تلگرام

رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام آموزش به زبان ساده و تصویری

5/5 - (41 امتیاز)

رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام : تلگرام یکی از کامل ترین پلتفرم هایی می باشد که در سال هایی که فعالیت کرده توانسته است محبوب ترین شبکه اجتماعی برای میلیون ها نفر از سراسر جهان باشد.

برنامه جذاب تلگرام که معجزه پاول دورف و برادرش نیکولای دورف است البته که همچون دیگر پلتفرم ها برای خود یک سری قوانین و محدودیت ها دارد؛ برای مثال یکی از این محدودیت ها این است

که کاربران این برنامه تنها می توانند در حداکثر 500 کانال یا گروه عضو شوند و بیشتر از آن امکان پذیر نیست. این مقاله می خواهد درباره این محدودیت و نحوه رفع آن صحبت کند

؛ در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد چگونه محدودیت عضویت در کانال تلگرام را دور بزنید و در کانال های تلگرامی بیشتری عضو شوید. در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام با ما باشید.

چگونه می توان فهمید که ما از سقف تعداد مشخص کانال و گروه تلگرامی گذشته ایم؟

تعداد پانصد کانال و گروه عدد بالایی است و ممکن است شما بدون اینکه حواستان به این عدد باشد به مرز آن رسیده باشید؛ یادتان باشد اگر این عدد را رد کنید یک نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد مبنی بر اینکه شما به سقف تعداد مجاز کانال و گروه های تلگرامی رسیده اید.

سوالی که پیش می آید این است که آیا این محدودیت قابل رفع شدن است؟ در پاسخ این سوال باید گفت بله ولی تحت شرایطی و شرایط این است که یا باید اکانت پریمیوم داشته باشید تا بتوانید در کانال های بسیار بیشتری عضو شوید و یا اینکه از کانال های قدیمی و قبلی که دیگر از آنها استفاده نمی کنید لفت بدهید تا بتوانید در کانال های جدید عضو شوید.

خرید اشتراک تلگرام پریمیوم به شما اجازه می دهد در هزار کانال عضو شوید و هیچ محدودیتی از این بابت نداشته باشید. اگر اکانت تلگرام شما پولی نیست و از حالت رایگان استفاده می کنید در این صورت می توانید با ارسال پیام به پشتیبانی سایت خرید فالوور اینستاگرام و با خدمات سایت ما اکانت پریمیوم تلگرام خود را فعال کنید.

برای خرید ممبر تلگرام واقعی روی لینک کیلک کنید.

رفع محدودیت عضویت در کانال های تلگرام

ممکن است شما قبل از رسیدن به تعداد 500 کانال در تلگرام از عضویت در کانال های بیشتر منع شوید و اگر این اتفاق برای شما افتاد برای حل کردن آن می توانید از راه حلی که برای تان ارائه می شود استفاده کنید. یکی از راه های شما این است

که تلگرامی که در گوشی تان نصب کرده اید را پاک کرده و سپس نسخه اصلی تلگرام را نصب کنید؛ گاهی وقت ها نصب نسخه های بدل از تلگرام می تواند باعث شود شما نتوانید تا 500 کانال را عضو شوید و نصب تلگرام اصلی باعث برطرف شدن این مشکل می شود.

گاهی وقت ها هم دوستان و فامیل شما را در گروه ها و کانال های دیگری به عضویت در می آورند که از آن اطلاع ندارید و یا تمایل به عضویت در آنها ندارید که همین موارد باعث می شوند تا سهمیه 500 کانال شما تمام شود و نتوانید در کانال هایی که می خواهید عضو شوید؛ برای رفع این مشکل می توانید مانع از دسترسی دیگران در عضویت شما برای کانال ها و گروه های مختلف شوید.

روش جلوگیری از عضو شدن ناخواسته توسط دیگران در کانال ها و گروه های تلگرامی

روش جلوگیری از عضو شدن ناخواسته توسط دیگران در کانال ها و گروه های تلگرامی:

1- در برنامه تلگرام با لمس آیکون سه خط به قسمت تنظیمات بروید.

2- حالا در این مرحله وارد قسمت امنیت یا privacy and security شوید.

3- روی کانال ها و گروه ها یا groups and channels بزنید.

4- حالا از دو گزینه مخاطبین من و یا همه باید یکی را انتخاب کنید که اگر مخاطبین من را انتخاب کنید فقط افرادی که در لیست تلفن شما هستند می توانند شما در گروه خاصی عضو کنند؛

همچنین همین لیست را حتی می توانید محدود تر هم کنید و تنها به افراد خاصی اجازه بدهید شما را در گروه و یا کانال خاصی در تلگرام عضو کنند.

یکی از سریع ترین روش ها برای اینکه چنین مشکلاتی برایتان پیش نیاید این است که شما میتوانید با خرید اکانت پریمیوم تلگرام از شر محدودیت ها و تبلیغات راحت شوید.

سوالات متداول در زمینه رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام

حد مجاز تعداد کانال و گروه هایی که می توان در تلگرام عضو شد چند تا است؟

شما در تلگرام می توانید تا حداکثر تعداد 500 تا گروه و کانال را عضو شوید و برای اینکه بتوانید به عضویت تعداد بیشتری کانال تلگرامی در بیاید حتما باید از اکانت پریمیوم استفاده کنید.

برای خروج از یک کانال چه باید کرد؟

1- در مرحله اول وارد کانالی شوید که نمی خواهید در آن باقی بمانید.

2- حالا سه نقطه را از بالای صفحه بزنید و سپس گزینه ترک کانال را انتخاب کنید.

3- حالا دوباره از شما پرسیده می شود که آیا مطمئن هستید که می خواهید از کانال بیرون بیایید؟ گزینه بله را بزنید و حالا دیگر در کانال عضو نیستید.

آیا محدودیت برای عضویت در کانال های تلگرامی در نسخه دسکتاپ نیز وجود دارد؟

در تمامی نسخه های تلگرام چه گوشی در اندروید و چه در سیستم عامل IOS یا نسخه دسکتاپ تلگرام این محدودیت اعمال می شود و شما در نهایت فقط تا 500 کانال می توانید عضو شوید.

در اکانت پریمیوم تا چند کانال می توان عضو شد؟

با خرید اکانت پریمیوم می توانید تا 1000 کانال را به راحتی عضو شوید.

از محدودیت های تلگرام کدام ها هستند؟

یکی اینکه شما نمی توانید بیشتر از 50 نفر را در روز به یک گروه دعوت و عضو کنید؛ یا اینکه هر فایلی که در تلگرام بارگذاری می کنید نباید بیشتر از 2G باشد و همچنین نمی توانید در بیش از 500 کانال و یا گروه عضو شوید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا