ترفند های اینستاگرامی

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام و نحوه ساخت لینک, آموزش تصویری

Rate this post

اینستاگرام یکی از معروف ‌ترین شبکه‌ های اجتماعی در دنیا می‌ باشد که در تاریخ ۶ اکتبر سال ۲۰۱۰ تاسیس و منتشر شد که ابتدا توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر توسعه یافت. با ما در این مقاله که در زمینه نحوه گذاشتن لینک در بیوی اینستاگرام می باشد همراه باشید.

این پلتفرم زمینه بسیار مناسبی برای فعالیت و کسب و کار می باشد که صاحبان برند های مختلف می توانند با ایجاد پیج های مختلف به فروش محصولات و خدمات خود بپردازند.

توجه داشته باشید که برای داشتن فروش و مشتری بالا نیازمند فالوور های بالایی دارید. یکی از روش های راحت و سریع، افزایش فالوور، بازید، کامنت و … اینستاگرام، مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام می باشد که در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی تمامی مشتریان خود جهت خرید سرویس های متنوع برای اپلیکیشن های داخلی و خارجی می باشد.

یکی از موضوعاتی که می توانید برای رشد خود در اینستاگرام به آن توجه داشته باشید طریقه گذاشتن لینک در بیوی اینستاگرام است که در ادامه مقاله به توضیح مختصر و مفید آن پرداخته ایم.

آموزش صفر تا صد گذاشتن لینک در بیوی اینستاگرام

امروزه افراد بسیاری در سراسر جهان از این اپلیکیشن برای سرگرمی، تفریح و… استفاده می نمایند. اما باید بدانید که کاربران زیادی نیز وجود دارند که برای کسب و کار خود در این پلتفرم خارجی فعالیت می کنند تا بتوانند به درآمد و فروش بالایی دست پیدا کنند.

آموزش گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام

بنابراین اینستاگرام یک قابلیت فوق العاده ای را در دسترس این افراد قرار داده است تا بتوانند با گذاشتن لینک سایت بیزینس خود در بیوی پیج شان، خرید و مشاهده محصولات خود را برای کاربران راحت و آسان تر نمایند. مراحل قرار دادن لینک در بیوی اینستاگرام به شرح زیر می باشد:

  • در ابتدا باید به حساب کاربری خود بروید و بر روی آیکون پروفایل در پایین صفحه که در سمت راست قرار دارد کلیک کرده تا به صفحه پروفایل خود وارد شوید.
  • بعد از باز شدن صفحه جدید برای شما، کافی است گزینه ویرایش پروفایل را لمس کنید.
  • در صفحه ویرایش پروفایل به قسمت وب سایت یا وب سایت شما بروید. در این جا لینک مورد نظر خود را وارد نمایید و از کامل و صحیح بودن آن اطمینان کامل حاصل فرمایید.
  • بعد از این که لینک مورد نظر را وارد نمودید بر روی گزینه تایید یا ذخیره ضربه بزنید تا تغییرات ایجاد شده ثبت شود.
  • در نهایت برای اطمینان از این که لینک به درستی وارد شده است، مجددا به پروفایل خود مراجعه نموده و لینک وارد شده را بررسی نمایید.

اکنون لینک شما در بیوی پیج اینستاگرام تان نمایش داده می شود و دیگران می توانند به آن دسترسی داشته باشند. اما بدانید این نکته مهم است که در بیوی این پلتفرم تنها یک لینک می تواند قابل نمایش باشد، بنابراین مطمئن شوید که از بهترین منبع برای جذب کردن توجه کاربران استفاده نموده اید.

مشکلات افزودن لینک به بیوی اینستاگرام

اضافه کردن یک لینک به بیوی اینستاگرام می تواند به دلایل مختلفی مشکل ساز باشد. این مشکلات عبارتند از:

 

  • محدودیت های متن بیوگرافی: اینستاگرام محدودیت هایی برای تعداد کاراکترها و برخی از کاراکترها در بیوگرافی را دارد. بنابراین به تعداد مجاز کاراکترها دقت نمایید.

 

  • مشکلات فنی: ممکن است اتصال اینترنتی یا خود سرورهای اینستاگرام مشکل داشته باشند. اگر بیوگرافی شما از طریق وب مشکل دارد، می توانید از اپلیکیشن موبایل اقدام کنید یا ازاتصال فیلترشکن برای تغییر آدرس آی پی خود استفاده کنید.

 

  • محدودیت های محتوا: اینستاگرام قوانین خود را جهت محتوای نادرست یا مخالف قوانین مندرج در سیاق خود را دارد پس اگر بیوگرافی شما شامل محتوای نامناسب یا خلاف قوانین باشد، امکان دارد که حذف شوند.

به چه صورت می توان چند لینک در بیوی اینستاگرام قرار داد؟

 

در حال حاضر متاسفانه اینستاگرام به طور مستقیم به کاربران امکان اضافه کردن بیش از یک لینک در بیوگرافی پروفایل خود نمی ‌دهد.

اینستاگرام تنها به شما اجازه می ‌دهد که یک لینک در بخش وب سایت بیوگرافی تان قرار دهید. اما برای اضافه کردن چندین لینک به بیوگرافی خود و مدیریت کردن آن ها می توانید از سرویس‌ها و ابزارهایی مانند لینک در بیو یا لینکتری استفاده کنید.

این سرویس‌ها به شما این امکان را خواهند داد که لینک‌ های مختلف و متفاوتی را در یک صفحه مدیریت نمایید و لینک‌ ها را در صفحه بیوگرافی اینستاگرام تان قرار دهید.

به عبارت دیگر با استفاده از این سرویس‌ها کاربران می ‌توانند با کلیک کردن بر روی لینک بیوگرافی به صفحه ‌ای منتقل شوند که به صورت لیست یا گرافیکی شامل لینک‌ های مختلف می ‌باشد. از این راه می‌ توانید بیش از یک لینک را به دیگران معرفی نمایید.

اهمیت درج لینک در بیو

گذاشتن لینک در بیوی اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. این کار می تواند به شما در افزایش ترافیک و بازدید های وب سایت شما کمک کند. در ادامه برخی از مزایای افزودن لینک در بیوی اینستاگرام آورده شده است:

اهمیت درج لینک در بیو اینستاگرام

  • تبلیغ محصولات و خدمات.
  • بالا رفتن ترافیک و مشتری یابی.
  • ارجاع از شبکه های اجتماعی.
  • پیگیری آمار.
  • شناخته شدن بیشتر.

در بیو اینستاگرام چه لینک هایی را می توان قرار داد؟

در بیو اینستاگرام شما می توانید لینک های مختلفی را قرار دهید که عبارتند از:

  • لینک وب سایت شخصی.
  • لینک کسب و کار.
  • لینک به مقالات یا بلاگ پست هایتان.
  • لینک به ویدئو ها.
  • لینک به محتواهای ویژه و دانلود پی دی اف.
  • لینک به مسابقات یا رویداد ها.
  • لینک به پروفایل های دیکر در پلتفرم های دیگر.
  • لینک به محصولات در صفحات فروشگاهی.
  • لینک به سرور خیریه یا اهداهای خیریه.

نکات مورد توجه جهت درج لینک در بیو

زمانی که کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام قصد اضافه نمودن لینک به بیوگرافی خود را دارند، باید یک سری نکات را مورد توجه خود قرار دهند که این نکات به شرح زیر می باشند:

استفاده کردن از ابزار های مدیریت لینک.

توضیح مختصر.

آپدیت دوره ای.

لینک به محتوای مرتبط.

استفاده از کلمات تشویق آمیز.

اهمیت معتبر به ارتقا بیو.

پیگیری عملکرد لینک ها.

استفاده از لینک های امن.

با استفاده از نکات گفته شده، قادر خواهید بود که بیوی اینستاگرام خود را به یک ابزار مؤثر برای معرفی و ارتباط با فالوورهایتان تبدیل کنید.

جمع بندی

در مطالب گفته شده توسط سایت معتبر و معتمد خرید فالوور اینستاگرام که مشتریان زیادی را به سمت خود جهت خرید سرویس های متنوع لایک، فالوور، واچ تایم، کامنت و … که مربوط به اپلیکیشن های داخلی و خارجی می شوند، جلب نموده است، شما می توانید با در نظر گرفتن و توجه به نکات گفته شده، لینک های دلخواه خود را به بیوی پیج اینستاگرام خود اضافه کنید. بنابراین توجه نمودن به این مطالب به شما کمک خواهد کرد که به بهترین نحو اقدام به ثبت لینک خود در بیوی اینستاگرام نمایید.

 

سوالات متداول در زمینه درج لینک در بیو اینستاگرام

آیا می توان فهمید که چند نفر بر روی لینک داخل بیوی اینستاگرام کلیک کرده اند؟

بله. اگر پیج شما بیزینسی باشد این امر امکان پذیر خواهد بود.

ثبت کردن چند لینک در بیو چه مزیت هایی دارد؟

مزیت های قرار دادن لینک های متعدد در بیوی اینستاگرام عبارتند از: انجام کار های متعدد و گوناگون بر روی وب سایت، کانال یا ایمیل. صرفه جویی کردن در زمان با ارائه دادن مطالب در لینک. بالا رفتن فالوور ها.

آیا تمامی پیج ها قادر به درج لینک در بیوی اینستاگرام خود می باشند؟

بله. هیچ محدودیتی برای پیج ها وجود ندارد و تمامی کاربران اینستاگرام می توانند از این قابلیت استفاده نمایند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا