اینستاگرام

تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی آموزش جامع

5/5 - (43 امتیاز)

 

اموزش تغییر رمز اینستاگرام با ثبت نام در اپلیکیشن اینستاگرام از فرد اطلاعاتی درخواست می شود مثل ایمیل و نام کاربری و در نهایت یک رمز کاربری که به شما این امکان را می دهد بعدها در صورتی که نیاز داشتید به راحتی به پیج خود لاگین شوید. زمان هایی که شما نیاز پیدا می کنید که دوباره به پیج تان لاگین شوید زمان هایی است که اپ از روی گوشی تان پاک شده است و یا گوشی جدید گرفته اید و می خواهید پیج خودتان را در یک گوشی دیگر داشته باشید

در این زمان هاست که شما باید اطلاعات پیج تان از قبیل نام کاربری و رمز پیج را به خاطر داشته باشید تا به مشکل برنخورید و به راحتی به پیج متصل شوید؛ البته گاهی اوقات این اطلاعات فراموش می شود و شما برای ورود به پیج با مشکل مواجه می شوید؛ در این مواقع باید از گزینه فراموشی رمز اینستاگرام و تغییر رمز آن استفاده کنید؛ البته گاهی هم افراد به خاطر مسائل امنیتی می خواهند رمز پیج شان را تغییر دهند

به هر حال ما در این مقاله دقیقا شیوه انجام این کار را آموزش می دهیم و شما می توانید به راحتی رمز پیج تان را تغییر دهید؛ و یا با خرید خدمات اینستاگرامی مثل خرید فالوور و لایک ، خرید پیج اینستاگرام با تعداد فالوور بالا و امنیت تضمین شده پیج خود را راه اندازی کنید، و تا انتها با ما باشید.

چگونه از داخل پیج رمز اینستاگرام خود را تغییر دهیم؟

این مورد تغییر رمز برای حالت هایی است که شما رمز خودتان را فراموش نکرده اید و یا پیج تان  بسته نشده است می توانید وارد پیج خودتان شوید. در این حالت برای تغییر رمز اینستاگرام پیج باید مراحل زیر را برای این کار طی کنید:

  • ابتدا وارد پیج خود در اینستاگرام شوید.
  • وارد پروفایل خود می شوید و در قسمت بالا سمت راست صفحه آیکون سه خط را لمس می کنید.

برای خرید پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

 

چگونه از داخل پیج رمز اینستاگرام خود را تغییر دهیم؟

  • حالا به قسمت تنظیمات اینستاگرام وارد می شوید.
  • گزینه security یا امنیت پیج را می زنید.
  • حالا از میان گزینه های باز شده گزینه ی password را انتخاب می کنید.

چگونه از داخل پیج رمز اینستاگرام خود را تغییر دهیم؟ 2

  • حالا رمز قبلی خودتان را در باکس باز شده وارد کنید.
  • سپس در باکس پایین تر رمز جدید را وارد می کنید.
  • تیک آبی را می زنید و تغییرات به این شکل سیو می شود.

اگر رمز پیج را فراموش کرده باشید باید چه کار کنید؟

گاهی وقت ها رمز پیج فراموش می شود در این مواقع چه کار می توان کرد؟ وقتی رمزتان را فراموش می کنید باید آن را بازیابی کنید یعنی با کمک اینستاگرام یک رمز جدید دریافت کنید و سپس به راحتی با رمز عبور جدید وارد پیج تان شوید. برای انجام تغییر رمز اینستاگرام باید مراحل زیر را طی کنید: 1- وارد پروفایل خود در اینستاگرام می شوید. 2- در قسمت بالا و در سمت چپ نام کاربری تان را لمس کنید. 3- حالا از گزینه add account استفاده کنید.

اگر رمز پیج را فراموش کرده باشید باید چه کار کنید؟

4- حالا گزینه لاگین برایتان باز می شود آن را لمس کنید.

اگر رمز پیج را فراموش کرده باشید باید چه کار کنید؟ 2

5- Login help را انتخاب کنید. 6- حالا ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید.

اگر رمز پیج را فراموش کرده باشید باید چه کار کنید؟ 3

7- از میان گزینه های send an email یا send an SMS یکی را انتخاب کنید و روی next بزنید. در حالت ارسال ایمیل لینک پیج تان برایتان ایمیل می شود و با حالت پیامک تلفن به شماره تان اس ام اس خواهد شد. 8- ایمیل تان را باز کنید و روی reset your Instagram password بزنید. 9- در کادر باز شده رمز جدید را وارد کنید و در باکس دوم آن را تکرار کنید و تیک آبی رنگ را هم بزنید، حالا رمز شما عوض شده است.

اگر رمز پیج را فراموش کرده باشید باید چه کار کنید؟ 4

چگونه می توان از طریق وب سایت اینستاگرام رمز ورود را تغییر داد؟

تغییر رمز عبور اینستاگرام از طریق وب سایت این اپلیکیشن نیز قابل انجام است. روش و مراحل انجام در ادامه به شیوه زیر انجام می شود: 1- ابتدا مرورگر کروم را باز کنید و وارد سایت com شوید. 2- وقتی پیج اینستاگرام برایتان باز شد روی   forget password بزنید. 3- حالا در کادری که برایتان باز شده است یوزر نیم یا ایمیل یا شماره تلفنی که قبلا برای باز کردن اکانت به سیستم داده اید را وارد کنید. 4- حالا روی send login link کلیک کنید.

چگونه می توان از طریق وب سایت اینستاگرام رمز ورود را تغییر داد؟

5- از طریق لینک بازیابی که در ایمیل یا تلفن تان ارسال شده است می توانید رمز جدید به سیستم بدهید و سپس وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید. اگر از راه های گفته شده رمز اینستاگرام خود را پیدا نکردید کافیه به صفحه بازیابی پیج اینستاگرام مراجعه کنید و یا از طریق پشتیبانی از تیم حرفه ای خرید فالوور اینستاگرام کمک دریافت کنید.

سوالات متداول تغییر رمز اینستاگرام

چه راه هایی برای تغییر رمز در اینستاگرام وجود دارد؟

شما هم از طریق وب سایت اینستاگرام و هم از طریق تنظیمات پیج و هم از طریق صفحه ابتدایی اینستاگرام می توانید این تغییر رمز را انجام دهید.

اگر رمز قبلی اینستا را فراموش کرده باشم چگونه می توانم به اکانتم لاگین شوم؟

با استفاده از گزینه forget password می توانید رمز تان را بازیابی کنید.

آیا تغییر رمز در گوشی های آیفون با اندروید فرق می کند؟ روش تغییر رمز در آیفون به چه شکل است؟

فرق چندانی بین اندروید و آیفون در این مورد نیست و در گوشی های آیفون نیز می توان از مسیر تنظیمات/ امنیت/ رمز عبور این رمز را تغییر داد.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا