روبیکا

آموزش صفر تا صد استفاده از اپلیکیشن روبیکا + توصیه ها مهم

4.8/5 - (36 امتیاز)

 

روبیکا یکی از اپلیکیشن هایی است که تمامی کاربران اندروید و آیفون می توانند از آن استفاده کرده و از تمامی امکانات ویژه آن بهره‌ مند شوند. این اپلیکیشن یک نوع برنامه ایرانی است که دارای امکانات فوق العاده می باشد. با استفاده از آن می توانید به سینما رفته و به تماشای فیلم ها و سریال های مختلف بپردازید، همچنین می توانید با استفاده از آن کارهای بانکی خود را انجام داده و یا در کنسرت های شاد شرکت داشته باشید. روبیکا دارای بخش های مختلفی است که هر یک از آن ها می‌توانند به یک سرگرمی بسیار جذاب تبدیل شوند. جالب است بدانید روبیکا دارای بازی هایی است که علاوه بر سرگرمی، برای درآمد زایی نیز بسیار موثر و سودمند هستند. از سوی دیگر با استفاده از روبیکا می توان به فضایی مانند اینستاگرام دست پیدا کرد که در آن می توان به تماشای پست ها، عکس ها و تصاویر کاربران دیگر دسترسی داشته و از تماشای آن ها لذت برد. در این مقاله می خواهیم شما را با توصیه های مهم برای استفاده از روبیکا و نحوه استفاده از آن آشنا سازیم.

برای خرید فالوور روبینو روی لینک کلیک کنید.

راهنمای استفاده از روبیکا

روبیکا یک اپلیکیشن ایرانی است که دارای بخش‌ های مختلف مانند ارسال پیام به کاربران مختلف، انجام کارهای بانکی، مشاهده پست های ارسالی دیگر مخاطبان و همچنین بخش تنظیمات برای تنظیم تمامی اطلاعات و موارد خواسته شده حساب کاربری، نیز بخش مربوط به تماشای فیلم و سریال های مختلف است. با استفاده از این برنامه و امکانات ویژه آن می توانید قبض های خود را به راحتی پرداخت کنید، می توانید بلیط اتوبوس، هواپیما و غیره را خریداری کرده و جدول نتایج فوتبال را ببینید، همچنین می توانید با استفاده از آن نسبت به خرید شارژ و اینترنت اقدام کرده و از سرعت عمل برنامه روبیکا نهایت بهره مندی را داشته باشید.

نحوه استفاده از روبیکا

آشنایی با برخی از امکانات روبیکا و نحوه استفاده از آن ها می تواند به شما در استفاده درست از این برنامه کمک کند. به عنوان مثال روبیکا نوعی نرم افزار است که می توانید از آن مانند اینستاگرام استفاده کنید. همانطور که می‌ دانید، اینستاگرام دارای پست ها و استوری هایی است که می‌ توانند تا ساعت‌ ها کاربران را مشغول کنند. بخش روبینو در روبیکا نیز مشابه اینستاگرام بوده و دارای پست های جدید، مفهومی و جذاب است که علاوه بر مشاهده آن ها، می توانید به سرگرمی و یادگیری نیز بپردازید. بی شک اگر دارای کانال در پست روبینو هستید، افزایش فالوور و بازدید کننده برای شما اهمیت بسیاری خواهد داشت. به همین دلیل باید در تلاش باشید تا تعداد فالوور های خود را افزایش دهید و بتوانید به جایگاه درستی در روبینو دست پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اپلیکیشن روبیکا و امکانات آن به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.

افزایش فالوور و کسب درآمد از روبیکا

روبیکا یکی از برنامه هایی است که می توان از آن مانند اینستاگرام به فعالیت و کسب و کار پرداخت. در حقیقت بسیاری از مشاغل آنلاین تنها با ایجاد یک صفحه در روبیکا و به نمایش گذاشتن خدمات و محصولات خود می‌ توانند به بازار کار بسیار خوبی دست پیدا کنند. برای افزایش فالوور و همچنین دست یابی به سود بسیار عالی نیاز به انجام چند روش دارید. با استفاده از روش های کاربردی می توانید در افزایش فالوور روبیکا موثر باشید. بدون شک با افزایش فالوور، شانس دیده شدن پست های ارسالی شما در روبیکا افزایش پیدا کرده و در نتیجه افراد بیشتری با خدمات و محصولات شما آشنا خواهند شد. برای افزایش فالوور در روبیکا میتوانید با خرید فالوور روبینو نیز تعداد فالوور خود را بالا برده و به کسب درآمد بالا برسید تبلیغ کردن پیج

· تبلیغ کردن پیج

یکی از روش هایی که از آن می توانید برای افزایش فالوور روبیکا استفاده کنید، تبلیغات می باشد. شما می توانید صفحه خود را در وب سایتی که دارای بالاترین میزان بازدید است تبلیغ کنید. در این صورت کسب و کار شما به کاربران دیگر نیز معرفی شده و بسیاری از آن ها به سوی پیج شما روانه خواهند شد.

· ارسال پست هدفمند

یکی از مهم ترین روش ها برای افزایش فالوور در روبیکا، داشتن یک هدف مشخص است. با توجه به هدف می توانید محتوای پیج خود را تولید کنید. به عنوان مثال اگر قصد فروش محصول را دارید، یا این که می خواهید مهارتی را در پیج خود آموزش دهید، باید قبل از هر چیزی محتوای هدفمند و منظم تولید کنید.

· تولید محتوای جذاب

بی شک هر چقدر خلاقیت پست های ارسالی افزایش پیدا کند، به همان اندازه نیز تعداد فالوورها و تعداد بازدید کننده های آن نیز بیشتر خواهند شد. عناصر بصری بیش از متن باعث جذب مخاطب می شوند و می توانند مفاهیم را بسیار سریع تر منتقل کنند.

· انضباط داشته باشید

داشتن یک برنامه محتوایی منظم اهمیت بسیار زیادی دارد. برنامه‌ ای که در آن بتوانید در ساعت و روزهای مشخصی پست های خود را ارسال کنید. چرا که ارسال بیش از اندازه پست، باعث کلافه شدن مخاطب شده و این امر باعث کاهش فالوورهای شما می گردد. همچنین بهتر است نظم را نیز رعایت کنید. به عنوان مثال داشتن یک قالب رنگی مشخص و استفاده از فونت مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد.

· هشتگ گذاری های مناسب

هشتگ گذاری در روبیکا اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که بسیاری از کاربران برای اینکه به دنبال موضوع مورد نظر خود باشند، با استفاده از هشتگ روبینو، آن را سرچ می کنند. بهتر است استفاده از هشتگ های مناسب را فراموش نکنید. استفاده از قرعه کشی

· استفاده از قرعه کشی

یکی از مواردی که باعث افزایش فالوور می گردد، انجام قرعه کشی و نیز تعیین جوایز است. در این صورت فالوور ها به راحتی به صفحه شما دعوت شده و به خاطر پاداشی کوچک فالوورهای زیادی به دست خواهید آورد.

· محتوای تکراری ارسال نکنید

ارسال محتواهای خلاقانه باعث جذب فالوور می شود چرا که پیج شما را منحصر به فرد بی سازد. اما محتوای تکراری باعث فراری شدن فالوور شده و در نتیجه نمی توانید به جایگاه بسیار خوبی در برنامه دست پیدا کنید.

· تعامل با کانال های دیگر

برای اینکه بتوانید به کسب و کار و درآمد بسیار خوبی دست پیدا کنید، باید با کانال‌ های دیگر وارد تبادل شوید تا در افزایش فالوور خود سهیم باشید .

· بهره مندی از اینترنت رایگان

یکی از ویژگی های روبیکا نسبت به انواع برنامه های رقیب دیگر بهره مندی از اینترنت رایگان است. همان طور که می‌ دانید، بسیاری از برنامه های مجازی، حجم بالایی از اینترنت را مصرف می کنند. در این صورت علاوه بر اینکه حجم اینترنت بسیار زود تمام می شود، می تواند هزینه بسیار سنگینی را نیز به دنبال داشته باشد. اما با فعالیت در روبیکا می توانید از اینترنت رایگان آن بهره مند شوید. در واقع هیچ حجمی از اینترنت شما کاسته نمی شود.  سخن پایانی روبیکا یک برنامه ایرانی با بخش های مختلف است که هر یک از آن ها می توانند از امکانات ویژه این برنامه به شمار آیند. با استفاده از روبیکا می توان نسبت به ارسال پیام به دیگر مخاطب ها، تماشای فیلم و سریال، انجام امورات بانکی و کسب درآمد از طریق بخش های مختلف آن اقدام کرد.

سوالات متداول استفاده از روبیکا

روبیکا دارای چه بخش هایی است؟

روبیکا دارای بخش های مختلف مانند ارسال پیام به دیگر کاربران، تماشای فیلم و سریال، انجام امورات بانکی، بخش روبینو می باشد.

با استفاده از چه روش هایی می توان باعث افزایش فالوور روبیکا شد؟

تبلیغ پیج، ارسال محتوای جدید و جذاب، ارسال پست به صورت منظم، تعامل با دیگر کانال ها از جمله روش های افزایش فالوور هستند.

آیا استفاده از روبیکا رایگان است؟

بله. استفاده از روبیکا رایگان بوده و حجم مصرف اینترنت آن بسیار کم است.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا