روبیکا

آموزش بردن پست به ویترین روبیکا 100% واقعی به صورت گام به گام

3.2/5 - (6 امتیاز)

روبیکا یکی از اپلیکیشن های ایرانی است که امروزه توجه بسیاری از کاربران ایرانی را به خود جلب نموده است. با استفاده از این برنامه می توانید با حجم اینترنت بسیار کم، فضایی مانند اینستاگرام را تجربه کنید. جهت آموزش گذاشتن پست در ویترین روبیکا تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

با استفاده از روبیکا می توانید نسبت به ارسال پیام به مخاطبان خود، همچنین تماشای فیلم ها و سریال های مختلف و پست های دیگر کاربران مختلف پرداخته و از آنها لذت ببرید.

روبیکا دارای بخش‌ های مختلف است. یکی از انواع بخش های مهم آن به نام ویترین دارای فروشگاه، مطالب مربوط به ورزش، سرگرمی، دانستنی، طبیعت، فیلم و موسیقی، هنر و مذهبی، خودرو، گردشگری، آرایش و زیبایی است.

با مراجعه به این بخش می توانید پست ها و عکس های بسیار زیبایی ببینید که می توانند نظر هر کاربری را به خود جلب کنند. با ورود به ویترین می توانید به بخش مورد نظر خود وارد شده و از تمامی محتوای جذاب آن، بهره مند شوید.

تنها با وارد کردن کلمه و یا هشتگ مورد نظر، ویترین شما را به مباحث مورد علاقه شما هدایت می کند. در این مقاله میخواهیم ما را با آموزش رفتن پست به ویترین آشنا سازیم. برای آشنایی بیشتر با این مبحث می توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کرده و اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورید.

برای خرید لایک روبیکا روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 آموزش گذاشتن پست در ویترین روبیکا

برای اینکه پستی را در ویترین به اشتراک بگذارید، ابتدا باید پیج روبیکای خود را از حالت خصوصی خارج کرده و آن را عمومی کنید. پس از اینکه صفحه خود را عمومی کردید، باید روش ها و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید. در مرحله اول باید بدانید که زمان ارسال پست در روبینو اهمیت بسیار زیادی دارد. پ

نکات مهم برای قرارگیری پست ها در ویترین روبیکا

س بهتر است زمان مناسب پست خود را در صفحه بیابید. در مرحله دوم باید بدانید که ارائه نظرات و کامنت ها بسیار مفید و موثر می باشند. بهتر است بخش مربوط به کپشن پست ها و ارسال نظرات راجع به آنها فعال باشند.

در مرحله سوم، اگر قصد ارسال کلیپ و ویدیو دارید، بهتر است کاور بسیار خوبی برای ابتدای آن انتخاب کنید تا باعث جلب توجه کاربر و بیننده شود.

بهتر است محتوا به گونه‌ ای باشد که کاربر تمایل به تماشای آن تا لحظات آخر را داشته باشد. بدون آن نمی توان به میزان ویدیو و بازدید خوبی دست پیدا کرد.

در مرحله چهارم فراموش نکنید که استفاده از هشتگ اهمیت بسیار زیادی دارد. همانطور که می دانید ویترین روبیکا دارای دسته بندی های مختلف مانند فروشگاه، ورزشی، آرایشی، زیبایی، طبیعت، دانستنی و غیره است.

با توجه به این موارد باید دسته خود را انتخاب کرده و پست را با توجه به آن ارسال کنید. اگر تمام مراحل را به درستی انجام دهید پست شما در ویترین قرار می گیرد.

 روش دیگر ارسال گذاشتن پست در ویترین روبیکا

روش دیگری که می توانید از آن برای ارسال پست به ویترین روبیکا استفاده کنید، این است که ده پیج مختلف در روبیکا بسازید.

سپس با استفاده از ۱۰ پیج که ساخته اید، پستی از ویترین را که زمان آن مربوط به ۵ الی ۱۰ ساعت قبل است، لایک کنید. پس از آن، با ده پیج که ساخته اید، پستی را که می خواهید آن را به ویترین ارسال کنید، لایک کنید.

در این هنگام باید به چند نکته بسیار ضروری توجه کنید. این که باید سرعت عمل بسیار بالایی داشته باشید. تایم پستی که داخل ویترین لایک می کنید، باید ۵ الی ۱۰ ساعت قبل باشد. توجه کنید

که با گوشی همراه خود نمی توانید پست ارسال شده به ویترین را مشاهده کنید و اینکه تمامی این مراحل را با استفاده از یک موبایل دیگر انجام دهید.

سخن پایانی

روبیکا از برنامه های محبوب ایرانی است که دارای بخش های مختلف می باشد. یکی از مهم ترین بخش های روبیکا، ویترین است که در آن می توانید موضوعات مختلف در دسته های متفاوت را مشاهده کنید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با آموزش رفتن پست به ویترین آشنا کنیم. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت خرید فالوور روبیکا به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید

سوالات متداول بردن پست به ویترین روبیکا

بخش ویترین روبیکا چه قابلیتی دارد؟

با استفاده از بخش ویترین روبیکا می توانید به مطالب مختلف در موضوعات متفاوت دست پیدا کنید و از پست های ارسالی در آن لذت ببرید.

آیا می توان با پیج خصوصی، پست را به ویترین ارسال کرد؟

خیر. پیج خود را از حالت خصوصی به حالت عمومی تبدیل کنید تا بتوانید پست خود را به ویترین ارسال کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا