یوتیوب

چگونه در یوتیوب یوتیوبر شویم؟ آموزش نکات طلایی به صورت گام به گام

5/5 - (1856 امتیاز)

چگونه در یوتیوب یوتیوبر شویم؟ آموزش نکات طلایی به صورت گام به گام

امروزه یوتیوبر شدن به یک هدف برای کسب درآمد بسیاری از اشخاص تبدیل شده است؛ چون از این راه افراد می توانند با تولید محتوای مورد علاقه خود و آپلود آن در یوتیوب، به کسب درآمد عالی برسند. برای کسب نکات طلایی در زمینه (چگونه در یوتیوب یوتیوبر شویم؟) تا آخر این مقاله همراه ما بمانید . این شغل مفرح و سرگرم کننده فعالیتی ایده آل برای جوانان به حساب می آید، اما مسیر یوتیوبر شدن چندان آسان نبوده و به نوعی دیر بازده می باشد. از آنجایی که یوتیوب دومین سایت پربازدید دنیا پس از گوگل است؛ بنابراین به دلیل محبوبیت بالای آن، بیش از دو میلیون کاربر در این پلتفرم فعالیت کرده و به رقابت با یکدیگر می پردازند.

برای خرید سابسکرایب یوتیوب روی لینک کلیک کنید.

یوتیوبر کیست؟ چگونه یوتیوبر شویم؟

یوتیوبر فردی است که در پلتفرم اشتراک فیلم و کلیپ یوتیوب تولید محتوای ویدیویی می کند. برخی از افراد این کار را یک سرگرمی می دانند که از این طریق دانش، موارد آموزشی، ویدیوهای سرگرم کننده و … را با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند. اما برخی دیگر این کار را یک شغل تمام وقت می دانند که در طول روز به فعالیت در این زمینه می پردازند و سالانه درآمد بسیار خوبی کسب می کنند. باید توجه داشته باشید پشت هر یوتیوبر موفق، سرمایه گذاری ، فرآیند، فیلمبرداری های حرفه ای، صدا گذاری، تبلیغات، ایده ها، ادیت و تدوین فیلم ها و… است. بنابراین کسب درآمد قابل توجه و معروف شدن در یوتیوب؛ پشتکار، سرمایه گذاری، صرف زمان و تلاش زیادی را می طلبد و مسیر یوتیوبر شدن را دشوار می کند. ما در ادامه قصد داریم چندین نکته آموزشی در زمینه یوتیوبر شدن برای مبتدی ها و حرفه ای ها در اختیار شما قرار دهیم. پس تا انتهای این مقاله همراه سایت خرید فالوور اینستاگرام باشید. چگونه یوتیوبر شویم؟ آموزشی برای مبتدی ها

چگونه یوتیوبر شویم؟ آموزشی برای مبتدی ها

1. داشتن هدف

در صورتی که تمایل دارید به یک یوتیوبر حرفه ای تبدیل شوید، باید در ابتدا هدفی جدی پشت تصمیم شما باشد. صرفا علاقه به تولید محتوای ویدیویی برای تبدیل شدن به یک یوتیوبر کافی نیست. در این راه ممکن است پستی بلندی های زیادی باشد که ممکن است تعداد ویوهای کلیپ های شما را کم یا زیاد کند و تا حدودی ضرر کنید. باید هدف تان آنقدر قوی و جدی باشد که پس از فروکش هیجانات اولیه هم، اشتیاق شما برای تولید محتوا کم نشود.

2. موضوع مشخص

از مهمترین مراحل تبدیل شدن به یک یوتیوبر حرفه ای، انتخاب یک موضوع مشخص برای کانال یوتیوبی شماست. باید تعیین کنید که در کانال یوتیوبی خود در چه زمینه ای می خواهید فعالیت نمایید. موضوعاتی مانند آرایش، موسیقی، ورزش، گیمینگ، هنر، گفتگو، سرگرمی و…، موضوعات خوبی می توانند باشند. البته توجه داشته باشید اینها موضوعات پرطرفدار و محبوبی هستند که رقابت بر سر آن ها سنگین است.

3. کیفیت

ویدیویی که در کانال یوتیوب تان آپلود می کنید، باید از کیفیت صدا و تصویر بالایی برخوردار باشد؛ تا تاثیر گذاری خود را از دست ندهد. ویدیو با کیفیت و وضوح بالا، از نظر روانی روی بیننده تاثیر مثبت دارد. همچنین صدای ویدیو نیز قبل از آپلود باید نویز گیری شده باشد تا بازدهی کانال بالاتر رود.

4. فعالیت مستمر

اگر می خواهید به یک یوتیوبر حرفه ای تبدیل شوید، باید به صورت مداوم محتوای ویدیویی تولید کرده و آن را در کانال یوتیوبی خود آپلود نمایید. یوتیوب به افرادی که مداوم پست های با کیفیت تولید کنند، بها می دهد. اگر از تقویم محتوایی استفاده می کنید، طبق الگوریتم ها و قوانین یوتیوب، بازدید بیشتری خواهید داشت و به معروفیت خواهید رسید.

آموزش یوتیوبر شدن برای حرفه ای ها (چگونه یوتیوبر شویم؟)

1. کسب درآمد از طریق تبلیغات

پس از این که به حداقل شروط تعیین شده توسط یوتیوب رسیدید، کسب درآمد از طریق تبلیغات برای شما امکان پذیر خواهد شد. به این ترتیب که در بخش YouTube studio اکانت خود، از قسمت monetization درخواست خود را ثبت کنید و منتظر بمانید یوتیوب درخواست شما را بررسی کند. کسب درآمد از طریق تبلیغات اگر محتوای تولید شده شما مورد تایید بود، یوتیوب به شما اجازه خواهد داد در ویدیو خود تبلیغ قرار دهید.

2. فروش محصولات

اگر محصول یا سرویسی برای فروش دارید، می توانید به راحتی آن را تبلیغ کرده و در اختیار مشتریان قرار دهید و آن ها را به فروش برسانید. برای این کار باید یک لندینگ پیج بسازید و قفسه کلای یوتیوب را از بخش monetization فعال کنید. سپس می توانید آن محصول یا سرویس را در ویدیو یوتیوب تان تبلیغ کرده و آن را به فروش برسانید.

3. اخذ حق عضویت از سابسکرایبرها

از دیگر امکاناتی که یوتیوب در اختیار کاربران خود قرار می دهد این است که، می توانید در ازای دادن یک سرویس خاص به سابسکرایبر ها، مبلغی به عنوان حق عضویت از آنها دریافت کنید. در این صورت یک محتوای ویژه برای آن دسته از سابسکرایبر هایی که حق عضویت پرداخته اند تولید خواهید کرد. مثلا پشت صحنه زندگی شخصی خود، از جمله محتوا هایی است که سابسکرایبر هایی که حق عضویت پرداخته اند مشاهده می نمایند.

4. کسب درآمد از یوتیوب پرمیوم

یوتیوب پرمیوم نسخه پولی یوتیوب می باشد. بدان معنی که کاربران در این نسخه می توانند بودن مزاحمت تبلیغات ببینند و آنها را دانلود کنند. اما در ازای این امتیاز باید 12 دلار ماهیانه بپردازند. در این صورت یوتیوب 55% از حق عضویت کاربران در یوتیوب پرمیوم را به صاحب کانال اختصاص می دهد. درآمد یوتیوبر‌ها چقدر است؟

درآمد یوتیوبرها چقدر است؟

درآمد یوتیوبرها از جمله مسائلی است که کنجکاوی کسانی که آنها را فالو یا سابسکرایب می کنند را بر می انگیزد، یا افرادی که به تازگی می خواهند به فعالیت در یوتیوب بپردازند، همواره به این قضیه که “چقدر در ماه می توانم درآمد داشته باشم” فکر می کنند. کسب درآمد در یوتیوب به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ به همین دلیل میزان درآمد افراد از کانال یوتیوب شان متغیر است و آمار دقیقی در دسترس نمی باشد. عواملی که در مقدار درآمد کسب شده از طریق یوتیوب بستگی دارد به شرح زیر است: • تعداد ویو یا بازدید هر ویدیو • تعداد کلیک ها روی تبلیغات درج شده در هر ویدیو • مدت زمان ویدیو • کیفیت تبلیغات • و… نتیجه گیری یوتیوب یکی از پلتفرم های معروف و محبوب برای سرگرمی، آموزش، اشتراک ویدیو و… به حساب می آید. برخی از کاربران این اپلیکیشن را به دلیل آموزش های کاربردی که یوتیوبرها در آن قرار می دهند، دانشگاه خطاب می کنند. به همین دلیل بیش از 2 میلیون یوتیوبر در این پلتفرم فعالیت می کنند و درآمدهای بالایی سالیانه کسب می کنند. ما در این مقاله سعی داشتیم به چندین نکته کاربردی و جذاب در زمینه چگونگی تبدیل شدن به یک یوتیوبر موفق برای حرفه ای ها و مبتدی ها بپردازیم. تنها نکته ای که برای تبدیل شدن به یک یوتیوبر موفق باید مد نظر داشته باشید، تلاش و صبر و پشتکار است. همچنین در این مسیر پستی بلندی های زیادی وجود دارد که نباید شما را از هدف تان دور کند و شور و اشتیاق شما را از بین ببرد. سایت خرید فالوور اینستاگرام با ارائه انواع خدمات و مشاوره در زمینه فضای مجازی، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و…، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. همچنین شما می توانید در قسمت نظرات با کارشناسان باتجربه ما در ارتباط باشید. برای خرید سابسکرایب یوتیوب به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید

سوالات متداول در زمنیه چگونه یوتیوبر شویم؟

آیا تبدیل شدن به یوتیوبر نیازمند صرف هزینه است؟

خیر. در مراحل اول ایجاد یک کانال یوتیوب هزینه ای ندارد، اما برای تبدیل شدن به یک یوتیوبر حرفه ای نیازمند خرید تجهیزات حرفه ای هستید.

چگونه یوتیوبر شویم؟

برای تبدیل شدن به یک یوتیوبر موفق با درآمد سالیانه بالا، ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید و سپس یک موضوع جذاب برای تولید محتوا پیدا کنید. ناامید نشوید و با تلاش و پشتکار به تولید محتوای جذاب و باکیفیت بپردازید.

چه مواردی باعث از دست رفتن کانال یوتیوب ما می شود؟

از مهمترین دلایلی که امکان دارد یوتیوب حساب کاربری و کانال ما را حذف کند، نقض قوانین یوتیوب است که در ابتدای ایجاد کانال باید به آن ها توجه کنید.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا