اینستاگرام

آنالیز پیج اینستاگرام معرفی روش ها و سایت های معتبر

5/5 - (7 امتیاز)

هر چه در مورد اینستاگرام و الگوریتم های آن و همچنین تکنیک هایی که موجب ارتقای پیج شما می شود بیشتر بدانید، بازدهی کسب و کار اینستاگرامی تان بیشتر می شود و به سود دهی بالاتری دست خواهید یافت.از مهمترین تکنیک های بهبود پیج های اینستاگرام، آنالیز پیج های اینستاگرام است. با این روش می توانید برنامه مناسبی برای پیج خود داشته باشید و نقاط ضعف و قدرت رقبا را شناسایی کنید. به طور کلی به درک درستی از پیج تان می رسید. ما در این مقاله قصد داریم که به پرسش های احتمالی شما در زمینه چیستی آنالیز پیج اینستاگرام پاسخ دهیم. پس تا انتهای این مقاله با تیم حرفه ای سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه باشید.

برای مدیریت پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

 

آنالیز پیج اینستاگرام چیست؟

آنالیز پیج اینستاگرام یعنی؛ تحلیل و بررسی قسمت های مختلف یک پیج اینستاگرامی ازجمله پست، استوری، لایک و… . در این روش ربات های خاصی که برای بررسی پیج اینستاگرام طراحی شده اند، پیج را آنالیز می کنند و جزئیاتی را در اختیار فرد قرار می دهند. این اطلاعات شامل مواردی مانند تعداد کامنت، لایک هر پست، نرخ تعامل، ویو استوری و … می باشد. آنالیز می تواند روی پیج خودتان و یا دیگران صورت گیرد.

در این صورت اطلاعات مفیدی درباره پیج خود و رقیب به دست می آید که این موضوع می تواند نرخ تعامل و ایمپرشن را بالا ببرد و تاثیر بسزایی در بهبود کسب و کار دارد. بررسی ایمپرشن اطلاعات مفیدی در اختیار ما قرار می دهد، برای مثال به ما می گوید که کدام پست در قسمت اکسپلورر قرار گرفته است و این اطلاعات به ما کمک می کند که سلیقه کاربران را بشناسیم و از این طریق فالوور بیشتری جذب کنیم.

آنالیز فالوور با ابزارهای پیج اینستاگرام

همانطور که می دانید الگوریتم های اینستاگرام به گونه ای طراحی شده اند، که به آسانی می توانند فالوور فیک را از فالوور واقعی تشخیص دهند. اگر یک پیج اینستاگرامی فالوور فیک داشته باشد، دچار ضرر خواهد شد؛ زیرا الگوریتم های اینستاگرام آن را تشخیص داده و پیج را شادوبن می کنند و یا به کلی پیج را خواهند بست. برای این که بفهمید فالوورهای یک پیج فیک است یا واقعی، کافیست که آیدی پیج خود را در نرم افزار و یا سایت هایی که خدمات آنالیز رایگان ارائه می دهند وارد کنید. آنالیز و بررسی پیج اینستاگرام برای استوری

آنالیز و بررسی پیج اینستاگرام برای استوری

برنامه آنالیز پیج اینستاگرام برای استوری شامل سه بخش زیر است: 1. تعداد دفعات مشاهده استوری یا همان ایمپرشن 2. تعداد حساب های کاربری مشاهده کننده استوری یا همان ریچ 3. تعداد پاسخ ها به استوری یا همان ریپلای به غیر از مواردی که ذکر شد، تعداد استیکر ارسال شده جهت تعامل با استوری، تعداد دفعات کلیک بر روی لینکی که در استوری گذاشته شده و…، توسط ربات ها و یا سایت های ارائه دهنده خدمات آنالیز اینستاگرام نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

آنالیز کامنت های اینستاگرام

پس از آپلود پست اینستاگرام، مخاطبین زیادی ممکن است در قسمت نظرات احساسات خود را در مورد پست به اشتراک بگذارند و یا به عبارتی کامنت بگذارند. هر چقدر پست آپلود شده جذاب تر و باکیفیت تر باشد، قطعا تعداد کامنت ها نیز بیشتر خواهد بود. با استفاده از ابزارهای آنالیز پیج اینستاگرام، می توان میزان علاقه مخاطبان را بر اساس تعداد کامنت هایی که برای پست های مختلف می گذارند معین کرد. با استفاده از اطلاعات به دست آمده از طریق آنالیز کامنت های اینستاگرام، می توانید بفهمید که مخاطبان به کدام پست ها بیشتر علاقمند بودند و در سری پست های بعدی روی آن موضوعات بیشتر تمرکز کنید. آنالیز پیج اینستاگرام رقیب

آنالیز پیج اینستاگرام رقیب

بررسی پیج رقبا به شناسایی بهتر و تشخیص نقاط ضعف و قوت پیج کمک شایانی می کند. در این بررسی باید 3 فاکتور مهم را در نظر داشت: 1. جمع آوری اطلاعات 2. تحلیل و بررسی اطلاعات جمع آوری شده 3. آغاز تصمیم گیری و شروع کسب و کار در مرحله اول یعنی جمع آوری اطلاعات باید تعداد پست ها، تعداد لایک و کامنت ها، هشتگ ها و… را در نظر داشته باشید.

معرفی سایت های معتبر

با توجه به این که آنالیز پیج های اینستاگرام روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند، افرادی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند؛ این سرویس را به صورت رایگان و یا با هزینه به افراد ارائه می دهند. نکته قابل توجه این است که در انتخاب سایت آنالیز پیج اینستاگرام، باید فاکتورهایی را مد نظر قرار دهید تا اطلاعات درست در اختیار شما قرار گیرد و دچار ضرر نشوید. فاکتورهایی مانند: • تجربه و تحلیل با بررسی جزئیات مورد نیاز • کیفیت آنالیز • امکان بررسی قسمت های مختلف • قیمت • امکان بررسی نرخ تعامل مخصوصا در آنالیز پیج اینستاگرام دیگران در ادامه تیم حرفه ای سایت خرید فالوور اینستاگرام، شما را با تعدادی از سایت های ارائه دهنده خدمات آنالیز پیج اینستاگرام آشنا خواهد کرد: معرفی سایت های معتبر • اپلیکیشن Preview این اپلیکیشن امکانات خوبی در زمینه بررسی پیج ها و حساب های کاربری اینستاگرام دارد و برای کاربردهای مختلف از جمله انعکاس رسانه های اجتماعی نیز استفاده می شود. Socialbakers (emplifi) • Socialbakers (emplifi) این سایت یک سایت بین المللی ارائه دهنده ابزارهای تجزیه و تحلیل پیج های اینستاگرام است که گزارش کارکرد پیج مورد نظر را در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربران می توانند با استفاده از اطلاعاتی که این ابزار ارائه می دهد، محتوای خود را ارتقا ببخشند.  Ninjalitics • Ninjalitics این سایت به شما امکاناتی از جمله به دست آوردن نرخ تعامل، آمار دقیق پست ها، نمودار افزایش و کاهش فالوورها و فالووینگ ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. Socialblade • Socialblade این سایت به شما امکان این را می دهد که نرخ تعامل اینستاگرام خود را به دست آورید و علاوه بر آن نمره کلی پیج خود را مشاهده نمایید. با در دست داشتن این اطلاعات می توانید جایگاه و ارزش واقعی پیج خود را دریابید و برای گسترش آن تلاش نمایید. نتیجه گیری همانگونه که پیشتر ذکر شد، تجزیه و تحلیل و به طور کلی آنالیز اطلاعات یک پیج اینستاگرام؛ یک روش بسیار عالی، کم هزینه و کارآمد برای گسترش و ارتقا بیزینس های اینستاگرامی است. آنالیز اطلاعات به دست آمده از این تجزیه و تحلیل، برای تصمیم گیری و سیاست گذاری در مورد پیج های اینستاگرام بسیار مفید و حائز اهمیت است. در این مقاله سعی کردیم اهمیت آنالیز پیج اینستاگرامی را برای شما روشن سازیم و همچنین ابزارهای مفیدی را در این زمینه به شما معرفی کنیم. سایت خرید فالوور اینستاگرام با ارائه انواع خدمات اینستاگرامی، شما را در راه گسترش و ارتقا کسب و کار اینترنتی تان یاری خواهد کرد. برای راحتی کار میتوانید پیج خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید برای این کار و مدیریت پیج اینستاگرام خود حتما به سایت خرید فالوور سر بزنید. در صورت هرگونه سوال می توانید با شماره های درج شده در سایت خرید فالوور اینستاگرام تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان باتجربه ما ارتباط بگیرید.

سوالات متداول

 

1. آنالیز اینستاگرام به چه معناست؟

 یعنی تحلیل و بررسی قسمت های مختلف یک پیج اینستاگرام ازجمله پست، استوری، لایک و… .

2. مزایای استفاده از آنالیز پیج اینستاگرام چیست؟

آنالیز اطلاعات به دست آمده از این تجزیه و تحلیل، برای تصمیم گیری و سیاست گذاری در مورد پیج های اینستاگرام بسیار مفید و حائز اهمیت است.

3. سایت های مفید در این زمینه کدامند؟

اپلیکیشن Preview، Socialbakers، Ninjalitics، Socialblade

4. هنگام انتخاب سایت برای آنالیز پیج اینستاگرام به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟

تجربه و تحلیل با بررسی جزئیات مورد نیاز، کیفیت آنالیز، امکان بررسی قسمت های مختلف، قیمت، امکان بررسی نرخ تعامل مخصوصا در آنالیز پیج اینستاگرام دیگران

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا