یوتیوب

آموزش نصب و ثبت نام در یوتیوب از صفر تا صد به زبان ساده

5/5 - (1511 امتیاز)

آموزش نصب و ثبت نام در یوتیوب از صفر تا صد به زبان ساده

 

ثبت نام در یوتیوب : یوتیوب یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار است. با استفاده از این برنامه نه تنها می توان به تماشای فیلم و سریال های مختلف پرداخت، بلکه می توان آن را یک  دانشگاه و مدرسه دانست که از طریق آن، آموزشها و ترفندهای بسیار زیادی را می توان آموخت. یوتیوب یکی از بهترین منابع درآمد برای بسیاری از کاربرانی است که به نام یوتیوبر شناخته می شوند.

با ضبط انواع ویدیوهای آموزشی و انگیزشی می توانید در این نوع بستر آنلاین فعالیت کرده و از این طریق درآمد زایی نمایید. قبل از کسب درآمد، باید این برنامه را دانلود کرده و یک صفحه کاربری برای خود بسازید. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شما را با آموزش نصب و ثبت نام در یوتیوب آشنا سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه یوتیوب و نحوه نصب و ثبت نام در آن، می توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

برای خرید سابسکرایب یوتیوب روی لینک کلیک کنید.

نحوه نصب یوتیوب

برای نصب برنامه یوتیوب، ابتدا باید وارد وبسایت رسمی youtube.com شوید و نسبت به دانلود این برنامه اقدام کنید. قبل از هر چیزی، یک اکانت جیمیل برای خود بسازید. برای نصب این برنامه محبوب می توانید از دو روش مختلف استفاده کنید که عبارتند از :

روش اول نصب یوتیوب: در روش اول برای نصب یوتیوب می توانید از مرورگر گوشی خود استفاده کنید. بدین منظور کافی است وارد قسمت سرچ گوشی خود شوید و آدرس یوتیوب www.youttube.com را در آن جستجو کنید. بهتر است بدانید که سایت یوتیوب در داخل کشور ایران، فیلتر است. به همین دلیل باید از فیلتر شکن برای ورود به سایت یوتیوب استفاده کنید.

نحوه نصب یوتیوب

زمانی که وارد وبسایت یوتیوب شوید، در بالای مرورگر، یک پیغام مبنی بر نصب برنامه یوتیوب مشاهده خواهید کرد. روی پیغام مورد نظر کلیک کنید و نسخه سازگار با گوشی خود را دانلود کنید. روش دوم نصب یوتیوب: برای نصب یوتیوب به روش دوم، میتوانید این برنامه را از اپلیکیشن های معتبر مانند پلی استور و گوگل پلی سرچ کرده و سپس آن را دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن یوتیوب

نحوه ثبت نام در یوتیوب

پس از اینکه برنامه یوتیوب را با هر یک از دو روش ذکر شده نصب کردید، نوبت به ثبت نام در این برنامه می رسد. زمانی که وارد برنامه یوتیوب می شوید، از شما می خواهد که آدرس جیمیل خود را وارد کنید. در این مرحله، یوز نیم و پسورد اکانت خود را وارد کنید تا به راحتی اولین مرحله ثبت نام در برنامه یوتیوب به اتمام برسد.

نحوه ثبت نام در یوتیوب

پس از ورود به برنامه یوتیوب، می توانید روی آوا تار پروفایل خود که در سمت راست برنامه قرار دارد کلیک کنید و اطلاعات حساب خود، اعم از اسم، عکس و اطلاعات دیگر را تکمیل کنید. برای استفاده از یوتیوب، نه تنها در زمان ثبت نام، بلکه در زمان اجرای یوتیوب نیز به فیلتر شکن نیاز خواهید داشت. اگر تمایل به ایجاد حساب کاربری در برنامه یوتیوب ندارید، می توانید از این برنامه به صورت signed out استفاده نمایید. در این صورت باید روی گزینه use YouTube signed out کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در یوتیوب 2

در این روش می توانید ویدیوهای برنامه یوتیوب را مشاهده فرمایید اما به هیچ عنوان امکان ذخیره، کامنت گذاری و لایک پست های یوتیوب برای شما وجود نخواهد داشت.

نحوه ایجاد حساب در یوتیوب

عضویت در برنامه یوتیوب بسیار آسان است. در کشور ایران به دلیل وجود تحریم و محدودیت های استفاده از آن، می توان از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده نمود. برای استفاده از یوتیوب، فیلتر شکن خود را روشن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید تا به آسانی در این برنامه عضو شده و از آن استفاده کنید. در این بخش می خواهیم شما را با نحوه ایجاد حساب در یوتیوب آشنا سازیم: 1. ابتدا باید وارد وبسایت یوتیوب شوید. 2. ایجاد حساب گوگل برای عضویت در یوتیوب یک نیاز ضروری است. اگر از قبل دارای حساب گوگل بوده اید، دیگر نیازی به ایجاد حساب جدید وجود ندارد. اما اگر اولین بار است که در این برنامه ثبت نام می کنید باید روی گزینه sign in  کلیک نمایید.

نحوه ایجاد حساب در یوتیوب

3. پس از کلیک روی گزینه sign in، باید روی گزینه create account، کلیک نمایید و تمامی اطلاعات درخواستی مانند نام و نام خانوادگی و ایمیل را وارد نمایید. 4. پس از اینکه پسورد حساب خود را انتخاب کردید، روی گزینه next کلیک کنید.

نحوه ایجاد حساب در یوتیوب 2

5. در این مرحله باید حساب کاربری خود را تایید کنید. بدین منظور باید وارد ایمیل خود شوید و کد تایید ایمیل ارسالی را کلیک کنید. پس از حساب شما verify می شود. 6. در این مرحله، زمانی که جنسیت و تاریخ تولد خود را در زمان فعال سازی انتخاب کردید، باید روی گزینه agree کلیک کنید تا تمامی اطلاعات به صورت خودکار وارد سایت رسمی یوتیوب شوند. پس از اتمام تمامی مراحل، اکانت یوتیوب شما نصب شده است.

نکات مهم در راه اندازی یوتیوب در سیستم عامل اندروید

در برخی موارد ممکن است با مشکل باز نشدن برنامه یوتیوب، برخورد کنید. در این صورت بهتر است به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید به راحتی مشکل ایجاد شده را حل کنید:

 اگر برنامه یوتیوب در گوشی باز نشد، بهتر است آن را به روز رسانی کنید. . در برخی موارد پاک کردن کش باید از بین رفتن مشکل عدم باز شدن یوتیوب می شود. بهتر است برای پاک کردن کش به بخش تنظیمات گوشی نرم افزار یوتیوب مراجعه کرده و نسبت به پاک کردن آن، اقدام کنید. . در برخی موارد، عدم تنظیم دقیق تاریخ و ساعت گوشی نیز باعث بروز هرگونه مشکل می شود. بهتر است تاریخ و ساعت دقیق گوشی خود را مورد بررسی قرار دهید. . بهتر است از مرورگر کروم برای باز کردن یوتیوب در گوشی خود استفاده کنید. .

اگر با انجام تمامی این مراحل، مشکلات شما حل نشد، میتوانید اتصالات اینترنت خود را بررسی کنید. . در صورتی که یوتیوب شما با مشکل عدم باز شدن مواجه شود، بهتر است برنامه را حذف کرده و مجددا نصب نمایید. سخن پایانی یوتیوب یکی از برنامه های پرطرفدار پس از فیسبوک است. با استفاده از این برنامه میتوانید انواع ویدیوهای مختلف را در انواع زمینه های متفاوت در این بستر و پلتفرم آنلاین دانلود کنید.

همچنین می توانید با ساخت کانال شخصی می توانید به کسب درآمد در برنامه یوتیوب برسید و به جایگاه خوبی در این برنامه دست پیدا کنید. پس میتوانید با خرید خدمات یوتیوب از سایت خرید فالوور اینستاگرام مانند خرید سابسکرایب یوتیوب و خرید کامنت و واچ تایم یوتیوب به کانال خود اعتبار ببخشید. این برنامه را می توانید از معتبرترین برنامه ها مانند اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

سوالات متداول نصب و ثبت نام در یوتیوب

آیا برای استفاده از یوتیوب به فیلتر شکن نیاز است؟

استفاده از یوتیوب در کشور ایران با محدودیت هایی روبرو است که برای استفاده از آن باید از فیلتر شکن روشن استفاده کنید.

آیا می توان از اپلیکیشن و سایت یوتیوب به صورت همزمان استفاده کرد؟

بله می توان از هر دو روش به صورت همزمان استفاده کرد.

آیا می توان از طریق یوتیوب به درآمد رسید؟

بله. با ایجاد کانال شخصی و ارسال ویدیوهای جذاب همراه با انجام تبلیغات برای دیگر پیج های معتبر، می توانید به درآمد بسیار خوبی برسید.

از چه روش هایی می توان نسبت به نصب برنامه یوتیوب اقدام کرد؟

با استفاده از وب سایت رسمی www.youtube.com، و نیز با استفاده از برنامه های معتبر مانند پلی استور و غیره، می توانید نسبت به نصب برنامه یوتیوب اقدام کنید.

آیا برای ثبت نام در یوتیوب به اکانت جیمیل نیاز است؟

بله. برای ثبت نام در یوتیوب به اکانت جیمیل نیاز دارید.

از چه روش هایی می توان عدم عملکرد یوتیوب را تصحیح کرد؟

با استفاده از بروزرسانی یوتیوب، تنظیم ساعت و تاریخ گوشی، خاموش کردن آن و روشن کردن مجدد گوشی، بررسی اتصالات اینترنت و استفاده از مرورگر کروم و پاک کردن کش یوتیوب می توانید نسبت به تصحیح عملکرد عالی یوتیوب اقدام کنید.

آیا برای ثبت نام در یوتیوب، تایید ایمیل نیاز است؟

بله. برای ثبت نام در یوتیوب، تایید ایمیل و کد ارسالی آن، نیاز است.

آیا اپلیکیشن یوتیوب در کشور ایران فیلتر است؟

بله. به همین دلیل برای استفاده از آن نیاز به استفاده از فیلتر شکن دارید.

خرید تیک آبی اینستاگرام

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا