یوتیوب

وبسایت یوتیوب گوگل, آموزش ورود به صفحه اصلی سایت youtube

4.8/5 - (30 امتیاز)

 

وبسایت یوتیوب گوگل یکی از بهترین سایت هایی است که در آن می توان به صورت رایگان به اشتراک گذاری انواع فیلم ها و ویدیوها پرداخت. با استفاده از این سایت می توانید انواع ویدیوها و فیلم های مختلف را به صورت آنلاین فراموش کنید. به راحتی می توانید ویدیوهای خود را در این سایت آپلود کنید و آن را در معرض دید کاربران بسیاری قرار دهید. این وبسایت طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد.

با توجه به آمار به دست آمده، میلیاردها ساعت ویدیو در هر ماه در وبسایت یوتیوب گوگل آپلود می شوند. در حقیقت این وبسایت را می توان دومین موتور جستجوی بزرگ جهان دانست. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شما را با نحوه عملکرد یوتیوب، تاریخچه آن و مزایای استفاده از این وبسایت آشنا سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

برای خرید سابسکرایب یوتیوب روی لینک زیر کلیک کنید.

تاریخچه وبسایت یوتیوب گوگل

وبسایت یوتیوب گوگل برای اولین بار درسال 2005 با صرف هزینه 11.5 میلیون دلاری، راه اندازی گردید. نخستین ویدیویی که در این وبسایت آپلود شد، مربوط به یک فرد در باغ وحش بود. این ویدیوی 19 ثانیه ای، یک میلیون بازدید را از آن خود کرد. یوتیوب توسط سه نفر از کارمندان شرکت ارائه دهنده خدمات پی پال به نام های جاوید کریم، جادهولی و استیوچن ایجاد شد.

پس از اینکه یوتیوب به شناخت نسبی در جهان دست پیدا کرد، پیشرفت خود را آغاز نمود. از جمله پیشرفت های این وبسایت در طول زمان می توان به امکان سفارشی سازی پروفایل کاربر، امکان راه اندازی سرویس director، افزودن زبان های جدید به جز زبان انگلیسی، نمایش نخستین مناظره ریاست جمهوری با همکاری CNN، امکان کسب درآمد از یوتیوب و غیره اشاره کرد.

برای تماشای ویدیوها در وبسایت یوتیوب نیازی به ایجاد حساب کاربری در این وبسایت ندارید. می توانید به صورت رایگان، ویدیوها را تماشا کنید. اگر به دنبال یک ویدیوی خاص هستید می توانید کلمه یا موضوع مورد نظر را در بخش جستجو وارد کنید تا تمامی نتایج با توجه به موارد جستجو، به نمایش درآیند.

مهم ترین عملکردهای وبسایت یوتیوب گوگل

مهم ترین عملکردهای وبسایت یوتیوب گوگل

از مهم ترین عملکردهای وبسایت یوتیوب گوگل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- امکان تماشای میلیون ها ویدیو در موضوعات مختلف

2- امکان ایجاد یک کانال شخصی در

YOUTUBE 3- امکان آپلود ویدیوهای مختلف در کانال

4- امکان لایک ویدیوهای آپلود شده

5- امکان کامنت گذاری برای ویدیو های مختلف

6- امکان به اشتراک گذاری ویدیو های مختلف

7- امکان دنبال کردن سایر کاربران و یا کانال های یوتیوب

8-  امکان ایجاد فهرست پخش برای سازماندهی ویدیو ها و گروه بندی ویدیو ها

9-  امکان آپلود ویدیو هایی با حجم بسیار بالا

کاربرد یوتیوب و نحوه استفاده از آن

برای ورود به سایت یوتیوب و استفاده از آن، تنها کافی است آدرس یوتیوب http://www.youtube.com را در مرورگر گوشی خود تایپ نمایید. توجه کنید که این سایت هم اکنون در کشور ایران، تحریم است. به همین دلیل بهتر است از فیلتر شکن استفاده کنید.

برای ورود به این سایت می توانید از اپلیکیشن یوتیوب که به صورت پیش فرض روی گوشی وجود دارد استفاده کنید. یوتیوب تنها برای تماشای فیلم مورد استفاده قرار نمی گیرد. اگر در زمینه ای مهارت دارید می توانید به تولید محتوای ویدیویی بپردازید و از این طریق یک کانال برای خود داشته باشید تا به درآمد خوبی دست پیدا کنید.

توجه کنید که اگر محتوای ارسالی شما دارای مفاهیم جذابی باشد، توجه کاربران بسیاری به سمت آن جلب می شود. از این طریق می توانید برند سازی کنید و کسب و کار خود را ایجاد نمایید. توجه کنید که با افزایش اشتراک گذاری، کاربران بسیاری ویدیوی ارسالی شما را مشاهده خواهند کرد. در این صورت یوتیوب به شما ارائه تبلیغ را پیشنهاد خواهد داد.

به ازای هربار دیده شدن ویدیوی شما همراه با تبلیغ، یک مبلغ به حساب شما در ازای پاداش ارسال می شود. استفاده از این وبسایت بسیار آسان است. طراحی آن به صورتی است که به راحتی می توانید ویدیوی مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس آن را تماشا کنید. همانطور که گفته شد برای استفاده از این سایت، نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید. اما داشتن آن می تواند مزایای بسیاری به همراه داشته باشید.

مزایای ایجاد حساب کاربری در وبسایت یوتیوب گوگل

از جمله مزایای ایجاد حساب کاربری در وبسایت یوتیوب گوگل می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1- امکان عضویت در کانال های مورد علاقه خود و تماشای ویدیوهای جدید 2- دریافت اعلان در هنگام آپلود ویدیوهای جدید در کانال های مورد نظر شما 3- حمایت از ویدیوهای موردعلاقه خود از طریق کامنت و لایک 4- پیگیری سابقه مشاهده ویدیوهای مختلف 5- ذخیره ویدیوها و تماشای آن ها 6- امکان ایجاد لیست پخش عمومی یا خصوصی 7- امکان سفارشی سازی تنظیمات کاربر

چگونه می توان ویدیو ی مورد نظر را در سایت یوتیوب پیدا کرد؟

اگر عضو یک کانال خاص هستید. زمانی که ویدیوی جدید در کانال بارگذاری شود، اعلان آن برای شما ارسال می شود. در این صورت می توانید نسبت به پست جدید اطلاع پیدا کنید. اما اگر به دنبال یک ویدیوی جدید هستید، می توانید کلمه یا موضوع کلیدی را در قسمت جستجو وارد کنید. در این صورت، ویدیوها به صورت کامل برای شما نمایش داده خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وبسایت یوتیوب گوگل، به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

مزایای استفاده از وبسایت یوتیوب گوگل

وبسایت یوتیوب گوگل دارای مزایای بسیار زیادی است. از جمله مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· امکان کسب درآمد

با استفاده از وبسایت یوتیوب گوگل می توانید، با دلار کسب درآمد کنید. حتی اگر کاربر ایرانی هستید، می توانید به راحتی به کسب درآمد در آن بپردازید. یوتیوب یک بستر عالی برای برندسازی و تبلیغات است. به همین دلیل بهترین بستر برای کسب و کار شناخته می شود. معمولا یوتیوب 60% از مبلغ را به صاحب کانال پرداخت می کند و 40% از ان را نیز سهم خود می داند.

یکی از سوالات مهمی که در این زمینه به وجود می آید این است که وبسایت یوتیوب به ازای هر بازدید، چقدر پول به دارنده حساب پرداخت می کند؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که وبسایت یوتیوب به ازای هر هزار بازدید، در حدود 3 الی 6 دلار هزینه پرداخت می کند. در برخی موارد هزینه پرداختی بیشتر می شود. از جمله مواردی که افزایش هزینه پرداختی یوتیوب موثر هستند می توان به موقعیت جغرافیایی مخاطبان، موضوع کانال، تعداد تبلیغ در هر ویدیو، مدت زمان و کیفیت تبلیغات ارائه شده، تعداد کلیک های دریافتی در تبلیغ و مدت زمان تماشای آن اشاره کرد.

· داشتن کاربران فعال

با توجه به آخرین بازدید به دست آمده، پلتفرم وبسایت یوتیوب گوگل دارای 2.3 میلیارد کاربر در سراسر جهان است که به عنوان دومی شبکه اجتماعی بسیار محبوب و پرطرفدار در جهان شناخته می شود. کاربران یوتیوب، از جمله افرادی هستند که حداقل هر ماه یک بار وارد سایت یوتیوب می شوند. این آمار، ارزش بالای وبسایت را نشان می دهد.

· دومین موتور جستجوی پرطرفدار

وبسایت یوتیوب گوگل را می توان دومین موتور جستجوی محبوب دانست که پس از گوگل، بالاترین میزان استفاده را به خود اختصاص داده است.

ویژگی های وبسایت یوتیوب گوگل

ویژگی های وبسایت یوتیوب گوگل

وبسایت یوتیوب گوگل دارای ویژگی های بسیار زیادی است. از ویژگی های این وبسایت می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1- Autoplay: امکان پخش ویدیو بدون نیاز به پلی کردن آن 2- Subtitle: امکان مشاهده زیرنویس فیلم 3- تنظیمات ویدیو: تنظیم سرعت پخش ویدیو، تنظیم کیفیت ویدیو. افزایش رزولوشن ویدیو. 4- تنظیمات multiplayer: امکان کوچک کردن پنجره ویدیو و قرار دادن آن در گوشه ای از نمایشگر.

5- Default view: تماشای ویدیوها در حالت عادی 6- Full screen: تماشای ویدیوها در حالت تمام صفحه سخن پایانی وبسایت یوتیوب گوگل یکی از بهترین وبسایت هایی است که از آن می توان برای تماشای فیلم و سریال، همچنین آپلود فیلم های مختلف با مدت زمان های متغیر و کسب درآمد از طریق تبلیغ و اشتراک گذاری ویدیوها استفاده کرد. یوتیوب را می توان دومین موتور جستجوی محبوب در جهان دانست

که دارای بالاترین میزان کاربر است. در این مقاله سعی کردیم شما را با اهمیت وبسایت یوتیوب گوگل، تاریخچه و مزایای استفاده از آن آشنا سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید و اطلاعات کامل را در این زمینه به دست آورید. و همینطور میتوانید با خرید سابسکرایب یوتیوب خرید لایک و کامنت یوتیوب از سایت ما

سوالات متداول در زمینه وبسایت یوتیوب گوگل

آیا از طریق وبسایت یوتیوب گوگل می توان به کسب درآمد رسید؟

بله. با استفاده از اشتراک گذاری ویدیوها می توان به کسب درآمد رسید.

چند درصد از هزینه پرداختی سهم دارنده حساب یوتیوب است؟

60 درصد از هزینه پرداختی از سوی یوتیوب، برای دارنده حساب در نظر گرفته می شود.

آیا از گوگل می توان به عنوان موتور جستجو استفاده کرد؟

بله. وبسایت یوتیوب گوگل دومین موتور جستجوی شناخته شده در جهان است.

آیا برای تماشای ویدیو در یوتیوب نیاز به ایجاد حساب است؟

خیر. برای تماشای ویدیو نیازی به ایجاد حساب یا ثبت نام در آن ندارید.

از مزایای ایجاد حساب در یوتیوب کدامند؟

پیگیری سابقه مشاهده ویدیو، سفارشی سازی تنظیمات کاربر، ذخیره ویدیوها، عمومی یا خصوصی سازی لیست های پخش و … .

وبسایت یوتیوب گوگل چه ویژگی هایی دارد؟

از ویژگی های این سایت می توان به autoplay، subtitle، multiplayer، و غیره اشاره کرد.

قابلیت multiplayer چیست؟

امکان کوچک کردن صفحه نمایش و قرار دادن آن در گوشی از نمایشگر.

در بخش تنظیمات یوتیوب چه مواردی دیده می شوند؟

تنظیم سرعت پخش ویدیو، تنظیم کیفیت و رزولوشن یوتیوب.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا