تلگرام

مشکل نداشتن صدا در ویس های تلگرام را چطور حل کنیم؟ آموزش تصویری

4.9/5 - (52 امتیاز)

اپلیکیشن تلگرام یک شبکه پرطرفدار و محبوب در بین کاربران از همان ابتدا تا به حال بوده که توسط دو برادر برنامه نویس اهل روس طراحی و راه اندازی شده است‌.‌ این برنامه تا به حال بیش از صد میلیون کاربر را به سمت خود جلب کرده و پیام های رد و بدل شده بین این کاربران بیش از ۱۵ میلیارد می باشد.

تلگرام به دلیل کارایی های متعددی که دارد از دیگر پلتفرم ها نظیر واتساپ و … پیشی گرفته و در صدر علاقه مندی های کاربران قرار دارد. همچنین می توان گفت که این پلتفرم با داشتن کاربران و خدمات بی شمار محیط مناسب و فوق العاده ای برای ایجاد و یا رونق کسب و کار می باشد. صاحبان کسب و کار، می توانند با ایجاد گروه و یا کانال های مختلف در این فضا به فروش محصولات و درآمد زایی بپردازند.

برای خرید ممبر تلگرام واقعی روی لینک کلیک کنید.

برطرف کردن مشکل نداشتن صدا در ویس

کاربران تلگرام برای برقراری ارتباط، افزون بر ارسال پیامک های متنی مختلف می توانند برای راحتی و بالا بردن سرعت خود با لمس آیکون میکروفون موجود در صفحه چت، پیام خود را در قالب ویس برای کاربران مورد نظر ارسال نمایند. در بین افراد کسانی هستند که ویس های ارسال شده توسط آن ها با نداشتن صدا مواجه می باشد.

به دو مشکلی که باعث نداشتن صدا در ویس می شود، می توان به سخت افزاری و نرم افزاری اشاره کرد. در ادامه تیم سایت خرید فالوور اینستاگرام، چگونگی رفع این دو مشکل را به شما توضیح خواهد داد.

رفع مشکل نرم افزاری نداشتن صدا در ویس برای گوشی های اندروید

یکی از عواملی که باعث می شود ویس های شما با مشکل نداشتن صدا مواجه شوند، فعال نبودن بخش میکروفون می باشد که باید با مراجعه به قسمت تنظیمات و انجام چند کار ساده به برطرف نموندن آن اقدام نمایید. برای گوشی های آیفون حل این مشکل به شرح زیر است:

1- ابتدا به بخش تنظیمات یا settings وارد شوید.

2- بعد از ورود به این بخش به پایین صفحه مراجعه و وارد لیست برنامه های نصب شده، شوید و گزینه تلگرام را انتخاب کنید.

3- در صفحه جدید باز شده شما قادر خواهید بود مکان، مخاطبین، فیلم گرفتن، میکروفون و … را فعال یا غیر فعال کنید. بنابراین کافی است گزینه میکروفون را لمس کرده و آن را فعال کنید.

همچنین شما می توانید برای رفع اشکال، نداشتن صدا در ویس های برنامه تلگرام در گوشی های اندروید نیز از روش پایین اقدام نمایید:

1- در مرحله اول به بخش تنظیمات  گوشی بروید.

رفع مشکل نرم افزاری نداشتن صدا در ویس برای گوشی های اندروید

2- از گزینه applications manager ، برنامه تلگرام را انتخاب کنید.

3- بعد از انتخاب برنامه تلگرام صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که باید در این جا روی گزینه permissions کلیک کنید.

4- در نهایت کافی است که با لمس گزینه میکروفون به فعال شدن آن اقدام نمایید.

رفع مشکل نرم افزاری نداشتن صدا در ویس برای گوشی های اندروید 2

اگر شما برای رفع مشکل، نداشتن ویس های تلگرامی خود از مراحل گفته شده بالا استفاده کردید و باز هم با این مشکل مواجه شدید باید بدانید که این مشکل سخت افزاری بوده و باید به مراکز تعمیرات موبایل برای حل مشکل خود مراجعه کنید.

نبودن گزینه ویس در صفحه چت تلگرام

برخی کاربران در صفحه چت خود به جای دیدن علامت میکروفون، علامت ویدئو را مشاهده می کنند. برای حل این مشکل ساده کافی است یک بار روی علامت ویدئو ضربه بزنید تا از حالت ویدئو به ویس برگردد.

متوقف شدن ویس تلگرام بعد از ۱۰ ثانیه در گوشی های آیفون

کاربرانی که از گوشی آیفون استفاده می کنند و با مشکل قطع شدن ویس بعد از ۱۰ ثانیه رو به رو می شوند می توانند به بخش تنظیمات رفته و گزینه اتصال تاچ را از حالت فعال بودن خارج کنید.

برطرف کردن مشکل نداشتن صدا در ویس تلگرام با غیر فعال کردن دیگر اپلیکیشن ها

برنامه هایی نظیر روبیکا، واتس آپ و دیگر اپلیکیشن هایی که قابلیت میکروفون را دارند باید هنگام استفاده از میکروفون تلگرام غیر فعال باشند. ابتدا دیگر برنامه ها را از بخش تنظیمات متوقف نموده و بعد برای ویس گرفتن در تلگرام اقدام کنید.

ارسال نشدن ویس های تلگرام

اگر شما برای ارسال ویس های خود در تلگرام دچار مشکل شده اید در ابتدا باید حافظه خود را چک کنید. نداشتن حافظه کافی مانع ارسال ویس ها می شود. توجه داشته باشید که باید حافظه داخلی خود را بررسی کنید.

بروزرسانی تلگرام برای حل مشکل صدا در ویس ها

یکی از دلایلی که باعث می شود ویس هایی که در تلگرام برای مخاطبین خود ارسال می کنید، صدا نداشته باشند، آپدیت و بروز نبودن تلگرام شماست. بعد از بروزرسانی تلگرام خود مجددا به گرفتن ویس بپردازید.

حل مشکل کاهش صدا در ویس های تلگرام

مشکل دیگری که برای برخی از کاربران این برنامه وجود دارد، کاهش ناگهانی صدا می باشد که با متوقف و سپس راه اندازی مجدد تلگرام این مشکل نرم افزاری حل می شود.

نصب مجدد تلگرام برای حل مشکل ویس

اگر شما بعد از طی کردن روش های بالا باز هم با مشکل نداشتن صدا در ویس های تلگرام خود مواجه بودید کافی است برنامه را به طور کل از روی گوشی حذف کرده و مجددا نصب نمایید.

سایت خرید فالوور اینستاگرام و نقش آن در خدمات تلگرام

سایت خرید فالوور اینستاگرام یک سایت معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است، می باشد. این سایت با سابقه بالای خود خدمات متنوعی در تمامی آپ های داخلی و خارجی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. نکته حائز اهمیت در رابطه با این سایت این است که مشتریان سایت خرید فالوور اینستاگرام روزانه در حال افزایش است و این نشان دهنده کیفیت بالای محصولات ارائه شده توسط این سایت می باشد.

اگر شما قصد دارید در تلگرام درآمد زایی کنید و یا خدماتی همچون ویو، خرید ممبر تلگرام واقعی و…برای کانال یا گروه خود خریداری کنید، سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از معتبر ترین سایت های موجود که در زمینه خدمات تلگرام  فعالیت می کند، می تواند به شما در جهت رونق کسب و کار خود کمک شایانی بکند.

سخن نهایی

اکثر کاربران با مشکل نداشتن صدا در ویس های تلگرام رو به رو می شوند که ما در این مقاله تلاش کردیم با بررسی و توضیح گزینه های مختلف به آن ها کمک کنیم.

در صورت مواجه با این مشکل، اگر بعد از این که تمامی روند و مراحل گفته شده را طی کردید و باز هم مشکل شما حل نشد می توانید با کارشناسان سایت خرید فالوور اینستاگرام تماس گرفته و راهنمایی های لازم را اخذ نمایید.

سوالات متداول در مورد مشکل نداشتن صدا در ویس های تلگرام

یکی از بهترین روش های کارآمد و موثر برای حل مشکل صدا در ویس های تلگرام چیست؟

بهترین روش برای حل  مشکل صدا در ویس های تلگرام، بروزرسانی یا آپدیت کردن این نرم افزار می باشد.

دلیل کم شدن صدا در ویس های تلگرامی چیست؟

گاهی اوقات هنگ کردن این اپلیکیشن باعث کم شدن ناگهانی صدا در ویس های تلگرام می شود که با متوقف و راه اندازی مجدد، این مشکل برطرف می شود.

چگونه می توان مشکل صدا در ویس های تلگرام را برطرف کرد؟

در زمان مواجه با این مشکل، شما کافی است دیگر برنامه هایی که از میکروفون یا اسپیکر استفاده می کنند را متوقف کرده و دوباره ویس خود را در تلگرام بررسی کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا