اینستاگرام

نحوه اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام آموزش به صورت گام به گام

Rate this post

اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام، برنامه های اینستاگرام و واتساپ از محبوب ‌ترین شبکه‌ های اجتماعی هستند که بالاترین میزان کاربر را از آن خود ساخته اند. این دو برنامه را میتوان در میان کاربران ایرانی نیز جزء محبوب ‌ترین شبکه‌ های اجتماعی دانست.

دراین‌میان سوالی که برای بسیاری از کسب ‌و کارهای مختلف در برنامه اینستاگرام به وجود می ‌آید این است که چگونه می ‌توانند واتساپ بیزینس خود را به اینستاگرام وصل کنند؟ بسیاری از کسب ‌و کارهایی که در اینستاگرام در حال فعالیت هستند، برای ادامه پرداخت خرید و یا سوالات به ‌وجود آمده کاربران، از آنها می‌ خواهند به واتساپ بیزینس مراجعه کنند.

دراین‌صورت اتصال آن به اینستاگرام اهمیت می ‌یابد. با خرید فالوور اینستاگرام همراه باشید تا شما را با این ‌که چگونه واتساپ بیزینس را به اینستاگرام وصل کنیم آشنا سازیم.

برای خرید فالوور اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

نحوه اتصال واتساپ Businessبه اینستاگرام

در این بخش می‌ خواهیم شما را با نحوه ایجاد دکمه واتساپ بیزینس در پروفایل اینستاگرام آشنا سازیم:

1- در مرحله اول ابتدا وارد صفحه پروفایل اینستاگرام خود شده و بر روی گزینه‌ ادیت پروفایل کلیک نمایید.

2- سپس گزینه contact option را انتخاب کنید. در این قسمت می ‌توانید اطلاعات تماس مانند ایمیل، آدرس، شماره تلفن و حتی واتساپ خود را نیز وارد نمایید.

نحوه اتصال واتساپ به اینستاگرام با آموزش تصویری

3- برای اتصال اینستاگرام به واتساپ خود باید بر روی گزینه واتساپ کلیک نمایید.

4- در مرحله بعد باید شماره مرتبط با واتساپ خود را وارد نمایید تا کد تأیید برای شما ارسال گردد.

5- در نهایت کد تأیید شده را در پروفایل اینستاگرام خود وارد کنید.

6- با انجام تمامی این مراحل دکمه جدید واتساپ پروفایل اینستاگرام اضافه شده و کاربران می ‌توانند از صفحه شما بازدید نمایند.

7- همچنین کاربران می توانند با کلیک برروی دکمه مورد نظر وارد واتساپ شده و از این طریق با شما ارتباط داشته باشند.

8- یکی از نکات مهم که باید به آن توجه کنید این است که اگر می ‌خواهید دکمه واتساپ برای شما در پروفایل برای کاربران نمایش داده شود، باید تمامی گزینه‌ های دیگر مانند ایمیل و شماره تلفن را حذف نمایید.

مزایای اتصال واتساپ Business به اینستاگرام

اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام دارای مزایای بسیاری است. از جمله مزایای آن میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

_ با اتصال اینستاگرام به واتساپ بیزینس می ‌توانید برند خود را مشهورتر سازید و آن را به همگان بشناسانید. همان‌طورکه می ‌دانید

_ برنامه واتساپ یک پیام ‌رسان بسیار مشهوری است که کاربران بسیاری در حال استفاده از آن هستند. به ‌همین دلیل ایجاد ارتباط از طریق آن برای کاربر بسیار ساده خواهد بود.

_ با اتصال اینستاگرام به واتساپ بیزینس می ‌توانید در هر زمان و هر مکان مختلف به تمامی پیام ‌های تبلیغاتی، نظرسنجی ‌ها، بروزرسانی ‌های تجاری و یا درخواست مشتریان خود دسترسی داشته باشید.

علاوه ‌بر این، با اتصال این دو برنامه می ‌توانید از تمام ویژگی‌ های برنامه واتساپ برای رونق کسب ‌و کار خود استفاده نمایید که از آنها میتوان به ارسال عکس، پیام صوتی، ویدیو و یا اسناد اشاره نمود.

_ چهارمین مزایای اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام این است که می‌ توانید یک تیم فروش و یا پشتیبان برای خود داشته باشید تا بتوانید بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهید.

مزایای اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام

علاوه‌ بر این، شما می ‌توانید از طریق اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام مکالمات خود را هدایت کنید. در حقیقت با استفاده از این روش می ‌توانید پیام‌ ها را در هر دو کانال داشته باشید و فرآیند مدیریت حساب نیز برای شما آسان ‌تر خواهد شد. چرا که مشتریان برای دریافت پاسخ برای سؤالات خود زمان انتظار کم‌ تری تجربه می ‌کنند که اینکار باعث افزایش ارتباط میان شما و مشتری می‌گردد.

اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام باعث افزایش سرعت و کارایی در رسیدگی به سوالات، پیام ‌های دریافتی و شکایت می‌ گردد. از دیگر مزایای آن میتوان به ایجاد انعطاف ‌پذیری برای مشتریان اشاره کرد. شما می ‌توانید از این طریق امکانی را فراهم کنید تا تمامی مشتریان از سراسر جهان بتوانند به ‌راحتی از طریق واتساپ با شما ارتباط برقرار کنند.

مهم ترین مزایای اتصال واتساپ بیزینس

یکی از مهم‌ ترین مزایای اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام دسته ‌بندی آسان است. ممکن است در اینستاگرام پیام ‌های تبلیغاتی بسیاری را دریافت کنید که این کار مانع از مشاهده پیام مشتریان می‌گردد. با هدایت مخاطبان به واتساپ می‌ توانید دسته ‌بندی آسان ‌تری برای خود داشته باشید و ارتباطات را از این طریق سرعت بخشید.

گزینه‌ های جایگزین برای متصل واتساپ Business به اینستاگرام

اگر هنوز هم امکان اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام برای شما فعال نشده است، می ‌توانید از روش‌ های جایگزین برای آن استفاده کنید. از جمله روش ‌های جایگزین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

شما می ‌توانید لینک برنامه واتساپ خود را در بخش بیو اینستاگرام قرار دهید تا کاربران بتوانند با کلیک بر روی آن وارد واتساپ شما گردند.

بدین منظور ابتدا وارد صفحه پروفایل اینستاگرام خود شده و بر روی گزینه‌ ادیت پروفایل کلیک نمایید. سپس لینک واتساپ خود را در بخش website وارد کنید.

روش دوم این است که در هنگام اشتراک ‌گذاری استوری، لینک واتساپ خود را نیز به آن اضافه نمایید تا کاربران بتوانند بر روی لینک کلیک نمایند و وارد واتساپ شما گردند.

همچنین می ‌توانید یک استوری با عنوان ارتباط با ما در هایلایت صفحه‌ خود ایجاد نموده و در آن لینک واتساپ خود را قرار دهید. با هایلایت کردن آن کاربران می‌ توانند به ‌طور مداوم یک راه ارتباطی خوب با شما داشته باشند.

برای ثبت شدن واتساپ Business به اینستاگرام به چه چیزهایی نیاز خواهید داشت؟

برای ‌اینکه بتوانید واتساپ بیزینس را به اینستاگرام وصل کنید نیاز به موارد زیر دارید:

پیش نیاز درج واتساپ در اینستاگرام با آموزش تصویری

نسخه آپدیت شده واتساپ بیزینس

آخرین نسخه به ‌روز شده از برنامه‌ اینستاگرام

استفاده از پروفایل های یکسان در هر دو برنامه

سخن پایانی

برنامه های اینستاگرام و واتساپ از محبوب ‌ترین برنامه ‌هایی هستند که بسیاری از کسب‌ و کارهای مختلف از این دو برای کسب درآمد استفاده می ‌کنند. بااین‌حال بسیاری از کسب ‌و کارهای مختلفی که در اینستاگرام فعالیت دارند به ‌دنبال اتصال آن به واتساپ خود هستند تا بتوانند از این طریق ارتباط خود را با مشتریان بهبود بخشند و مدیریت لازم را به عمل آورند.

شما از هر دو روش می ‌توانید برای بهبود کسب‌ و کار خود، ایجاد یک ارتباط سریع با مشتریان و همچنین افزودن انعطاف ‌پذیری به ارتباطات خود استفاده نمایید. سایت خرید فالوور اینستاگرام در این مقاله سعی کرده ‌است شما را با نحوه اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام، مزایای آن و روش ‌های جایگزین برای اتصال این دو به یکدیگر آشنا سازد.

سوالات متداول اتصال اتصال واتساپ Business به اینستاگرام

اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟

 با استفاده از این روش شما می ‌توانید مکالمات اینستاگرام خود را به واتساپ بیزینس هدایت نموده و از این طریق باعث کاهش زمان انتظار مشتریان برای دریافت سوالات خود باشید. همچنین می‌ توانید دسته ‌بندی آسان ‌تر نیز داشته باشید.

برای اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام به چه چیزهایی نیاز خواهید داشت؟

 توجه داشته باشید که برای اتصال واتساپ بیزینس به اینستاگرام نیاز دارید که هر دو برنامه آپدیت شده باشند.

از چه روش ‌هایی میتوان به عنوان روش ‌های جایگزین برای اتصال واتساپ بیزینس و اینستاگرام استفاده کرد؟

 شما می ‌توانید از استوری با عنوان ارتباط با ما و یا هر نوع استوری دیگر همراه با اضافه کردن لینک واتساپ خود در آن استفاده کنید یا لینک را به بخش بیو خود اضافه کنید و از کاربران بخواهید وارد برنامه واتساپ شما شوند.

آیا میتوان از دکمه واتساپ، شماره تلفن و ایمیل به ‌صورت هم‌زمان استفاده کرد؟

 نخیر در صورت استفاده از دکمه واتساپ، شماره تلفن و ایمیل حذف خواهند شد.

در صورت قرار دادن لینک واتساپ بیزینس در اینستاگرام، لینک در کدام بخش از این برنامه قرار می ‌گیرد؟

 شما می ‌توانید لینک را در بخش وب ‌سایت وارد کنید.

آیا قابلیت اتصال واتساپ بیزینس اینستاگرام برای تمامی کاربران ممکن است؟

 این قابلیت به ‌تازگی ارائه ‌شده است و در اختیار تمامی کاربران نیست.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا