اینستاگرام

متوقف کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام در سه سوت

5/5 - (1825 امتیاز)

متوقف کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام در سه سوت

یکی از موضوعات آزار دهنده برای کاربران اینستاگرام، پخش خودکار ویدیوها در هنگام استفاده از این برنامه است. پخش خودکار و ناخواسته ویدیوها در اینستاگرام، با مصرف اینترنت ارتباط مستقیمی دارد. به همین دلیل برخی افراد به دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند پخش خودکار ویدیوهای اینستاگرام را متوقف کنند.

با ما باشید تا در مورد متوقف کردن پخش خودکار ویدیو بیشتر باهم صحبت کنیم این ویژگی در اپلیکیشن اینستاگرام تحت عنوان Data Saver موجود است و این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که اجرای خودکار ویدیو را متوقف کنند. در این مطلب چگونگی متوقف کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام در سه سوت را برای شما آموزش خواهیم داد. بنابراین برای لغو نمایش خودکار ویدیو ها در اینستاگرام تا انتهای مطلب با سایت خرید فالوور اینستاگرام همراه ما باشید.

برای خرید بازدید اتوماتیک اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

متوقف کردن پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام به گونه ‌ای تعریف شده است که تمامی ویدیوهای قرار گرفته در آن به صورت کاملا خودکار برای کاربران پخش می‌ شود. اما بسیاری از افراد تمایلی به مشاهده تمامی ویدیوهای اینستاگرام ندارند. از این رو به دنبال روش هایی جهت متوقف کردن پخش خودکار آنها هستند. دانلود خودکار این ویدیوها می ‌تواند حجم زیادی از اینترنت شما را مصرف کند.

اپلیکیشن اینستاگرام امکان لغو پخش خودکار محتواها را برای کاربران خود فراهم کرده است. در ادامه نحوه غیر فعال سازی پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام را به صورت مرحله‌ ای برای شما عزیزان آموزش خواهیم داد. مسئله ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که، در نسخه های فعلی برنامه اینستاگرام، این ویژگی به طور کامل غیر فعال نمی ‌شود و تنها جهت کاهش مصرف اینترنت شما، محتوا از پیش بارگذاری نخواهد شد.

نحوه متوقف کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام

همانطور که می ‌دانید اینستاگرام به گونه ‌ای طراحی شده است که محتواهای ویدیویی و تصاویر به صورت خودکار و بدون اجازه کاربر، پخش می‌ شوند. اما مشاهده تعداد بالایی از ویدیوهای اینستاگرام که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، حجم بسته اینترنت شما را در چشم برهم زدنی به پایان می ‌رسانند. برای متوقف کردن پخش خودکار ویدیوها و جلوگیری از هزینه های اضافه مراحل زیر را اجرا کنید: • جهت غیر فعال سازی دانلود خودکار اینستاگرام، ابتدا به قسمت پروفایل خود بروید. • در این صفحه، بر روی آیکون سه خط در بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید. • در منوی پیش رو، گزینه Setting را انتخاب کنید. • حال در صفحه جدید جهت متوقف کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام، بر روی گزینه Account کلیک کنید. • در صفحه جدید، Cellular Data Use را انتخاب نمایید. نحوه متوقف کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام • حال در این صفحه با فعال کردن Data Saver، دانلود خودکار ویدیو اینستاگرام را متوقف کنید و در مصرف اینترنت خود صرفه جویی نمایید‌. • در این صفحه گزینه ‌ای با عنوان High Resolution Media مشاهده خواهید کرد که با استفاده از آن می ‌توانید میزان کیفیت مورد نظر خود را برای ویدیوها اعمال کنید. High Resolution Media سه گزینه را شامل می‌ شود که عبارتند از: 1. Never به معنای عدم نمایش محتواهای اینستاگرام با کیفیت بسیار بالا 2. Wifi Only به این معنی است که تنها در زمان اتصال به وای فای، محتوا با بالاترین سطح کیفیت نمایش داده شود. 3. Cellular + WiFi که مربوط به پخش خودکار سایر محتواها در صورت اتصال به وای فای و یا اینترنت همراه می ‌باشد. این گزینه موجب عدم پخش خودکار ویدیوها نخواهد شد و تنها با تنظیم سطح کیفیت محتواها، به میزان مصرف اینترنت کمک می‌ کند. نحوه متوقف کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام 2

نحوه غیرفعال کردن دانلود خودکار اینستاگرام

در صورتی که قصد دارید با متوقف کردن پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام، مصرف اینترنت خود را کاهش دهید، مراحل زیر را دنبال کنید: • در ابتدا وارد صفحه Profile اینستاگرام خود شوید. سپس آیکون سه خط که در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد را لمس کنید. • در منوی پیش رو، جهت لغو پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام گزینه Settings را انتخاب کنید. • در ادامه از بین گزینه های موجود، بر روی Account کلیک کنید. • در صفحه مربوط به Account گزینه ای تحت عنوان Cellular Data Use برای شما نمایش داده می‌شود که به منظور غیر فعال سازی پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام لازم است بر روی آن کلیک کنید. • در پایان لازم است گزینه Data Sever را فعال کنید. در نتیجه پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام برای شما متوقف شده و در مصرف اینترنت شما نیز صرفه جویی خواهد شد. • علاوه بر این شما می ‌توانید از طریق گزینه High Resolution Media که در همین صفحه برای شما نمایش داده می ‌شود، معین کنید که محتواهای اینستاگرام در کدام شرایط با بالاترین کیفیت برای شما نمایش داده شوند‌. این قسمت دارای سه گزینه است که عبارتند از: 1. Never به معنای عدم نمایش محتواهای اینستاگرام با کیفیت بسیار بالا 2. Wifi Only به این معناست که تنها در زمان اتصال به وای فای محتوا با بالاترین سطح کیفیت نمایش داده شود. 3. Cellular + WiFi که مربوط به پخش خودکار سایر محتواها در صورت اتصال به وای فای و یا اینترنت همراه می‌ باشد. این گزینه موجب عدم پخش خودکار ویدیو ها نخواهد شد و تنها با تنظیم سطح کیفیت محتواها، به میزان مصرف اینترنت کمک می‌ کند. سخن پایانی در این مطلب از سایت خرید فالوور اینستاگرام تلاش کردیم با آموزش گام به گام، جلوگیری از پخش خودکار ویدیوها در اینستاگرام را در خصوص مصرف اینترنت، شما را راهنمایی کنیم. با فعال سازی این قابلیت در اینستاگرام شما می ‌توانید به راحتی مصرف اینترنت خود را به طور چشمگیری کاهش دهید. در صورت هرگونه سوال و ابهام می‌ توانید از طریق شماره های درج شده در سایت یا قسمت نظرات، با کارشناسان سایت خرید فالوور اینستاگرام در ارتباط باشید. برای خرید ویو اینستاگرام برای پست ها و ویدیو هاتون کلیک کنید

سوالات متداول در زمینه متوقف کردن پخش خودکار

دلیل پخش مجدد ویدیوها پس از انجام متوقف کردن پخش خودکار ویدیوها چیست؟

در این صورت احتمال دارد که این قابلیت برای حساب شما هنوز فعال نشده باشد.

آیا با غیر فعال سازی پخش خودکار ویدیو، مصرف اینترنت کاهش خواهد یافت؟

بله. با متوقف کردن پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام و یا کاهش کیفیت آنها، مصرف اینترنت شما کاهش خواهد یافت.

روش های دیگر کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام کدامند؟

برخی دیگر از روش های کاهش مصرف اینترنت برنامه اینستاگرام شامل غیر فعال سازی نوتیفیکیشن، غیر فعال سازی Save Original Posts و نیز Background Data می ‌باشد.

چگونه با غیر فعال سازی بخش اعلان میتوان در مصرف اینترنت برنامه اینستاگرام صرفه جویی کرد؟

نمایش اعلان ها موجب مراجعه مکرر شما به اینستاگرام می ‌شوند. به همین دلیل با غیر فعال سازی آن، مصرف اینترنت را می توان تا حدودی کاهش داد.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا