روبیکا

ساخت کانال استاندارد در پیام رسان روبیکا آموزش گام به گام

4.5/5 - (15 امتیاز)

امروزه فضای اینترنت به یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد تبدیل شده است. زیرا اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلفی ساخته شده‌اند که فعالیت در برخی از آن‌ها، منجر به کسب درآمد می‌شود. در بین اپلیکیشن‌ها و پیام رسان‌های ایرانی، پیام رسان روبیکا یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مجازی مناسب برای کسب درآمد است. جهت آموزش ساخت کانال استاندارد در روبیکا این مقاله را از دست ندهید اپلیکیشن روبیکا قابلیت‌ها و امکانات مختلفی دارد و بستر مناسبی برای سرگرمی، ارتباط راحت و سریع، کسب درآمد، رسیدن به شهرت و برندینگ و غیره را فراهم نموده است.

حتماً این سوال برای شما به وجود آمده است که چگونه می‌توان از طریق اپلیکیشن روبیکا، درآمد کسب نمود؟ روش راحت و سریع کسب درآمد در روبیکا، ساخت کانال است. همه کاربران روبیکا می‌توانند در این پلتفرم کانال مورد نظر خود را راه‌اندازی کنند و مشغول شوند‌. هم ‌اکنون نیز کانال‌های زیادی در روبیکا وجود دارند که فعالیت خود را به صورت مستمر انجام داده‌اند و تلاش زیادی کرده‌اند تا به موفقیت در این اپلیکیشن و کسب درآمد، رسیده‌اند.

البته برای رسیدن به موفقیت و کسب درآمد در روبیکا از طریق ساخت کانال، باید ابتدا با نحوه ساخت کانال استاندارد آشنا باشید. ما در ادامه، روش ساخت کانال استاندارد در روبیکا را به صورت مرحله به مرحله، توضیح خواهیم داد. البته برای ساخت کانال استاندارد در پیام رسان روبیکا نیز می‌توان از سایت‌های معتبری مانند؛ سایت خرید فالوور اینستاگرام، کانال استاندارد خود را راه‌اندازی کرد.

برای خرید ممبر کانال روبیکا کلیک کنید.

ایده ساخت کانال‌ روبیکا

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که باید از حرفه و توانایی خاصی برخوردار باشند تا کانال مورد نظر خود را در پیام رسان روبیکا ایجاد کنند، اما حقیقت این است که برای انجام این اقدام به هیچ حرفه خاصی نیاز نیست و هر کسی می‌تواند کانالی را در روبیکا ایجاد نماید. بنابراین اولین اقدامی که قبل از ساخت کانال روبیکا باید انجام دهید این است که، نوع کانال و هدف خود را از ساخت کانال، مشخص کنید.

انتخاب نوع کانال هیچ تضمینی بر موفقیت شما و دریافت اعضای زیاد را نخواهد داشت بلکه، تلاش و کوشش برای اشتراک گذاری مطالب و موضوعات جذاب و نحوه فعالیت شما، سبب افزایش اعضای کانال و کسب درآمد می‌شود. در ادامه به برخی از ایده‌هایی که برای ساخت کانال روبیکا می‌توانید از آن بهره بگیرید، میپردازیم.

• ساخت کانال خبرگزاری

کاربران هر اپلیکیشنی، به دنبال خبرهای داغ و تازه هستند و به اطلاع از اتفاقاتی که رخ می‌دهد علاقه دارند. بنابراین با ایجاد کانال خبرگزاری می‌توان خبرهای تازه را از خبرگزاری های معتبر دریافت کرد و در کانال خود قرار داد و از این طریق، میزان اعضای کانال را افزایش داد.

• ساخت کانالهای آموزشی

همه کسانی که به حرفه خاصی در هر زمینه‌ای مسلط باشند، میتوانند کانال آموزشی آن را راه‌ اندازی کنند و اعضای زیادی را دریافت کنند. کاربران روبیکا همیشه استقبال زیادی را از کانال‌‌های آموزشی میکنند. کانال‌های آموزش خیاطی، گلدوزی، نقاشی، آشپزی و غیره، از جمله این کانالها هستند.

• ساخت کانال فروشگاهی

درصورتی که شما دارای فروشگاهی هستید و محصولی را به فروش می‌ رسانید، میتوانید در روبیکا کانال ایجاد کنید و فروش خود را افزایش دهید. همچنین با افزایش اعضای کانال و پذیرفتن تبلیغات نیز میتوان ممبر یا عضو، دریافت کرد.

• ساخت کانال فوتبالی

علاقه‌مندان به فوتبال کم نیستند و این افراد همیشه به دنبال اطلاعات فوتبالی هستند. بنابراین اگر شما هم به این موضوع علاقه داشته باشید، می‌توانید کانال مناسب آن را در روبیکا ایجاد کنید.

• ساخت کانال‌، عکس، آهنگ و کلیپ

کانال‌ هایی که در زمینه به اشتراک گذاری عکس، آهنگ و یا کلیپ فعالیت دارند نیز محبوبیت زیادی دارند و می‌توانند با توجه به فعالیت و تلاش خود، اعضای زیادی را جذب کنند.

• ساخت کانال تکست و شعر

کانال‌های زیادی در روبیکا وجود دارد که تکست و شعر را در کانال خود قرار می‌ دهند و این کانال‌ها، طرفداران زیادی دارند. بنابراین یکی دیگر از ایده‌های ایجاد کانال در روبیکا، کانال تکست و شعر است.

مراحل ساخت کانال استاندارد در پیام رسان روبیکا

همانطور که گفته شد، کانال‌های که در روبیکا ایجاد شده‌اند، موضوعات و مضامین مختلفی دارند و کاربران نیز با توجه به علایق و نیازهای خود، در این کانال‌ها عضو می‌شوند. از طرفی همه کاربرانی که در روبیکا فعالیت دارند، می‌توانند کانال موردنظر خود را در این اپلیکیشن راه‌اندازی کنند. بنابراین بعد از انتخاب کانال مورد نظر خود، می‌توان برای ساخت کانال اقدام کرد. در ادامه مراحل ساخت کانال در پیام رسان روبیکا، به صورت مرحله به مرحله، ذکر شده است. 1- بعد از وارد شدن به اپلیکیشن روبیکا باید وارد صفحه پیام رسان شد.

در قسمت سمت چپ پایین صفحه پیام رسان، یک آیکون آبی رنگ وجود دارد که باید بر روی آن کلیک نمود. سپس به صفحه جدیدی وارد میشوید. 2- در ابتدای صفحه جدید، دو گزینه؛ گروه جدید و کانال جدید وجود دارد که باید بر روی گزینه کانال جدید، کلیک نمود. 3- سپس صفحه جدیدی باز می‌شود که باید اطلاعات کانال موردنظر در آن وارد شود. در این قسمت باید مواردی مانند؛ نام کانال، نوع کانال ( عمومی، خصوصی) و توضیحاتی درمورد کانال، بیان شود. مراحل ساخت کانال استاندارد در پیام رسان روبیکا همچنین تصویر پروفایل کانال را می‌توان با کلیک بر قسمت آبی رنگی که در صفحه وجود دارد، انتخاب نمود. بعد از انجام همه این موارد نیز باید، تیک بالای سمت چپ صفحه زده شود تا همه اطلاعات ذخیره شوند. 4- بعد از ذخیره اطلاعات باید اعضا و یا ممبرهای کانال را اضافه کرد. بنابراین مخاطبان شما که روبیکا دارند، نمایش داده میشوند و می‌توان در صورت تمایل، اعضای خود را از بین مخاطبان انتخاب نمود. مراحل ساخت کانال استاندارد در پیام رسان روبیکا 2 البته محدودیتی از بابت تعداد اعضای کانال وجود ندارد. بعد از انتخاب اعضای کانال، باید تیک بالای سمت چپ صفحه نیز زده شود تا ثبت اعضای انتخاب شده در کانال، تکمیل شود. بعد از انجام این مراحل ساده، کانال روبیکا ساخته شده است و می‌توان فعالیت خود را در آن آغاز نمود.

ویرایش کانال روبیکا

ادمین کانال روبیکا یا همان سازنده آن باید با نحوه ویرایش کانال خود آشنا باشد تا بتوانند ویرایش و تغییرات لازم را در مواقع ضروری، انجام دهد. برای ویرایش اطلاعات کانال می‌توان طبق مراحل زیر، اقدامات لازم را انجام داد. 1- برای ورود به بخش تنظیمات کانال باید به قسمت نمایه کانال، یا همان قسمت نواری بالای صفحه که تصویر پروفایل و نام کانال نیز وجود دارد وارد شد. سپس بر روی نماد تنظیمات که در قسمت چپ نوار وجود دارد، ضربه زد. 2- در این قسمت سه مورد از موارد اصلی که در ویرایش اطلاعات کانال نقش دارند، نمایش داده می‌شوند.

قسمت اول؛ اطلاعات کانال است که از طریق این قسمت می‌توان مشخصات کانال را ویرایش کرد. در این قسمت اطلاعاتی مانند نام کانال، عکس پروفایل کانال، توضیحات و غیره وجود دارند که می‌توان آن‌ها را تغییر داد. همچنین در انتهای این قسمت نیز گزینه حذف کانال وجود دارد که در صورت عدم نیاز می‌توان کانال را حذف نمود. قسمت دوم؛ اطلاعات مدیران کانال است که میتوان فعالیت مدیران و پست گذاری‌ها را مشخص نمود. قسمت سوم نیز مربوط به انتقال مالکیت است که در صورت تمایل می‌توان مالک کانال را به فرد دیگری واگذار نمود. ویرایش کانال روبیکا نتیجه‌گیری پیام رسان روبیکا یکی از بهترین اپلیکیشن‌ ها و پیام رسان‌ های ایرانی است که کاربران زیادی دارد. این پیام رسان قابلیت‌ها و امکانات مختلفی دارد که یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های آن، کسب درآمد است. با راه‌اندازی کانال در پیام رسان روبیکا و دریافت اعضای زیاد، می‌توان در این پلتفرم به درآمد رسید. برای ساخت کانال استاندارد در روبیکا باید ابتدا نوع کانال موردنظر خود را انتخاب کرد. کانال روبیکا می‌تواند در زمینه؛ سرگرمی، فوتبالی، خبرگزاری، تکست و شعر، فروشگاهی، آموزشی و غیره باشد‌‌. بعد از انتخاب موضوع و هدف کانال روبیکا باید سایر فرایند ساخت کانال در پیام رسان روبیکا را به صورت دقیق و اصولی، انجام داد.

ما در این مقاله به ایده‌هایی برای ساخت کانال در روبیکا پرداختیم و مراحل ساخت آن را به صورت گام به گام، بیان کردیم. همچنین سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از سایت‌های معتبر و شناخته شده‌ای است که خدمات مختلف شبکه‌های مجازی را انجام می‌دهند. برای ساخت کانال استاندارد روبیکا نیز می‌توان از سایت خرید فالوور اینستاگرام کمک گرفت و این خدمات را با بالاترین کیفیت، انجام داد. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت خرید ممبر کانال روبیکا به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید.

سوالات متداول در زمینه کسب درآمد از روبیکا

چگونه می‌توان در روبیکا کسب درآمد کرد؟

یکی از روش‌های کسب درآمد از روبیکا، راه‌اندازی کانال و دریافت ممبر است. هرچه تعداد ممبر یا اعضای کانال روبیکا بیشتر باشد، درآمد بیشتری را نیز می‌توان کسب نمود.

آیا برای راه‌اندازی کانال روبیکا باید مهارت و حرفه خاصی را بلد بود؟

خیر، می‌توان کانال‌های روبیکای مورد نظر خود را با انواع موضوعات مختلف راه‌اندازی کرد که بسیاری از این موضوعات به تخصص و مهارت خاصی نیاز ندارند‌.

آیا برای راه‌اندازی کانال روبیکا باید هزینه پرداخت شود؟

خیر، پیام رسان روبیکا هیچ هزینه‌ای بابت ایجاد کانال از مدیران، دریافت نخواهد کرد‌.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا