روبیکا

افزایش امنیت حساب کاربری در روبیکا آموزش به صورت گام به گام

4.6/5 - (7 امتیاز)

افزایش امنیت حساب کاربری در روبیکا: اپلیکیشن روبیکا از برنامه ‌های ایرانی است که امروزه توجه بسیاری از کاربران را به خود اختصاص داده است. این برنامه را می‌توان یکی از بهترین اپ ‌های ایرانی دانست که علاوه بر ارسال پست ‌های بسیار جذاب و سرگرم کننده، به عنوان یک بستر عالی برای کسب و کار نیز تلقی می‌ شود.

در این برنامه می ‌توانید علاوه بر مشاهده محتواهای مختلف مانند بازی، فیلم و موزیک، از سرویس‌ های بی‌نظیر آن مانند خرید بلیط اتوبوس و هواپیما، خدمات پرداخت، خدمات بیمه و غیره نیز بهره‌ مند شوید. یکی از مهمترین مواردی که در هنگام استفاده از این برنامه مانند دیگر شبکه‌ های اجتماعی اهمیت می ‌یابد، نحوه افزایش امنیت پیج است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد اپلیکیشن روبیکا به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

برای خرید ممبر روبیکا روی لینک زیر کلیک کنید.

 نحوه افزایش امنیت حساب کاربری در روبیکا

آموزش گام به گام
افزایش امنیت حساب کاربری در روبیکا 1

آموزش گام به گام
افزایش امنیت حساب کاربری در روبیکا 2

آموزش گام به گام
افزایش امنیت حساب کاربری در روبیکا 3

برای اینکه بتوانید امنیت اکانت روبیکای خود را افزایش دهید، ابتدا باید وارد بخش تنظیمات شده و سپس بر روی دسترسی ‌های حریم خصوصی کلیک کنید. پس از ورود به صفحه با عبارتی به عنوان فعالسازی تایید دو مرحله‌ای روبرو خواهید شد. این گزینه باعث می ‌شود به هیچ عنوان هیچ فرد ثالثی توانایی ورود به اکانت روبیکای شما را نداشته باشد. با کلیک روی گزینه تایید دو مرحله ‌ای، از شما می ‌خواهد تا یک گذرواژه اضافی برای خود انتخاب کنید. پس از اینکه گذرواژه دلخواه خود را وارد نمودید، باید روی گزینه تیک که در سمت راست صفحه قرار دارد، کلیک کنید. بهتر است از عبارات پیچیده و اعداد به عنوان پسورد استفاده کنید.

سپس در مرحله بعد از شما می‌ خواهد به طور مجدد گذرواژه را وارد نموده و تیک را بزنید . یکی از مهمترین مواردی که در این بخش باید به آن توجه کنید، استفاده از یک راهنما است. با راهنما می ‌توانید زمانی که پسورد خود را فراموش نموده‌اید به راحتی آن را به یاد آورید.

البته این مرحله اختیاری بوده و نیازی به پر کردن آن ندارید. در مرحله آخر باید یک ایمیل معتبر وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر ایمیلی را در این مرحله وارد نکنید، در صورت فراموش کردن گذرواژه دو مرحله ‌ای، دیگر نمی ‌توانید به هیچ عنوان وارد حساب روبیکای خود شوید. پس از وارد کردن ایمیل به شما یک کد ۶ رقمی ارسال می ‌شود. کد را باید در کادر مشخص شده وارد کنید. به همین راحتی می ‌توانید امنیت روبیکای خود را افزایش دهید.

استفاده از نسخه اصلی روبیکا

توجه داشته باشید که امروزه با یک گشت کوتاه در برنامه ‌هایی که می ‌توانید از آن آپ ‌های مختلف را دانلود کنید، می ‌توانید شاهد برنامه‌ های مشابه مانند روبیکا باشید که از جمله آنها می‌توان به روبیکا طلایی و روبیکا پلاس اشاره کرد. توجه داشته باشید که این برنامه ‌ها حقیقی هستند و ممکن است در هر صورت اطلاعات شما را در دسترس هکرها قرار دهند. بهتر است همیشه از نسخه اصلی روبیکا استفاده کنید که امنیت بسیار بالایی دارد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان شماره تلفن و کد ورود خود را به هیچ فرد دیگری واگذار نکنید.

نحوه غیر فعال کردن تایید دو مرحله ای روبیکا

در برخی موارد ممکن است بخواهید تایید دو مرحله ‌ای را حذف کنید. در این شرایط ابتدا با شماره‌ ای که با استفاده از آن وارد اپ روبیکا شده اید، کد #999* را بگیرید. پس از آن گزینه ۲ مربوط به پشتیبانی و سپس مجدداً گزینه دو که غیر فعال کردن تایید دو مرحله ای است را انتخاب ‌کنید. توجه داشته باشید که این کد تنها برای کاربران همراه اول و ایرانسل است. کاربران رایتل باید با بخش پشتیبانی روبیکا تماس بگیرند.

حذف نشست ‌های فعال در روبیکا

یکی از روش ‌هایی که می‌ توانید با آن امنیت اکانت روبیکای خود را افزایش دهید، این است که نشست ‌های فعال اپ را مورد بررسی قرار دهید تا متوجه شوید آیا اکانتی جز شما نیز وارد حساب روبیکای شما شده ‌اند یا خیر؟ به همین دلیل در مرحله اول باید وارد بخش حریم خصوصی و امنیت شوید.

پس از آن باید در قسمت امنیت روی گزینه دستگاه ‌های فعال کلیک نمایید. در این بخش اطلاعاتی به شما نمایش داده می‌ شوند که کدام دستگاه ‌ها در حال حاضر به حساب کاربری شما متصل هستند. اگر در این بخش دستگاهی جز گوشی شما در آن فعال باشد. بدین معنی است که اکانت روبیکای شما هک شده است. به همین دلیل برای غیر فعال کردن آن تنها کافی است روی دستگاه مورد نظر کلیک کرده و آن را غیر فعال کنید.

آیا امکان هک اپلیکیشن روبیکا وجود دارد؟

بهتر است بدانید که اکانت روبیکا نیز همانند دیگر شبکه‌ های اجتماعی دارای ایمنی بسیار بالایی است. اما در برخی موارد افراد می ‌توانند با به دست آوردن شماره تلفن و کد ورود شما، به راحتی وارد حساب شما شوند. در نتیجه بهتر است به هیچ عنوان گذرواژه ورود به برنامه روبیکا را در اختیار هر کسی قرار ندهید.

استفاده از آنتی ویروس ‌های مطمئن

یکی دیگر از روش ‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن امنیت برنامه روبیکا را افزایش دهید، استفاده از دو آنتی ویروس مطمئن به نام کلین مستر و Kaspersky mobile antivirus می ‌باشد.

با استفاده از این برنامه ‌ها می‌توانید امنیت پیج خود را افزایش دهید. داده ‌های مضر به هیچ عنوان وارد گوشی موبایل شما نشده و در نتیجه اطلاعات شما توسط هکرها دزدیده نمی‌شوند.

دیگر راه‌ های افزایش امنیت حساب کاربری در روبیکا

به هیچ عنوان گوشی خود را دست هرکسی ندهید. حتماً از یک پین و یا رمز برای گوشی خود استفاده کنید. به هیچ عنوان کد دریافت ورود به اپلیکیشن روبیکا را به فردی ندهید. آن را در جای مطمئن یادداشت کرده و پیامک آن را حذف کنید. با ورود به بخش حریم خصوصی نشست ‌های فعال را حذف کنید. تایید دو مرحله ‌ای را فعال کنید.

سخن پایانی

روبیکا از برنامه های ایرانی است که امروزه کاربران بسیاری از آن استفاده می کنند. این برنامه نیز در صورت استفاده از نسخه اصلی دارای امنیت بالایی است. اما در برخی موارد، کاربران به وجود امنیت بیشتر نیاز دارند. در این صورت می توان با حذف نشست های فعال، استفاده از گزینه تایید دو مرحله ای و غیره، امنیت اکانت روبیکای خود را افزایش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه افزایش امنیت حساب کاربری در روبیکا می توانید به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

سوالات متداول در زمینه افزایش امنیت حساب کاربری در روبیکا

آیا اکانت روبیکا قابلیت هک دارد؟

در صورت استفاده از روبیکا پلاس و روبیکا طلایی، امکان هک آن وجود دارد.

نشست فعال روبیکا چیست؟

نشست فعال روبیکا نشان می دهد که چه دستگاه هایی در حال حاضر در اکانت روبیکای شما هستند.

چگونه می توان نشست های فعال روبیکا را حذف کرد؟

با حذف دستگاه هایی غیر از دستگاه خود، می توانید نشست های فعال را حذف کنید.

تایید دو مرحله ای چگونه است؟

با ورود به بخش حریم خصوصی و کلیک روی تایید دو مرحله ای، گذرواژه جدید برای خود انتخاب می کنید. به هیچ عنوان گذرواژه دوم را در اختیار کسی قرار ندهید.

آیا تایید دو مرحله ای نیاز به ایمیل دارد؟

بله. بدون استفاده از ایمیل در صورت فراموش کردن رمز تایید دو مرحله ای دیگر نمی توانید وارد حساب کاربری روبیکا شوید.

از چه آنتی ویروس هایی میتوان برای افزایش امنیت حساب روبیکا استفاده کرد؟

آنتی ویروس های Kaspersky mobile antivirus و کلین مستر از بهترین برنامه ها برای افزایش امنیت حساب روبیکا هستند.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا