روبیکا

چگونه در روبیکا شماره طرف را پیدا کنیم؟ آموزش به صورت گام به گام

4.6/5 - (21 امتیاز)

چگونه در روبیکا شماره طرف را پیدا کنیم؟ این روزها شبکه های اجتماعی داخلی به خاطر فیلتر نبودن از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و اینکه فعالیت در این اپلیکیشن ها بسیار راحت است و هر امکاناتی که از یک شبکه اجتماعی می رود

را این اپ ها دارند، همین موارد در کنار هم باعث شده که از طرف اجتماع اقبال خوبی برای استفاده از این اپ ها نشان داده شود. یکی از این اپلیکیشن ها روبیکا می باشد که دارای امکانات متعددی برای یک برنامه ارتباط جمعی است

از جمله این امکانات می تواند قابلیت تماس صوتی و تصویری و ارسال های پیام های متنی و تصویری و… باشد. یکی از کارهایی که کاربران روبیکا از آن انتظار دارند این است

که بتوانند شماره دوستان و نزدیکان خود را از این اپلیکیشن پیدا کنند. در این مقاله از سایت خرید فالوور اینستاگرام به شما آموزش خواهیم داد که چگونه در روبیکا شماره طرف را پیدا کنیم؟

برای خرید فالوور روبینو روی لینک زیر کلیک کنید.

 

چگونه می توان شماره یک دوست را از طریق روبیکا پیدا کرد؟

برای اینکه بتوانید در اپلیکیشن روبیکا شماره تلفن یک دوست را پیدا کنید چند روش مختلف وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید و در این قسمت ما به این روش ها می پردازیم و درباره آنها توضیحاتی می دهیم.

روش های پیدا کردن شماره تلفن در روبیکا

روش اول سرچ کردن نام و نام کاربری مخاطب در قسمت سرچ

شما همین که برنامه روبیکا را باز می کنید با صحنه ای که بسیار با تلگرام مشابه است مواجه می شوید یعنی مجموعه ای از گروه ها و کانال های مختلف که شما در آن عضو هستید

در صفحه اول روبیکا وجود دارند و شما برای پیدا کردن شماره شخص مورد نظر می توانید در قسمت سرچ باکس که در بالای صفحه است

نام کاربری و یا نامی که با آن طرف را در گوشی سیو کرده اید را جست و جو کنید تا برای تان نمایش داده شود. وقتی اسم کاربری طرف را پیدا کردی می توانید به پروفایل فرد وارد شوید شماره تلفن او را از همین پروفایل پیدا کنید.

روش دوم جست و جو در میان مخاطبان در برنامه روبیکا

یک روش دیگر هم برای پیدا کردن شماره افراد در روبیکا وجود دارد و آن هم این است که وقتی که اولین صفحه روبیکا را باز می کنید در پایین صفحه یک علامت مداد را خواهید دید که در صورت لمس آن می توانید

به لیست مخاطبان خود بروید و فرد مورد نظر را انتخاب کنید و بعد از اینکه فرد را انتخاب کردید به پروفایل شخص راهنمایی می شوید که شماره تلفن معمولا در پروفایل هر شخصی نوشته می شود و شما می توانید از آن استفاده کنید.

پرسش از دیگران

اگر هیچ کدام از روش ها جواب نداد و در نهایت شما نتوانستید به شماره فرد مورد نظر دسترسی پیدا کنید در این صورت با پرسش از یکی دوستان مشترک تان می توانید این شماره را پیدا کنید.

شرط اساسی برای داشتن شماره کسی را در روبیکا

ممکن است شما از روش های بالا استفاده کرده باشید ولی همچنان نتوانید به شماره تلفن فرد مورد نظر دسترسی داشته باشید این موضوع می تواند دلایل مختلفی داشته باشید که به صورت مختصر و مفید به آنها اشاره می کنیم.

ذخیره در لیست مخاطبان

شما برای اینکه شماره فردی را در روبیکا پیدا کنید حتما می توانید با ذخیره کردن شماره طرف مقابل در میان مخاطب های خود همیشه این شماره را در روبیکا یا در لیست مخاطبان خود در روبیکا ببینید.

اگر طرف اجازه دسترسی مخاطبان به شماره تلفن خود را از طریق اپلیکیشن نداده باشد چه اتفاقی می افتد؟

در برنامه روبیکا شما می توانید بعد از اینکه شماره تلفن خود را وارد کردید اجازه دسترسی دیگران به آن را قطع کنید که در این صورت تنها کسانی می توانند به شماره تلفن شما دسترسی داشته باشند

که آن را در میان مخاطب های خود ذخیره کرده باشند و اگر کسی دسترسی همگانی به شماره تلفن گوشی خودش را در روبیکا داده باشد تنها در این صورت است که هر کسی می تواند به شماره تلفن این فرد دسترسی داشته باشد.

پیدا کردن شماره افراد در روبیکا به چه درد می خورد؟

شما ممکن است به شماره تلفن طرف نیاز داشته باشید تا با او تماس بگیرید و یا اینکه بخواهید پیامی در دایرکت روبیکا به صورت مستقیم به او بدهید و در نتیجه به همین دلایل تمایل داشته باشید نام کاربری شماره فرد را در اپ روبیکا پیدا کنید

در چنین مواقعی است که با این روش ها و از طریق لیست مخاطبان شماره و یا پروفایل فرد را پیدا کنید. در نهایت سخن شما عزیزان میتوانید جهت خرید فالوور روبیکا به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید.

سوالات متداول در زمینه چگونه در روبیکا شماره طرف را پیدا کنیم؟

آیا پیدا کردن شماره تلفن یک نفر از روبیکا امکان پذیر است؟

بله این امکان وجود دارد و شما می توانید برای پیدا کردن شماره تلفن و نام کاربری یک نفر از روبیکا می توانید به روش هایی که در مقاله گفتیم مراجعه کنید.

آیا اگر شماره فردی را در لیست مخاطبان خود نداشته باشیم در این صورت می توانیم آن را از روبیکا پیدا کنیم؟

بله البته به شرطی که طرف مقابل آن را برای دسترسی همه کاربران آزاد کرده باشد که در این صورت همه افراد می توانند شماره این فرد در روبیکا را پیدا کنند.

روبیکا چیست؟

روبیکا یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی داخلی و مخصوص ایران است و بدون فیلتر می باشد و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

آیا برای دسترسی به روبیکا باید فیلتر شکن داشته باشیم؟

خیر نیازی به فیلتر شکن نیست و شما می توانید به راحتی به این برنامه بدون فیلتر و داخلی دسترسی داشته باشید.

روبیکا چند سال است که در ایران فعالیت دارد؟

روبیکا از 16 مهر سال 1396 شروع به کار کرده است و امروزه همچنان در حال کار است و به فعالیت خود ادامه می دهد.

صاحبان روبیکا چه کسانی هستند؟

صاحب روبیکا شرکت توسکا و متعلق به اپراتور تلفن همراه اول می باشد.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا