اینستاگراممشکلات متداول اینستاگرامی

جلوگیری از هک اینستاگرام با استفاده از راحت ترین روش ها 

5/5 - (26 امتیاز)

 

جلوگیری از هک اینستاگرام برای پا برجا ماندن پیج اینستاگرام  کمک می کند. یک اپلیکیشن جهانی است که کاربران آن هم در ابعاد جهانی و با تعداد میلیاردی و فراتر از مرزها و زبان ها به فعالیت مشغول هستند و این اپلیکیشن با این ابعاد گسترده کاربرد به طور صد در صد هم بی نقص نیست و گاهی برای کاربران اتفاقاتی ناگوار از قبیل هک شدن پیج شان رخ  می دهد. هک شدن پیج اتفاقی است

که گاها برای کاربران رخ می دهد و  علت آن گاهی می تواند سهل انگاری کاربر باشد و گاهی واقعا یک هکر با قصد و نیت از بین بردن اطلاعات و پیج فرد به صفحه اینستاگرام او حمله می کند حالا این فرد می تواند یک سلبریتی باشد یا یک سیاست مدار مهم و یا هر کس دیگری… اگر این اتفاق برای شما یا دوستانتان هم رخ داده ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم با استفاده از یک سری روش های ساده می توانید از هک شدن پیج اینستاگرامتان جلوگیری کنید برای فهمیدن این چند روش ساده با ما در این مقاله همراه بمانید.

برای بازیابی پیج هک شده اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

رمز های ساده و دم دستی را فراموش کنید

حتما شما هم  برخی کاربران را دیده اید که از یک رمز برای همه شبکه های اجتماعی شان استفاده  می کنند و یا رمز های بسیار ساده مثل سال تولد، اعداد یک تا چهار و … را به عنوان رمز انتخاب می کنند؛ اگر شما هم از این دسته افراد هستید باید بگوییم آیا می دانید شما با این کار یک فرصت طلایی را در اختیار کسی که منتظر فرصت است

تا از شما سوء استفاده بکند، می گذارید؟ اگر در کنار فردی غریبه به حساب کاربری خود لاگین شوید در صورت زیادی ساده بودن رمز هایتان انگار که خودتان با دست خودتان رمز را به او داده اید و هک شدن پیج شما به همین آسانی می تواند رخ دهد؛ توسط یک غریبه در اتوبوس یا در صف و  هر جای دیگر این اتفاق ممکن است افتاده باشد و شما حواستان نبوده باشد.

برای اینکه از این دست اتفاقات جلوگیری کنید باید برای جلوگیری از هک اینستاگرام رمزی پیچیده تر که از اعداد و حروف بزرگ و کوچک و علامت های ویژه مثل #، @،  % و & تشکیل شده را انتخاب کنید. پس بدون فوت وقت به قسمت تنظیمات گوشی و از آن به قسمت پسورد رفته و رمز خودتان را تغییر دهید.

شناسایی دو مرحله ای در اینستاگرام را فعال کنید

شناسایی دو مرحله ای در اینستاگرام را فعال کنید

اگر کسی نام کاربری و پسورد شما را بداند به راحتی آب خوردن می تواند وارد پیج  شما شود، رمز شما را تغییر دهد و شما را از پیج خودتان بیرون بیاندازد و در واقع شما را هک کند، ولی با روش شناسایی دو مرحله ای علاوه بر اینها برای ورود به پیج به یک شماره شش رقمی نیاز هست که به شماره تلفن شما فرستاده می شود و همین مورد هک کردن شما را تقریبا غیر ممکن می کند. برای اینکه شناسایی دو مرحله ای را در اینستاگرام فعال کنید باید چند مرحله کار ساده را انجام دهید که این مراحل را به طور کامل برایتان توضیح خواهم داد:

1- ابتدا باید وارد قسمت setting در اینستاگرام شوید و گزینه security را انتخاب کنید.

2- حالا برایتان یک صفحه دیگر باز می شود که باید گزینه ی two-factor authentication را انتخاب کنید.

3- وقتی گزینه ی two-factor authentication را انتخاب کردید برایتان دو گزینه نمایش می دهد که آیا می خواهید از اپلیکیشن هایی که مخصوص دریافت  رمز هستند استفاده کنید؟ و گزینه ی دوم  می پرسد یا اینکه  می  خواهید از طریق شماره تلفن این شماره ها پیامک شود؟ و شما با هر یک از گزینه  ها که راحت  باشید آن را فعال می کنید.

4- اگر گزینه  اپلیکیشن را انتخاب کنید کد هایی که باید وارد کنید از طریق اپلیکیشن به شما ارسال می شوند و در صورتی  که شماره تلفن را انتخاب کنید کد های امنیتی برایتان پیامک خواهد شد.  

شناسایی دو مرحله ای در اینستاگرام را فعال کنید

روی لینک های نا مطمئن کلیک نکنید

ممکن است از طریق ایمیل تان پیامی از یک دوست دریافت کرده باشید که از طریق یک لینک شما را به یک بازی دعوت می کند یا به شما بازدید از یک وب سایت را از طریق لینک پیشنهاد می کند؛ در این موارد ابتدا مطمئن شوید که این لینک از طرف دوستتان است و  یک لینک امن است و سپس روی آن کلیک کنید چون مواردی بوده که هکر چنین پیام هایی را به دوستان قربانی فرستاده  و با لینک های آلوده اکانت ایشان را هم تصاحب کرده است.

گاهی وقت ها برای اطمینان پسوردتان را تغییر دهید

بهتر است برای امنیت پیج خودتان هم که شده از یک پسورد برای یک مدت طولانی استفاده نکنید اگرچه ممکن است تا کنون  مورد حمله ی هکرها قرار نگرفته باشید. اما این دلیل نمی شود امنیت پیج تان را ندید بگیرید و بهتر است برای داشتن یک پیج امن  علاوه بر اینکه رمز عبور خودتان را برای دیگران فاش نمی کنید آن رمز را هر چند گاهی هم تغییر بدهید.

از نسخه اپلیکیشن اورجینال اینستاگرام استفاده کنید

شاید موقعی که برنامه اینستاگرام را برای دانلود انتخاب می کنید گزینه های مشابه دیگر را هم که برایتان پیشنهاد شده را مشاهده کنید. ولی بهتر است که از خیر دانلود این برنامه های جانبی مثل اينستا رویال و… بگذرید و از برنامه اصل اینستاگرام استفاده کنید  و احتمال از دست رفتن اطلاعات پیج تان را به حداقل برسانید.

اتصال اکانت فیسبوک به اکانت اینستاگرام می تواند خطر آفرین باشد

گاه برخی کاربران حساب فیسبوک خود را به اینستاگرامشان متصل می کنند، این کار قطعا به راحت تر شدن کار ورود به هر دو حساب کمک خواهد کرد. اما باید بدانید کار هکر هم را برای هک کردن هر دو حساب راحت تر می کند چرا؟ برای اینکه  با هک کردن یک حساب کاربری به راحتی به  دومی هم دسترسی خواهد داشت؛ پس اگر حساب های فیسبوک و  اینستاگرامتان را به هم متصل می  کنید

به این قسمت قضیه هم  فکر کنید که اگر پیجتان هک شود هر دو پیج باهم هک خواهد شد. خلاصه هک اینستاگرام این روزها برای هر کسی میتواند اتفاق بیافتد چه یک شخص معمولی به خاطر دشمنی هایی که افرادی در دنیای واقعی با او دارند  و چه افراد معروف و مشهور برای اخاذی و… ولی این میان آنچه مهم هست این است

که شما با رعایت نکات امنیتی وارد اکانت اینستاگرامت شوی تا احتمال این اتفاق به حداقل برسد. اگر پیج اینستاگرامتان هک یا از دسترس خارج شد کافیه به صفحه بازیابی پیج هک شده اینستاگرام مراجعه کنید میتوانید با اعتماد کامل به سایت خرید فالوور اینستاگرام بهترین ها را از آن خود کنید

منبع مقاله

سوالات متداول درباره جلوگیری از هک اینستاگرام با استفاده از راحت ترین روش ها

از کجا بفهمیم پیج ما هک شده؟

اگر حس کردید کسانی توسط پیج شما فالو میشوند یا پست و استوری هایی بدون خواسته شما به اشتراک گذاشته میشوند احتمالا پیج شما هک شده.

چرا باید پیج ما توسط یک سری افراد هک شود؟

1-یک سری افراد سود جو و البته کمی بیکار به هر دلیلی ممکن است تصمیم به هک پیج شما بگیرند که البته شما میتوانید با استفاده از قابلیت تایید دو مرحله ای امنیت پیج خود را تا حدودی تضمین کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا