اینستاگرام

حذف دائمی و موقت اکانت اینستاگرام آموزش تصویری

5/5 - (1769 امتیاز)

حذف دائمی و موقت اکانت اینستاگرام آموزش تصویری

برای زمان هایی که می خواهید به هر دلیلی از اینستاگرام خداحافظی کنید، امکان حذف اکانت اینستاگرام به ۲ صورت دائم و موقت در نظر گرفته شده‌ است. در روزهای اخیر وقت گذراندن در شبکه‌ های اجتماعی مختلفی مانند اینستاگرام، جزء جدایی ناپذیر زندگی همه ما شده است و اکثر کاربران به نحوی از رسانه های اجتماعی، جهت انتشار محتوای خود استفاده می‌ نمایند.

قطعا یکی از محبوب‌ ترین رسانه‌ های اجتماعی که در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد، اینستاگرام می باشد که قابلیت به اشتراک گذاشتن تصاویر یا ویدیوها را به کاربران خود می ‌دهد. البته گاهی ممکن است افراد تمایل داشته باشند برای همیشه از این شبکه اجتماعی خداحافظی کنند و برای حذف اکانت خود اقدام کنند، یا اینکه اینستاگرام خود را به صورت موقت برای مدتی غیرفعال کنند و در صورت نیاز مجددا به اکانت خود بازگردند. در این مطلب از سایت خرید فالوور اینستاگرام به نحوه حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائم و موقت می پردازیم. در ادامه به صورت خلاصه و کاربردی با مراحل انجام دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم یا موقت آشنا می شوید.

حذف دائمی اکانت اینستاگرام

برای اینکه بتوانید اکانت اینستاگرام خود را به صورت دائمی حذف کنید، باید ابتدا وارد وبسایت اینستاگرام شوید. سپس از شما مشخصات حسابتان درخواست می شود تا وارد اکانت خود شوید. نام کاربری و رمز عبور حساب خود را وارد نمایید تا به صفحه اصلی حذف اکانت اینستاگرام وارد شوید.

پس از انتخاب گزینه Login به صفحه اصلی حذف اکانت اینستاگرام منتقل می شوید. در صفحه باز شده، یک لیست مربوط به دلیل حذف اکانت را مشاهده می کنید که باید یکی از آنها را انتخاب کنید. در صورتی که نمی خواهید هنگام انجام مراحل حذف اکانت اینستاگرام، با صفحه نمایشی اضافی مواجه شوید، گزینه “چیز دیگری” را انتخاب نمایید!

در گام بعدی باید رمز صفحه خود را در قسمت مخصوص آن وارد کنید. سپس روی کادر مشخص شده در قسمت پایین و سمت چپ صفحه کلیک کنید. چنانچه از حذف اکانت اینستاگرامتان مطمئن هستید، در صفحه ای که باز می شود گزینه Accept یا OK را انتخاب نمایید. در نهایت تا مهلت تعیین شده وارد اکانت اینستاگرام خود نشوید تا حساب کاربری شما برای همیشه حذف شود.

برای بازیابی پیچ حذف شده اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

برای غیر فعال کردن پیج اینستاگرام خود و یا به عبارتی دیلیت اکانت اینستاگرام موقت، در مرحله اول باید روی لینک دیلیت اکانت موقت اینستاگرام کلیک کنید تا به این وسیله به صفحه دیلیت اکانت موقت اینستاگرام از طریق گوگل به طور مستقیم هدایت شوید. بعد از باز کردن لینک و ورود به سایت، نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید تا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. پس از ورود به اکانت اینستاگرام، صفحه ای رو به روی شما ظاهر می شود که دو فیلد اصلی دارد: حذف موقت اکانت اینستاگرام فیلد اول Why are you disabling your account می باشد که در آن بایستی دلیل غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام خود را توضیح دهید. فیلد دوم نیز To continue, please re-enter your password می باشد که در این فیلد باید به عنوان تاییدیه غیرفعال سازی اکانت، رمز عبور ورود به اکانت خود را بار دیگر وارد نمایید. حذف موقت اکانت اینستاگرام 3 در پایان نیز باید بر روی دکمه Temporarily Disable Account کلیک کنید تا فرآیند دیلیت اکانت اینستاگرام بصورت موقت پایان یابد. حذف موقت اکانت اینستاگرام 4 پس از کلیک بر روی Temporarily Disable Account، یک پنجره به صورت پاپ آپ ظاهر می شود که در این جا بایستی روی دکمه Yes کلیک نمایید تا فرآیند دیلیت اکانت موقت اینستاگرام برای شما به مرحله انجام برسد. البته ممکن است انجام این کار چند ساعت دیگر طول بکشد، پس منتظر بمانید.

حذف اکانت اینستاگرام از روی شماره تلفن

جهت حذف اکانت اینستاگرام از روی شماره تلفن، ابتدا بایستی وارد اکانت خود شوید. به این نکته توجه کنید که اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، با استفاده از گزینه Forgot password می توانید رمز عبورتان را بازیابی کنید. بعد از اینکه وارد اکانت خود شدید، به بخش پروفایل خود وارد شده و نسبت به دیلیت اکانت اینستاگرام با شماره تلفن اقدام نمایید. جهت حذف اکانت اینستاگرام تنها کافیست گزینه EDIT PROFILE را انتخاب کنید. پس از ورود به صفحه EDIT PROFILE، باید تا انتهای این صفحه به سمت پایین بروید و گزینه Temporarily disable my account که به رنگ آبی می باشد را انتخاب کنید.(حذف دائمی و موقت اکانت اینستاگرام) اینستاگرام در این بخش نیز مجددا برای افرادی که رمز عبور خود را فراموش کرده اند، گزینه Forgot password را قرار داده تا بتوانند بدون بازگشت به ابتدای مسیر و بازیابی رمز عبور، به ادامه فرآیند حذف اکانت بپردازند. بعد از پاسخ به سوال اینستاگرام و وارد کردن رمز عبور، گزینه Temporarily disable my account برای شما فعال می گردد که با کلیک بر روی آن مراحل حذف اکانت اینستاگرام از روی شماره تلفن به پایان می رسد.

سایت حذف اکانت اینستاگرام temporarily disable my account

همان گونه که می دانید، برای حذف اکانت اینستاگرام دو راه وجود دارد. یکی از این روش ها این است که برای حذف اکانت اینستاگرام از طریق سایت آن اقدام کنید. اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که می‌ خواهید اکانت خود را پاک‌ کنید، می توانید از راه لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام وارد سایت شده و سپس با وارد کردن اطلاعاتی که از شما درخواست شده، وارد حساب کاربری خود شوید و مراحل حذف اکانت را انجام دهید. جمع‌ بندی درست است که مراحل حذف اکانت اینستاگرام ساده است، اما ممکن است هنوز هم برای عده ای دشوار به نظر برسد. ما در این مطلب نحوه حذف اکانت اینستاگرام را به صورت دائم و موقت برای شما عزیزان شرح دادیم. اگر در زمان حذف حساب کاربری اینستاگرام خود با مشکل یا سوالی مواجه شدید، می‌ توانید از طریق راه های ارتباطی با پشتیبانی خرید فالوور اینستاگرام در تماس باشید. مجموعه خرید فالوور اینستاگرام در سریع ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی می کند. از اینکه این مطلب را برای مطالعه انتخاب کردید سپاسگزارم. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت بازیابی پیج حذف یا دیسیبل شده به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید

سوالات متداول در زمینه حذف دائمی و موقت اینستاگرام

پس از حذف اکانت اینستاگرام چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از اینکه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید، (معمولا بعد از ۲ روز) حساب کاربری شما همراه با کل تاریخچه آن (لایک، کامنت و…) حذف می ‌شود.

 آیا امکان حذف اکانت اینستاگرام بدون رمز عبور وجود دارد؟

خیر. بعضی از وبسایت ها به اشتباه روش حذف اکانت اینستاگرام را بدون رمز عبور نشان می دهند که این مورد تقریبا غیر ممکن است. اینکه شما رمز عبور داشته باشید، برای اکانت اینستاگرام بسیار مهم می ‌باشد. با این وجود شما می ‌توانید به آسانی رمز عبور خود را بازیابی کنید.

 چرا زمانی که اکانت اینستاگرام خود را حذف می کنم، با اینکه رمز عبورم را به طور صحیح وارد می‌ کنم، اما با اخطار رمز عبور اشتباه است مواجه می شوم؟

در صورتی که با چنین مشکلی روبه رو شدید، به وسیله مرورگر خود به منوی حذف اکانت اینستاگرام مراجعه کنید و مراحل را ادامه دهید. چنانچه باز هم با این مشکل مواجه شدید، یک بار رمز عبور خود را تغییر دهید.

 آیا با حذف اکانت اینستاگرام پیام های دایرکت نیز پاک می شوند؟

متاسفانه خیر. حذف اکانت اینستاگرام موجب حذف پیام های دایرکت شما نمی شود، تنها اتفاقی که می افتد این است که نام اکانت شما از چت ها حذف می گردد.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا