تلگرام

گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام به جای عکس آموزش گام به گام

5/5 - (5 امتیاز)

در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام قصد داریم گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام را به شما مخاطبان عزیز آموزش دهیم.

تلگرام به گواه مخاطبان و کاربران یکی از کامل ترین و جذاب ترین برنامه های فضای مجازی می باشد. کاربرانی که از تلگرام استفاده کرده اند همه معتقدند که با استفاده از این برنامه تقریبا هر مکان و قابلیتی که از فضای مجازی انتظار می رود را می توان به صورت یکجا داشت؛

برای مثال داشتن کانال ها و گروه های مختلف و همچنین داشتن فضایی با عنوان پروفایل برای معرفی خود که تنها گوشه ای از امکانات این برنامه مفید هستند. پروفایل شما در تلگرام شامل یک عکس و چند خط نوشته درباره بیوگرافی تان می باشد.

برای عکسی که در پروفایل خود قرار می دهید هر نوع عکسی را می توانید انتخاب کنید؛ عکسی از میان تصاویر خودتان، طبیعت و هر تصویری که دوست دارید. علاوه بر اینکه می توانید تصاویری را در پروفایل تان بگذارید می توانید از ویدیو های کوتاه نیز استفاده کنید.

ویدیو های کوتاه حسنی که دارند این است که می تواند لحظات بیشتری از زندگی شما را در بر داشته باشد و پروفایل بهتری را در معرض دید دیگران بگذارد و همچنین وقتی پروفایل خود را از ترکیب عکس ها و ویدیو ها انتخاب کنید مخاطبان بیشتری را به اکانت خود جذب می کنید.

در این مقاله از سری مقالات سایت خرید فالوور اینستاگرام می خواهیم شما را با نحوه گذاشتن ویدیو در تلگرام به عنوان پروفایل آشنا کنیم؛ دعوت می کنیم در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

برای خرید ممبر واقعی تلگرام بر روی لینک کلیک کنید.

چرا افراد در پروفایل تلگرام خود از ویدیو به جای تصویر استفاده می کنند؟

قابلیت گذاشتن ویدیو به جای تصویر از جذاب ترین قابلیت هایی است که تلگرام در آپدیت جدید از آن رونمایی کرده است. از مزایایی که این روش دارد این است که اگر شما یک کانال بیزنسی در تلگرام دارید پروفایل های ویدیویی از محل کار، انبار و… می تواند

بسیار مفید باشد و یا اگر تنها برای اکانت شخصی خودتان می خواهید نیز داشتن ویدیو های جذاب به عنوان پروفایل می تواند ایده بسیار خوبی باشد تا از این طریق دیگران را به دیدن تصاویر و ویدیو های پروفایل خود جذب کنید.

محدودیت های زمانی و حجمی در پروفایل های ویدیویی تلگرام

از لحاظ مدت زمانی که ویدیو باید باشد تا شما به عنوان پروفایل بتوانید از آن استفاده کنید باید گفت قانونی که تلگرام دارد یک مدت زمان 7 ثانیه ای است که هر ویدیو می تواند داشته باشد و همچنین به جای ویدیو می توان از چند تصویر و عکس که به صورت پشت سر هم نمایش داده می شود

نیز استفاده کرد. از لحاظ حجم ویدیو های مورد نظر نیز تلگرام تا 2 گیگ را پشتیبانی می کند و شما می توانید ویدیو هایی بسیار با کیفیتی را در پروفایل تلگرام خود قرار دهید.

امکان گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام

در سال های گذشته افراد تنها می توانستند از تصاویر به عنوان عکس پروفایل خود استفاده کنند ولی اخیرا در تازه ترین آپدیت های برنامه تلگرام از ویدیو ها نیز می توان در پروفایل استفاده کرد. اگر شما هم می خواهید

علاوه بر تمام عکس هایی که در پروفایل خود دارید ویدیو هم به آنها اضافه کنید در این صورت این قسمت را با ما باشید تا با هم یاد بگیریم چگونه می توان ویدیو ها را به عنوان پروفایل استفاده کرد.

نحوه ی گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام

برای انجام این کار باید از مراحل زیر استفاده کنید:

1- اولین کاری که می کنید این است که وارد برنامه شده و سپس در بالای صفحه و سمت راست روی سه خط کلیک می کنید.

2- گزینه setting را از میان موارد ارائه شده انتخاب کنید.

3- حالا روی عکس پروفایل خودتان که یک علامت دوربین روی آن دارد کلیک کنید.

4- از میان گزینه ها put new photo را انتخاب نمایید.

مراحل گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام به جای عکس

5- حالا بعد از اینکه وارد گالری می شوید ویدیو مورد نظر را انتخاب کنید. در این قسمت هم می توانید عکس انتخاب کنید و هم می توانید از ویدیو ها استفاده کنید.

6- یکی از امکاناتی که در این قسمت می توانید به آن دسترسی داشته باشید این است که انتخاب کنید دقیقا کدام قسمت از ویدیو، از طرف کاربر قابل مشاهده باشد؛ روی آن قسمت در تایم لاین کلیک کنید و آن را به صورت تصویر انتخاب کنید.

توجه کنید که ویدیویی که اینجا آپلود می کنید صدا نخواهد داشت و به صورت ویدیو بی صدا آپلود می شود.

نکته دیگری که باید به آن دقت کنید این است که نباید گیف ها را به عنوان پروفایل آپلود کنید چرا که در این صورت تنها یک تصویر را در پروفایل مشاهده خواهید کرد برای همین باید به جای این کار ابتدا گیف را به ویدیو تبدیل کنید و سپس ویدیو را به عنوان پروفایل خود تنظیم کنید. برای تبدیل گیف به ویدیو از برنامه های مخصوص این کار استفاده کنید.

برای دریافت ویو رایگان تلگرام کلیک کنید.

 

سوالات متداول در زمینه گذاشتن ویدیو در پروفایل تلگرام

آیا فقط در اکانت های پریمیوم تلگرام می توان ویدیو به عنوان تصویر پروفایل گذاشت؟

خیر تمامی افراد با هر اکانتی می توانند از ویدیو ها در اکانت خود به عنوان پروفایل استفاده کنند.

چرا ویدیو ها در پروفایل تلگرام صدا ندارند؟

در آپدیت جدید تلگرام در همین حد شما می توانید از ویدیو ها به عنوان پروفایل استفاده کنید و ویدیو ها صدا ندارند.

مدت زمان ویدیو پروفایل در تلگرام چقدر می تواند باشد؟

این ویدیو ها که به عنوان پروفایل در تلگرام قرار می گیرند نهایتا می توانند 7 ثانیه باشند.

آیا می توانم آهنگ در پروفایل خودم قرار دهم؟

خیر از آنجایی که امکان قرار دادن هیچ گونه صدایی در پروفایل تلگرام وجود ندارد پس قابلیت گذاشتن آهنگ در این قسمت نیز وجود ندارد.

ویدیو هایی که در پروفایل تلگرام قرار داده می شود از نظر حجم چه محدودیتی دارند؟

ویدیو هایی که به عنوان ویدیوی پروفایل انتخاب می کنید از نظر زمانی تا 7 ثانیه محدود می شوند ولی از نظر حجم محدودیت ندارند چرا که یک ویدیوی 7 ثانیه ای نمی تواند حجم خیلی بالایی داشته باشد همچنین پشتیبانی تلگرام می گوید این ویدیو ها را تا حجم 2 گیگ حمایت می کند در نتیجه جای نگرانی از این بابت نیست و هر ویدیویی را هر چند با حجم بالا می توان انتخاب کرد.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا