اینستاگراممشکلات متداول اینستاگرامی

فالوور روح یا غیر فعال و روش شناسایی آن👻

5/5 - (12 امتیاز)

 

امروزه کسب‌وکارهای آنلاین به‌خصوص بیزینس‌های اینستاگرام به‌سرعت در حال گسترش می‌باشند. به همین دلیل افزایش فعالیت فالوورهای پیج کاری شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای افزایش اگاهی در زمینه فالوور روح تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. ممکن است که در نگاه اول تصور کنید، تعامل و فعالیت دنبال‌کننده‌های شما امری بیهوده و بدون فایده است، اما فعال کردن فالوورهای غیرفعال بدون شک در توسعه پیج شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

اغلب افراد برای رشد پیج خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به دنبال خرید فالوور می‌روند. خرید فالوور را می‌توان از سایت‌ها و ربات‌ها انجام داد. در برخی موارد ممکن است که فالوورهای خریداری شده فیک باشند. در این صورت هیچ تعاملی با پیج شما نخواهند داشت. وجود دنبال‌کننده‌های فیک نه‌تنها به پیشرفت پیج شما کمک نمی‌کنند بلکه مشکلاتی را نیز برای شما به‌وجود می‌آورند.

این فالوورها ربات‌هایی هستند که توسط شخص خاصی کنترل نمی‌شوند. شما می‌توانید برای خرید فالوور واقعی به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید. پس از خریداری فالوور باید به دنبال روش‌هایی برای فعال کردن آن‌ها باشید. در ادامه راهکارهایی در این زمینه برای شما شرح خواهیم داد.(فالوور روح)

برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

 

راهکارهای فعال کردن فالوور روح

فعال کردن فالوور روح مستلزم انجام راهکار‌هایی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  1. ایجاد یک گفت‌وگوی جذاب با استفاده از استیکرهای استوری

استفاده‌های کوئسشن باکس‌های اینستاگرام ایده‌ای جالب و پرطرفدار برای شروع یک گفتگو است. این آپشن فوق‌العاده جذاب اینستاگرام، تعامل فالوورهای خریداری شده با پیج شما را افزایش می‌دهد. بهتر است برای ترغیب فالوورها جهت تعامل با پیج شما از پرسش‌ها و متن‌های هیجان‌انگیز از قبیل سوالات چالشی خنده‌دار، عاشقانه، فلسفی و غیره استفاده کنید. این گفت‌وگوهای صمیمانه، روابط شما را با دنبال‌کننده‌ها تقویت و محبوبیت شما را افزایش می‌دهند.

  1. تولید محتوای جذاب برای ذخیره سازی

زمانی که فالوورهای شما محتوای منتشر شده در پیج شما را پسند کنند، آن را سیو می‌کنند. ذخیره‌سازی پست‌های موجود در پیج اینستاگرام عاملی مهم و تاثیرگذار در افزایش میزان تعامل فالوورهای خریداری شده محسوب می‌شود. به علایق دنبال‌کننده‌های خود توجه داشته باشید. سعی کنید محتوایی مطابق با سلایق آن‌ها تولید کنید.

  1. نوشتن کپشن مناسب با محتوا و طولانی

نوشتن کپشن طولانی و مرتبط با پیج شما کاربران را با محتوای شما بیشتر آشنا می‌کند. به همین خاطر نرخ تعامل فالوورها با پیج شما افزایش می‌یابد.

  1. گذاشتن لایو در ساعات مناسب

گذاشتن لایو در ساعات مناسب بهتر است گاهی اوقات به ویژه در هنگام عصر یا شب، ویدیو لایوهایی برای پاسخگویی به سوالات فالوورها و پی بردن به نظر آن‌ها در رابطه با محتوای پیج برگزار کنید. مطابق با آمار منتشر شده از سوی اینستاگرام بیش از  80 درصد کاربران این شبکه مجازی تمایل دارند به‌جای خواندن مطالب پیج‌های مختلف، ارتباط تصویری زنده‌ای با مخاطب خود داشته باشند.

  1. پاسخ دادن به کامنت‌های دنبال‌کننده‌ها

نادیده گرفتن کامنت‌های ثبت شده توسط فالوورها، به معنی بی‌ارزش تلقی شدن آن‌ها برای شما می‌باشد. بیش از نیمی از کاربران پس از کامنت‌گذاری انتظار دارند که شما حداکثر تا 60 دقیقه بعد از ثبت کامنت، نسبت به آن‌ها واکنشی نشان دهید. به هر اندازه که پاسخگویی شما نسبت به کامنت‌ها افزایش پیدا کند، فالوورهای غیرفعال بیشتری به تعامل با پیج شما می‌پردازند. علاوه‌براین تعداد فالوورهای زیادی نیز جذب می‌کنید. سعی کنید در پاسخگویی به کامنت‌ها مانند یک ربات عمل نکنید. استفاده از جملات صمیمانه و استیکرها محبوبیت شما را در بین کاربران افزایش می‌دهد.

  1. مشارکت در مسائل اجتماعی

اشتراک‌گذاری مشکلات و مسائل اجتماعی علاوه‌بر افزایش اعتبار شما در میان کاربران، میزان ارتباط شما با دنبال‌کننده‌ها را بالا می‌برد. بسیاری از فالوورها محتوای اجتماعی شما را برای افراد دیگر ارسال می‌کنند. استفاده از این روش در کنار فعال کردن فالوورهای غیرفعال، موجب جذب فالوور نیز می‌شود.

  1. استفاده از هشتگ مرتبط با موضوع محتوا

برخلاف تصور کاربران اینستاگرام هشتگ‌گذاری امری تخصصی و بسیار مهم برای فعال کردن فالوورهاست. هشتگ‌های مناسب توجه دنبال‌کننده‌ها را به محتوای منتشر شده جذب می‌کنند‌. بهتر است از حداکثر مقدار مجاز هشتگ‌ها که برای هر پست 30 عدد است استفاده کنید‌. استفاده از هشتگ‌های تک کلمه‌ای و دو کلمه‌ای برای افزایش تعامل بسیار موثر هستند. با جلب توجه مشتری از این طریق تعداد لایک‌های پست شما نیز افزایش می‌یابد.

  1. تکمیل و ارتقاء اطلاعات بیو پروفایل

قرار دادن اطلاعات مربوط به بیزینس پیج یا اطلاعات شخصی امری مهم برای افزایش سطح تعامل دنبال‌کننده‌ها و فعال کردن فالوورهای واقعی خریداری شده است. لینک چنل تلگرام، آدرس وب‌سایت، شماره واتساپ و…، موارد دیگری هستند که می‌توانید به اطلاعات بیو خود اضافه کنید.

  1. قرار دادن محتوا در پیج پیش از خرید فالوور

قرار دادن چند پست ویدیویی یا عکس، منجر به افزایش فعالیت فالوورها و ماندگاری آن‌ها برای همیشه در پیج شما می‌شود. از طرفی افراد دیگر به خرید فالوور از سوی شما مشکوک نمی‌شوند.

نکات مهم درمورد خرید فالوور

نکات مهم درمورد خرید فالوور در صورت خرید فالوور لازم است به نکاتی توجه داشته باشید. برخی از نکات در این زمینه به شرح زیر است:

  • واقعی بودن فالوور

فالوورهای واقعی توسط افرادی کنترل می‌شوند که توانایی لایک کردن، کامنت‌گذاری، اشتراک پست و انجام سایر فعالیت‌های اینستاگرام را بدون محدودیت دارند. تشخیص واقعی یا فیک بودن فالوور‌های خریداری شده به روش‌های متفاوت امکان پذیر است.

  • خرید تعداد کم فالوور

بهتر است در ابتدا تعداد محدودی از فالوورها را خریداری کنید. چرا که افزایش ناگهانی دنبال‌کننده‌ها از سوی اینستاگرام بسیار مشکوک است و ممکن است پیج شما از دسترس خارج و بلاک شود.

  • توجه به کیفیت پروفایل

فالوورهای واقعی و فعال‌، پروفایل با کیفیت بالا دارند. همچنین بیو این افراد حاوی اطلاعاتی معتبر در مورد ویژگی‌های شخصیتی آنان است. بررسی این نکات به شما در شناسایی فالوور واقعی کمک می‌کند.

  • خرید از منابع معتبر

پیش از اقدام به خرید فالوور لازم است که از معتبر بودن سایت یا ربات اطمینان حاصل کنید. توصیه ما به شما خرید از منابع معتبر از جمله سایت خرید فالوور اینستاگرام می‌باشد. جمع‌بندی به‌طور کلی تبدیل فالوور غیرفعال‌ به فعال از طریق روش‌های ذکر شده در این مقاله کمک شایانی به افزایش اعتبار و محبوبیت شما می‌کند.

در صورتی که شما نیز به دنبال خرید فالوور فیک هستید برای افزایش میزان تعامل و در نتیجه کسب درآمد بیشتر می‌باشید، بهتر است به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید. همچنین این سایت علاوه‌بر خرید فالوور، خدماتی همچون خرید لایک ارزان، خرید پیج، بازدید استوری، بازدید بیو و… را برای شما در کمترین زمان امکان‌پذیر می‌سازد‌.

سوالات متداول درباره فالوور روح 👻

چگونه فالوور فیک را در اینستاگرام تشخیص دهیم

اگر پس از خرید فالوور ریزش فالوور شدیدی داشتید به احتمال زیاد فالوور فیک را به جای فالوور واقعی برایتان بار گذاشته اند.

آیا سایت خرید فالوور اینستاگرام جبران ریزش فالوور دارد؟

1-صددرصد بله ! شما با خرید فالوور واقعی از این سایت تا 30 روز آینده جبران ریزش فالوور دارید.

 

 

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا