روبیکا

ساخت پیج کاری و فروشگاهی در روبیکا آموزش گام به گام و تصویری

4.2/5 - (5 امتیاز)

پیج روبیکا یکی از بهترین‌ اپلیکیشن‌ها و پیام رسان‌های ایرانی است که قابلیت‌های مختلفی دارد. اپلیکیشن روبیکا از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که طراحی بخشی از آن مانند تلگرام است و قسمت دیگر آن، شبیه به اینستاگرام است. بنابراین اپلیکیشن روبیکا تلفیقی از اپلیکیشن‌های خارجی تلگرام و اینستاگرام است.

به همین دلیل این اپلیکیشن مورد محبوبیت زیادی قرار گرفته است و هم‌اکنون کاربران زیادی در آن فعال هستند. یکی از جذاب ترین بخش‌های تلگرام، بخش روبینو است که در آن ویدیوها و عکس‌های زیادی توسط کاربرانی که صفحه روبینو دارند، به اشتراک گذاشته می‌شود.

در بخش روبینو روبیکا می‌توان علاوه بر سرگرم شدن، درآمد نیز کسب نمود. در روبینو می‌توان پیج موردنظر خود را راه‌اندازی نمود و عکس و ویدیوهایی با موضوعات موردعلاقه خود را به اشتراک گذاشت. افرادی که در پلتفرم روبینو، پیج موردنظر خود را راه‌اندازی می‌کنند و محتوای ارائه شده‌ آن‌ها با محبوبیت و تعامل بالایی روبه‌رو باشد،

می‌توانند خیلی راحت و سریع در این پلتفرم به موفقیت برسند و درآمد بالایی را کسب نمایند. برای ساخت پیج استاندارد در روبینو باید مراحلی را پشت سر گذاشت که ما در ادامه این مقاله به صورت گام به گام، مراحل ساخت پیج استاندارد در روبینو را به شما معرفی خواهیم کرد.

برای خرید فالوور روبینو روی لینک زیر کلیک کنید.

 

کاربردهای روبینو

به جرأت می‌توان گفت که روبینو یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین بخش‌های اپلیکیشن روبیکا است. زیرا این بخش از روبیکا، کاربردهای مختلفی دارد و همه کاربران روبیکا با هدف خاصی در بخش روبینو فعالیت می‌کنند.

بنابراین قبل از پرداختن به نحوه ساخت پیج استاندارد در روبینو، بهتر است که ابتدا با کاربردهای این قسمت آشنا شوید. روبینو کاربردهای مختلفی دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

کاربردهای روبینو

·کسب درآمد

کاربرانی که در روبیکا و بخش روبینو فعال هستند و به صورت مستمر پست‌های جذاب را به اشتراک می‌گذارند، درصورتی که بتوانند رضایت مخاطبان را فراهم کنند و پست‌های آن‌ها؛ لایک، ویو، ذخیره و کامنت بالایی را دریافت کند، به درآمد می‌رسند. درآمد بخش روبینو یا از طرف خود پلتفرم روبیکا به کاربران داده می‌شود و یا بابت تبلیغات، درآمد کسب خواهند کرد.

· سرگرمی

در روبینو روزانه حجم زیادی از عکس و فیلم‌هایی در زمینه‌های مختلف انتشار داده می‌شوند. بنابراین کاربرانی که به دنبال سرگرم شدن هستند، می‌توانند عکس و ویدیوهای موردعلاقه خود را در روبیکا تماشا کنند.

·  آموزش

بسیاری از پیج‌های روبینو وجود دارند که آموزش‌هایی را به صورت رایگان در زمینه‌های گوناگون، در اختیار کاربران قرار می‌دهند. کاربران روبینو نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و در زمینه موردنظر خود، آموزش ببینند.

·   فروشگاه

بخش روبینو اپلیکیشن روبیکا، به عنوان یک فروشگاه آنلاین نیز است. زیرا پیج‌های فروشگاهی زیادی در روبینو وجود دارند که به منظور کسب درآمد و فروش اجناس خود، در بخش روبینو فعالیت می‌کنند. بنابراین یکی دیگر از کاربردهای روبینو، فروش محصولات است و متقاضیان نیز می‌توانند محصولات موردنیاز خود را به راحتی تهیه کنند.

· شهرت

حتما شماهم بلاگرهای زیادی را دیده‌اید که ویدیوهای خود را در روبینو به اشتراک می‌گذارند و توانسته‌اند به شهرت برسند. در روبینو می‌توان با فعالیت مفید و جذاب، علاوه بر کسب درآمد به شهرت نیز دست پیدا کرد.

مراحل ساخت پیج استاندارد در روبیکا

روبیکا ویژگی‌های منحصربه‌فردی نسبت به سایر اپلیکیشن‌های ایرانی دارد و به همین دلیل توانسته‌ است کاربران زیادی را جذب کند. یکی از ویژگی‌های ‌اپلیکیشن روبیکا، راحتی استفاده است.

برای ساخت پیج استاندارد در روبیکا نیز با طی کردن برخی از مراحل ساده، می‌توان پیج مورد نظر خود را راه‌اندازی نمود. ما در ادامه مراحل ساخت پیج استاندارد در روبیکا را به صورت گام به گام به شما آموزش خواهیم داد.

مراحل ساخت پیج کاری در روبیکا 1

1.ابتدا برای ساخت پیج وارد برنامه برنامه روبیکا شوید

برای ساخت پیج روبینو باید ابتدا وارد برنامه روبیکا شد و سپس در پایین صفحه، بخش روبینو را انتخاب کرد و وارد آن شد. در این قسمت پیجی که با نام کاربری که با آن در روبیکا ثبت‌نام کرده بودید، ساخته شده است. اما می‌توان پیج جدیدی را با نام کاربری موردنظر خود نیز ایجاد نمود.

2.وارد شدن به بخش روبینو و وارد کردن شناسه کاربری

برای ساخت پیج جدید روبینو باید در صفحه‌ای که باز می‌شود، بر روی به اضافه ای که در صفحه وجود دارد کلیک نمود. این علامت نشان دهنده ساخت پیج روبینو جدید است. سپس صفحه‌ای باز می‌شود که باید اطلاعات خواسته شده را در آن وارد نمود‌.

در این صفحه باید ابتدا شناسه کاربری را وارد نمود. شناسه کاربری باید رمزی باشد که تا کنون توسط کاربر دیگری استفاده نشده باشد. این رمز می‌توان شامل حروف انگلیسی، اعداد و نقطه باشد.

سپس باید نام صفحه را وارد نمود و در صورت تمایل، بیوگرافی مناسب برا برای پیج خود وارد کرد. همچنین موارد دیگری مانند ایمیل و شماره تلفن نیز وجود دارد که تکمیل نمودن آن‌ها، اختیاری است.

مراحل ساخت پیج کاری در روبیکا 2

مراحل ساخت پیج کاری در روبیکا 3

مراحل ساخت پیج کاری در روبیکا 4

 

3.    ثبت اطلاعات

بعد از وارد کردن همه اطلاعات، باید بر روی تیک موجود در صفحه کلیک نمود تا همه اطلاعات، ثبت شوند. به این ترتیب، پیج روبینو با توجه به اطلاعات وارد شده ساخته می‌شود. همچنین کاربرانی که به دنبال ساخت پیج روبینو استاندارد و موفقیت در این زمینه هستند، می‌توانند از سایت خرید فالوور اینستاگرام کمک بگیرند.

سایت خرید فالوور اینستاگرام، مجموعه‌ای معتبر در زمینه خدمات شبکه‌های مجازی مختلف است. کیفیت انجام خدمات سایت خرید فالوور اینستاگرام بسیار بالا بوده و همچنین این سایت هزینه‌های معقول و مناسبی را بابت خدمات خود دریافت می‌کند.

مزایای ساخت پیج روبینو

بخش روبینو روبیکا بستر مناسبی برای پیشرفت در این اپلیکیشن است که کاربران نیز از آن رضایت بالایی دارند. امروزه افراد مختلفی در سنین گوناگون از روبینو استفاده می‌کنند و پست‌های مورد علاقه خود را به اشتراک می‌گذارند.

پلتفرم روبیکا نیز با توجه به تلاش هر کاربر و میزان بازخورد مثبتی که پست‌ها دریافت می‌کنند، جایگاه هر پیج را مشخص می‌کند. بنابراین فعالیت در بخش روبینو مزایای زیادی برای کاربران دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از؛

1- کسب درآمد با فعالیت در بخش روبینو

2‌- رسیدن به شهرت و سایر اهداف خود

3- حاوی عکس و ویدیوهای جذاب و متنوع و بستر مناسبی برای سرگرمی

4- کاربری راحت و آسان

5- برخورداری از موضوعات متنوع و جذاب

6- شناخت رقبا و تلاش برای بهبود جایگاه خود در این پلتفرم

7- امنیت بالا

8- رایگان و بدون هزینه بودن ساخت پیج و فعالیت در روبینو

نتیجه‌گیری

اپلیکیشن‌ها و پیام رسان‌های ایرانی زیادی وجود دارند که هر کدام از طراحی و ویژگی‌های منحصربه‌فردی خود برخوردار هستند. یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها و پیام رسان‌های ایرانی، روبیکا است که به دلیل ارائه خدمات مناسب توانسته است کاربران زیادی را به پلتفرم خود دعوت کند.

اپلیکیشن روبیکا از بخش‌ها و قسمت‌های گوناگونی تشکیل شده است که کاربرد و مزایای هر کدام متفاوت است. یکی از جذاب ترین بخش‌های روبیکا، بخش روبینو است که طراحی شبیه به اینستاگرام دارد. در روبینو امکان به اشتراک گذاری عکس و ویدیوهایی در زمینه‌های مختلف، وجود دارد.

فعالیت در بخش روبینو مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین مزیت آن، کسب درآمد است. همه کاربرانی که اپلیکیشن روبیکا رو نصب کرده‌اند می‌توانند در بخش روبینو نیز پیج موردنظر خود را راه‌اندازی کنند. ما در این مقاله نحوه ساخت پیج روبینو را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.

همچنین با کمک سایت خرید فالوور اینستاگرام که یکی از معتبرترین سایت‌های فعال در زمینه خدمات شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل خرید فالوور روبیکا، لایک روبیکا و… است نیز می‌توان، پیج استاندارد مورد نظر خود را در روبینو راه‌اندازی نمود. سایت خرید فالوور اینستاگرام، خدمات خود را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد‌.

سوالات متداول در زمینه ساخت پیج روبیکا

روبینو چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از بخش‌های جذابی که در اپلیکیشن روبیکا وجود دارد، بخش روبینو است که طراحی شبیه به اینستاگرام دارد. در واقع روبینو، فضایی برای به اشتراک گذاری عکس و ویدیوهایی در زمینه‌های گوناگون است و همه کاربران می‌توانند با انتشار پست‌های جذاب، از این قسمت درآمد کسب نمایند.

بخش روبینو روبیکا چه مزایای دارد؟

بخش روبینو روبیکا از مزایای زیادی برخوردار است که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از؛ کسب درآمد، سرگرمی، شهرت و برندینگ، کاربری راحت، رایگان و بدون هزینه، حاوی موضوعات مختلف و غیره.

چگونه می‌توان با ساخت پیج روبینو در روبیکا، درآمد کسب کرد؟

برای کسب درآمد از طریق پیج روبینو باید محتواهای جذاب و جدیدی را ارائه داد تا میزان ویو، لایک، ذخیره، شیر و کامنت پست‌ها افزایش پیدا کند.

مراحل ساخت پیج روبینو روبیکا چیست؟

برای ساخت پیج روبینو روبیکا باید ۴ مرحله را پشت سر گذاشت که عبارتند است از؛ 1. ورود به بخش روبینو 2. کلیک بر روی علامت به اضافه 3. وارد کردن اطلاعات 4. کلیک بر روی تیک و ثبت اطلاعات.

چگونه می‌توان در روبینو پیشرفت کرد و دیده شد؟

لازمه ارتقا و پیشرفت در روبینو، دریافت تعامل بالای کاربران و مواردی مانند؛ ویو، لایک، کامنت، ذخیره و شیر بالا است.

آیا برای فعالیت در روبینو روبیکا باید هزینه‌ پرداخت شود؟

خیر، برای ثبت نام و فعالیت در روبینو روبیکا نه تنها هیچ هزینه‌ای پرداخت نمیشود بلکه، می‌توان درآمد نیز کسب نمود.

آیا پیج روبینو باید موضوع خاصی داشته باشد؟

خیر، محدودیتی از این بابت وجود ندارد و کاربران می‌توانند در هر زمینه‌ای که علاقه و یا مهارت دارند، عکس و ویدیوهای مربوطه را به اشتراک بگذارند.

بخش روبینو روبیکا در چه زمینه‌هایی کاربردی است؟

بخش روبینو روبیکا در زمینه‌های مختلفی مانند؛ کسب درآمد، سرگرمی، آموزش، فروشگاه، کسب شهرت و غیره کاربرد دارد.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا