اینستاگرامترفند های اینستاگرامی

6 نکته طلایی برای فروش بیشتر در اینستاگرام در سریع ترین زمان

4.9/5 - (64 امتیاز)

 

مهر ماه حدود یک میلیارد کاربر فعال در اینستاگرام وجود دارد. بنابراین کسب و کارها جای تعجبی ندارند که از فروش اینستاگرام برای محصولات و خدمات خود استفاده کنند. اینستاگرام پایگاه کاربران بزرگ و فعال است و کسب ‌وکارها همیشه می‌‌توانند به مشتریان جدید دست یابند و فروش بیشتری داشته باشند. بهترین بخش این است که می‌توانید مخاطبان ایده‌ آل خود را انتخاب کنید

آنهایی که بیشترین شانس تبدیل از طرفداران وفادار به مشتریان راضی را دارند. ایجاد و انتشار محتوایی که به طور خاص برای مشتریان هدف شما طراحی شده است به آنها امکان می‌دهد شما را پیدا کنند، که راه بسیار سریع‌ تر برای افزایش فروش نسبت به دنبال کردن آنهاست. برای کسب آگاهی بیشتر در این حوزه می توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

نکات موثر در بررسی فروش بیشتر در اینستاگرام

در اینجا لیستی از مهم‌ترین دلایلی وجود دارد که چرا باید نحوه فروش در اینستاگرام را یاد بگیرید: 

  1. ایجاد آگاهی از برند

اگر مرتب پست می‌گذارید، افراد بیشتری برند شما را می‌بینند و شما را می‌شناسند. و هر چه بیشتر شما را بشناسند، شانس خرید از شما بیشتر می‌شود. البته، به شرطی که محتوای شما نه تنها فروش، بلکه نکات یا راهنمایی مفید مرتبط با صنعت شما را نیز ارائه دهد.

  1. ایجاد روابط شخصی با مشتریان

همه ما می‌ خواهیم احساس قدردانی از دیگران کنیم و مشتریان شما نیز در این رابطه با شما تفاوتی ندارند. در واقع، آمار نشان می‌دهد که 89 درصد از مشتریان دوباره از برندی خرید می‌کنند که تجربه مثبتی را برای آنها فراهم کرده است.

  1. محتوای بصری بسیار جذاب تر است.

از آنجایی که 90 درصد اطلاعاتی که مغز انسان دریافت می‌کند بصری است، منطقی است که از بصری ترین پلتفرم اجتماعی موجود در جهان استفاده کنید، در اینستاگرام همه چیز به صورت تصاویر بصری است، چه عکس و چه ویدیو. این امر مخصوصاً اگر در حال فروش محصولات هستید صدق می‌کند. مشتریان میخواهند قبل از تصمیم گیری برای خرید، نگاه (و ایده) بهتری از محصول داشته باشند. بنابراین، کار را برای آنها آسان کنید و تا می‌توانید محتوای بصری مرتبط با محصولات خود را منتشر کنید.

  1. رقبای خود را پیگیری کنید.

از آنجایی که اینستاگرام پلتفرمی است که برای همه در دسترس است، این یک روش منظم برای بررسی منظم کارهایی است که رقبای شما انجام می‌دهند، یعنی اینکه چگونه در اینستاگرام حرکت می‌کنند. ما نمی‌گوییم که باید به طور مرتب جست و جو کنید، اما هر از چند گاهی بررسی کنید و ببینید

چگونه می‌توانید از دیگران در رابطه با ایده‌هایشان یاد بگیرید یا استراتژی خود را بهبود بخشید. بررسی کنید که چه نوع محتوایی ایجاد می‌کنند، کدام پست‌ها بیشترین تعامل را دارند، چه نوع مشوق‌ هایی را ارائه می‌دهند، و غیره. هرچه بیشتر از آنها یاد بگیرید، کمپین شما بهتر خواهد بود.

  1. برای همه نوع کسب و کار مناسب است.

مهم نیست که چه چیزی را می‌فروشید و شرکت شما چقدر بزرگ است – یادگیری نحوه فروش در اینستاگرام در هر موردی مفید خواهد بود. اگر محصولاتی را میفروشید، آسان است، عکس‌ها یا ویدیوهایی از آنها را نشان می‌دهید. اما حتی اگر خدماتی ارائه می‌دهید، به این معنی نیست که اینستاگرام برای شما مناسب نیست. شما همیشه می‌توانید محتوای بصری ایجاد کنید که با پیشنهاد شما همراه باشد.

  1. ایجاد نوعی سرمایه گذاری سودمند

اکنون که میدانید چرا اینستاگرام چنین سرمایه گذاری هوشمندانه ای برای کسب و کار شما است، بیایید ببینیم چگونه می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید.

عوامل موثر در بررسی  فروش بیشتر در اینستاگرام

در زیر عوامل متعددی ذکر شده است که به شما در فروش بیشتر کمک شایانی می‌کند. به عنوان مثال، چگونه در اینستاگرام به چندین روش عملی محصولات خود را بفروشید:

1: از ابزار Link in bio استفاده کنید.

ساده‌ترین و ارزان ترین راه است. مانند هر پلتفرم دیگری، می‌توانید آنچه را که به بخش بیو اینستاگرام خود اضافه می‌ کنید، انتخاب کنید. از آنجایی که شما یک کسب و کار مهم دارید، بهتر است آن را به یک حساب تجاری تغییر دهید و ظاهر حرفه ای‌ تری به آن بدهید. می‌توانید پیوندی به محصول خاصی که ارائه می‌ دهید یا صفحه فرود برای هر سرویسی اضافه کنید، بنابراین وقتی دنبال‌ کنند گانتان از بخش بیو شما بازدید می‌کنند، می‌توانید آنها را در چرخه فروش خود پیمایش کنید.

به یاد داشته باشید، پیوند باید به یک محصول یا یک سرویس خاص با یک فراخوان برای اقدام خاص منتهی شود – اگر خواننده را به صفحه اصلی خود هدایت کنید، عملاً در معرض کاهش فروش محصولات خود هستید، زیرا آنها را به خرید تشویق نمی‌ کنید.

2: از گزینه اشتراک گذاری در اینستاگرام استفاده کنید.

از گزینه اشتراک گذاری در اینستاگرام استفاده کنید

اشتراک‌ های اینستاگرام یک ویژگی پولی است که به شما امکان دسترسی به داستان‌های انحصاری، حلقه ها، زندگی ها، پست‌ها و چت‌ هایی را می‌دهد که فقط برای مشترکین در دسترس است. با پرداخت هزینه ماهانه، به محتوای انحصاری سازندگان خاص دسترسی پیدا می‌کنند،

بنابراین از موارد دلخواه خود حمایت می‌کنید، اما فرصت کسب درآمد ماهانه خود را نیز به دست می‌آورید. ایده این است که با متعهد ترین و فداکار ترین فالوورهای خود روابط عمیق‌تری ایجاد کنید، محتوای تاثیرگذار را با آنها به اشتراک بگذارید و از تلاش‌های خود درآمد زایی کنید.

3: از لایو اینستاگرام استفاده کنید.

 لایو اینستاگرام به شما امکان می‌دهد محصولات یا خدمات خود را از طریق پخش زنده در اینستاگرام بفروشید. اگر حساب شما به Instagram Checkout دسترسی دارد، می‌توانید محصولات خود را مستقیماً از کاتالوگ یا فروشگاه فیس بوک خود تگ کنید، بنابراین فالوورهای شما حتی برای خرید از شما مجبور نخواهند شد اینستاگرام خود را ترک کنند.

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که حتی یک محصول خاص را در یک زمان در طول پخش زنده پین کنید. این یکی از محبوبترین راه‌ها برای برندها به منظور افزایش فروش است. امتحان کردن ضرری ندارد، درست است؟

4: از برچسب گذاری محصول استفاده کنید.

از برچسب گذاری محصول استفاده کنید

برچسب گذاری محصول در فروشگاه‌های اینستاگرام  یک ویژگی است که می‌تواند توسط کسب‌وکارها و شرکای خرید آنها و همچنین حساب‌های اینستاگرام عمومی واجد شرایط (مورد تایید برای خرید اینستاگرام به عنوان یک تجارت) استفاده شود.

اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تا ۲۰ محصول را در هر پست، حداکثر ۵ محصول را در یک ویدیو، و حداکثر ۲۰ محصول را در یک پست با حداکثر ۵ تگ بر روی یک ویدیو یا پست تگ کنید. محصولات برچسب گذاری شده در پست‌های شما نمایش داده می‌شوند. اگر پیشنهاد تبلیغاتی دارید، فالوورهای شما بسته به نوع تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید، می‌توانند «مشاهده پیشنهاد» یا «مشاهده فروش» را انجام دهند.

5: می‌توانید محصولات را هم در پست‌ها و هم در استوری‌ها تگ کنید.

 برای تگ کردن یک محصول در یک پست، کافی است روی عکس یا ویدیو ضربه بزنید و گزینه «تگ محصولات» را انتخاب کنید. آنجا، می‌توانید محصولاتی را که می‌ خواهید برچسب‌ گذاری کنید انتخاب کنید و یک توضیح کوتاه اضافه کنید. پس از اتمام کار، فقط روی «انجام شد» ضربه بزنید و پست شما با برچسب‌ های محصول منتشر خواهد شد.

برای اینکه کاتالوگ محصولات خود را در اینستاگرام داشته باشید، باید یک فروشگاه فیسبوک یا اینستاگرام راه اندازی کنید. در غیر این صورت، اگر خالق هستید، می‌توانید محصولات برندها دیگری را که کاتالوگ مخصوص به خود را دارند تگ کنید و پست‌ها را با برچسب ها به اشتراک بگذارید تا در مورد محصولات آن‌ها اطلاع رسانی کنید. در حقیقت خرید در  اینستاگرام راهی عالی برای اطلاع دادن به فالوورهای خود از محصولاتی است که می‌فروشید و خرید آن محصولات را برای آنها آسان می‌کنید. اگر فروشگاه آنلاین دارید، خرید اینستاگرام را حتما امتحان کنید!

بررسی فروش بیشتر در اینستاگرام 

هشتگ ها کلمات کلیدی مرتبطی هستند که می خواهید نام تجاری شما برای آنها پیدا شود. به عبارت دیگر، شما  به دنبال کلماتی هستید که به عنوان یک کسب و کار مرتبط انتخاب کنید و از آن‌ها در پست‌های اینستاگرام خود استفاده کنید. حتماً تحقیق کنید و ببینید

رقبای شما از چه هشتگ هایی استفاده می‌کنند و کدام هشتگ‌های اینستاگرام ترند هستند، سپس از آنها برای پست‌های خود استفاده کنید. فقط مراقب باشید زیاده روی نکنید. در غیر این صورت، محتوای شما ممکن است هرز نامه یا غیر حرفه ای تلقی شود. بهتر است آن را زیر 10 هشتگ از قبل موجود (و پرطرفدار) نگه دارید، اما می‌توانید هشتگ خود را نیز ایجاد کنید.

6: استوری اینستاگرام بسازید.

اینستاگرام نیز، مانند اسنپ چت و فیس بوک ویژگی استوری خاص خود را دارد و این خبر خوبی برای شما به عنوان یک مالک کسب و کار است، زیرا به این ترتیب، شانس دیده شدن برند شما توسط مشتریان بالقوه بسیار بیشتر از یک پست معمولی یا یک ویدیو است.

تجزیه و تحلیل برای استوری‌های اینستاگرام می‌گوید که ⅓ از استوری‌های بیشتر بازدید شده در این پلتفرم مربوط به مشاغل هستند. با استفاده از این ویژگی می‌توانید محصولات خود را در عمل به نمایش بگذارید، محصولات جدید را ارائه دهید یا فقط پیشنهادات خود را تبلیغ کنید. آنها را به عنوان تبلیغات کوچک برای برند خود در نظر بگیرید که ساخت آنها بسیار آسان است و هزینه‌ای ندارد.  

سخن پایانی در مجموع در بررسی فروش بیشتر در اینستاگرام همانطور که قبلا ذکر شد، می‌توانید استوری‌ها را با برچسب‌ های محصول خود نیز برچسب گذاری کنید. برای برچسب گذاری محصولات در یک استوری، یک داستان جدید ایجاد کنید یا داستان موجود را ویرایش کنید. سپس، بر روی برچسب “محصول” ضربه بزنید و محصولاتی را که می‌خواهید برچسب گذاری کنید انتخاب کنید.

درست مانند پست‌ها، می‌توانید برای هر محصول یک توضیح کوتاه اضافه کنید. شما میتوانید جهت افزایش فروش و افزایش مشتریان خود با خرید فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه بفرمایید تا با پیشنهاد ها و تخفیف های ویژه در هر فصلی روبرو شوید.

 منبع مقاله

سوالات متداول درباره افزایش فروش در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام فروش خود را بالا ببریم؟

شما میتوانید با خرج یک سری ایده های جذاب یا تبلیغات در پیج های دیگر فروش خود را تا چندین برابر افزایش دهید.

چگونه مشتری های بیشتری جذب کنیم؟

1-پست های جذاب بسازید. هنگام تصویر سازی خلاقیت به خرج دهید و کپشن هایی جذاب با هشتگ های مرتبط زیر پست هایتان داشته باشید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا