اینستاگراممشکلات متداول اینستاگرامی

جلوگیری از هک اینستاگرام با راحت ترین روش ها

5/5 - (15 امتیاز)

چگونه از هک اینستاگرام جلوگیری کنیم ؟

جلو گیری از هک اینستاگرام امروز به یکی از دغدغه های بلاگر ها و کاربران اینستاگرام تبدیل شده است با ما همراه باشید تا در این مورد اطلاعات مفیدی در اختیار شما بگذاریم ، اینستاگرام پلت فرم محبوب و مفیدی است که محل رفت و آمد میلیون ها نفر هست که این افراد یا از اینستاگرام به صورت شخصی استفاده می کنند یا برای کسب و کار و قطعا میان این همه افراد مختلف سود جویانی هم پیدا می شوند که از این فضا سوء استفاده کنند؛ این افراد با هک کردن دیگر پیج ها به مقاصد خودشان می رسند. اینکه چرا برخی افراد تمایل به هک کردن پیج های دیگران دارند می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، آن ها یا سلبریتی ها و یا افرادی که تعداد فالوور های بالایی دارند را انتخاب می کنند و به قصد درخواست پول در ازای برگرداندن پیج این کار را انجام می دهند و یا به خاطر خصومت شخصی که با یک نفر دارند این کار را انجام می دهند؛ به هر حال علت این کار هرچه که باشد ما امروز اینجا راحت ترین روش ها را برای جلوگیری از هک اینستاگرام به شما می آموزیم.

کارهایی که قبل از هک شدن باید انجام دهید تا هک نشوید

اگر تا به حال هک نشده اید خیلی خوب است ولی این به معنی این نیست که هرگز قرار نیست این اتفاق برایتان بیافتد اگر می خواهید امنیت حساب کاربری تان را بالاتر ببرید و احتمال هک شدن آن را کمتر و یا حتی صفر بکنید به چند توصیه که به شما می کنیم عمل کنید.

برای بازیابی پیج اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

 

از طریق فیسبوک به اینستاگرام وصل نشوید

برخی افراد هستند که حساب فیسبوک شان را به حساب اینستاگرام متصل می کنند و هنگام ورود به اینستاگرام از همان حساب فیسبوکی استفاده می کنند؛ این کار به خودی خود مشکلی ندارد ولی باید بدانید در صورتی که کسی بتواند به حساب فیسبوک یا اینستاگرام شما دسترسی پیدا کند می تواند به حسابهایی که به آن متصل هستند نیز دسترسی داشته باشد. در نتیجه بهتر است به حساب کاربری فیسبوک تان به صورت جداگانه لاگین شوید، این باعث بهتر شدن امنیت حساب اینستاگرام تان و فیسبوک تان می شود.

رمز های کاربری سخت را انتخاب کنید

از رمز هایی برای حساب کاربری تان استفاده کنید که حدس زدن آن برای دیگران دشوار باشد رمز هایی مثل شماره موبایل، سال تولد، چند تا یک و… می تواند توسط هکر ها به راحتی حدس زده شود. رمز مناسب رمزی است که شما در آن از حروف، اعداد و علائم مثل @، #، $ استفاده کرده اید؛ همچنین رمز عبور حساب اینستاگرام تان را به کسی نگویید، این کار ها یافتن رمز عبور برای هکر را بسیار سخت میکند. برای حساب های کاربری مختلف از رمز های مختلف استفاده کنید چون در این صورت با هک شدن یکی از صفحات مجازی تمامی صفحات دیگر نیز هک خواهد شد.

پیج تان را خصوصی نگه دارید

اینستاگرام یک امکان جالب که برای کاربران خود در نظر گرفته است خصوصی کردن پیج هست؛ این کار به شما این اجازه را می دهد که پیج خودتان را از دید کاربران غیر فالووری دور نگه دارید و هرکسی برای ورود به پیج شما باید درخواست بدهد درست مثل اتاقی که که برای ورود به آن باید در را زد و این موضوع باعث می شود شما افرادی که به اتاق یا همان پیج تان وارد می شوند را تحت نظر داشته باشید و به کاربران مشکوک این اجازه را ندهید و این کار تا حد زیادی امنیت پیج شما را حفظ می کند.

از رمز دو مرحله ای اینستاگرام استفاده کنید

از رمز دو مرحله ای اینستاگرام استفاده کنید

خود اینستاگرام یک روش تایید دو مرحله را در اختیار کاربران گذاشته تا اگر مایل باشند از این روش برای بهبود امنیت پیج خود کمک بگیرند. در این روش علاوه بر رمز ورودی که خود شما تعیین کرده اید رمز های یک بار مصرف دیگر هم توسط اینستاگرام به شما فرستاده می شود این رمز های یک بار مصرف کد های بازیابی هستند شما باید این رمز را وارد و سپس به اینستاگرام وارد شوید، این کار احتمال هک شدن پیج شما را تقریبا به صفر می رساند.

مراقب باشید در دام فیشینگ نیفتید

فیشینگ یک روش هک کردن پیج یا در حالت کلی کلاه برداری اینترنتی هست که در آن هکر با قرار دادن یک لینک جعلی در یک پیام از طریق ایمیل می تواند حساب شما را هک کند. مراقب باشید هیچوقت روی لینک های پیام های مشکوک کلیک نکنید.

هر از گاهی رمز ورود اینستاگرامتان را تغییر دهید

یکی از راه های مراقبت از حساب کاربری اینستاگرام می تواند هر از گاهی تغییر دادن رمز عبور باشد. شما درست مثل وقتی که از کارت های بانکی خودتان مراقبت می کنید و برای امنیت بیشتر هر از گاهی رمز آن را تغییر می دهید، باید این کار را برای حساب کاربری تان در اینستاگرام نیز انجام دهید تا از آسیب احتمالی هکر ها در امان بماند.

از کجا می توان فهمید یک پیج اینستاگرام هک شده است؟

از ظاهر یک پیج چگونه می توان فهمید که هک شده است؟ کار زیاد سختی نیست به طور مثال شما می خواهید به پیج خودتان در اینستاگرام لاگین شوید ولی ناگهان متوجه می شوید که این کار تقریبا غیر ممکن است و شما نمی توانید به صفحه خود دسترسی داشته باشید در حالی که رمز ورود را درست وارد کرده اید و یا به اینستاگرام خود می روید و می بینید که تصاویری در آن وجود دارد که هرگز شما آن ها را آپلود نکرده اید و یا دارید افرادی را فالوو می کنید که هرگز آن را انتخاب نکرده اید.

بعد از اینکه فهمیدید پیجتان هک شده چه باید بکنید؟

پس از اینکه فهمیدید پیج شما هک شده است اگر هکر پیج شما را حذف نکرده باشد، که در صورت حذف کردن پیج هیچ کاری نمی توان برای پیج از دست رفته کرد، می توان پیج را از طریق خود اینستاگرام بازیابی کرد. خلاصه در این مقاله به یک سری نکات امنیتی که برای مراقبت از پیج نیاز هست اشاره شد

تا با انجام آن ها پیج شما به دست هکر ها نیفتد. موارد گفته شده را اگر انجام دهید احتمال هک شدن پیج شما می تواند صفر شود ولی اگر زمانی که دارید مقاله را می بینید پیج تان هک شده است به مقاله های قبلی سایت درباره پیج هک شده مراجعه کنید. اگر قصد بازیابی پیج اینستاگرام را دارید و نمیدانید از کجا باید این کار را بکنید سایت خرید فالوور اینستاگرام بهترین پیشنهاد برای شماست.

منبع مقاله

سوالات متداول درباره جلوگیری از هک اینستاگرام

چگونه از هک شدن پیجم جلوگیری کنم؟

شما عزیزان میتوانید با استفاده از قابلیت تایید دو مرحله ای امنیت پیجتان را افزایش داده و از هک شدن آن جلوگیری کنید.

بعد از اینکه در اینستاگرام هک شدیم چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

1-بعد از اینکه از هک شدن خود اطمینان پیدا کردید باید پسورد خود را تغییر دهید و سعی کنید اطلاعات شخص خود را هرچه زودتر از اکانت خود پاک کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا