ترفند های اینستاگرامی

آموزش و صفر تا صد نحوه دیدن پست‌ های لایک شده در اینستاگرام

4/5 - (34 امتیاز)

روزانه پست‌های مختلفی در قالب عکس و ویدیو در زمینه‌های گوناگون در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شوند. ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام در کنار شما هستیم تا نحوه دیدن پست‌ های لایک شده را به شما آموزش دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. کاربران اینستاگرام به صورت پیوسته در اکسپلور آن جستجو می‌کنند و نسبت به پست‌ها و مطالب محبوب خود، ری اکشن نشان داده و آن‌ها را لایک کرده و یا کامنت می‌گذارند. اما مسئله مهمتری که برای کاربران ایجاد می‌شود، این است که آیا می‌توان پست‌هایی که لایک کرده‌اند را مشاهده کنند و اگر این امکان وجود دارد، چگونه و از چه قسمتی، امکانپذیر است. خوشبختانه اینستاگرام بخش‌ها و قابلیت‌های مختلفی دارد که با ورود به تنظیمات آن، می‌توان به بسیاری از موارد مورد نظر دسترسی پیدا کرد. یکی از مهم‌ترین امکاناتی که در قسمت تنظیمات اینستاگرام وجود دارد، این است که می‌توان پست‌های لایک شده خود را مشاهده نمود.

دلایل تمایل به دیدن پست‌ های لایک شده

لایک پست‌ها، یکی از قابلیت‌های جذاب اینستاگرام است. کاربران اینستاگرام، با مشاهده عکس و ویدیوهای مختلفی که به آن‌ها علاقه‌مند هستند، آن‌ها را لایک می‌کنند. در واقع لایک کردن پست‌ها برای تایید و موافقت با آن‌ها است که با ضربه زدن بر روی نماد قلبی که در زیر پست‌ها وجود دارد، صورت می‌گیرد. اما در برخی موارد نیز بسیاری از کاربران تمایل دارند که پست‌هایی را که لایک کرده‌اند را مجددا مشاهده کنند که دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد. ما در ادامه به دلایل مختلف تمایل افراد به مشاهده ‌پست‌های لایک شده خواهیم پرداخت که مهمترین این دلایل عبارتند از؛

برای خرید لایک اینستاگرام کلیک کنید.

 

•صرف نظر از لایک کردن پست

در برخی از موارد کاربران اینستاگرام پست‌هایی را در اینستاگرام به صورت عمدا و یا سهواً لایک می‌کنند و بعد از مدتی، از لایک کردن خود پشیمان می‌شوند. بنابراین این افراد تمایل دارند که پست مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را دیس لایک کنند یعنی لایک خود را بردارند. بنابراین یکی از دلایل اصلی برای مشاهده پست‌های لایک شده، صرف نظر کردن از لایک و تمایل به دیس لایک کردن آن است.

•مشاهده مجدد پست

در صورتی که پستی را در اینستاگرام مشاهده کرده باشید که به آن علاقه دارید اما یادتان رفته باشد که آن را ذخیره کنید، می‌توانید در قسمت پست‌های لایک شده آن را پیدا کنید و مجددا آن را مشاهده نمایید.

•ذخیره یا ارسال پست

در برخی از موارد دیگر، پستی را در اینستاگرام مشاهده و لایک کرده‌اید و بعد از مدتی، در صورت عدم ذخیره پست علاقه‌مند هستید که آن را ذخیره کنید و یا برای شخص دیگری ارسال کنید. به این دلیل نیز می‌توان تمایل به مشاهده پست‌های لایک شده را در اینستاگرام داشت.

• حمایت بیشتر از پست مربوطه

در صورتی که پستی را قبلاً لایک کرده باشید و اکنون نیز علاقه‌مند باشید که حمایت بیشتری از پست مربوطه داشته باشید و علاوه بر لایک کردن اقدامات دیگری مانند کامنت گذاشتن، شیر و غیره را انجام دهید نیز می‌توانید تمایل به مشاهده پست‌های لایک شده را داشته باشید.

• استوری کردن پست لایک شده

یکی از دلایل دیگری که کاربران اینستاگرام علاقه‌مند به مشاهده پست‌های لایک شده دارند، این است که تمایل دارند پست مربوطه را برای استوری خود ارسال کنند تا بقیه مخاطبان نیز آن را مشاهده نمایند.

نحوه دیدن پست‌های لایک شده در اینستاگرام

یکی از بهترین قابلیت‌های اینستاگرام این است که می‌توان همه پست‌هایی که کاربران تاکنون مشاهده و لایک کرده‌اند را به صورت یکجا و در یک قسمت مشخص، مشاهده کنند. با توجه به دلایلی که برای تمایل به بازدید مجدد پست‌های پسند شده ذکر شد، بسیاری از کاربران به دنبال این قسمت اینستاگرام هستند و در مورد مکان و چگونگی ورود به این بخش، کنجکاوی دارند. بنابراین ما در ادامه به نحوه ورود به این قسمت و بازدید پست‌های لایک شده در اینستاگرام خواهیم پرداخت. برای انجام این اقدام باید مراحل زیر را به ترتیب طی نمود.

  1. ابتدا باید به قسمت پروفایل اینستاگرام خود وارد شد و سپس بر روی سه خطی که در صفحه وجود دارد کلیک نمود.
  2. در صفحه‌ای که باز می‌شود اطلاعات مختلفی نمایش داده می‌شود که باید بر روی گزینه Setting یا تنظیمات کلیک نمود.
  3. در صفحه‌ای که باز می‌شود نیز باید بر روی گزینه حساب کاربری یا Account کلیک کرد.
  4. در مرحله بعد باید صفحه را به سمت پایین اسکرول کرده و گزینه Posts You’ve liked را انتخاب نمود.
  5. در صفحه‌ای که باز می‌شود همه پست‌هایی که تا کنون لایک کرده‌اید نمایش داده می‌شود که می‌توان با توجه به هدف خود، پست مربوطه را پیدا کرده و اقدامات لازم را انجام داد.

نحوه دیدن پست‌های لایک شده در اینستاگرام نحوه دیدن پست‌های لایک 2 شده در اینستاگرام

حذف کردن پست‌های لایک شده

همه کاربرانی که در اینستاگرام پست‌هایی را لایک کرده‌اند، پست‌های لایک شده آن‌ها در قسمتی مربوطه ای که ذکر شد نگه داشته می‌شوند و تا زمانی که کاربر نخواهد این پست‌ها به همان حالت باقی خواهند ماند. اما امکان دارد که کاربران به دلایل مختلف، قصد حذف کردن پست‌های لایک شده را از این قسمت داشته باشند. باوجود این که همه این پست‌ها در یک قسمت ذخیره می‌شوند و بسیاری از کاربران به دلایل مختلفی قصد دارند که همه آن‌ها را حذف کنند، اما این امکان وجود ندارد. زیرا باید پست‌ها را به صورت تک به تک دیس‌ لایک کنند. دیس لایک کردن پست‌های اینستاگرام بسیار راحت و سریع است. فقط کافی است بر روی نماد قلب قرمز ضربه بزنید تا قلب سفید شده و پست مربوطه نیز دیس‌ لایک و در نهایت از این قسمت حذف شود. حذف کردن پست‌های لایک شده بنابراین برای پاک شدن همه پست‌های لایک شده از این قسمت باید برای هر کدام از پست ها این عملیات را تکرار کرد تا همه ی‌ پست‌ها از این قسمت حذف شوند. نتیجه گیری اینستاگرام از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است و قابلیت‌های زیادی دارد. یکی از این موارد رایجی که در اینستاگرام وجود دارد، قابلیت لایک کردن پست‌ها مورد علاقه توسط کاربران است. همه پست‌هایی که در اینستاگرام لایک می‌شوند، در قسمت جداگانه ای نشان داده می‌شوند. اما به دلایل مختلفی بسیاری از کاربران اینستاگرام علاقه‌مند هستند پست‌هایی که لایک کرده‌اند را مجدداً مشاهده نمایند. خوشبختانه این امکان وجود دارد و با ورود به قسمت تنظیمات اینستاگرام، قابلیت مشاهده مجدد همه پست‌هایی که لایک شده‌اند وجود دارد. برای مشاهده پست‌ های لایک شده در اینستاگرام باید ابتدا به قسمت تنظیمات و سپس حساب کاربری وارد شد و با کلیک بر روی گزینه Posts You’ve liked، پست‌های لایک شده را مشاهده کرد. ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام، به صورت دقیق و گام به گام، به نحوه مشاهده پست‌های لایک شده پرداختیم و دلایل تمایل به مشاهده مجدد پست‌های لایک شده را بیان کردیم. همچنین سایت خرید فالوور اینستاگرام ارائه تمام خدمات شبکه اجتماعی مثل خرید فالوور واقعی،خرید لایک اینستاگرام ، ویو و… است.

سوالات متداول دیدن پست‌ های لایک شده

آیا می‌توان پست‌های که در اینستاگرام لایک شده‌اند را مشاهده نمود؟

بله، همه پست‌هایی که در اینستاگرام لایک می‌شوند، در قسمت جداگانه ای بایگانی شده و قابل مشاهده مجدد هستند.

دیدن پست‌ های لایک شده به چه معناست؟

کاربران اینستاگرام، با مشاهده عکس و ویدیوهای مختلفی که به آن‌ها علاقه‌مند هستند، آن‌ها را لایک می‌کنند. در واقع لایک کردن پست‌ها برای تایید و موافقت با آن‌ها است که با ضربه زدن بر روی نماد قلبی که در زیر پست‌ها وجود دارد، صورت می‌گیرد

دیس‌لایک کردن پست‌ها در اینستاگرام به چه صورت است؟

با ضربه زدن بر روی نماد قلب، این قلب سفید شده و پست مربوطه نیز دیس‌لایک می‌شود.

آیا امکان حذف همه پست‌های لایک شده به صورت یکجا وجود دارد؟

خیر برای حذف همه پست‌های لایک شده باید آن‌ها را به صورت تک به تک و جداگانه دیس لایک کرد.

دلایل کاربران اینستاگرام برای دیدن مجدد پست‌های لایک شده چیست؟

کاربران اینستاگرام به دلایل مختلفی مانند؛ صرفنظر از لایک کردن پست، مشاهده مجدد پست، ذخیره یا ارسال پست، حمایت بیشتر از پست مربوطه و استوری کردن پست لایک شده، تمایل به مشاهده مجدد پست‌های لایک شده را دارند.

آیا با برداشتن لایک، پست‌ها از قسمت Posts You’ve liked حذف می‌شوند؟

بله، با برداشتن لایک‌ها، پست‌ها از این قسمت حذف می‌شوند.

پست‌هایی که لایک شده‌اند تا چند روز در قسمت Posts you’re liked باقی خواهند ماند؟

تا زمانی که کاربر نسبت به حذف لایک این پست‌ها اقدام نکند، پست‌ها در این قسمت باقی خواهند ماند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا