ترفند های اینستاگرامی

چگونه کراش خود را جذب کنیم ؟استوری کنجکاو کننده برای جذب مخاطب

4.9/5 - (13 امتیاز)

استوری ها می توانند کارهای بسیار مهمی را در کانال های اینستاگرامی انجام دهند، مثلا می توانند فروش شما در این پیج ها را بالاتر ببرند و یا ارتباط گیری شما با مخاطب را آسان و تسریع کرده و در بیشتر کردن فالوور نیز به شما کمک کنند. اگر می خواهید استوری های جالب و جذاب تولید کنید و با استفاده از آن هر کسی که می خواهید را به پیج خودتان جذب کنید این مقاله را با ما باشید تا درباره تکنیک های ساخت چنین استوری هایی صحبت کنیم.

برای افزایش اطلاعات در زمینه ساخت استوری برای جذب فالوور تا آخر این مقاله با ما باشید افرادی که در اینستاگرام کسب و کاری را اداره می کنند بهتر از هر کسی می دانند که استوری ها اگر محتوای جذابی  داشته باشند تا چه حد می توانند روی فروش تاثیر بگذارند؛ البته فروش بالا تنها تاثیر استوری های ناب اینستاگرام نیست با استفاده از استوری های جذاب می توانید هر کسی را که بخواهید (مثلا کراش تان را) به پیج اینستاگرام خودتان جذب کنید.

افرادی که برنامه اینستاگرام را در گوشی خودشان دارند معمولا یک پای ثابت بازدید از استوری های مختلف هستند، این موضوع را آمار اینستاگرام هم نشان می دهد که بیشتر بازدید ها در اینستاگرام از استوری ها انجام گرفته است.

تاثیر نوع محتوای استوری شده روی بازدید آن

دوست عزیز برای اینکه بازدید بیشتری از استوری ها بگیرید و بتوانید این بازدید ها را به فالوور تبدیل کنید محتوای استوری شما بسیار اهمیت دارد؛ برای تهیه یک استوری جالب بهتر است از کلمات و استیکر های هیجان انگیز و کنجکاو کننده استفاده کنید تا همین که چشم مخاطب به استوری شما افتاد اشتیاق و کنجکاوی برای دیدن بقیه پست های شما در کانال تان را داشته باشد. محتوای استوری شما می توانید تصویری یا ویدیویی باشد.

شما عزیزان می توانید جهت خرید بازدید استوری اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید:

استوری های خود را هایلایت کنید

استوری ها را طوری تهیه کنید که تمام اطلاعات لازم درباره پیج، شما، کار و برندتان که نیاز است مشتری بداند را به صورت یکجا در اختیار مخاطب قرار دهد؛ و البته باید همین استوری ها را هایلایت کنید تا به صورت همیشگی در دسترس افراد باشد. این هایلایت ها می توانند علاوه بر اینکه معرف برند شما باشند جزئیات بیشتر و کامل تر را درباره بیوگرافی و کار شما به دیگران بدهند که این کار قطعا می تواند در جذب مخاطب تاثیر بالایی داشته باشد.

نظر مخاطبان را درباره موضوعات مختلف در استوری بپرسید

نظر مخاطبان را درباره موضوعات مختلف در استوری بپرسید

استوری نظر سنجی هم یکی دیگر از عواملی است که می تواند باعث رشد یک پیج اینستاگرامی شود؛ برای مثال می توانید هر چند وقت یک بار یک استوری با سوال نظر سنجی از مخاطب روی پیج خود قرار دهید تا به این شکل توجه افراد را به پیج خودتان جذب کنید و تعامل کانال را هم به همین شیوه بالاتر ببرید. نظر سنجی ها می توانند به هر موضوعی مربوط باشند شما، هم می توانید یک موضوع فان را در نظر گرفته و نظر افراد را بپرسید و هم می توانید درباره پیج و محصولات آن و نظر افراد درباره خدمات کانال تان از آنها بپرسید.

ویدیوهای کوتاه به عنوان استوری می تواند برای پیج مفید باشد

داشتن ویدیو های کوتاه در یک پیج می تواند به جذابیت پیج اضافه کند؛ این استوری ها می تواند درباره هر چیزی باشد که به صورت روزمره برای شما اتفاق افتاده است و یا هر چیز بامزه یا جالبی که برایتان رخ می دهد می تواند موضوع یک استوری جذاب باشد. به یاد داشته باشید که ویدیو های بلند به صورت تکه تکه در استوری ها پخش می شوند و این موضوع می تواند کنجکاوی افراد برای ادامه دادن تماشای یک ویدیو را بیشتر کند.

استوری های جالب و جذاب برای جذب کراش را چگونه تهیه کنم؟

استوری های جالب و جذاب برای جذب کراش را چگونه تهیه کنم؟

برای تهیه یک پست استوری جذاب می توانید از تمام امکاناتی که خود اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید و با افزودن استیکر ها، ایموجی ها و افکت های تصویری یک پست عالی و بدون نقص در اینستاگرام بگذارید، تصاویر بدون نقصی که می توانند مخاطبان شما را کاملا جذب کانال شما کنند.

ممنون که به مقاله سایت خرید فالوور اینستاگرام درباره ساخت استوری های جذاب برای جذب فالوور توجه کردید. سایت خرید فالوور اینستاگرام ارائه دهنده خدمات اینستاگرام مثل لایک استوری، خرید ویو استوری و … می باشد.

سوالات متداول استوری برای جذب فالوور

 

آیا راه ساده ای برای افزایش فالوور در اینستاگرام از طریق استوری وجود دارد؟

با استفاده از روش هایی که در مقاله نوشته شد می توانید استوری های جالب و جذاب تهیه کنید و با استفاده از آنها افراد هرچه بیشتری را در اینستاگرام به پیج خودتان جذب کنید.

آیا می توانم با استوری های کانالم توجه کراشم را جلب کنم؟

بله البته شما با استوری های جالب و کنجکاو کننده می توانید توجه دوستان و نزدیکان و کراش خودتان را به پیج تان و در نهایت به خودتان جذب کنید.

آیا افزایش بازدید از استوری های مفید و جالب در اینستاگرام می تواند به تعداد فالوورهای ما اضافه کند؟

بله بازدید ها از یک استوری هر چه بیشتر باشند می توانند شانس افزایش فالوور ها را هم به همراه داشته باشند. اگر تعداد بازدید های استوری هایتان در اینستاگرام بالا نیست می توانید از گزینه خرید بازدید استوری از سایت خرید فالوور اینستاگرام هم استفاده کنید.

برای افزایش فالوور از طریق استوری ها چه کار می توانم انجام دهم؟

می توان با انجام خرید خدمات برای استوری ها از سایت خرید فالوور اینستاگرام جذب فالوور از طریق استوری ها را افزایش داد. این خدمات می تواند بازدید استوری، لایک و کامنت استوری باشد.

برای تهیه پست های جذاب استوری باید چه نرم افزار ها و برنامه هایی را بلد باشیم؟

برای یک استوری معمولی استفاده از افکت ها و ادیت هایی که در خود استوری های اینستاگرام وجود دارد کفایت می کند.  اگر به دنبال برنامه های بیشتری برای یادگیری هستید فتوشاپ، ایلاستریتور، افتر افکت و پریمیر می توانند برنامه های خوبی باشند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا