اینستاگراممشکلات متداول اینستاگرامی

دلایل ریزش فالوور اینستاگرام چیست؟

5/5 - (13 امتیاز)

 

شما هم مدتی است ریزش فالوور دارید؟ آیا فالوورهایتان هر روز کمتر و کمتر می شوند؟ می خواهید دلیل آن را بدانید؟ دلایل آن می تواند مختلف باشد پس با من همراه باشید تا به دلایل آن بپردازیم. دوست من فعالیت کردن در اینستاگرام صرفا باز کردن یک پیج و هر از گاهی یک پست گذاشتن نیست، مدیریت یک پیج تخصصی اینستاگرام کاری است که نیاز به استراتژی دارد و شما باید برای تمامی قسمت های صفحه برنامه مشخص داشته باشید و باید بدانید که اجرا نکردن درست و دقیق برنامه ها می تواند به قیمت از دست دادن فالوور هایتان تمام شود. امروز در این مقاله به چند مورد از دلایل ریزش فالوور اشاره خواهیم کرد و درباره روش های جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشید.

استراتژی زمان بندی در پست گذاری

پست هایی که در پیج می گذارید باید یک استراتژی خاص داشته باشد؛ نه پیج را با پست های مداوم بمباران کنید که مخاطب فرصت دیدن پست ها را هم نداشته باشد و نه اینکه فاصله زمانی پست ها را آنقدر زیاد کنید که فالوورها شما را یادشان برود برای مثال حداقل یک پست یا استوری در روز را داشته باشید و حداکثر تا سه پست در روز هم می توانید پیش بروید ولی بیشتر از این می تواند مخاطب را سردرگم کند و این موضوع می تواند باعث آنفالو شدن شما شود.

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

 

پیج های فروشگاهی بدانند

کسب و کارها معمولا برای اینکه کالاهای خود را بفروشند در پیج خود از تبلیغات استفاده می کنند و یا اینکه تصاویر و ویدئوهای کالای مورد فروش را می گذارند؛ این کسب و کارها باید بدانند که مخاطبان فقط و فقط برای خرید محصولات وارد پیج آن ها  در اینستاگرام نمی شوند. آن ها در کنار خریدی که انجام می دهند برای اینکه در پیج شما بمانند به محتوای جالب و سرگرم کننده نیز نیاز دارند، یادتان باشد هنر شما قرار است این باشد

که تا می توانید مخاطب را در پیج خودتان نگه دارید. پس باید علاوه بر پست های مربوط به کالا و خدمات پست های سرگرم کننده ای که مخاطب پسند باشد هم در پیج قرار دهید و این پست ها می تواند با موضوع پیج شما نیز مرتبط باشد مثلا اگر لوازم آرایش می فروشید می توانید از ویدئوهای آموزشی آرایش نیز در پیجتان استفاده کنید.  

به ظاهر پیج خودتان سروسامان دهید

از آنجا که اینستاگرام یک پلت فرم محتوای بصری است و بیشتر عکس و ویدئو در آن پست می شود بهتر است که ظاهر آن نیز از لحاظ بصری گیرا و جذاب باشد تا مخاطب جذب آن شود.

و جزو هواداران شما باقی بماند. پیشنهاد ما این است که عکس پروفایل مناسبی ندارید آن را تغییر دهید و از تصویر خودتان با یک لبخند در پروفایلتان استفاده کنید؛ همچنین روی کاور پست های خود کار کنید و آن ها را متناسب با هم طراحی کنید.

Shadow banned شدن حساب کاربری شما می تواند از عوامل ریزش فالوور باشد

گاهی اوقات شما توسط اینستاگرام shadow ban می شوید و این به این معنی است که پست ها و فایل هایی که در اینستاگرام می فرستید برای افرادی که شما را فالو کرده اند نمایش داده نمی شود و همچنین اینستاگرام در صفحه اکسپلور شما را به کسی پیشنهاد نمی کند این یعنی احتمال اینکه افراد شما را پیدا کنند بسیار پایین می آید و حتی فالوور های شما تعدادشان کمتر و کمتر می شود. سوالی که پیش می آید این است که چرا و به چه دلیل یک پیج shadow ban  می شود؟

این موضوع دلایل متعددی از قبیل نقض کردن کردن قوانین اینستاگرام و ریپورت شدن توسط سایر کاربران را دارد. ریپورت شدن خود به دلایلی مثل نقض قوانین کپی رایت، تولید محتوای خشونت آمیز و یا تولید محتوای مستهجن، نژاد پرستی و آزار دادن حیوانات اتفاق می افتد. اگر این اتفاق برایتان افتاد و پیج شما shadow ban شد باید چه کنید؟ در این مواقع معمولا خود اینستاگرام برای شما نوتیفیکیشن می فرستد که در حالت shadow ban قرار گرفته اید پس بهترین کاری که می توانید این است که پست ریپورت شده را از پیج حذف و محتوای بهتر و با کیفیت تری را خلق کنید و به این شکل از حالت سایه بیرون بیایید.  

هشتگ های تکراری بلای جان پیج شما

 

استفاده کردن از هشتگ ها در حالت کلی بسیار سودمند است و به شما در رشد پیج تان بسیار می کنند چرا که کاربران از این طریق می توانند شما را پیدا کنند و به محتوای مورد نیازشان برسند؛ این کار مخصوصا در اوایل کار که شما فالوور چندانی ندارید می تواند به رشد و بهتر شدن پیج شما بسیار کمک کند. اما باید دقت داشته باشید که استفاده مداوم از یک سری هشتگ تکراری می تواند باعث شود اینستاگرام با شما مثل اسپم رفتار کند و بخواهد فعالیت شما را کنترل و محدود کند پس بهتر است خلاقیت به خرج دهید و برای هر پست از هشتگ های مربوط به آن پست استفاده کنید.

تغییر ناگهانی موضوع پیج میتواند فالوور های شما را از شما دور کند

افرادی که یک پیجی را راه اندازی می کنند و پس از مدتی که پیج رشد کرد و فالوورهایی جمع شدند تغییر عقیده می دهند و می خواهند موضوع محتوای پیج خودشان را تغییر بدهند باید بدانند افرادی که پیج آن ها را فالو کرده اند به خاطر موضوع مشخصی بوده که آن ها درباره اش تولید محتوا می کرده اند . اگر این موضوع تغییر کند احتمال اینکه بسیاری از کاربران موضوع جدید را نپسندند و ریزش فالوور داشته باشند بسیار زیاد است در نتیجه در زمان باز کردن پیج بهتر است همه ی فکر های خود را بکنید و سپس روی آن سرمایه گذاری کنید.

دقت کنید از چه سایتی خدمات اینستاگرامی دریافت می کنید

گاهی وقت ها شما برای رشد سریع تر پیج تان به سمت خرید فالوور می روید و این به خودی خود چیز بدی نیست ولی به یاد داشته باشید باید از سایت های  معتبر اقدام به خرید فالوور ارگانیک و واقعی بکنید تا ریزش فالوور نداشته باشید. در این مورد ما به شما سایت خرید فالوور اینستاگرام را پیشنهاد می کنیم. خلاصه ریزش فالوور می توانید عوامل مختلفی داشته باشد که به برخی از آن ها در مقاله اشاره کردیم.

یکی از مهمترین نکاتی که باید بدانید این است که از همان لحظه ای که پیج را می زنید باید با تمام قوانین و الگوریتم های اینستاگرام پیش بروید که برایتان مشکلی پیش نیاید. همچنین اگر پیج تان نیاز به دریافت خدمات مثل خرید فالوور، لایک و یا کامنت داشت این کار را از وب سایت های معتبر انجام دهید. اگر از ریزش فالوور رنج میبرید میتوانید با خرید فالوور ایرانی واقعی از سایت خریدفالوور اینستاگرام بهترین هارا از آن خود کنید .

منبع مقاله 

سوالات متداول درباره دلایل ریزش فالوور اینستاگرام

آیا فالوور واقعی هم ریزش دارد؟

جواب این سوال بستگی به این دارد که شما از کجا این فالوور های واقعی را خریداری کرده باشید . پس اگر میخواهید ریزش فالوور کمتری داشته باشید از یک سایت معتبر مثل سایت خرید فالوور اینستاگرام خرید کنید .

دلایل ریزش فالوور اینستاگرام چیست؟

1-ریزش فالوور میتواند دلایل مختلفی داشته باشد . مثلا هشتگ های اشتباهی یا استوری های غیر جذاب و تولید محتوای ضعیف همه و همه میتوانند سبب از دست دادن فالوور هایتان شوند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا