اینستاگرام

برگرداندن پیج اینستاگرام بدون ایمیل و شماره

5/5 - (1566 امتیاز)

چگونه پیج اینستاگرام را برگردانیم؟

 

برگرداندن پیج اینستاگرام یکی از مواردی است که ممکن است برای هر کسی از جمله شما نیز پیش بیاید. برای اینکه بتوانید این موضوع را هرچه بهتر و عمیق تر درک کنید، لازم است تا هر طور که شده است روش های مربوط به برگرداندن پیج اینستاگرام را بشناسید و در زمان لازم، این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهید. در این مطلب که توسط تیم دیجی فالوور تهیه و تنظیم شده است، سعی کرده ایم تا جایی که امکان دارد روش های مربوط به برگرداندن پیج را به شما معرفی کنیم.

برای خرید پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

دلایل پریدن پیج اینستاگرام

پیش از آن که با راه های برگرداندن پیج اینستاگرام آشنا شوید، باید بدانید که چه دلایلی سبب می شود تا پیج اینستاگرام شما بپرد؟ زمانی که به همین موضوع به طور کامل و واضح توجه داشته باشید، متوجه می شوید که اگر دلایل مربوط به این موضوع را به خوبی بدانید، پیدا کردن روش های برگرداندن آن نیز بسیار ساده تر می شود.

·   فالو-فالو بک غیر اصولی

اولین مورد می تواند مربوط به فالو کردن و یا آنفالو کردن غیر اصولی افراد باشد. این مسئله سبب می شود تا الگوریتم های برنامه اینستاگرام شما را یک فرد خاطی از قوانین تشخیص دهند و به همین دلیل نیز سعی کنند تا پیج شما را ببندند. در طول یک وعده در یک روز نمی توانید بیشتر از 25 الی 35 نفر را در هر وعده فالوو کنید. اگر تعداد کلی این افراد را بخواهید در طول یک روز این رقم به 50 نفر می رسد.

·   ماهیت پست و استوری های شما

مورد بعدی در خصوص ماهیت پست و استوری هایی است که می گذارید. زمانی که پست و استوری هایی که منتشر می کنید دارای ماهیت خشونت آمیز، جنسی و… باشند، می توانند برای فضای اینستاگرام نامناسب بوده و همین قضیه سبب می شود تا برنامه اینستاگرام صفحه شما را ببندد. این مسئله را نباید فراموش کنید که درک کردن ماهیت پست و استوری های شما می تواند موضوع بسیار مهمی باشد و لازم است که به دقت هر چیزی که قرار است در این فضا بارگذاری کنید را انتخاب نمایید.

برگرداندن پیج اینستاگرام چگونه است؟

اگر بخواهید طبق توصیه های مربوط به دیجی فالوور پیش بروید، بهترین کار آن است که از روش های مربوطه استفاده کنید و سپس زمانی که پیج را برگردانید، دیگر کاری خلاف قوانین و قواعد این پلتفرم اجتماعی انجام ندهید. به طور کلی با سه روش مختلف می توانید این کار را انجام دهید.

  •   استفاده کردن از ایمیلی که در زمان ثبت نام وارد کرده اید
  •   استفاده از شماره موبایلی که در زمان ثبت نام وارد کرده اید
  •   و استفاده از حساب کاربری فیسبوک که در صفحه شخصی خودتان آن را لینک کرده اید

برگرداندن پیج اینستاگرام چگونه است؟

به دو نکته مهم در این زمینه توجه داشته باشید. اولا آن که اطلاعات شما بایستی به طور کامل در این برنامه ثبت شده باشد و اگر قرار باشد تا بر اساس اطلاعات ثبت نشده اقدام کنید، احتمالا با مشکل روبرو خواهید شد. مورد بعدی نیز آن است که بسیاری از افراد در حالت معمولی از نسخه های اینستاگرام پلاس که جزو نسخه های فیک محسوب می شوند، استفاده می کنند. این نسخه های فیک برای زمانی که قصد برگرداندن پیج اینستاگرام خودتان را دارید، گزینه خوبی نیستند و بهتر است حتما در مورد این موضوع از نسخه های اصلی استفاده کنید.

روش برگرداندن پیج اینستاگرام

اما چه روشی برای برگرداندن پیج اینستاگرام وجود دارد که لازم می دانیم تا حتما به آن توجه ویژه ای را داشته باشیم؟ چند گام اصلی و اساسی در این زمینه وجود دارد که باید به صورت قدم به قدم بردارید.

·   گام 1

اولین گام آن است که برنامه اصلی اینستاگرام را باز کنید و یا اگر این برنامه را ندارید و تا قبل از آن از نسخه های فیک و یا نمونه دسکتاپ استفاده می کرده اید، حتما آن را دانلود کنید. در غیر این صورت با مشکلات بیشتری روبرو خواهید شد.

·   گام 2

گام دوم مربوط به زمانی می شود که باید اطلاعات را وارد کنید. نام کاربری و پسوردی که در زمان ثبت نام انتخاب کرده اید، تنها اطلاعاتی هستند که در این مرحله و در این زمینه نیاز به آن ها دارید. در این مرحله غالب افراد با مشکل روبرو می شوند و یا رمز خودشان را فراموش کرده اند. این موضوع در حالی است که اگر به این مشکل برخورد کردید، طبق توصیه های دیجی فالوور بهترین کار آن است که رمز اشتباهی را چندین بار وارد نکنید و سریعا نسبت به ریست کردن رمز خود اقدام نمایید.

·   گام 3

سومین گام مربوط به همان ریست کردن و یا از نو انتخاب کردن پسورد اکانت شما می شود. در این مرحله می توانید گزینه forgot your password که به معنی فراموش رمز عبور می شود را بزنید و رمز خود را کاملا بازیابی کنید.

روش برگرداندن پیج اینستاگرام

گاهی اوقات با ریست کردن پسورد و یا نصب فیلتر شکن و همچنین پاسخ به سوالاتی که از شما پرسیده می شود که آیا ربات هستید یا خیر نیز نمی توانید پیج خودتان را بازگردانید. این موضوع نشان می دهد که در چنین موقعیتی لازم است تا یک ایمیل را برای اینستاگرام ارسال کرده و سپس با توجه به همین ایمیل، مشکل خود را به آنها گفته و از آنها درخواست کمک کنید تا به آن ها اثبات نمایید که پیج شما هیچگونه مشکلی نداشته و کاری خلاف قواعد و قوانین اینستاگرام انجام نداده اید. در چنین شرایطی این موضوع بررسی شده و در صورتی که خلاف قواعد و قوانین عمل نکرده باشید، چیپ شما بازگردانی خواهد شد.

جمع بندی

مواردی که در طول این مقاله در خصوص برگرداندن پیج اینستاگرام مطرح شد، همگی مواردی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا اگر بنا به هر دلیلی پیج اینستاگرام شما از حالت عادی خارج شد، بتوانید آن را مجددا با همان تعداد فالوور بازگردانید. گروه دیجی فالوور علاوه بر آن که در زمینه فروش لایک و کامنت فعالیت پر رنگ و موثری دارد، می تواند در زمینه ارائه توصیه ها و خدماتی مثل بازیابی پیج اینستاگرام نیز در این زمینه بسیار موثر عمل کند. همین موضوع سبب می شود تا شما نیز بتوانید به شکل کاملا ساده و راحتی از خدمات این فروشگاه اینترنتی استفاده کرده و شرایط صفحه شخصی خودتان را کاملا ارتقا دهید.

منبع 

سوالات متداول در زمینه چگونه پیج اینستاگرام را برگردانیم؟

چه عواملی باعث از بین رفتن پیج اینستاگرام می شوند؟

فراموش کردن رمز عبور، تعمیر موبایل، ریست کردن آن، حذف برنامه.

از چند روش می توان نسبت به برگرداندن پیج اینستاگرام اقدام کرد؟

از سه روش ایمیل و نام کاربری، پیامک و شماره موبایل، استفاده از حساب فیس بوک.

آیا می توان نسخه های پلاس اینستاگرام را برگرداند؟

برای برگرداندن پیج اینستاگرام باید از نسخه اصلی ان استفاده کنید.

آیا فقط با گوشی های اندروید می توان موزیک ریلز را دانلود کرد؟

خیر. علاوه بر گوشی های اندروید، شما می توانید با گوشی های آیفون و کامپیوتر آهنگ یا موزیک ریلز را دانلود کنید.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا