روبیکا

آموزش ساخت کانال در روبیکا بدون تایید دو مرحله ای به صورت تصویری

2.5/5 - (2 امتیاز)

روبیکا یکی از برنامه‌ های ایرانی است که با استفاده از آن می‌ توانید به تماشای فیلم و سریال، ارسال پیام و ایجاد ارتباط با دیگر مخاطبان خود بپردازید. همچنین در آن سرگرمی‌ هایی وجود دارد که آن را بسیار شبیه به پلتفرم اینستاگرام ساخته است.

این برنامه دارای سه میلیون کاربر ایرانی است که از آن به‌ عنوان یک پیام‌ رسان ایرانی استفاده می‌ کنند. بدون شک امروزه انجام سریع کارهای روزمره به ساده‌ ترین روش ممکن، یکی از اولویت‌ های تمامی مردم است.

برنامه روبیکا از برنامه‌ های محبوب ایرانی است که دارای امکانات و قابلیت‌ های بسیار زیادی است. شما می‌ توانید این برنامه را در تمامی گوشی‌ های هوشمند نصب کرده و از آن استفاده کنید.

از امکانات آن می‌ توان به پرداخت قبض، تماشای فیلم‌ ها و سریال‌ های جذاب، تماشای برنامه‌ های ورزشی، برقراری ارتباط با دیگر افراد و همچنین شرکت در فعالیت‌ های آموزشی بپردازید. یکی از قابلیت‌ های ویژه در روبیکا ،ایجاد کانال است. با استفاده از کانال می‌ توانید کسب‌ و کار جدیدی برای خود داشته باشید.

همچنین می‌ توانید یک پیج عمومی برای خود ایجاد کرده و در آن به ارسال فیلم و عکس‌ های جذاب و مفید بپردازید. در این مقاله می‌ خواهیم شما را با روش ساخت کانال در روبیکا و همچنین ویژگی‌ های این نوع برنامه ایرانی آشنا سازیم. سایت خرید فالوور اینستاگرام بهترین مرجع برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اپلیکیشن روبیکا و نحوه عملکرد آن است.

برای خرید ممبر روبیکا روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 آشنایی با برنامه روبیکا (ساخت کانال در روبیکا)

روبیکا یک اپلیکیشن و برنامه ایرانی است. این برنامه توسط شرکت توسکا طراحی شد که در واقع یک شرکت توسعه کسب‌ و کار است. برنامه روبیکا را می‌ توان یکی از اولین محصولات شرکت توسکا دانست که در چند سال اخیر توانسته است در میان کاربران ایرانی به جایگاه بسیار خوبی دست پیدا کند.

یکی از دلایلی که باعث افزایش علاقه و محبوبیت روبیکا در میان کاربران ایرانی شد، امکان استفاده از خدمات آنلاین آن بود، بدون این‌ که نیازی به استفاده از حجم اینترنت داشته باشد. این برنامه دارای بخش‌ های مختلفی است.

ابتدا برای استفاده از آن باید برنامه را دانلود کرده و سپس با استفاده از شماره تماس خود، در آن ثبت‌ نام کنید. پس‌ از ورود به برنامه روبیکا با پنج بخش اصلی برنامه، تنظیمات، ویترین، روبینو، پیام‌ رسان و سرویس روبرو خواهید شد.

همان‌ طور که می‌ دانید در بخش تنظیمات می‌ توانید اطلاعات حساب کاربری خود مانند نام پروفایل، شناسه کاربری و بیوگرافی را با توجه به اطلاعات خود تنظیم نمایید. همچنین در این بخش می‌ توانید تاریخچه مربوط به پیام‌ ها و تماس‌ ها، بخش حریم خصوصی و امنیت و غیره را نیز با توجه به نیاز خود تنظیم کنید.

ویترین یکی دیگر از بخش‌ های روبیکا است که با استفاده از آن می‌ توانید عکس‌ ها و ویدیوهایی که کاربران دیگر آن را در کانال‌ های روبیکای خود ارسال کرده‌ اند، مشاهده نمایید. عکس‌ ها و ویدیو ها به‌ صورت رندوم انتخاب‌ شده و با هر بار جستجو تغییر می‌ کنند.

در این بخش می‌ توانید انواع پست‌ های مختلف درمورد فروشگاه، دانستنی، آشپزی، سرگرمی، طبیعت، ورزشی و غیره را مشاهده کنید. بخش سوم روبینو نام دارد.

این بخش بسیار شبیه به پروفایل اینستاگرام است. روبینو نیز مانند اینستاگرام از دو بخش پست و استوری تشکیل شده‌ است. شما می‌ توانید با استفاده از این بخش با دیگر کاربران روبیکا ارتباط برقرار کنید. بخش چهارم در روبیکا بخش مربوط به پیام رسان است. این بخش بسیار شبیه به واتساپ است.

با استفاده از آن می‌ توانید پیام‌ هایی را به مخاطبان خود ارسال کنید و با آن‌ ها در ارتباط باشید. بخش سرویس‌ ها از اصلی‌ ترین بخش برنامه روبیکا شناخته می‌ شود.

از دیگر قابلیت‌ های این برنامه می‌ توان به امکان برقراری تماس، خرید بسته‌ های سیم‌ کارت و اینترنت، تماشای فیلم و سریال، فروشگاه آنلاین کتاب و غیره اشاره کرد. با مراجعه به سایت خرید فالوور اینستاگرام می توانید به اطلاعات کامل در مورد روبیکا و نحوه ایجاد کانال در آن، دست پیدا کنید.

 آشنایی با نحوه ساخت کانال در روبیکا

ساخت کانال در روبیکا بسیار آسان است و تنها با استفاده از چند مرحله می‌ توانید به‌ راحتی کانال خود را در این اپلیکیشن ایرانی بسازید. برای ایجاد کانال در روبیکا کافی است مراحل زیر را طی کنید.

آموزش ایجاد کانال در روبیکا بدون تایید دو مرحله ای

ابتدا باید وارد بخش پیام‌ رسان شده، بر روی آیکن مداد که در پایین صفحه سمت چپ قرار دارد، کلیک کنید. پس‌ از آن با یک گزینه در بالای صفحه روبرو خواهید شد که در مورد ایجاد گروه جدید و کانال جدید می باشد.

برای ایجاد و ساخت کانال باید روی گزینه کانال جدید کلیک کنید. پس‌ از آن نام کانال را انتخاب می‌ کنید. در بخش مربوط به عکس می‌ توانید تصویر کانال را نیز انتخاب نمایید.

آموزش ایجاد کانال در روبیکا بدون تایید دو مرحله ای 2

سپس باید نوع کانال را که عمومی و یا خصوصی است، انتخاب کنید. پس‌ از اتمام تمامی اطلاعات، برروی تیک که در بالای صفحه سمت چپ قرار دارد کلیک کنید. حالا باید اعضای کانال را اضافه نمایید، این اعضا را می توانید از میان لیست مخاطبین خود انتخاب کنید. پس‌ از افزودن اعضای کانال بر روی آیکون تیک که در بالای صفحه سمت چپ قرار دارد، کلیک کنید. اکنون کانال شما در برنامه روبیکا ایجاد شده‌ است و می‌ توانید فعالیت خود را در آن آغاز کنید.

سخن پایانی

روبیکا یکی از انواع اپلیکیشن های ایرانی است که در میان کاربران ایرانی با محبوبیت بسیار زیادی روبرو می‌ باشد. با استفاده از این برنامه شما می‌ توانید به تماشای فیلم و سریال‌ های مختلف، همچنین ارسال پیام به دیگر مخاطب‌ های خود، تماشای عکس‌ ها و ویدیو های مختلف کاربران دیگر در فضایی روبیکا و غیره بپردازید.

روبیکا بسیار شبیه به فضای اینستاگرام است. به‌ همین دلیل توانسته است توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. یکی از ویژگی‌ های این برنامه امکان ساخت کانال است.

ما در این بخش سعی کردیم شما را با انواع ویژگی‌ های برنامه روبیکا و آموزش ساخت کانال در روبیکا آشنا سازیم. با استفاده از کانال می‌ توانید اعضاء خود را به آن اضافه کرده و محتوای موردنظر خود را در آن ارسال کنید. جهت خرید ممبر روبیکا به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید.

سوالات متداول در زمینه ساخت کانال در روبیکا

روبیکا چه قابلیت‌ هایی دارد؟

با استفاده از روبیکا می‌ توانید به تماشای فیلم و سریال‌ های مختلف، ارسال پیام، خرید شارژ و اینترنت، دسترسی به آخرین اخبار، دسترسی به فروشگاه‌ های آنلاین کتاب و غیره بپردازید.

بخش روبینا در روبیکا دارای چه قابلیت هایی است؟

 بخش روبینا بسیار شبیه به اینستاگرام است که در آن می‌ توانید به دو بخش پست و استوری دسترسی داشته باشید و از طریق آن با دیگر کاربران برنامه روبیکا ارتباط برقرار کنید.

روبیکا دارای چه بخش‌ هایی است؟

 روبیکا دارای بخش‌ های مختلف تنظیمات، ویترین، روبینو، پیام‌ رسان و سرویس‌ ها می‌ باشد.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا