روبیکا

پست های ذخیره شده روبیکا را از کجا پیدا کنیم؟ آموزش به زبان ساده

5/5 - (2 امتیاز)

پست های ذخیره شده روبیکا : روبیکا از محبوب ترین نرم افزارهای ایرانی است که دارای امکانات متنوعی می باشد. تنها با نصب آسان این برنامه می توانید از تمامی امکانات جذاب آن بهره مند شوید. یکی از مهم ترین بخش های روبیکا بخش روبینو است که شباهت بسیار زیادی به برنامه اینستاگرام دارد.

با استفاده از این بخش میتوانید یک صفحه برای خود ایجاد کرده و تصاویر و فیلم های مورد علاقه خود را در آن به اشتراک بگذارید. در این صورت می‌ توانید علاوه بر اینکه به جایگاه بسیار خوبی در پیج روبیکا دست پیدا کنید، به درآمد خوبی نیز از این طریق برسید.

چرا که افزایش فالوور و افزایش بازدید از پست های ارسالی روبیکا، باعث افزایش تبلیغ پیج شما می شود. در نتیجه اگر دارای کسب و کاری در این برنامه هستید، می توانید سود بسیار خوبی از آن برای خود به دست آورید.

برای خرید ممبر روبیکا روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 نحوه ارسال پست در روبیکا

نحوه ارسال پست در روبیکا بسیار آسان است. تنها کافی است که تصویر یا ویدیو خود را انتخاب کنید. در مرحله اول باید برنامه روبیکا را اجرا کنید

و سپس به بخش روبینو بروید. پس از آن در صفحه جدید ایجاد شده بر روی آیکون حساب کاربری کلیک می کنید. سپس در پایین صفحه یک علامت + خواهید دید که باید روی آن کلیک کنید. پس از آن تصویر و یا ویدیو مورد نظر خود را از گالری انتخاب کنید و گزینه بعدی را لمس کنید.

اگر می خواهید از فیلترهای مختلف برای تصاویر و ویدیوهای خود استفاده کنید، فیلترها در پایین صفحه  مشاهده می شوند. می توانید از میان آن ها بهترین فیلتر را برای خود انتخاب کنید.

سپس مرحله وارد کردن کپشن و یا متن مورد نظر می باشد. پس از این که متن را وارد کردید، روی کلمه بعدی کلیک کنید. در آخر می توانید ویدیو و عکس خود را در روبیکا ارسال کنید.نحوه ارسال پست در روبیکا

 زمان درست برای ارسال پست در روبیکا

زمان درست ارسال پست در روبیکا اهمیت بسیار زیادی دارد. تعیین دقیق مناسب ترین زمان برای پست گذاشتن در روبیکا، به عوامل مختلفی بستگی دارد. در حالت کلی می توان گفت بهترین زمان برای آن به دو مورد دنبال کنند گان و محتوای صفحه وابسته است.

اما در حالت کلی بهتر است پست های خود را در ساعت های ۷ الی ۹ صبح، ۱۱ الی ۱۴ بعد از ظهر، ۵ الی ۷ عصر و ۱ الی ۲ شب ارسال کنید. عدم مشاهده پست ها در روبیکا از سوالاتی است که کاربران زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند. برخی از کاربران نمی توانند پست ارسال شده را در روبیکا مشاهده کنند.

اگر شما نیز جز افرادی هستید که بعد از آپلود تصاویر، پست آن را مشاهده نمی کنید، باید ابتدا از خالی بودن حافظه گوشی خود اطمینان لازم را داشته باشید. به عبارت دیگر باید حافظه کش روبیکا را حذف کنید. اگر پس از آن نیز با مشکل عدم مشاهده پست مواجه شدید باید بدانید که چند مرحله را مورد بررسی قرار دهید.

به عنوان مثال آیا سرعت اینترنت برای ارسال پست کافی است یا خیر؟ آیا وی پی ان یا فیلتر شکن باز است یا خیر؟ آیا این که اینترنت به درستی متصل می باشد یا نه؟

 نحوه انتشار پست در کانال روبیکا

اگر جزو افرادی هستید که در برنامه روبیکا دارای گروه و کانال می باشید و به دنبال ارسال پست در آن هستید، ابتدا باید به گروه و یا کانال خود بروید.

سپس بر روی آیکون سنجاب که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید. پس از آن یک پنجره به نمایش در خواهد آمد که می توانید با استفاده از آن محتوای مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر به دنبال پست تک تصویر از گالری خود هستید، باید گزینه گالری را انتخاب کرده و سپس متن و کپشن مورد نظر را وارد کنید.

سپس آیکون تیک را لمس کرده و send را بزنید تا پست به گروه یا کانال شما منتشر شود. با مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام می توانید به اطلاعات مفید در مورد روبیکا و امکانات آن دست پیدا کنید.نحوه انتشار پست در کانال روبیکا

 نحوه مشاهده پست های ذخیره شده روبیکا

پیام رسان روبیکا نیز مانند اینستاگرام دارای امکاناتی می باشد که می توانید از طریق آن پست های دیگران را مشاهده کنید و آن ها را در صورت تمایل ذخیره کنید. شاید برای شما جالب است بدانید که پست های ذخیره شده در روبیکا کجا هستند.

چرا که این نوع پست ها به هیچ عنوان در گالری شما ذخیره نمی شوند. برای اینکه یک پست را ذخیره کنید، باید بر روی علامت پرچم که در زیر پست و در سمت راست آن قرار دارد، کلیک نمایید. در این صورت به بخش پست های ذخیره شده ارسال می‌ شود.

حال اگر می خواهید پست ذخیره شده را مشاهده کنید، باید ابتدا وارد تنظیمات شده و در آن قسمت به بخش نشان شده ها بروید.

در این بخش تمامی پست هایی که توسط شما ذخیره شده اند، قابل نمایش هستند. می توانید آن ها را مشاهده و یا حذف نمایید.

برای حذف کردن آن ها کافی است پست مورد نظر را باز کرده سپس مجددا علامت نشان یا پرچم را لمس کنید تا از حالت ذخیره خارج گردد.

نحوه مشاهده پست های ذخیره شده روبیکا

 سخن پایانی

روبیکا یک نوع برنامه ایرانی است که امکانات ویژه ای دارد. یکی از مهمترین امکانات آن ارسال پست به گروه ها و کانال های مختلف است.

به راحتی می توان یک عکس و یا ویدیو را با توجه به آنچه که در این مقاله گفته شد، در روبیکا پست کرد. اما در برخی موارد ممکن است شما پست دیگر کاربران را لایک کرده و سپس اقدام به ذخیره آن کرده باشید.

در این مقاله ما شما را با نحوه پیدا کردن پست های ذخیره شده در روبیکا آشنا کردیم. همینطور شما می توانید با خرید خدمات روبیکا از سایت خرید فالوور اینستاگرام مثل خرید ممبر روبیکا فالوور و لایک روبینو از با کیفیت ترین خدمات نهایت استفاده را بکنید.

سوالات متداول پست های ذخیره شده روبیکا

آیا امکان ذخیره کردن پست در روبیکا وجود دارد؟

بله با لمس علامت نشان یا پرچم زیر پست، می توانید آن را ذخیره کنید.

از کجا می توان پست های ذخیره شده روبیکا را مشاهده کرد؟

از طریق ورود به تنظیمات و سپس بخش نشان شده ها می توانید پست های ذخیره شده را مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا