تلگرام

دیلیت اکانت تلگرام آموزش به صورت گام به گام و تصویری

5/5 - (15 امتیاز)

یکی از تکنیک هایی که هر کاربر تلگرامی باید با آن آشنا باشد، دیلیت اکانت تلگرام است. در برخی از مواقع ممکن است برخی از کاربران به دنبال حذف اکانت تلگرام خود برای همیشه یا به صورت موقت باشند. کاربران می توانند از طریق دیلیت اکانت تلگرام برای مدتی از شبکه های اجتماعی دور شوند. اما چگونه می توان اکانت تلگرامی خود را پاک کرد؟ آیا دیلیت اکانت تلگرام بدون کد امکان پذیر است؟ چرا اکانت تلگرامی به صورت خودکار پاک می شود؟ با ما در سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه باشید تا به صورت گام به گام دیلیت اکانت تلگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم.

دیلیت اکانت تلگرام

همانطور که می دانید پیام رسان تلگرام بسیار پرطرفدار و شناخته شده است و با توجه به سرعت و امنیت بسیار بالایی که دارد، توانسته جایگاه بسیار ویژه ای را در میان کاربران از آن خود کند. شما می توانید با هر دستگاهی، از پیام رسان تلگرام استفاده کنید و از قابلیت های بی نظیر آن بهره مند شوید. اما در برخی مواقع کاربران به هر دلیلی، دنبال روشی کارآمد و آسان برای حذف اکانت تلگرامی خود هستند. توجه داشته باشید که در هنگام دیلیت اکانت تلگرام تمامی اطلاعات مانند مخاطبین، چت ها و… حذف خواهند شد. اگر قصد دارید مجددا شماره ای که یک بار اکانت خود را دیلیت زده اید را نصب کنید، باید بدانید که دیگر اطلاعات قبل بازیابی نمی شوند و به عنوان کاربر جدید وارد تلگرام می شوید. برخی از افراد بر این باورند که با دیلیت اکانت تلگرام، رفع ریپورت می شوند؛ اما اینگونه نیست و ریپورت با توجه به شماره شما توسط الگوریتم تلگرام رخ خواهد داد.

برای خرید ممبر تلگرام واقعی روی لینک کلیک کنید.

لینک مستقیم دیلیت اکانت

برای دیلیت اکانت زدن از طریق لینک در سریع ترین زمان ممکن، ابتدا باید وارد مرورگر شوید و مراحل دیلیت اکانت را طی کنید. نکته ای که در این قسمت باید به آن توجه کنید، استفاده از برنامه های تغییر آی پی است. برای حذف اکانت تلگرام از طریق لینک باید مراحل زیر را طی کنید: • در مرحله اول برنامه تغییر آی پی را فعال کنید و پس از آن از طریق مرورگر وارد سایت دیلیت اکانت تلگرام شوید. • هنگامی که وارد سایت شوید، صفحه ای برایتان باز خواهد شد که باید در کادر مربوطه کد کشور و شماره تلفن همراه خود را درج کنید و سپس بر روی next کلیک کنید. لینک مستقیم دیلیت اکانت • اکنون کادر جدیدی برای شما نمایان می شود که باید کد تاییدی که تلگرام برایتان ارسال کرده است را وارد کنید. • پس از وارد کردن کد، مجددا به صفحه دیلیت اکانت بر می‌ گردید و باید کد را در کادر مربوطه مجددا وارد کنید و Sing in را انتخاب کنید. لینک مستقیم دیلیت اکانت 2 • دقت کنید که کد را به درستی وارد کرده باشید. پس از بررسی کد، وارد صفحه مدیریت می شوید که در این بخش باید گزینه Delete Account را برگزینید. • در مرحله بعد کادری برای شما نشان داده می شود که دلیل دیلیت اکانت را از شما خواهد پرسید. اجباری به پر کردن این کادر نیست و می توانید گزینه Delete my account را انتخاب کنید. لینک مستقیم دیلیت اکانت 3 • در مرحله آخر از شما پرسیده می شود که از حذف اکانت خود اطمینان دارید یا خیر؟ در صورت مثبت بودن پاسخ می توانید گزینه yes Delete Account را انتخاب کنید.

دیلیت اکانت با استفاده از شماره

در پیام رسان تلگرام گزینه ای به نام حذف حساب وجود ندارد و از این رو باید از طریق مرورگر خود وارد سایت مربوطه شوید و اقدام به حذف اکانت خود کنید. • برای حذف حساب تلگرام پس از ورود به سایت باید شماره تلفن خود را وارد کنید. در هنگام وارد کردن شماره تلفن دقت کنید، چرا که کد حذف اکانت باید به تلگرام این شماره تلفن ارسال شود. • سپس از شما خواسته می شود که کد ارسال شده را وارد کنید. • پس از وارد کردن کد، بر روی گزینه done کلیک کنید و سپس گزینه yes Delete Account را انتخاب کنید.

دیلیت اکانت بدون کد

دیلیت‌ اکانت تلگرام تنها به دو روش امکان پذیر بوده و می توان از طریق تنظیمات و لینک، این امر را انجام داد. از این رو نمی توان اکانت تلگرامی را بدون کد پاک کرد. پس هرگاه با چنین مطالبی مواجه شدید، آن را فراموش کنید. این قبیل تغییرات از جمله تغییرات اساسی بوده و با توجه به امنیت این پیام رسان، حذف اکانت تنها با کد انجام می شود.

علت حذف خودکار اکانت تلگرام

در تلگرام تنظیماتی وجود دارد که می تواند منجر به حذف خودکار تلگرام شما شود. وقتی در قسمت تنظیمات حذف خودکار را برگزینید، تلگرام شما پس از گذشت مدت زمانی که انتخاب کرده اید حذف خواهد شد. در این قسمت کوتاه ترین زمان یک ماه بوده و طولانی ترین زمان یکسال است. علت حذف خودکار اکانت تلگرام   علت حذف خودکار اکانت تلگرام 2 این گزینه ها برای آن دسته افرادی مناسب است که قصد حذف کردن اکانت تلگرامی خود را دارند و برای دیلیت زدن عجله ای ندارند. توجه داشته باشید اگر جزو افرادی هستید که دیر به دیر وارد تلگرام می شوید، حذف خودکار را بر روی طولانی ترین زمان قرار دهید تا دیلیت اکانت به صورت خودکار برایتان اتفاق نیفتد. جهت خرید ممبر تلگرام میتوانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید سخن آخر یکی از کاربردی ترین اقداماتی که پیام رسان تلگرام در اختیار کاربران خود قرار داده است، دیلیت اکانت است. هنگامی که کاربران قصد دارند برای همیشه از این پیام رسان خداحافظی کنند، می توانند از این قابلیت بهره مند شوند. حذف اکانت تلگرام تنها به دو روش امکان پذیر است. روش اول از طریق تنظیمات تلگرام و حذف خودکار آن است و روش دوم دیلیت اکانت فوری بوده که می توان از طریق لینک مربوطه این فرایند را انجام داد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت یا در قسمت نظرات، با کارشناسان سایت خرید فالوور اینستاگرام ارتباط بگیرید. همچنین می توانید در این سایت به خرید ممبر تلگرام، ویو تلگرام و..‌. بپردازید.

سوالات متداول در زمینه دیلیت اکانت تلگرام

 

 آیا دیلیت اکانت محدودیت دارد؟

بله. شما در بازه زمانی کوتاه، تنها ۳ باز می توانید این فرایند را انجام دهید.

 آیا پس از پاک کردن‌ اکانت تلگرام، پیام هایی که به مخاطبین خود داده ایم پاک می شوند؟

خیر. اما نام شما در تلگرام تغییر خواهد کرد.

چگونه از حذف خودکار تلگرام جلوگیری کنیم؟

برای این امر تنها می توانید در قسمت تنظیمات حذف خودکار را بر طولانی ترین زمان قرار دهید.

آیا می توان بدون دسترسی به حساب تلگرام، دیلیت اکانت انجام داد؟

خیر. برای دیلیت اکانت باید کد مربوطه وجود داشته باشد.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا