ترفند های اینستاگرامی

چگونه استوری دیگران را در استوری خود به اشتراک بگزاریم؟

4.4/5 - (36 امتیاز)

اینستاگرام یک از محبوب‌ ترین پلتفرم‌ های اجتماعی است که کاربران زیادی دارد. سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از سایت‌ های معتبر و شناخته شده‌ای است که آموزش‌ ها و خدمات مختلف شبکه‌ های مجازی مختلف را با بالاترین کیفیت انجام می‌ دهد و در این مقاله به آموزش نحوه استوری کردن استوری دیگران را آموزش داده است. شبکه اجتماعی اینستاگرام، بخش‌ ها و قابلیت‌ های مختلفی دارد که یکی از جذاب ترین این بخش‌ ها، استوری‌ها هستند.

کاربران اینستاگرام می‌توانند عکس و ویدیو های موردنظر خود را با افرادی که آن‌ها را دنبال کرده‌اند، به اشتراک بگذارند. حتما تا کنون برای شما هم پیش آمده است که از یک استوری در اینستاگرام خوشتان آمده و قصد دارید که شما هم آن را استوری کنید.

اما اینستاگرام در این مورد محدودیت بیشتری دارد، زیرا استوری کردن پست‌ها بسیار راحت و بدون محدودیت خاصی است اما برای استوری کردن استوری دیگران باید شرایط مناسبی مهیا باشد. ما در این مقاله در کنار شما هستیم تا روش به اشتراک گذاری از استوری به استوری دیگر در اینستاگرام و شرایطی که این اقدام دارد را به شما آموزش دهیم.

سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از سایت‌های معتبر و شناخته شده‌ای است که آموزش‌ها و خدمات مختلف شبکه‌ های مجازی مختلف را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد و در این مقاله به آموزش نحوه اشتراک گذاری یک استوری به استوری دیگر در اینستاگرام را آموزش داده است.

شرایط استوری کردن استوری دیگران

عناوین مهم در این مقاله:

کاربران اینستاگرام بسیار فعال هستند و روزانه مطالب و محتوا های موردنظر خود را برای دیگران در استوری، به اشتراک می‌گذارند. مشاهده استوری دیگران، یکی از سرگم‌کننده‌ترین و جذاب ترین بخش‌ های اینستاگرام است. شاید در بین استوری‌ هایی که مشاهده می‌کنید، یک استوری نظر شما را جلب کند و تمایل داشته باشید که شما نیز آن را استوری کنید.

اما امکان استوری کردن یک استوری دیگر فقط در یک حالت امکان پذیر است که طرف مقابل، شما را در استوری خود تگ کرده باشد. اگر استوری که مشاهده کرده‌اید و قصد به اشتراک گذاری آن را دارید را یکی از دوستان و آشنایان شما به اشتراک گذاشته باشد و پیج شما را در آن تگ کرده باشد، شما نیز می‌توانید با چند مرحله ساده، استوری موردنظر را استوری کنید.

شما عزیزان می توانید جهت خرید ویو استوری اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید:

 

نحوه استوری کردن استوری تگ شده

هنگامی که فردی در استوری خود، پیج شما را تگ می‌کند، اعلانی از دایرکت آن پیج برای شما ارسال می‌شود. برای به اشتراک گذاری استوری تگ شده به استوری خود باید بعد از دریافت اعلان تگ شدن، مراحل زیر را به ترتیب طی نمود.

  1. باز کردن اعلان ارسال شده در دایرکت
  2. کلیک بر روی استوری

نحوه استوری کردن استوری تگ شده

  1. انتخاب گزینه Add to Your Story
  2. وارد شدن استوری موردنظر به استوری پیج شما
  3. ویرایش استوری و اضافه کردن استیکر و متن موردنظر و سپس اشتراک گذاری نهایی

نحوه استوری کردن استوری تگ شده 2

نحوه تگ کردن دیگران در استوری خود

شرایط دیگری نیز وجود دارد که شاید شما قصد به اشتراک گذاری استوری را داشته باشید و از دوست و افراد مورد نظر خود بخواهید که آن‌ ها نیز استوری شما را در استوری خود به اشتراک بگذارند. برای انجام این کار لازم است که شما پیج فرد موردنظر خود را در استوری خود تگ کنید تا آن‌ها نیز بتوانند استوری شما را به راحتی، به اشتراک بگذارند.

همچنین نکته مهمی که وجود دارد این است که باید قبل از این کار، امکان به اشتراک گذاری استوری را در تنظیمات خود فعال کرده باشید که ما در ادامه این مقاله، نحوه فعال سازی این قسمت را نیز به شما آموزش خواهیم داد. برای تگ کردن سایر افراد در استوری خود باید مراحل زیر را به ترتیب طی نمود.

  1. در مرحله اول باید به برنامه اینستاگرام وارد شد و صفحه نمایش را به سمت چپ کشید تا دوربین و بخش استوری باز شود
  2. گرفتن عکس با دوربین و یا انتخاب یک عکس و فیلم از گالری

نحوه تگ کردن دیگران در استوری خود

  1. ضربه زدن به قسمتی از استوری موردنظر که تمایل دارید تگ‌ها در آن قسمت قرار داده شوند
  2. انتخاب گزینه Mention که در پایین صفحه و سمت چپ وجود دارد ( و یا وارد کردن @ و سپس جستجوی پیج موردنظر)

نحوه تگ کردن دیگران در استوری خود 2

  1. جستجوی پیجی که قصد تگ کردن آن را دارید و سپس نمایش پروفایل آن
  2. کلیک بر روی پروفایل فرد مورد نظر
  3. انتخاب گزینه Done در گوشه سمت راست بالای صفحه و ارسال استوری

فعال کردن اشتراک گذاری استوری

حالتی در استوری‌ها وجود دارد که امکان به اشتراک گذاری استوری وجود ندارد و دلیل این امر نیز، عدم فعال بودن امکان اشتراک گذاری استوری است‌. بنابراین برای رفع این مشکل،  باید در قسمت تنظیمات اینستاگرام، این گزینه را فعال نمود. برای اشتراک گذاری هر استوری متنی با عنوان Let people you mention add this to their story  نمایش داده می‌شود که درصورت غیر فعال کردن این گزینه، سایر دوستان امکان اشتراک گذاری استوری شما را نخواهند داشت اما با ورد به تنظیمات می‌توان مجددا این امکان را فراهم نمود. برای فعال کردن این قسمت، باید مراحل زیر طی شوند.

  1. ورود به بخش پروفایل اینستاگرام و انتخاب منوی سه خطی که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد
  2. انتخاب گزینه setting یا تنظیمات در صفحه‌ای که باز شده است
  3. ورود به بخش Privacy و سپس انتخاب گزینه Story
  4. اسکرول صفحه تا رسیدن به گزینه Sharing
  5. فعال کردن دو گزینه Allow sharing to Story و گزینه Allow sharing to messages

فعال کردن اشتراک گذاری استوری

روش غیر مستقیم استوری کردن استوری دیگران

اگر در استوری که مشاهده کرده‌اید، پیج شما تگ نشده  باشد اما شما علاقه‌مند به اشتراک گذاری آن با دنبال‌کنندگان خود هستید، می‌توانید این کار را به صورت غیر مستقیم انجام دهید. البته این روش بیشتر برای ویدیوها کاربرد ‌دارد، زیرا امکان اسکرین شات گرفتن از عکس‌ها و سپس برش و به اشتراک گذاری آن‌ها وجود دارد.

برای دریافت ویدیوهایی که در استوری مشاهده می‌کنید می‌توان با برنامه‌ها و روش‌های دیگر، ابتدا لینک استوری را کپی کنید و با دریافت آن و ذخیره کردن در گالری خود، آن را استوری کرده و به اشتراک بگذارید. البته این روش فقط برای پیج‌های عمومی امکانپذیر است و امکان دریافت استوری پیج‌های خصوصی، وجود ندارد. برای انجام این روش سه راه حل وجود دارد که عبارتند از؛

1.    دریافت استوری از سایت‌

سایت‌های مختلفی مانند؛ سایت InstaDP وجود دارند که امکان دانلود استوری پیج‌های عمومی را فراهم کرده‌اند. روش‌های دریافت استوری از هر کدام از این سایت‌ها متفاوت است که یا باید نام پیج را در اختیار آن‌ها قرار داد، یا لینک استوری را کپی کرد و در اختیار سایت قرار داد تا استوری را برای شما ارسال کند. دریافت استوری از سایت‌

2.    دریافت استوری از ربات‌های تلگرام

یکی دیگر از روش‌های دریافت و دانلود استوری و اشتراک گذاری و استوری کردن آن، استفاده از ربات‌های تلگرامی هستند که در این زمینه فعالیت دارند. برای دریافت استوری موردنظر به این روش نیز با توجه به نوع ربات، باید لینک استوری و یا آیدی پیج را در اختیار قرار داد.

3.    دریافت استوری از اپلیکیشن

اپلیکیشن‌های دانلود استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از روش‌های دریافت استوری مورد نظر خود است. این اپلیکیشن‌ها با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند به صورت رایگان و یا پولی، استوری پیج موردنظر را در اختیار شما قرار خواهند داد. نتیجه‌گیری اینستاگرام، شبکه مجازی پرطرفدار و محبوبی است که کاربران زیادی از سراسر دنیا دارد.

اینستاگرام قابلیت‌ها و بخش‌های مختلف و جذابی دارد که یکی از محبوب‌ ترین و سرگرم کننده ترین این قسمت‌ ها، بخش استوری اینستاگرام است. بسیاری از کاربران اینستاگرام با مشاهده استوری سایر افراد و علاقه به آن، به اشتراک گذاری استوری موردنظر تمایل پیدا می‌کنند. بنابراین این سوال اساسی برای بسیاری از کاربران به وجود می‌آید که، آیا امکان اشتراک گذاری استوری به استوری خود در اینستاگرام وجود دارد یا خیر؟

این امکان وجود دارد اما یکی از قوانین و شرایط اصلی آن این است که، پیجی که قصد به اشتراک گذاری استوری آن را دارید، پیج شما را تگ کرده باشد. البته روش‌های غیر مستقیم دیگری نیز برای به دریافت استوری دیگران و به اشتراک گذاری آن وجود دارد که ما در این مقاله به آموزش آن پرداختیم.

سایت خرید فالوور اینستاگرام، یکی از سایت‌های است که در زمینه خدمات مجازی و آموزش‌ های مختلف فعالیت دارد و بهترین خدمات اینستاگرام مانند؛ خرید فالوور واقعی اینستاگرام، ویو، لایک، کامنت و غیره را با بالاترین کیفیت، انجام می‌دهد. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت خرید بازدید استوری اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید

سوالات متداول استوری کردن استوری دیگران

چگونه می‌توان استوری یک فرد را در اینستاگرام به صورت مستقیم، استوری کرد؟

لازمه این کار این است که پیجی که قصد به اشتراک گذاری استوری آن را دارید، پیج شما را تگ کرده باشد.

روش‌های دریافت استوری دیگران، بدون این که پیج را تگ کردن باشند چیست؟

برای دریافت استوری پیجی که شما را تگ نکرده باشد می‌توان از روش‌هایی مانند؛ اپلیکیشن، سایت و یا ربات‌های تلگرام، استوری مورد نظر را دریافت و دانلود کنید و سپس آن را به اشتراک بگذارید.

چگونه می‌توان از تگ شدن پیج خود در یک استوری، مطلع شد؟

پیج‌هایی که در استوری تگ می‌شوند، اعلانی را از طریق دایرکت فردی که آن‌ها را تگ کرده است، دریافت خواهند کرد.

چگونه می‌توان استوری یک فرد را در اینستاگرام به صورت مستقیم، استوری کرد؟

لازمه این کار این است که پیجی که قصد به اشتراک گذاری استوری آن را دارید، پیج شما را تگ کرده باشد.

روش‌های دریافت استوری دیگران، بدون این که پیج را تگ کردن باشند چیست؟

برای دریافت استوری پیجی که شما را تگ نکرده باشد می‌توان از روش‌هایی مانند؛ اپلیکیشن، سایت و یا ربات‌های تلگرام، استوری مورد نظر را دریافت و دانلود کنید.

چگونه می‌توان از تگ شدن پیج خود در یک استوری، مطلع شد؟

پیج‌هایی که در استوری تگ می‌شوند، اعلانی را از طریق دایرکت فردی که آن‌ها را تگ کرده است، دریافت خواهند کرد.

آیا می‌توان استوری پیج‌های خصوصی را نیز دریافت نمود؟

خیر، دریافت و دانلود استوری از روش‌هایی مانند سایت و اپلیکیشن و ربات، تنها برای پیج‌های پابلیک و عمومی امکانپذیر است.

آیا می‌توان تنظیمات اینستاگرام را به‌گونه‌ای قرار داد که امکان به اشتراک گذاری استوری را غیر فعال نمود؟

بله، هنگامی که استوری جدیدی به اشتراک گذاشته می‌شود می‌توان مجوز به اشتراک گذاری استوری را که نمایش داده می‌شود، غیر فعال نمود.

چگونه می‌توان استوری پیجی را که پیج ما را تگ کرده باشد را به صورت مستقیم استوری کرد؟

برای انجام این کار باید مراحل زیر را انجام داد؛ باز کردن اعلان ارسال شده در دایرکت، کلیک بر روی استوری، انتخاب گزینه Add to Your Story و سپس ارسال استوری

چگونه می‌توان اشتراک گذاری استوری‌های خود را فعال نمود؟

ورود به بخش پروفایل اینستاگرام و انتخاب منوی سه خطی که در گوشه سمت راست بالا و سپس انجام مراحل زیر، Setting> Privacy> Story> Sharing و فعال کردن دو گزینه Allow sharing to Story و گزینه Allow sharing to messages

برای دانلود استوری از ربات‌های تلگرام و یا سایت و اپلیکیشن‌ باید چه اطلاعاتی را ارائه داد؟

با توجه به نوع خدمات‌ رسانی هر کدام، باید آیدی اینستاگرام فرد مورد نظر و یا لینک استوری را در اختیار قرار داد تا استوری ارسال شود.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا