ترفند های اینستاگرامی

آموزش رفتن به اولین پیام دایرکت اینستاگرام در چند ثانیه

5/5 - (231 امتیاز)

در بسیاری از مواقع کاربران فعال اینستاگرام تمایل دارند با مشاهده پیام های قدیمی، موضوعی را مورد بررسی قرار دهند و یا خاطرات خود را زنده کنند. برای آموزش رفتن به اولین پیام این مقاله را از دست ندهید . برخی افراد گمان می کنند رفتن به اولین پیام در اینستاگرام، تنها با کلیک بر روی یک گزینه ممکن است.

اما باید بگوییم که مشاهده اولین پیام در شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام به راحتی امکان پذیر نیست؛ چرا که باید ساعت ها برای رسیدن به اولین پیام در دایرکت صرف کنید. به همین دلیل در این مطلب از سایت خرید فالوور اینستاگرام راهکارهایی برای انجام این کار شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

نحوه رفتن به اولین پیام در چت اینستاگرام

رفتن به اولین پیام در چت اینستاگرام، می تواند فرآیندی بسیار زما‌نبر باشد. به خصوص اگر در صفحه مورد نظر با کاربر، گفتگوی طولانی انجام داده باشید. برای دسترسی به اولین پیام در چت اینستاگرام روشی وجود دارد که نیازمند دسترسی به کامپیوتر است. توجه داشته باشید که رسیدن به اولین پیام در چت اینستاگرام از طریق گوشی امکان پذیر نیست. مراحل رفتن به اولین پیام در چت اینستاگرام به ترتیب زیر می باشد:
 
• مرورگر خود را باز کنید.
• به سایت اینستاگرام وارد شوید.
• حال به اکانت خود وارد شوید.
• بر روی آیکون پروفایل بالای صفحه کلیک کنید.
• Profile را انتخاب کنید.
• بر روی آیکون چرخ دنده که در کنار Edit Profile قابل مشاهده است، کلیک نمایید‌.
 
برای خرید منشن اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.
نحوه رفتن به اولین پیام در چت اینستاگرام
 
• سپس گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.
 
• در ادامه گزینه Request Download را لمس و Data Download را انتخاب کنید.
 
نحوه رفتن به اولین پیام در چت اینستاگرام 2
 
• در این قسمت می توانید آدرس ایمیل خود را مشاهده کنید. بر روی گزینه Next کلیک کنید.
 
• رمز خود را وارد نمایید و بر روی گزینه Request Download ضربه بزنید. با انجام این فرایند ایمیلی از طرف اینستاگرام دریافت خواهید کرد.
 
نحوه رفتن به اولین پیام در چت اینستاگرام 3
 
• فایلی که از طرف اینستاگرام دریافت می کنید، به شکل زیپ است و لازم است آن را از حالت فشرده خارج نمایید‌. با انجام این فرایند، سیستم شما فایلی به نام زیپ ایجاد خواهد کرد. آن را باز کنید. در ادامه پوشه‌ هایی را که حاوی تصاویر و ویدیو با فرمت JSON است را مشاهده کنید.
 
نحوه رفتن به اولین پیام در چت اینستاگرام 4
 
• با کمی دقت متوجه پوشه ای با عنوان direct خواهید شد. این پوشه ویدیو و تصاویری را شامل می شود که شما از طریق دایرکت آنها را ارسال و یا دریافت کرده اید. اما شما به دنبال پیام هستید.
 
نحوه رفتن به اولین پیام در چت اینستاگرام 5
 
• در ادامه فایل JSON را با Notepad باز کنید. حال فایلی پر از متن را مشاهده خواهید کرد که پیدا کردن پیام مورد نظر شما را سخت می‌ کند. به همین دلیل باید آن را به فرمتی تبدیل نمایید که خوانش آن ساده باشد.
 
نحوه رفتن به اولین پیام در چت اینستاگرام 6

چگونه پیام های قبلی اینستاگرام را ببینیم؟

مشاهده پیام های قبلی اینستاگرام از طریق سه روش امکان پذیر است. در دو روش آن، این فرایند به واسطه گزینه ای که شرکت اینستاگرام در سایت و نرم افزار خود ایجاد کرده است، با عنوان Data Download، برای کاربران ممکن ساخته است. در این روش اطلاعات مربوطه پس از انجام مراحلی، به صورت فایل فشرده با پسوند Zip به ایمیل شما ارسال می شوند. اگر این فرایند را از طریق خود نرم افزار اینستاگرام انجام دهید، فایل با پسوند Jason را دریافت خواهید کرد. روش سوم استفاده از پلتفرم Facebook می باشد.
 
البته این امر در صورتی امکان پذیر است که شما پیش از این، حساب کاربری اینستاگرام خود را به اکانت فیسبوک مرتبط کرده باشید.(آموزش رفتن به اولین پیام) برای این منظور از طریق یک مرورگر در گوشی یا کامپیوتر، به صفحه فیسبوک خود وارد شوید. در ادامه به حساب فیسبوکی که به حساب اینستاگرام شما متصل است، وارد شوید.
 
قسمت مربوط به صندوق پیام های فیسبوک یا همان Facebook Inbox را باز کنید. در پنل سمت چپ، گزینه Instagram Direct را انتخاب کنید. با انجام مراحل فوق، می توانید پیام های قبلی اینستاگرام را مشاهده کنید.

 

رفتن به اولین پست در اینستاگرام

اگر به ساز و کار برنامه ها دقت کنید، متوجه خواهید شد که امکان رفتن به اولین پست برای آن ها وجود دارد. شما می توانید از طریق آیکون هایی مانند تقویم، با رفتن به اولین پست در اینستاگرام، تنظیمات مربوطه را انجام دهید و پست هایی که با کاربران خود به اشتراک گذاشته اید را به سادگی مشاهده نمایید.
 
اما سوال این است که آیا این قابلیت برای برنامه اینستاگرام نیز وجود دارد؟ متاسفانه فعلا نمی‌ توان از طریق اینستاگرام به صورت مستقیم اولین پست اینستاگرام را مشاهده کرد. اما می توان با استفاده از ابزارهای تخیلی این امر را محقق ساخت.
 
برخی از این ابزارها جدا از اینکه امکان دسترسی به اولین پست را برای شما فراهم می کنند، قابلیت های دیگری نیز دارند که با استفاده از آنها می توانید عملکرد خود را بررسی کنید. از جمله ابزارهای کاربردی جهت انجام این فرایند می توان به Simply Measured و Iconosquare اشاره کرد. این برنامه ها امروزه توسط بسیاری از کاربران مورد استفاده قرار می گیرند.
 
IconOsquare   SimplyMeasured
روش دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از آن می توانید اولین پست در اینستاگرام را مشاهده کنید. به این صورت که نخستین پست اینستاگرام خود را به وسیله قابلیت ذخیره سازی و یا سیو در پوشه ای خاص ذخیره کنید و در هنگام نیاز، آن را مشاهده کنید.
 
سخن پایانی
 
در این مطلب از سایت خرید فالوور اینستاگرام به آموزش رفتن به اولین پیام در اینستاگرام در چند ثانیه پرداختیم. اینستاگرام بستری بسیار مناسب جهت کسب محبوبیت و نیز کسب درآمد می باشد. با استفاده از خدمات خرید فالوور، خرید لایک، کامنت، ویو و غیره، از سایت خرید فالوور اینستاگرام می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به محبوبیت و درآمد بالایی در این شبکه اجتماعی دست یابید. جهت خرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. شما عزیزان میتوانید جهت خرید منشن اینستاگرام به سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید.

سوالات متداول در زمینه دایرکت اینستاگرام

چگونه میتوان اولین پیام در دایرکت اینستاگرام را مشاهده کرد؟

برای انجام این فرایند روش های مختلفی اعم از دانلود داده های اینستاگرام و اسکرول کردن صفحه چت وجود دارد که در این مطلب آموزش آن را برای شما عزیزان شرح دادیم.

نحوه دانلود داده های اینستاگرام چگونه است؟

برای دانلود داده های اینستاگرام باید درخواست خود را در سایت اینستاگرام ثبت کنید که در متن مقاله به نحوه انجام آن اشاره کردیم.

پیشنهاد ویژه

اگر دنبال ورود به اکسپلور اینستاگرام هستید بهترین راه خرید لایک و ویو و سیو پست هست پس بزن رو دکمه پایین

خرید لایک اینستاگرامخرید ویو اینستاگرامخرید سیو پست ورود به اکسپلور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا