اینستاگراممشکلات متداول اینستاگرامی

 دایرکت اینستاگرام و تمام کاربردهای آن

4.7/5 - (15 امتیاز)

 

  اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که در آن افراد می توانند عکس ها و ویدئو های خودشان را به اشتراک بگذارند و اینستاگرام کارش وصل کردن افرادی است که محتوای پیج شان مشابه به هم هست؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دایرکت اینستاگرام این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید ولی در تمام قسمت های اینستاگرام شما تمامی تعاملات تان را در جلوی چشم دیگران  انجام می دهید به طور مثال اگر کسی کامنت به کس دیگری بدهد

افراد دیگر نیز قادر به مشاهده آن خواهند بود و این اگر چه ویژگی بدی برای اینستاگرام  نیست ولی گاهی شما دلتان می خواهد حرف های درگوشی به دوستتان  بزنید یا ویسی را به یک فرد بفرستید که کاملا خصوصی است، و یا اینکه مثلا سوالی از یک پیج فروشگاهی بپرسید که دیدن یا ندیدن آن برای دیگران فرقی هم ندارد

سوالاتی مثل موارد مربوط به اجناس فروشی و دیگر سوالات مربوطه؛ برای همین هم هست که اینستاگرام قسمتی به نام دایرکت را در نظر گرفته که در آن شما به صورت کاملا خصوصی با فرد یا افرادی می توانید ارتباط برقرار کنید. ما درباره دایرکت و تمام کاربردهای آن در این مقاله صحبت می کنیم با ما همراه باشید.  

 

 

دایرکت چیست و کاربردهای آن کدام است؟

دایرکت در واقع یک پیام خصوصی است که می تواند به هر کسی در اینستاگرام ارسال شود. این پیام می تواند به  شکل ویس، ویدئو و پیام متنی باشد و یا اینکه چیز های دیگری از قبیل پروفایل افراد دیگر و یا پست هایی که در صفحه اینستاگرامتان دارید را هم  می توانید بفرستید. همچنین پست های صفحات دیگر را نیز می توانید

به عنوان دایرکت مسیج برای دوستانتان بفرستید فقط باید یادتان باشد اگر صفحه فردی که پست او را با دوستتان به اشتراک گذاشته اید خصوصی باشد پیام را هم فقط افرادی می توانند ببینند که او را فالو  داشته  باشند. همچنین پیام های دایرکت می تواند به صورت فردی یا گروهی فرستاده شود.

برای خرید شیر پست اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

 

به چه کسانی و با چه شرایطی میتوانم در اینستاگرام دایرکت مسیج بدهم؟

شما در اینستاگرام به همه می توانید پیام خصوصی بدهید، اما بسته به اینکه طرف مقابل شما را فالو می کند یا نه این کار میتواند متفاوت باشد در کل پیام  دایرکت به  کسی دادن  شرایط خودش را دارد و در این قسمت درباره  این شرایط با شما صحبت خواهیم کرد.

  •     اگر کسی که می خواهید به او پیام بدهید را به عنوان فالوور دارید به راحتی از قسمت دایرکت مسیج می توانید به او پیام بدهید. نحوه دقیق پیام  دادن را در قسمت بعدی بیشتر توضیح خواهم داد.
  •    اگر شما به  کسی پیام بدهید که شما را فالو نمی کند این پیام به عنوان یک ریکوئست به اکانت او می رود یعنی ابتدا از او درخواست می شود که به پیام شما جواب بدهد و شما باید منتظر شوید تا او پیام شما را سین کند و در صورت اجازه دادن به شما دوباره می توانید به او پیام بدهید و این بار پیام ها مستقیما  به صندوق دریافت او می رود.
  •     هر پیام که برای اولین بار به  فردی فرستاده می شود ابتدا به عنوان درخواست برای او مطرح می شود و به قسمت request   می رود و وقتی در قسمت request  آن را دیدید سه گزینه به شما پیشنهاد می شود و شما باید یکی از سه گزینه allow یا block با delete را انتخاب کند.

به چه کسانی و با چه شرایطی میتوانم در اینستاگرام دایرکت مسیج بدهم؟

اگر گزینه allow  را انتخاب کنید یعنی پیام را دیده اید و فرد را پذیرفته اید و پیام به صندوق دریافت می رود و از این پس هم هر بار فرد به شما پیامی فرستاد پیامش به  صندوق دریافت پیام ها منتقل می شود. اگر block را بزنید فرد دیگر نمی تواند به  شما پیام بفرستد و در صورتی که delete را انتخاب کنید پیام کلا حذف می شود و در صورت پیام  دادن دوباره طرف از شما دوباره برای پذیرش یا رد پیام سوال خواهد شد.

چطور می توانم در دایرکت پیامی را ارسال کنم؟

برای اینکه به محل دایرکت آشنا شوید و بتوانید یک پیام دایرکت به افراد بفرستید باید مراحل زیر را در اینستاگرام انجام دهید: 

  •      ابتدا اینستاگرام خود را باز کنید و به صفحه هوم بروید.
  •     حالا علامت موشک که در سمت بالای صفحه و طرف راست قرار گرفته را لمس کنید.
  •      بالای صفحه دو تا علامت می بینید یکی علامت صفحه کاغذی با مداد روی آن و یک علامت دوربین هم در کنار آن  هست.
  •     اگر مایل هستید پیام متنی به بفرستید می توانید علامت مداد و کاغذ را بزنید و اگر مایل هستید تماس ویدئویی بگیرید باید علامت دوربین را بزنید.
  •    اگر علامت دوربین را بزنید می توانید با دیگران ویدئو کال داشته باشید  به این  شکل که افرادی که می خواهید  با آن ها ویدیو کال داشته باشید یک نوتیفیکیشن دریافت میکنند و در صورت پذیرش می توانید با هم ویدیو کال داشته باشید.
  •       یادتان باشد تنظیمات دوربین را بهینه و آپدیت کنید تا تصاویری که در تماس تان رد و بدل میشوند کیفیت بهتری داشته  باشند.
  •      در صورت اتمام ویدئو کال اگر اتمام تماس را از پایین صفحه بزنید می توانید تماس خود را قطع کنید.
  •   و حالت دوم اگر کاغذ و مداد را انتخاب کنید برایتان لیست افرادی که قبلا با آن ها پیامی را رد و بدل کرده اید را خواهد آورد؛ اگر شما می خواهید به فرد تازه ای که قبلا به او دایرکت مسیج نداده اید پیام بدهید می توانید اسم کاربری او را سرچ هم بکنید.
  •       هر یک از مخاطبان را انتخاب کنید شما وارد صفحه ای می شوید که می توانید از طریق آن به او پیام ارسال کنید.

چطور می توانم در دایرکت پیامی را ارسال کنم؟

آیا می توان به این گفت و گوی دو نفره افراد بیشتری را افزود؟ 

طبق قوانین اینستاگرام شما علاوه بر اینکه می توانید به یک فرد خاص پیام بدهید می توانید چندین و چند نفر دیگر را نیز در این گفت و گو شریک کنید و این  تعداد می تواند به 250 نفر هم برسد. برای اینکه دوستان دیگرتان را هم به گفتگو های تان اضافه کنید؛ روش انجام این کار به این شکل است:

  •        روی send یا messenger سمت راست و بالای صفحه  کلیک کنید و وارد صفحه دایرکت ها در اینستاگرام شوید.
  •      اسم گروهتان که می خواهید فردی را به آن اضافه کنید را سرچ و پیدا کنید.
  •      روی add people کلیک کنید. 
  •      افراد مورد نظر را جست و جو کنید آن ها را اضافه کنید و سپس  next را بزنید و تمام، فرد مورد نظر به جمع شما  افزوده شده است.
  •      به خاطر بسپارید اگر فردی را به گروهتان اضافه کردید او می تواند مکالمه های قبلی شما را هم ببیند.

خلاصه دایرکت اینستاگرام یکی از ویژگی های عالی و خفن در اینستاگرام است که علاوه بر امکان گفت و گوی خصوصی، امکان داشتن گروهی با جمعی از دوستان صمیمی تان را برای شما فراهم می کند و شما به راحتی می توانید با دوست یا دوستانتان از این ویژگی استفاده کنید و لذت ببرید.  برای خرید فالوور ارزان از معتبر ترین سایت میتوانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید تا با طی راحت ترین مراحل و صرف ترین هزینه بهترین ها را از آن خود کنید. منبع مقاله

سوالات متداول درباره دایرکت اینستاگرام و کاربرد های آن

چگونه بدون سین کردن دایرکت کسی پیام هایش را بخوانیم؟

وارد پروفایل پیج مد نظرتان شوید و روی سه نقطه کلیک کرده و گزینه restrict را انتخاب کنید .

دایرکت اینستاگرام کجاست ؟

1-دایرکت قابلیت پیام رسانی اینستاگرام به شمار میرود که به کمک آن میتوانید به دوستان و آشنایان خود پیام دهید . برای پیدا کردن دایرکت وارد قسمت home اینستاگرام شوید سپس روی آیکون موشک بالای صفحه کلیک کنید

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا