ترفند های اینستاگرامی

آموزش نحوه فعال کردن نمایش بازدید بجای لایک در اینستاگرام

5/5 - (1 امتیاز)

شبکه مجازی اینستاگرام در بین شبکه‌های مجازی مختلف محبوبیت و جایگاه ویژه‌ای را کسب کرده است و هم اکنون این اپلیکیشن جذاب، کاربران بسیار زیادی را در سراسر دنیا دارد. ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام به این موضوع خواهیم پرداخت

و نحوه نمایش بازدید بجای لایک در اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. اینستاگرام به منظور بهبود روند فعالیت خود و همچنین جذب کاربران بیشتر، هر از چندگاهی آپدیت‌های جدیدی از برنامه خود را ارائه می‌دهد

و قابلیت‌های جدیدی را اضافه کرده و برخی از امکانات قبلی را حذف می‌کند. بنابراین اگر شما یک سال پیش از برنامه اینستاگرام استفاده میگردید و هم اکنون نیز قصد استفاده مجدد از آن را دارید، متوجه می‌شوید که بسیاری از بخش‌های این اپلیکیشن، با تغییر مواجه شده‌اند.

در آپدیت گذشته اینستاگرام با ارسال یک پست و به اشتراک گذاری آن، تعداد افرادی که آن پست را مشاهده کرده بودند یا به اصطلاح تعداد ویو و بازدیدها نمایش داده می‌شدند. اما در آپدیت جدید اینستاگرام این قابلیت حذف شده است

و با اشتراک گذاری پست، تعداد لایک‌ها نمایش داده می‌شوند. اما بسیاری از کاربران اینستاگرام از این شیوه جدید استقبال زیادی نکردند و بسیاری از آن‌ها تمایل دارند که به جای تعداد لایک‌ها، تعداد بازدید یا ویو پست‌ها نمایش داده شود.

با وجود این که این قابلیت در آپدیت جدید اینستاگرام نیز هم اکنون نیز وجود دارد، اما با ترفندی راحت و سریع می‌توان به همان شیوه قبلی، پست‌های مورد نظر خود را به اشتراک گذاشت.

نمایش بازدید بهتر است یا لایک

عناوین مهم در این مقاله:

با روشی که ما در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد، می‌توانید پست‌های خود را به گونه‌ای به اشتراک بگذارید که به جای تعداد لایک‌ها، تعداد ویو آن‌ها نمایش داده شود. اما همچنین می‌توانید آن‌ها را به صورت معمولی و طبق آپدیت جدید اینستاگرام به اشتراک بگذارید

که فقط تعداد لایک آن‌ها مشخص شود. اما سوال اساسی که برای بسیاری از کاربران اینستاگرام ایجاد می‌شود این است که، نمایش بازدید بهتر است یا تعداد لایک ها؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که تمایل به هر کدام از این نوع روش‌ها، برای هر کاربر اینستاگرام و هر پیجی متفاوت است.

همچنین این سوال مطرح می‌شود که چرا بسیاری از کاربران اینستاگرام به دنبال این هستند که میزان بازدید پست‌های آن‌ها نمایش داده شود نه تعداد لایک‌ها. برای مثال کاربرانی که تعداد لایک‌‌های پست‌های آن‌ها بسیار بالا است، دوست دارند که به جای ویو، تعداد لایک‌های آن‌ها نمایش داده شود

تا از این طریق مخاطبان بیشتری را جذب کنند. بنابراین، این کاربران روش معمولی آپدیت جدید اینستاگرام را ادامه می‌دهند و پست‌های خود را با نمایش تعداد لایک به اشتراک می‌گذارند. در مقابل کاربرانی که ترجیح می‌دهند تعداد بازدید‌های آن‌ها نشان داده شود

نیز هدف خاصی را برای این امر دارند. کاربران اینستاگرامی که به صورت مستمر در این پلتفرم فعال هستند، تمام تلاش خود را می‌کنند که مخاطبان و دنبال‌کنندگان زیادی را به صفحه اینستاگرام خود جذب کنند

و به همین دلیل از راهکارهای مختلفی استفاده می‌کنند. بنابراین، نمایش تعداد ویوهای پست‌ها نیز یکی از اقدامات کاربردی برخی از کاربران اینستاگرام برای جذب مخاطبان است.

نحوه فعال کردن نمایش بازدید بجای لایک در اینستاگرام

اینستاگرام از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است و با ورود به تنظیمات آن می‌توان بسیاری از بخش‌های مربوط به ظاهر و عملکردهای اولیه برنامه را تغییر داد.

فعال کردن نمایش بازدید به جای لایک نیز یکی دیگر از قابلیت‌های مهم و کاربردی این برنامه، در قسمت تنظیمات است. بسیاری از کاربران اینستاگرام، نمایش بازدید به جای لایک را برای آمار پست‌های خود ترجیح می‌دهند. کاربران اینستاگرام این اقدام را به دلایل مختلف و با توجه به اهداف زیادی که دارند

و به دنبال پیشرفت خود در اینستاگرام هستند، انجام می‌دهند. بنابراین بسیاری از کاربران اینستاگرام تمایل به استفاده از قابلیت‌های نسخه‌های قدیمی این برنامه، یعنی نمایش لایک را ندارند که با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانند

قابلیت‌ نمایش بازدید پست‌ها را فراهم کنند. در ادامه به مراحل انجام این اقدام خواهیم پرداخت.

  1. ابتدا باید برنامه اینستاگرام را باز کرد و به قسمت پروفایل پیج خود وارد شد.
  2. در مرحله بعدی لازم است که بر روی گزینه Insights که در زیر قسمت بیو اینستاگرام قرار دارد، کلیک نمود.
  3. سپس باید صفحه‌ای که باز می‌شود را به سمت پایین اسکرول کرد و گزینه Create Video را انتخاب نمود.
  4. با انتخاب گزینه Create Video، می‌توان ویدیو و محتوایی که قصد به اشتراک گذاری و پست کردن آن را دارید انتخاب کنید و آن را آپلود نمایید‌
  5. به این طریق بازدید‌های ویدیویی که به این روش به اشتراک گذاشته شده است، نمایش داده می‌شود و تعداد لایک‌ها نمایش داده نخواهد شد.

دلایل انتخاب نمایش بازدید بجای لایک در اینستاگرام

همه تلاش کاربران اینستاگرام برای تغییر برخی از تنظیمات و قابلیت‌های این برنامه، این است که بتوانند بهبود و رشد سریع تری داشته باشند فعال کردن نمایش بازدید پست‌ها به جای لایک‌ها نیز یکی از اقداماتی است

که بسیاری از کاربران اینستاگرام آن را انجام می‌دهند. با انجام این روش می‌توان بسیاری از اهداف خود را محقق ساخت و به آن‌ها دست پیدا کرد. دلایل تمایل به مشاهده بازدید به جای لایک می‌تواند موارد مختلفی باشد که مهمترین آن‌ها در ادامه بیان شده است.

نمایش تعداد ویو و پلی در اینستاگرام بجای لایک

•  تعداد بازدید‌های بیشتر

بسیاری از پیج‌های اینستاگرام وجود دارند که بازدید بالایی دارند اما با وجود بازدید بالا، لایک‌های کمی را دریافت می‌کنند. بنابراین ممکن‌ است که نمایش لایک‌ها، عملکرد مطلوبی را برای آن‌ها نداشته باشد.

زیرا بسیاری از مخاطبان با شاهد لایک‌های کم، ترغیب و تمایل خود را نسبت به دنبال کردن آن صفحه و حمایت کردن از آن از دست می‌دهند. اما با نمایش بازدید بالا، تمایل بیشتری را برای دنبال کردن پیدا خواهند کرد. بنابراین با فعال کردن نمایش بازدیدها، می‌توان تاثیر مثبتی را بر روی مخاطبان اینستاگرام گذاشت.

• جذب مخاطبان بیشتر

یکی از دلایل دیگری که باعث فعال کردن قابلیت بازدید به جای لایک است، جذب مخاطبان بیشتر است. زیرا هرچه تعداد بازدیدها بیشتر باشد، مخاطبان بیشتری نیز جذب ا صفحه اینستاگرام مورد نظر خواهند شد.

• تبلیغات موثر

بسیاری از افراد، تبلیغ حوزه فعالیت خود را به حساب‌هایی اینستاگرامی که بازدید بالایی دارند واگذار می‌کنند. هنگامی که بازدیدکنندگان پست‌ها متوجه تعداد بالای ویو‌ها شوند، راحت‌تر و سریع‌تر اعتماد می‌کنند و تبلیغات خود را به پیج مربوطه واگذار می‌کنند.

• جلب اعتماد مخاطبان

پست‌هایی که تعداد ویوی بالایی را دریافت کرده باشند، باعث جلب اعتماد راحت‌تر و سریع‌ تر مخاطبان می‌شوند و همانطور که گفته شد باعث جذب آن‌ها می‌شوند.

نتیجه گیری

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی است که برای بهبود کیفیت خدمات خود، هر از چندگاهی آپدیت‌های جدید و به روز را عرضه می‌کند. در نسخه‌های قدیمی‌ تر اینستاگرام، هنگام انتشار پست جدید، تعداد بازدید پست‌ها بجای تعداد لایک‌ها نشان داده می‌شدند.

اما در آپدیت جدید این برنامه، این مسئله برعکس شده و به جای تعداد بازدید‌ ها، تعداد لایک‌ها نمایش داده می‌شوند.کاربران اینستاگرام به دلایل مختلف تمایلی به نشان دادن تعداد لایک‌های پست خود را ندارند و ترجیح می‌دهند که تعداد ویو یا بازدید آن‌ها نمایش داده شود.

اما راه حلی کاربردی برای این مسئله وجود دارد و می‌توان با ورود به قسمت Insights و سپس انتخاب گزینه  Create video، پست مورد نظر خود را به اشتراک گذاشت. با این روش بارگذاری پست، تعداد بازدید‌ ها به جای تعداد لایک‌ها نمایش داده می‌شود.

ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام، به آموزش کامل اشتراک گذاری پست در اینستاگرام که تعداد بازدیدها نمایش داده شود، پرداختیم. همچنین سایت خرید فالوور اینستاگرام ارائه تمام خدمات شبکه اجتماعی مثل خرید فالوور واقعی، لایک، ویو و… است.

سوالات متداول نمایش بازدید بجای لایک

در نسخه قدیم اینستاگرام، تعداد لایک‌ پست‌ها نمایش داده می‌شد یا تعداد بازدیدها؟

در نسخه‌های قدیمی اینستاگرام، تعداد بازدیدها نمایش داده می‌شدند.

آیا در آپدیت جدید اینستاگرام تعداد بازدید‌های پست نمایش داده می‌شوند؟

خیر، تعداد لایک‌ها نمایش داده می‌شود.

نمایش تعداد لایک‌ها بهتر است یا تعداد بازدید‌های پست‌های اینستاگرام؟

بهتر بودن این دو نوع آمار، بستگی به وضعیت پیج و تعداد ویو و لایک‌ها دارد.

آیا می‌توان در آپدیت جدید اینستاگرام نیز قابلیت نمایش تعداد ویو پست را فعال کرد؟

بله، درصورتی که پست‌های موردنظر، از قسمت Insights انتخاب و به اشتراک گذاشته شوند، تعداد بازدید ها نمایش داده می‌شود.

چگونه می‌توان نمایش بازدید را به جای لایک، فعال نمود؟

برای نمایش ویو بجای لایک باید ابتدا به قسمت پروفایل اینستاگرام وارد شد و بر روی گزینه Insights موجود در صفحه کلیک نمود. سپس در صفحه‌ای که باز می‌شود باید گزینه  Create video را انتخاب کرده و پست موردنظر خود را با قابلیت نمایش بازدید، به اشتراک گذاشت.

دلایل ترجیح نمایش تعداد بازدید به جای تعداد لایک چیست؟

کاربران اینستاگرام به دلایل مختلفی مانند؛ بالا بودن تعداد بازدید‌های آن‌ها، جذب مخاطبان و جلب اعتماد آن‌ها و همچنین دریافت تبلیغات بیشتر، ترجیح می‌دهند که تعداد بازدید‌ پست‌های آن‌ها نمایش داده شود.

نمایش تعداد لایک‌های پست، برای چه کاربرانی مناسب است؟

کاربرانی که پست‌های آن‌ها لایک‌های زیادی را دریافت می‌کند، می‌توانند از آپدیت جدید اینستاگرام یعنی نمایش لایک بهره ببرند.

برای فعال کردن نمایش بازدید پست‌های اینستاگرام، باید پست‌های موردنظر را در کدام قسمت بارگذاری نمود؟

با مراجعه به قسمت Insights و سپس انتخاب گزینه  Create video، می‌توان پست‌ها را با قابلیت نمایش بازدید، بارگذاری کرد.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا