ترفند های اینستاگرامی

عنوان های جذاب برای پست اینستاگرام + 5 فرمول جادویی

4.9/5 - (19 امتیاز)

هر روز میلیون ها پست در اینستاگرام منتشر میشود که برخی از آنها محتوایی مشابه را دارد؛ اما عاملی که باعث میشود تعدادی از آن ها میلیون ها بار دیده شوند در حالی که تعدادی دیگر بازدید چندانی را ندارند، عنوان جذاب است. نوشتن یک عنوان جذاب میتواند که کاربر را به دیدن پستی که منتشر کرده اید وسوسه کند و یا اینکه جذابیتی را نداشته و کاربرها به سادگی از آن عبور کنند. توجه به این نکته که بسیاری از افراد تنها با دیدن عنوان یک مطلب تصمیم به خواندن آن میگیرند هم، اهمیت عنوان نویسی را دو چندان میکند. با توجه به رقابت بسیار سختی که این روزها در اینستاگرام وجود دارد، نوشتن یک عنوان جذاب برای پست ها می تواند که شما را یک سر و گردن از سایر پیج های مشابه بالاتر قرار دهد. به همین دلیل قصد داریم که در این مطلب از خرید فالوور اینستاگرام راهکارهایی را برایتان ارائه دهیم که برای نوشتن یک عنوان جذاب کاربرد دارند. همچنین 5 فرمول جادویی برای افزایش جذابیت عنوان نویسی در اینستاگرام را هم به شما آموزش خواهیم داد.

برای خرید ویو اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

اهمیت عنوان نویسی جذاب در اینستاگرام

همانطور که گفته شد نوشتن عنوان جذاب، برای پست های اینستاگرامی اهمیت بالایی را دارد. با کمک کلماتی که به کار میبرید، کاربرها با رسیدن به پست شما میخکوب شده و تا انتها آن را مطالعه میکنند و میزان رضایت خود را با لایک و کامنت نشان میدهند. اما در صورتی که توجه کافی را به عنوان های خود نداشته باشید، کاربرها به سرعت از پست شما عبور خواهند کرد.

برای نوشتن عنوان های جذاب نیازی نیست که نویسنده ماهری باشید و یا اینکه مهارت نگارشی بالایی را داشته باشید؛ بلکه کافی است که مخاطب خود را به خوبی بشناسید و به نیازهایش پاسخ دهید. برای جذب مخاطب و رسیدن به اهدافتان باید قدرت کلمات را جدی بگیرید و از با ترتیب درست کلمات، مخاطب خود را جادو کنید. در ادامه تعدادی از نکات مهم در نوشتن عنوان های اینستاگرامی را ذکر کرده ایم که با رعایت آنها می توانید میزان بازخورد پست های خود را به میزان چشمگیری افزایش دهید.

استفاده از عنوان های طولانی ممنوع

  •     استفاده از عنوان های طولانی ممنوع!

نتایج تحقیقاتی که در سال های گذشته بر روی کاربرهای اینستاگرام انجام شده است نشان میدهد که، تقریبا 83 درصد از کاربرها در نگاه اول بر اساس 70 الی 60 کاراکتر اول به پست های شما فرصت میدهند. در صورتی که با 60-70 حرف اول بتونین نظر مخاطب رو به سمت خودتان بکشید، به احتمال زیاد آن فرد تا انتهای محتوایی که منتشر کرده اید را مشاهده خواهد کرد.

به همین دلیل عنوانی که برای پست های خود می نویسد، باید خیلی طولانی نباشد. همچنین در کنار کوتاه بودن، عنوان باید جذاب و گیرا باشد و هدف پست را هم به خوبی بیان کند. به این ترتیب کاربر در نگاه اول و در کمتر از چند ثانیه از موضوع محتوایی که منتشر کرده اید اطلاع پیدا میکند. استفاده از عنوان های مبهم باعث فراری شدن مخاطب هایتان خواهد شد؛ چرا که بیشتر افراد حوصله ی حدس و گمان را ندارند.

به همین دلیل هم باید پست هایتان عنوانی واضح داشته و هدفی که دنبال میکند را با زبانی ساده به کاربرها انتقال دهد. برای مثال فرض کنید که پستی در مورد فواید قهوه میخواهید منتشر کنید. در این حالت نوشتن عنوانی مثل این (در این پست با پنج فایده ای که قهوه دارد آشنا خواهید شد)

نمیتواند عنوان جذابی باشد و احتمالا تعداد زیادی از کاربرها حتی این عنوان را تا انتها نخوانند. برای این پست نوشتن عنوانی مثل این (5 دلیل که باید قهوه بخورید!) میتواند جذاب تر باشد و در عین سادگی، هدف پست را هم مطرح خواهد کرد.

  •     از عنوان های فریبنده استفاده نکنید.

درست است که استفاده از عنوان های فریبنده و پر مخاطب میتواند میزان ویو شما را افزایش دهد، اما این کار باعث میشود که انتظاراتی در مخاطب بوجود آید. در صورتی که پست شما نتواند انتظار مخاطب را پاسخ دهد، نتیجه دلخواه را دریافت نمی کنید. همچنین این موضوع می تواند بازخوردهای منفی بسیاری را داشته باشد که به اعتبار شما ضربه وارد خواهد کرد. در چنین حالتی باید دعا کنید که کاربر حوصله کامنت گذاشتن را نداشته باشد، وگرنه کامنت های پست پر از نظرات منفی و حتی بد و بیراه خواهد بود. البته استفاده از عنوان های گمراه کننده از نظر حرفه ای هم کار درستی نیست. با این تفاسیر بهتر است که به هیچ عنوان از عنوان های فریبنده استفاده نکنید. برای مثال شاید عنوانی مشابه (تاثیر قهوه در درمان کرونا) مورد توجه عده زیادی قرار بگیرد. خصوصا که بیماری کرونا در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته؛ اما اگر مطلب مرتبطی با این موضوع رد پست شما وجود نداشته باشد، عنوان شما انحرافی خواهد بود. به فونت و چینش عنوان توجه کنید

  •     به فونت و چینش عنوان توجه کنید.

برای طراحی کاور ویدیو ها و پست های خود حتما به نحوه فونتی که برای نوشتن عناوین استفاده میکنید و نحوه چینش آن ها توجه لازم را داشته باشید. بهتر است که عنوان پست خود را به شکل یکپارچه و به نحوی طراحی کنید که کاربر در نگاه اول بتواند متن مربوطه را بخواند. خلاقیت های نا به جا و عجیب غریب در چینش عبارت ها شاید باعث شود که کاربر نتواند نحوه خواندن عنوان را درک کند و در نتیجه بدون توجه از پست شما عبور کند. همچنین فونت های ناخوانا و پیچیده هم باعث خواهند شد که مخاطب از پست های شما فراری شود.

  •     اندازه عنوان های خود را درست انتخاب کنید.

قطعا کمتر کسی دوست دارد که برای خواندن عنوان مربوط به یک پست، به چشم های خود فشار بیاورد. به همین دلیل هم نباید اندازه فونتی که برای نوشتن عنوان خود به کار برده اید، بیش اندازه کوچک باشد. همچنین اندازه فونت نباید به قدری درشت باشد که کل کاور شما را اشغال کند و فضایی برای نمایش سایر موارد کاور وجود نداشته باشد. فونتی که به کار میبرید نه باید خیلی درشت باشد و نه اینکه خیلی ریز باشد. همچنین به این نکته توجه کنید که برای اندازه فونت ها استاندارد خاصی وجود ندارد و باید با توجه به نوع فونتی که به کار میبرید، فونت مناسبی را برای پست های خود انتخاب کنید.

5 فرمول جادویی برای نوشتن عنوان پست ها

با توجه به بررسی های انجام شده، فرمول هایی وجود دارد که استفاده از آن ها می تواند میزان توجه به پست هایتان را تا میزان قابل توجهی افزایش دهد. در ادامه 5 مورد از این فرمول های جادویی را عنوان کرده ایم.

  1. ترکیب عدد و راه حل

یکی از تکنیک های پر بازده در نوشتن یک عنوان جذاب این است که از یک عدد و راه حل در کنار هم استفاده کنید. برای مثال: 10 خوراکی برای لاغر شدن! 5 راه برای افزایش فالوور در اینستاگرام 7 روش خانگی برای درمان کرونا جالب است بدانید که در این روش عدد 7 از محبوبیت بالایی برخوردار است و بیشتر مورد توجه کاربرها قرار میگیرد.

  1. ترکیب یک کلمه پرسشی و نیاز مخاطب

استفاده از عبارت های پرسشی باعث میشود که کاربر در نگاه اول متوجه شود که به دنبال ارائه راهکاری هستید. به این ترتیب می توانید دقیقا جامعه مورد هدف خود را پیدا کنید. برای مثال: چطور وارد اکسپلور شویم؟ چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم؟ چرا از سایت خرید فالوور اینستاگرام، لایک بخریم؟ استفاده از عبارت های هشدار دهنده

  1. استفاده از عبارت های هشدار دهنده

جالب است که بدانید بیشتر افراد تصمیمات خود را بر اساس دوری از ضرر کردن میگیرند تا کسب سود. به همین دلیل استفاده از عبارت های هشدار دهنده در عنوان یک پست میتواند توجه افراد بیشتری را جلب کند. برای مثال: مراقب باشید تا پیج اینستاگرام شما هک نشود. هشدار، کرونا در کمین است.

  1. از زبان مخاطب بنویسید

این روش بیشتر به افرادی توصیه میشود که قصد فروش کالا و خدمات خود را در بستر اینستاگرام دارند. در این حالت باید عنوان به شکلی باشد که انگار از زبان مخاطب خارج شده. برای مثال: بهترین کفشی که تا امروز خریدم. کیفیت این لباس باعث شد که دو رنگ مختلف دیگر آن را هم بخرم.

  1. استفاده از جملات شوکه کننده

معمولا عنوان هایی که بتوانند یک شوک یا هیجان را در کاربر بوجود آورند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. جالب است بدانید که بیشتر پیج ها از این روش برای جذب مخاطب استفاده میکنند در حالی که محتوا پیج، هیچ ربطی به عنوان آن ندارد. برای مثال: عکس دو نفره بازیگر سریال یاغی با… دعوای جنجالی دو بازیگر معروف ماشین عجیب آقای خواننده جمع بندی با توجه به اهمیتی که عنوان یک پست در تصمیم گیری کاربرها برای دیدن ادامه یک پست دارد، باید اهمیت ویژه ای را به این بخش از پست های خود دهید. در این مطلب به شکل مختصر سعی کردیم که برخی از نکات مهم در مورد نوشتن عنوان های جذاب برای اینستاگرام را عنوان کردیم. امیدواریم که تکنیک هایی که آموزش دادیم برای افزایش فالوورهایتان مثمر ثمر واقع شوند. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت خرید ویو پست اینستاگرام برای افزایش بازدید پست های شما به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید

سوالات متداول در زمینه عنوان های جذاب

 

 آیا استفاده از عناوین طولانی برای پست های اینستاگرام، مناسب است؟

بسیاری از کاربران هنگام مشاهده عناوین پست ها، تنها به 80 کاراکتر ابتدایی توجه می کنند. بنابراین نوشتن عناوین طولانی نه تنها جذاب نیست، بلکه می تواند ناخوشایند نیز باشد.

 عنوان جذاب برای پست، چه ویژگی هایی دارد؟

به طور معمول عناوین جذاب دارای مشخصه هایی هستند که برخی از آنها شامل فونت مناسب، ارزش خبری و سرگرم کننده بودن است.

بهترین فرمول برای نوشتن عنوان جذاب چیست؟

انتخاب بهترین فرمول برای نوشتن عنوان، به موضوع محتوای شما بستگی دارد. به همین دلیل نمیتوان گفت که یک فرمول خاص برای تمامی انواع پست ها، تاثیر گذار است.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا