ترفند های اینستاگرامی

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام با 10 ایده جذاب + راهنمای جامع

5/5 - (2 امتیاز)

حتما تاکنون می دانید که کلید موفقیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام، آشنایی و رعایت اصول تولید محتواست. اگر وارد اینستاگرام خود شوید و به قسمت اکسپلور خود سری بزنید، با پیج ها و فروشگاه های بسیاری مواجه خواهید شد.جهت آموزش تولید محتوا در اینستاگرام با ما همراه باشید. هر فردی که در اینستاگرام فعالیت می کند، هدفی برای خود دارد و برای رسیدن به هدف خود و کسب جایگاه ویژه میان کاربران، محتواهای گوناگونی را منتشر و تولید می کند. برخی از کاربران به دنبال فروش محصولات خود از طریق تولید محتوا هستند و برخی دیگر در تلاش هستند که از طریق تولید محتوا به یک فرد معروف تبدیل شوند. ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام بر آنیم که شما را با تمامی مراحل تولید محتوا در اینستاگرام آشنا کنیم و ایده های گوناگونی را ارائه دهیم.

برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.

تولید محتوا چیست؟

در پاسخ به این سوال، بسیاری از کاربران معتقدند که پستی منتشر کنید و در اینستاگرام فعال باشید. اما تمام ماجرا و تولید محتوا در این برنامه تنها به پست گذاشتن ختم نمی شود! شما برای تولید محتواهای خود باید برنامه ریزی کنید و برای انتشار محتوای مناسب، کاربران خود را بشناسید. به کاربران خود چیزی را ارائه دهید که به آن نیاز داشته باشد و محتوای شما نیاز وی را برطرف کند. برای اینکه بتوانید از این شبکه اجتماعی به بهترین نحو ممکن استفاده کنید، باید با اصول بازاریابی محتوا آشنا باشید. همانطور که گفتیم تولید محتوا، پست گذاشتن و فعال بودن نیست؛ باید پست های خود را با هدف خاصی منتشر کنید.

نحوه تولید محتوا در اینستاگرام

برای اینکه بتوانید برای کسب و کار و برند خود تولید محتوا کنید، باید مطابق مراحل زیر عمل کنید: • ابتدا باید هدف خود را از تولید محتوا مشخص کنید. اگر هدف شما از تولید و منتشر کردن محتوا کسب و کار باشد، شاید با خود بگویید چرا ما در اینستاگرام حضور پیدا نکنیم؟ اما توجه داشته باشید که تولید محتوا تنها حضور خشک و خالی در اینستاگرام نیست. با هدف تولید محتوا کنید. • پس از اینکه هدف خود را مشخص کردید، باید موضوع محتوای خود را برگزینید. راجع به چه موضوعی قصد دارید محتوا تولید کنید؟ دوست دارید عکس های خود را منتشر کنید یا اینکه فروش بیشتری داشته باشید؟ برای اهداف خود باید موضوع انتخاب کنید. فرقی نمی کند که هدف شما فروش بیشتر باشد یا معروفیت! • نکته بعدی شناخت مخاطب است. برای اینکه بتوانید محتوا تولید کنید، باید مخاطبین خود را بشناسید و نیازهای آنها را تشخیص دهید. محتوای تولید شده شما باید به گونه ای باشد که نیاز کاربران را تامین کند. • هیچ کاری بدون برنامه ریزی به نتیجه مطلوب نخواهد رسید. اگر یک هفته فعالیت کنید و تولید محتوا انجام دهید و دو هفته هیچ فعالیتی نداشته باشید، پیج موفقی نخواهید داشت. مسئله برنامه ریزی برای فروشگاه ها و کسب و کار ها بسیار مهم است. برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر، باید برنامه ریزی‌ کنید و طبق روند تعیین شده پیش بروید. • اکثر کسب و کارها برای تولید ویدئو و عکس، از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. اما پس از مدتی که حضور شما پر رنگ تر شود و طرفداران بیشتری داشته باشید، به ابزارهایی مانند رینگ لایت، دوربین، بک درام و… نیازمند خواهید بود. انواع تولید محتوا

انواع تولید محتوا

برنامه اینستاگرام ابزارهای گوناگونی را در اختیار کاربران خود قرار داده است، پس نباید تنها به منتشر کردن تصویر اکتفا ‌کنید. می توانید برای تولید محتوا از ویدیو، استوری و.. استفاده کنید. برای مثال می توانید برای نشان دادن محصولات خود از کپشن های الهام بخش، کوتاه و… استفاده کنید. برای تولید محتواهای آموزشی نیز می توانید از فیلم های طولانی استفاده کنید. قابلیت ریلز در اینستاگرام نیز برای کاربران بستری را فراهم نموده، تا بتوانند از اتفاق های جذاب و کوتاه خود تولید محتوا کنند.

ایده تولید محتوا برای اینستاگرام

در بیشتر مواقع کاربران نمی دانند که برای برند خود باید چه محتوایی تولید کنند و ایده ای برای تولید محتوا در اختیار ندارند! در ادامه چند ایده برای تولید محتوا را ارائه می دهیم: 1. شما می توانید برای تولید محتوا تخصص خود را آموزش دهید. یکی از بهترین نوع محتوا، محتواهای آموزشی است. به کاربران خود این نکته را ثابت کنید که در حرفه خود بهترین هستید. 2. ایده دوم نشان دادن پشت صحنه است. کاربران دوست دارند پشت صحنه را مشاهده کنند. اگر محصول جدیدی را تولید کرده اید، می توانید از مراحل تولید آن محصول، پستی منتشر کنید. 3. می توانید برای تولید محتوا، اعضای تیم خود را معرفی کنید. مشتری ها همواره تمایل دارند که با برندها ارتباط داشته باشند و هنگامی که چهره انسانی را نشان دهید، این ارتباط برقرار می شود. 4. برگزار کردن مسابقه به روش های مختلف نیز برای تولید محتوا ایده بسیار خوبی است. شما می توانید درباره خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید، از کاربران خود سوالی بپرسید و برای پاسخ درست هدیه ای در نظر بگیرید. 5. استفاده از تصاویر جذاب، بهترین محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. برای محتوا های آموزشی می توانید از پست های اسلایدی استفاده کنید. چرا که سبب می شود که کاربر آن پست را ذخیره کند. 6. کاربران اینستاگرامی همواره به دنبال رویدادهای هیجان انگیز هستند. شما می توانید از چند هفته قبل از شارژ محصول جدید، آن را اطلاع دهید و حتی می توانید از کاربران خود بخواهید که محصول جدید را حدس بزنند و ویژگی آن را بگویند. 7. کاربران کپشن های خیلی ساده را دوست ندارند و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از کپشن های داستانی استفاده کنید و در کپشن خود قصه تعریف کنید. 8. مناسبات هایی مانند جشن، مناسبت های ملی و… را مشخص کنید و در مناسبت های مختلف پست منتشر کنید. 9. برای لایو گذاشتن برنامه ریزی کنید. لایو ارتباط خوبی میان شما و کاربران برقرار خواهد کرد. شما می توانید در لایوهای خود از کاربران نظر خواهی کنید و از آنها بخواهید که برای بهتر شدن فعالیت شما پیشنهاد دهند. 10. با اینفلوئنسر ها همکاری کنید. با اینکه تولید محتوای مداوم و با کیفیت، باعث دیده شدن بیشتر شما می شود، اما همکاری با بلاگر ها و اینفلوئنسر ها یک راه میانبر برای رسیدن سریعتر شما به اهداف تان است. استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

استراتژی یعنی شما برای تولید محتوا در اینستاگرام برنامه ریزی داشته باشید. استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام قسمتی از استراتژی اینستاگرام است که به شما در تولید محتوا کمک خواهد کرد. کاربران همواره به دنبال صفحه هایی هستند که نکات آموزشی بسیاری داشته باشد و بتوانند از آن نکته ها، مسائل مختلفی را بیاموزند. با توجه به این مورد تلاش کنید صفحه کاربردی و مفیدی داشته باشید. شما از طریق استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام می توانید مطالب آموزشی منتشر کنید و محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید.

تعرفه و قیمت تولید محتوا

یکی از مواردی که همواره صاحبان کسب و کار های اینترنتی به آن توجه می کنند، تعرفه و قیمت تولید محتوا در اینستاگرام است. شرکت های تولید محتوا پکیج های گوناگونی را در این زمینه طراحی کرده اند. تعرفه و قیمت تولید محتوا به گرافیکی بودن و تولید ویدئو آن بستگی دارد و باید توجه داشت که محتوا تا چه مقدار ویرایش می شود‌. به بیان دیگر این قسمت کاملا با توجه به نظر شما تعیین می شود.

نرم افزار تولید محتوای اینستاگرام

برنامه های بسیاری برای تولید محتوا وجود دارد که بسیاری از آنها رایگان هستند. برخی از این نرم افزارها عبارتند از: • VSCO • Avatan Photo Editor نرم افزار تولید محتوای اینستاگرام • Snapseed • Adobe Lightroom نرم افزار تولید محتوای اینستاگرام 2 • Inshot • GoPro نرم افزار تولید محتوای اینستاگرام 3

ابزار تولید محتوا

اینستاگرام بستری برای تولید محتواهای ویدیویی و تصویری است که با توجه به نوع و کیفیت محتوا، ابزارهای گوناگونی وجود دارد. برنامه و ابزارهای ادیت عکس به کاربران این امکان را می دهد که فیلترهای مختلفی را بر روی عکس خود قرار دهند و رنگ، نور و سایز عکس را تنظیم کنند. چیدمان پست نیز پست ها را در یک قالب ثابت طراحی می کند. ابزارهای ویدئو نیز برای ادیت فیلم، تغییر رنگ و نور مورد استفاده قرار می گیرند. سخن آخر همانطور که می دانید اینستاگرام الگوریتم خاص خودش را دارد و همیشه برای موفقیت الگوی خاصی وجود ندارد. برای اینکه در اینستاگرام موفق شوید، نیاز نیست که تمامی ایده های بیان شده را عملی کنید. برای استفاده از این ایده ها بررسی کنید که کدام ایده به کسب و کار شما مرتبط است و همان را برگزینید. تولید محتوا برای بازاریابی بسیار مهم است و تلاش کنید برای آن برنامه ریزی داشته باشید. ما در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام به نحوه آموزش تولید محتوا و راه حل های آن پرداختیم. امیدواریم برایتان مفید واقع شود. همچنین می توانید در صورت هرگونه سوال و یا مشاوره، با کارشناسان مجموعه ما ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول تولید محتوا در اینستاگرام

چگونه برای تولید محتوا برنامه‌ ریزی کنیم؟

در ابتدا باید برای تولید محتوا هدفی مشخص کنید و پس از آن به دنبال شناخت کاربران خود باشید. پس از آن می توانید به صورت دقیق برنامه ریزی کنید.

چه محتواهایی در اینستاگرام ترند هستند؟

مصاحبه، نقل قول، معرفی فیلم، معرفی کتاب و…، از محتواهای پر بازدید این شبکه اجتماعی محسوب می‌ شوند.

چگونه تولید محتوا کنیم؟

در اینستاگرام علاوه بر اینکه به محتوای متنی نیاز دارید، باید محتوای بصری نیز تولید کنید و با نرم افزارهای گرافیکی آن را طراحی کن

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا