آنفالو خواهند کرد. در واقع برای فالوورهای واقعی، ریزش 10 تا 20 درصد طبیعی است. در نتیجه اگر 10کا فالوور خریداری کردید و 1کا تا 2کای آن ریزش داشت، اتفاق عجیبی نیست.

بهترین سایت افزایش فالوور اینستاگرام کدام است؟

حالا که با ویژگی‎های سایت خوب و فالوور خوب آشنا شدیم، لازم است به این نکته برسیم که بهترین سایت افزایش فالوور کدام است. از بین صدها سایتی که در این زمینه فعال هستند، متوجه شدیم که سایت خریدفالووراینستاگرام.کام یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش فالوور است. این سایت به این که به شدت تازه تاسیس است اما در مدت زمان کمی که به وجود آمده توانسته کاربران بسیاری را به سوی خود جذب کند. از مهم‎ترین دلایل این اتفاق می‌توان به واقعی بودن و کیفیت بالایی که فالوورها از آن برخوردارند اشاره کرد. در واقع مشتری‎های این سایت، فالوورهایی دریافت خواهند کرد که تاثیر بسیار زیادی در رشد پیج آن‌ها خواهد داشت. فالوورهایی که فعال هستند و به صورت روزانه آنلاین می‎شوند. در نتیجه اگر محتوای پیج خوب باشد ممکن است آن را لایک کرده و کامنت بگذارند و به این صورت تعامل موجود در پیج را هم افزایش دهند. قیمت خوب فالوورها در برابر کیفیتی که دارند هم در نوع خود بی‎نظیر است. مقایسه‎ای که بین سایت‎های مختلف داشتیم، نشان داده که سایت خریدفالووراینستاگرام.کام از این نظر یکی از بهترین‎هاست. توجه داشته باشید که افرادی که فالوورها را با قیمت‎های عجیب و غریب و نجومی یا با قیمتی نزدیک به رایگان به فروش می‎رسانند به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند. فالوورها نه ارزش میلیونی دارند و نه آنقدر ارزان‌اند که رایگان باشند. سرورهای این سرویس‎ها هزینه بردارند و به همین خاطر مشخص است که باید قیمت معقولانه‎ای داشته باشد. سایت خریدفالووراینستاگرام.کام مشاوره پیش از خرید و بعد از آن را ارائه می‎کنند که برای کاربرانی که آشنایی چندانی با این فضا ندارند بسیار مفید خواهد بود. سخن پایانی ما در این نوشتار کوتاه تمام تلاش خود را بر آن داشتیم که ویژگی‎های یک سایت خوب برای افزایش فالوور اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. در پایان هم سایت خریدفالووراینستاگرام.کام را معرفی کردیم که یکی از بهترین و حرفه‌ای‎ترین مجموعه‌ها در این حوزه در ایران است. شما با خیال راحت و آسوده می‎توانید فالوورهای مورد نیاز خود را از این سایت خریداری نمایید.

سوالات متداول

 

1. چگونه می‌ توانم نسبت به معتبر بودن یک وبسایت اطمینان حاصل کنم؟

شما می توانید با بررسی مواردی همچون داشتن تنوع در عرضه خدمات، ارائه پشتیبانی و پاسخگویی پس از خرید، میزان رضایت مشتریان، تجربه دیگر کاربران از خرید و قیمت هر یک از خدمات، نسبت به اعتبار وبسایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

2. آیا امکان خرید فالوور واقعی از وبسایت های معتبر وجود دارد؟

بله. وب سایت های معتبر جهت کسب رضایت مشتریان خود، امکان خرید فالوورهای واقعی را برای کاربران اینستاگرام فراهم کرده اند. به طور معمول این دسته از وبسایت ها، فالوورهای فیک و واقعی را به صورت مجزا به فروش می رسانند.

3. آیا ممکن است فالوورهای واقعی ریزش داشته باشند؟

به طور کلی فالوورهای واقعی پس از افزوده شدن به اکانت شما، حدود 10 الی 30 درصد ریزش خواهند داشت.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا